Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Динаміка функцій (вчителя) педагога в сучасному навчально-виховному процесі (ID:24011)
| Размер: 20 кб. | Объем: 16 стр. | Стоимость: 45 грн. | Добавлена: 15.08.2012 |
Содержание
Вступ 2
1. Сутність педагогічного процесу. 2
2. Педагогічний процес. Його сутність та вплив сучасних факторів. 5
Висновок 14
Література 16
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Педагогічні умови взаємодії вчителя і учнів в навчально-виховному процесі
    Вступ 4 1. Взаємодія суб'єктів освітнього процесу 5 2. Суб'єктно-суб'єктна схема навчальої взаємодії 6 3. Основні лінії навчальої співпраці 6 4. Співпраця з різними суб'єктами 7 5. Прийоми навчальої співпраці 11 Висновок 12 Список використаної літератури 13

  2. Звіт по практиці в навчально-виховному комплексі, закладі освіти, школі
    ВСТУП 3 1. Визначення організаційної структури гімназії (школи) 4 2. Аналіз установчих документів підприємства 5 3. Аналіз функції управління персоналом 6 4. Аналіз функції планування персоналу 11 5. Дослідження методів пошуку та підбору кадрів 12 6. Аналіз функції планування та розвитку кар’єри персоналу 16 7. Аналіз системи матеріального стимулювання 24 8. Аналіз системи мотивації персоналу 27 9. Індивідуальне завдання 30 Підготувати методику оцінки особистих та професійних якостей спеціалістів та керівників ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40 ДОДАТКИ 43

  3. Роль сім’ї та трудового колективу у виховному процесі
    ЗМІСТ 1. Формування гуманних відносин педагогів, членів родини та учнів 3 2. Єдність традиційних та новаторських методик 5 3. Методи формування свідомості особистості 7 Список використаної літератури 10

  4. Функції педагога-валеолога в процесі управління здоров’ям
    Вступ 3 1. Предмет валеології та її місце в системі навчальних дисциплін 4 2. Формування педагогом-валеологом стратегії забезпечення здорового способу життя 6 3. Попередження тютюнопаління, вживання алкоголю та інших наркотиків 9 Висновки 12 Література 14

  5. Назвіть відмінності основних функцій менеджменту від конкретних функцій, які визначаються посадою
    Вступ 3 1. Функції менеджменту 3 2. Поняття та сукупність функцій, передбачених посадою 9 3. Відмінності між функціями менеджменту та конкретними функціями менеджера 18 Висновки 21 Список використаної літератури 22

  6. Адаптація молодших школярів до навчально-виховного процесу
    ВСТУП 4 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ПРОЦЕСУ АДАПТАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ 9 1.1. Сутність поняття адаптації в зарубіжній та вітчизняній психологічній літературі 9 1.2. Види і форми адаптації в психологічній науці 17 1.3. Вікові особливості молодшого школяра 26 Висновок до розділу І 30 РОЗДІЛ ІІ. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ДО НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ 31 2.1. Загальна характеристика шкільної адаптації учнів початкової школи 31 2.2. Взаємозв’язок готовності та адаптації молодшого школяра до навчально-виховного процесу 34 2.3. Проблема дезадаптації дітей молодшого шкільного віку: форми прояву і причини 45 Висновки до розділу ІІ 51 РОЗДІЛ ІІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ АДАПТАЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ДО НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ 52 3.1. Організація дослідження 52 3.2. Результати дослідження та їх інтерпретація 59 3.3. Програма корекції особливостей адаптації молодших школярів до навчально-виховного процесу 73 Висновки до розділу ІІІ 82 ВИСНОВКИ 84 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 87 ДОДАТКИ 97

  7. Педагогічний такт і майстерність вчителя
    ЗМІСТ 1. Педагогічний такт і стиль спілкування 3 2. Педагогічна майстерність, її складові 5 Список використаної літератури 9

  8. Роль вчителя в початковій школі
    Вступ 3 1. Вчитель початкових класів як викладач 4 2. Особливості діяльності вчителя початкових класів як класного керівника 5 3. Роль психологічних знань в діяльності вчителя початкових класів 7 Висновок 9 Література 10

  9. проблема розвитку пізнавальних здібностей молоді в умовах навчально-виховного процесу
    Вступ 3 1. Особливості пізнавальних здібностей молоді 5 2. Проблемне навчання як засіб підвищення пізнавальних здібностей молоді 7 3. Прийоми, способи і засоби активізації пізнавальної діяльності на учбових заняттях 10 Висновки 14 Література 16

  10. Урок як діалогічна взаємодія педагога і учня
    Вступ 3 1. Сутність, типологія і структура уроків 4 2. Організація учбової діяльності учнів на уроці 9 3. Взаємодія учителя і учнів на уроках різних типів 15 Висновок 17 Список використаної літератури 18

  11. Робота соціального педагога з профілактики правопорушень
    ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА З ПРОФІЛАКТИКИ ПРАВОПОРУШЕНЬ В ШКОЛІ 8 1.1. Концептуальні основи сучасного шкільного виховання та функції соціального педагога в сучасному освітньому закладі 8 1.2. Технології роботи соціального педагога з профілактики правопорушень серед учнівської молоді 15 1.3. Рання профілактика відхилень у поведінці учнів 23 Висновки до першого розділу 42 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З ПРОФІЛАКТИКИ ПРАВОПОРУШЕНЬ В ВЕЛИКОСОРОЧИНСЬКІЙ ШКОЛІ-ІНТЕРНАТІ 44 2.1. Модель роботи закладу інтернатного типу 44 2.2. Удосконалення соціально-педагогічної роботи з профілактики правопорушень 47 2.3. Експериментальна перевірка моделі 50 В И С Н О В К И 52 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 54 Д О Д А Т К И 58 Об’єктом дослідження даної курсової роботи є процес організації роботи соціального педагога з профілактики правопорушень. Предмет дослідження – особливості формування агресивної поведінки підлітків, педагогічні умови організації діяльності учнів, які дозволяють попередити агресивну поведінку учнів, уникнути правопорушень, та ефективні методи корекції агресивної поведінки підлітків. Мета курсової роботи полягає у виявленні, обґрунтуванні та експериментальній перевірці шляхів удосконалення процесів навчання та виховання в цілому та у зниженні рівня правопорушень, скоєних учнями.

  12. Психологічні аспекти роботи вчителя з важкими підлітками
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВАЖКИХ ПІДЛІТКІВ 5 1.1. Психологічні характеристики важких підлітків 5 1.2. Своєрідність характерів важких підлітків 9 1.3. Принципи, методи та засоби вивчення важких підлітків 12 1.4. Особливості спілкування з важкими підлітками 17 РОЗДІЛ 2. ДІАГНОСТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ З ВАЖКИМИ ПІДЛІТКАМИ 23 2.1. Планування та методи дослідження 23 2.2. Результати діагностичного дослідження та їх інтерпретація 30 2.3. Рекомендації щодо психологічних методів корекційного впливу на важких підлітків 35 ВИСНОВОК 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40 ДОДАТОК 42-54 Об’єктом роботи являються важкі підлітки Предметом роботи являються психологічні аспекти роботи вчителя з важкими підлітками. Метою роботи є дослідження психологічних особливостей роботи вчителя з важкими підлітками.

  13. Методи роботи соціального педагога з неблагополучною сім’єю
    Зміст Вступ 4 1. Неблагополучна сім’я як фактор дисгармонійного розвитку дитини 5 1.1 Типи неблагополучних сімей 5 1.2 Рекомендації щодо взаємодії соціального педагога з неблагополучною сім’єю 7 2. Діяльність соціального педагога по роботі з неблагополучною сім’єю 9 3. Методи роботи соціального педагога з кризовими сім’ями по попередженню появи „дітей вулиці” і соціально незахищених дітей 14 3.1 Підходи у надання соціально-педагогічної допомоги 14 3.2 Системна робота з орієнтацією на родину 15 3.3 Індивідуальна та групова робота за конкретними випадками 15 Висновок 18 Використана література 19 Метою написання роботи є проаналізувати та охарактеризувати методи роботи соціального педагога з неблагополучною сім’єю. Об’єкт нашого дослідження – діяльність соціального педагога. Предмет – методи роботи соціального педагога з неблагополучними сім’ями.

  14. Організація роботи педагога по правам і обов’язкам дошкільників
    Список літератури: 1.Аркин Е.А. Ребенок в дошкольные годы Под ред. А.В. Запорожца. – М.: Просвещение, 1997. – 418с. 2.Закон України “Про дошкольну освіту” від 11 липня 2001 року Голос України. – 2001. – 2 серпня 3.Маловець М. Про можливості пренатальної педагогіки Дошкільне виховання. – 2003. - №6 4.Селевко Г.К. Дошкольное воспитание Школьные технологии. – 2003. - №3. – С.48-55 5.Русова С. Дошкольне виховання. – К., 1996. – 184с.

  15. Проблеми статевого виховання дітей та молоді в діяльності соціального педагога
    ВСТУП 4 РОЗДІЛ І 7 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТАТЕВОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ ЯК ПІДГОТОВКА ДО СІМЕЙНОГО ЖИТТЯ 7 1.1. Сутність та значення сім`ї та джерел сімейної злагоди в житті людини 7 1.2. Особливості статевого виховання дітей та молоді 9 1.3. Соціалізація статевої поведінки 15 1.3.1. Послідовність прояву ознак пубертатного розвитку в обох статей 15 1.3.2.Періодизація вікових етапів психосексуального розвитку дитини 16 1.4. Специфіка статевого виховання 17 РОЗДІЛ ІІ 22 ДОСВІД РОБОТИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА У СФЕРІ СТАТЕВОГО ВИХОВАННЯ З ДІТЬМИ ТА МОЛОДДЮ 22 2.1. Здійснення статевого виховання на різних вікових етапах 22 2.2. Груповий тренінг як засіб роботи соціального педагога з молоддю у сфері статевого виховання 26 2.2.1.Ключові елементи організації тренінгу 26 2.2.2. Підготовка до занять 27 2.2.3. Традиційна схема заняття 28 ВИСНОВОК 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37 Метою дослідження є теоретичне вивчення та практичне застосування прийомів та методів роботи соціального педагога з проблеми статевого виховання дітей та молоді.

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua