Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КурсоваяТема: Екологічне виховання дошкільників в процесі практичної діяльності (ID:24151)
| Размер: 120 кб. | Объем: 55 стр. | Стоимость: 135 грн. | Добавлена: 15.08.2012 |
СодержаниеВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ПРОБЛЕМА ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ В ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ 6
1.1. Аналіз педагогічних джерел із досліджуваної проблеми 6
1.2. Зміст та завдання екологічного виховання дошкільників 12
1.3. Види продуктивної діяльності дошкільників 16
Висновки до першого розділу 23
РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОДУКТИВНИХ ВИДІВ ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ В ПРИРОДІ 24
2.1. Стан проблеми у практиці роботи дошкільних навчальних закладів 24
2.2. Педагогічні умови організації продуктивних видів діяльності 37
2.3. Методичні поради 41
Висновки до другого розділу 50
ВИСНОВКИ 52
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 55
ДОДАТКИ 59-94

Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Естетичне виховання учнів в процесі навчання БЖД
    Вступ 3 Розділ І. Суть та значення естетичного виховання у формуванні особистості школяра 5 1.1. Поняття, завдання та функції естетичного виховання 5 1.2. Психологічні основи естетичного виховання 8 1.3. Шляхи здійснення естетичного виховання в загальноосвітній школі 11 Розділ ІІ. Особливості естетичного виховання на уроках БЖД 15 2.1. Форми та методи естетичного виховання на уроках БЖД 15 2.2. Естетичне виховання в позакласній та позанавчальній роботі 19 Розділ ІІІ. План-конспект виховного заходу з БЖД 35 Висновки 43 Список використаних джерел 45

  2. Аналіз практичної діяльності вибраного Вами підприємства у сфері менеджменту
    1. Аналіз практичної діяльності вибраного Вами підприємства у сфері менеджменту. 2. Розв'язати творчу ситуацію. Упродовж останніх шести кварталів прибуток машинобудівної компанії «Трефік Констракт» неухильно знижувався. Обсяг реалізації поступово збільшувався, але було, як і раніше, невирішене питання щодо зниження собівартості продукції. Дирекція компанії «Трефік Констракт» на своєму засіданні вирішила вжити заходи для покращення виробництва. З цими проблемами компанія звернулася до консалтингової фірми «Консалтинг Груп». Консультанти перевіряли діяльність «Трефік Констракт» більше місяця. Було проведено опитування всіх працівників компанії - від головного менеджера до звичайного робітника. Коли команда консультантів закінчила свою роботу, вона віддала Дирекції «Трефік Констракт» свій звіт. У результаті роботи консалтингової фірми було виявлено, що з моменту заснування «Трефік Констракт» існує політика просування власних кадрів. Основним критерієм для роботи на керівній посаді є компетентність у технічних питаннях. Основна увага керівників зосереджується на вирішенні технічних проблем. При цьому безпосередньо управлінській діяльності приділяється мінімум робочого часу керівників. Основною рекомендацією консалтингової компанії «Трефік Констракт» було: здійснити підбір нових менеджерів, які б максимально зосереджувалися на управлінні, а не на технічних питаннях. Такі функції управління, як планування, організація та контроль залишаються практично нерозвиненими у «Трефік Констракт». На це Дирекція компанії майже ніколи не звертала уваги, оскільки продукція «Трефік Констракт» була популярною і завжди знаходила покупців. Відбір постачальників сировини не проводився, оскільки у компанії був один постійний постачальник - «Інтеграл Ресурс». Ціни на сировину, встановлені «Інтеграл Ресурс», були досить високими, проте керівники «Трефік Констракт» вважали, що пошук нових постачальників займе багато часу і принесе компанії ще більші збитки. Ресурсна політика «Трефік Констракт» була непродумана, постачання сировини відбувалося періодично у встановлені терміни, а не в залежності від потреби у них. Так, невикористані ресурси залежувалися на орендованих компанією складах, частина них після довготривалого зберігання була непридатною до використання. Запитання: Чи багато керівників приділяють увагу технічним питанням, а не управлінню? Наскільки важливі такі функції, як планування, організація та контроль, для прибуткової діяльності фірми? Чи зможе фірма «Трефік Констракт», не змінюючи управлінської команди, якісно виконувати основні функції менеджменту на різних рівнях управління? Як можна розв'язати визначені проблеми?

  3. Виховання самостійності та організованості у дітей середнього дошкільного віку в процесі виконання трудових доручень
    План Вступ 3 Значення трудових доручень у вихованні самостійності дітей середнього дошкільного віку (аналіз науково-методичної літератури). 6 Аналіз програмових вимог до організації трудових доручень (програма "Малятко", "Дитина". 15 Рівень самостійності та організованості у дітей середнього дошкільного віку в різних видах трудових доручень (на основі констатуючого експерименту). 17 Методи виховання самостійності та організованості в процесі виконання трудових доручень (на основі формуючого експерименту). 20 Методи виховання самостійності та організованості 20 Проведення формуючого експерименту. 22 Аналіз результатів експериментальної роботи. Висновки та педагогічні рекомендації. 24 Список використаної літератури. 26 Мета роботи. Отже виходячи з вищеназваного ми обрали метою нашої роботи вивчення виховання самостійності та організованості у дітей середнього дошкільного віку в процесі виконання трудових доручень. Предмет дослідження. Система методів трудового виховання дітей середнього дошкільного віку. Об'єкт дослідження. Система методів виховання самостійності та організованості у дітей середнього дошкільного віку в процесі виконання трудових доручень.

  4. Діловодство та документознавство Дати характеристику діловодству як діяльності з питань документування та організації роботи з документами в процесі управлінської діяльності
    1. Дати характеристику діловодству як діяльності з питань документування та організації роботи з документами в процесі управлінської діяльності 3 2.Дослідити ГОСТ 9327-60 Бумага и изделия из бумаги. Потребительские форматы 12 3. Навести зразок оформлення особової картки 15 Список використаної літератури 18

  5. Методи та засоби виховання у дітей діяльності та любові до природи
    Методи та засоби виховання у дітей діяльності та любові до природи Список літератури

  6. Проблеми статевого виховання дітей та молоді в діяльності соціального педагога
    ВСТУП 4 РОЗДІЛ І 7 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТАТЕВОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ ЯК ПІДГОТОВКА ДО СІМЕЙНОГО ЖИТТЯ 7 1.1. Сутність та значення сім`ї та джерел сімейної злагоди в житті людини 7 1.2. Особливості статевого виховання дітей та молоді 9 1.3. Соціалізація статевої поведінки 15 1.3.1. Послідовність прояву ознак пубертатного розвитку в обох статей 15 1.3.2.Періодизація вікових етапів психосексуального розвитку дитини 16 1.4. Специфіка статевого виховання 17 РОЗДІЛ ІІ 22 ДОСВІД РОБОТИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА У СФЕРІ СТАТЕВОГО ВИХОВАННЯ З ДІТЬМИ ТА МОЛОДДЮ 22 2.1. Здійснення статевого виховання на різних вікових етапах 22 2.2. Груповий тренінг як засіб роботи соціального педагога з молоддю у сфері статевого виховання 26 2.2.1.Ключові елементи організації тренінгу 26 2.2.2. Підготовка до занять 27 2.2.3. Традиційна схема заняття 28 ВИСНОВОК 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37 Метою дослідження є теоретичне вивчення та практичне застосування прийомів та методів роботи соціального педагога з проблеми статевого виховання дітей та молоді.

  7. Психологічна характеристика діяльності в процесі занять спортом
    1. Цілі та мотиви занять спортом. Відмінні особливості спортивної діяльності 3 2. Психологічні та соціальні особливості спортивної діяльності (навчально-тренувальної та змагальної) 10 3. Творче завдання 16 Методика „Мотиви занять спортом." Методика А.В.Шаболтас Список використаної літератури 21

  8. Контрольна з практичної психології
    Лабораторна робота № 1. 3 Методика Джекобса 3 Лабораторна робота № 2. 5 Оперативна пам'ять. 5 Лабораторна робота № 3. 6 Методика діагностики рівня соціальної фрустрації Л. І. Вассермана 6 (модифікація В. В. Бойко). 6 Лабораторна робота № 4. 9 Методика Ч. Д. Спілбергера, Ю. Л. Ханіна. „Шкала самооцінки" 9 Лабораторна робота № 5. 11 Методика „Інтелектуальна лабільність" чи вміння переключатися. 11 Лабораторна робота № 6. 13 Тест зростаючої важкості (Методика Равена) (скорочений варіант). 13 Тест Равена - тест Інтелекту. 13 Використана література 15

  9. Механізація, компіляція, творчість в процесі учбової діяльності студента
    Вступ 3 1. Особливості наукової діяльності студентів 5 2. Загальні принципи наукової діяльності студентів 6 3. Творчий підхід до виконання наукових робіт студентів 8 Висновок 12 Список використаної літератури 13

  10. Арттерапія як метод практичної психокорекції
    Вступ 3 1. Загальна характеристика методу 3 2. Роль психолога у різних видах арттерапії 9 3. Проективний малюнок 12 Висновок 13 Література 15

  11. Принципи діяльності міжнародного комерційного арбітражу та строків у господарському процесі,
    Завдання 1 Тема: Принципи діяльності міжнародного комерційного арбітражу Ломжець Ю. Принципи міжнародного арбітражу як основний засіб забезпечення мирного вирішення міжнародних конфліктів // 2003. №3. С. 7-12. Анотація до статті Аналітичний огляд статті Захарченко Т. Принципи визнання й виконання арбітражних рішень на території України. // Правовий тиждень. №46 (119) 11 листопада 2008 р. – С. 5-8. Анотація до статті Аналітичний огляд статті Козлов С. Третейське самоврядування: шляхом випробувань // Юридична газета. №8(44). 11 травня 2005 р. С.4. Анотація до статті Аналітичний огляд статті Янев О. Міжнародний комерційний арбітраж // Науковий вісник Чернівецького університету правознавства. 16 березня 2010р.№ 489. С. 11-13. Анотація до статті Аналітичний огляд статті Сидоренко М.М. Нарада третейських суддів // Діловий вісник. № 04(131), 2005. – С. 16-18. Анотація до статті Аналітичний огляд статті Захарченко Т. Правове регулювання порядку виконання арбітражних рішень // Правовий тиждень. №3(129) 20 січня 2009 р. – С. 7-9. Анотація до статті Аналітичний огляд статті Завдання 2 Тема: Строки у господарському процесі У вересні 2008 р. до Господарського суду Закарпатської області заявило позов Закрите акціонерне товариство "Виноградівська ПМК - 78", м. Виноградів про стягнення з Дротинської сільської ради с. Дротинці Виноградівського району боргу в сумі 19 720 гривень та просить суд поновити строк позовної давності. Позов мотивований тим, що ВАТ "Виноградівська ПМК-78", правонаступником якої є позивач, у 2000-2001 роках виконувала будівельні роботи по газифікації села Дротинці і внаслідок часткової оплати вартості виконаних робіт відповідач заборгував позивачу суму 19 720 гривень, яка пред'явлена для стягнення в судовому порядку. Відповідач позов не визнав мотивуючи свої заперечення відсутністю заборгованості, що підтверджується двостороннім актом звірки взаємних розрахунків від 01.04.2005 р. Просить суд відмовити у задоволенні позову у зв’язку з пропущенням позивачем трирічного строку позовної давності. Яким нормативно-правовим актом регламентуються відносини між позивачем та відповідачем стосовно суми боргу? Чи є підстави для поновлення строків давності? Чи підлягає позов задоволенню? Складіть мотивоване рішення по даній справі.

  12. Планування надходження грошових коштів у процесі операційної діяльності підприємства (на базі під-ва)
    Вступ 3 1. Фінансове планування на підприємстві 6 1.1. Характеристика і склад грошових надходжень підприємств 6 1.2. Доходи (виручка) від реалізації продукції, робіт, послуг 13 1.3. Зміст, завдання та методи фінансового планування 18 2. Аналіз планування надходження грошових коштів від операційної діяльності ВАТ ««Київспецтранс» 22 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 22 2.2. Аналіз надходження грошових коштів від операційної діяльності 27 2.3. Аналіз фінансового стану підприємства 30 Висновки 42 Література 45 Додатки. Фінансова звітність ВАТ «Назва» за 2006 р. 47

  13. Технологія діяльності туристського підприємства (турфірма) в процесі формування нового туру, розробити тур
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТУРИСТСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "Назва" 5 1.1. Базова характеристика туристського підприємства 5 1.2. Структура управління туристським підприємством 12 1.2.1. Організаційна структура управління підприємством 12 1.2.2. Посадові інструкції працівників туристичного підприємства 14 РОЗДІЛ 2. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБКИ НОВОГО ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ 16 2.1. Розробка ідеї туру 16 2.2. Головні аспекти процесу пошуку та відбору партнерів та підприємств–постачальників послуг 23 2.3. Формування основного та додаткового комплексів послуг 26 2.4. Експериментальна перевірка туру 30 РОЗДІЛ 3. ТЕХНОЛОГІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА ПРИ ФОРМУВАННІ НОВОГО ТУР МАРШРУТУ 31 3.1. Загальна характеристика визначеного туру за його спрямуванням 31 3.2. Обгрунтування вибору пунктів нового маршруту 31 3.3. Розробка схеми маршруту з зазначенням транспортного обслуговування 34 3.4. Визначення програмного забезпечення нового туру у відповідності до визначеної тематики 37 3.5. Пошук та відбір партнерів–постачальників товарів та послуг в кожному пункті нового маршруту у відповідності до обраного класу обслуговування 39 3.6. Підготовка інформаційно–методичного та рекламного забезпечення туру 41 РОЗДІЛ 4. ОСОБЛИВОСТІ ТЕХНОЛОГІЇ ТУРИСТСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПРОЦЕСІ РЕАЛІЗАЦІЇ РОЗРОБЛЕНОГО ТУРУ 45 ВИСНОВКИ 48 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50 ДОДАТКИ 53

  14. Питання до ДЕРЖАВНОГО КОМПЛЕКСНОГО КВАЛІФІКАЦІЙНОГО ЕКЗАМЕНУ з практичної психології
    1. Психологічні особливості міжособистісного спілкування психолог-клієнт. 3 2.Поняття психоконсультування, мета та основні завдання консультативної роботи. 4 3.Принципи психоконсультування, їх характеристика. 5 4.Бесіда як основний метод психологічного консультування. 6 5.Види психоконсультування, їх особливості. 7 6. Професійні та особистісні вимоги до психоконсультанта. 8 7.Технологія проведення психоконсультативної бесіди. 9 8.Поняття психокорекція, її основні завдання. 9 9.Структура психокорекційної роботи: основні стадії та прийоми. 10 10. Вимоги до складання психокорекційної програми. 11 11. Характеристика дитячого аутизму. 11 12.Системний підхід у вивченні сім'ї. 12 13.Відмінності невротичної та психотичної поведінки у дітей. 13 14.Особливості психокорекції агресивності у дітей. 14 15.Підготовчо-діагностична стадія психокорекційної роботи. 16 16.Особливості настановчої стадії психокорекційної роботи. 17 17. Особливості психоконсультативної роботи з дитячими психотравмами. 17 18. Психодіагностика індивідуальної свідомості та самосвідомості. 18 19.Психодіагностика особистісних властивостей. 19 20.Психодіагностика загальних інтелектуальних здібностей. 20 21 .Психокорекція тривожності у дітей. 22 22.Етапи життєвого циклу сім'ї. 22 23.Характеристика проективного підходу у психодіагностиці. 23 24.Психологічна типологія сім'ї. 24 25.Взаємозв'язок психодіагностики з іншими галузями психології. 25 26.Поняття про психологічний діагноз. Рівні розвитку психологічного діагнозу. 26 27.Тест як інструмент психодіагностики. Види тестів. 26 28.Напрям психокорекційної роботи за змістом. 28 29.Основні параметри оцінки сім'ї. 28 30. Психодіагностика креативності. 29

  15. Формування у дітей середнього віку ( 3-4 років) уявлення про форми предметів в процесі ігрової діяльності
    Вступ 3 1. Характеристика психічного розвитку дітей третього-четвертого року життя 5 2. Психолого-педагогічні основи проблеми формування уявлень про властивості і співвідношення предметів у дітей молодшого віку 10 3. Особливості організації і зміст роботи з розвитку елементарних математичних уявлень в першій молодшій групі 13 3.1. Формування понять простору і часу 13 3.2. Порівняння предметів за розмірами і вагою 15 3.3. Ознайомлення з геометричними фігурами 16 4. Стан використання ігор в формуванні у дітей уявлення про форму предметів у практиці роботи дошкільного навчального заставі освіти (констатуючий експеримент). 18 5. Основні умови закріплення та удосконалення уявлень про предмети в ігровій діяльності (формуючий експеримент). 21 6. Контрольний експеримент. 25 Висновки 27 Список використаної літератури 29 Додатки 30 Заняття 1 30 Заняття 2 32 Об’єкт дослідження: процес сенсорного виховання дітей молодшого віку. Предмет дослідження: формування уявлень про форму предметів у дітей трьох-чотирьох років на засадах комплексного підходу. Мета дослідження: науково обґрунтувати, розробити та експериментально апробувати комплексний підхід до організації перцептивного научування як чинника оптимальності формування уявлень про форму предметів у дітей молодшого віку

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua