Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Зробити Порівняльний аналіз брендів 3-х операторів виїзного туризму України (ID:24063)
| Размер: 16 кб. | Объем: 10 стр. | Стоимость: 35 грн. | Добавлена: 15.08.2012 |
СодержаниеМаркетинговий менеджмент туристичного підприємства
Зробити Порівняльний аналіз брендів 3-х операторів виїзного туризму України.
Для виконання поставленого завдання:
Виберіть 3 українських операторів виїзного туризму.
Розробіть критерії порівняння брендів (не менше 5).
Дослідіть бренди обраних туроператорів на їх сайтах.
Оцініть бренд кожного з обраних туроператорів за критеріями.
Занесіть результати дослідження до таблиці:

Список використаних джерел
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Порівняльний статистичний аналіз структури виїзного туризму по м. Києву та Україні
    Вступ 3 1. Особливості зовнішньоекономічної діяльності туристичних підприємств України 4 2. Динаміка виїзного туризму в Україні і Києві 8 Висновок 20 Література 20

  2. Порівняльний аналіз брендів 3-х готельних ланцюгів України
    Вступ. 3 Виконання роботи. 7 Висновок. 9 Джерела інформації 11 Для виконання поставленого завдання: 1.Виберіть З українські франшизи, що об’єднують готелі. 2. Розробіть критерії порівняння брендів (не менше 5). 3. Дослідіть бренди обраних ланцюгів на їх сайтах. 4. Оцініть бренд кожного з обраних ланцюгів за критеріями. 5. Занесіть результати дослідження до таблиці: № критерію Назва критерію оцінки бренду Франшиза 1 (Назва) Франшиза 2 (Назва) Франшиза 3 (Назва) 1 2 3 4 5 Разом сума балів 6. Зробіть висновки щодо ефективності бренду кожного з обраних ланцюгів

  3. Порівняльний аналіз брендів 3-х готельних ланцюгів України
    Вступ. 4 Виконання роботи. 8 Висновок. 10 Джерела інформації 12 Для виконання поставленого завдання: 1.Виберіть З українські франшизи, що об’єднують готелі. 2. Розробіть критерії порівняння брендів (не менше 5). 3. Дослідіть бренди обраних ланцюгів на їх сайтах. 4. Оцініть бренд кожного з обраних ланцюгів за критеріями. 5. Занесіть результати дослідження до таблиці: № критерію Назва критерію оцінки бренду Франшиза 1 (Назва) Франшиза 2 (Назва) Франшиза 3 (Назва) 1 2 3 4 5 Разом сума балів 6. Зробіть висновки щодо ефективності бренду кожного з обраних ланцюгів

  4. Порівняльний аналіз брендів 3-х готельних ланцюгів України
    Вступ. 3 Виконання роботи. 7 Для виконання поставленого завдання: 1.Виберіть З українські франшизи, що об’єднують готелі. 2. Розробіть критерії порівняння брендів (не менше 5). 3. Дослідіть бренди обраних ланцюгів на їх сайтах. 4. Оцініть бренд кожного з обраних ланцюгів за критеріями. 5. Занесіть результати дослідження до таблиці: № критерію Назва критерію оцінки бренду Франшиза 1 (Назва) Франшиза 2 (Назва) Франшиза 3 (Назва) 6. Зробіть висновки щодо ефективності бренду кожного з обраних ланцюгів Висновок. 9 Джерела інформації 11

  5. Порівняльний аналіз брендів 3-х туристичних дестинацій України
    Вступ 2 Проведення аналізу 5 Література 10 Для виконання поставленого завдання: 1. Виберіть З українські дестинації. 2. Розробіть критерії порівняння брендів (не менше 5). 3. Дослідіть бренди обраних дестинації на їх сайтах. 4. Оцініть бренд кожної з обраних дестинацій за критеріями. 5. Занесіть результати дослідження до таблиці: № критерію Назва критерію оцінки бренду Дестинація 1 (назва) Дестинація 2 (назва) Дестинація 3 (назва) 1 2 3 4 5 Разом сума балів 6. Зробіть висновки щодо ефективності бренду кожної дестинації.

  6. Порівняльний аналіз брендів 3-х туристичних франшиз України
    Порівняльний аналіз брендів 3-х туристичних франшиз України 3 Виконання завдання. 3 Посилання 11

  7. Порівняльний аналіз брендів 3-х туристичних дестинацій України
    Вступ 2 Проведення аналізу 5 Для виконання поставленого завдання: 1. Виберіть З українські дестинації. 2. Розробіть критерії порівняння брендів (не менше 5). 3. Дослідіть бренди обраних дестинації на їх сайтах. 4. Оцініть бренд кожної з обраних дестинацій за критеріями. 5. Занесіть результати дослідження до таблиці: № критерію Назва критерію оцінки бренду Дестинація 1 (назва) Дестинація 2 (назва) Дестинація 3 (назва) 6. Зробіть висновки щодо ефективності бренду кожної дестинації. Література 10

  8. МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Порівняльний аналіз брендів 3-х туристичних франшиз України
    Порівняльний аналіз брендів 3-х туристичних франшиз України 3 Виконання завдання. 3 Посилання 11

  9. МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ТУРИСТИЧНОГО ПІДП РИЄМСТВА. Порівняльний аналіз брендів 3-х туристичних дестинацій України
    Для виконання поставленого завдання: 1. Виберіть З українські дестинації. 2. Розробіть критерії порівняння брендів (не менше 5). 3. Дослідіть бренди обраних дестинації на їх сайтах. 4. Оцініть бренд кожної з обраних дестинацій за критеріями. 5. Занесіть результати дослідження до таблиці: № критерію Назва критерію оцінки бренду Дестинація 1 (назва) Дестинація 2 (назва) Дестинація 3 (назва) 1 2 3 4 5 Разом сума балів 6. Зробіть висновки щодо ефективності бренду кожної дестинації.

  10. Порівняльний аналіз брендів 3-х туристичних дестинацій США
    1. Виберіть З туристичні дестинації США. 3 2. Розробіть критерії порівняння брендів 10 3. Оцінка ефективності брендів 11 Література 12

  11. МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА Порівняльний аналіз брендів 3-х туристичних дестинацій США
    1. Виберіть З туристичні дестинації США. 3 2. Розробіть критерії порівняння брендів 10 3. Оцінка ефективності брендів 11 Література 12

  12. Порівняльний статичний аналіз структури в’їзного туризму по м. Києву та Україні
    ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТАТИСТИКИ ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 4 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСНОВНИХ ПОКАЗНИКІВ ТА ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ В’ЇЗНОГО ТУРИЗМУ ПО М. КИЄВУ ТА УКРАЇНІ 7 ВИСНОВКИ 15 ЛІТЕРАТУРА 16

  13. Порядок розрахунку швидкості обігу грошей; її вплив на масу та сталість грошей (Здійснити порівняльний аналіз показника швидкості обігу, грошової маси та індексу цін в Україні, зробити висновки)
    Вступ 3 1. Маса грошей в обороті. грошові агрегати та грошова база 3 2. Основні інструменти регулювання грошово-кредитного ринку НБУ 8 3. Аналіз швидкості обороту грошей в Україні та її впливу на інфляційні процеси 15 Висновки 22 Література 26

  14. Порівняльний аналіз політичної системи Італії та України
    Порівняльний аналіз політичної системи Італії та України Література

  15. Порівняльний аналіз систем вищої освіти України і Австрії
    ВСТУП 3 1. СИСТЕМА ВИЩОЇ ОСВІТИ В АВСТРІЇ 4 2. КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ 6 ВИСНОВКИ 9 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 10

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua