Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Внутрішній економічний механізм підприємства (ID:24189)
| Размер: 77 кб. | Объем: 31 стр. | Стоимость: 90 грн. | Добавлена: 15.08.2012 |
Содержание
Завдання (частина) 1. 3
За матеріалами підприємства, на якому працює студент, потрібно проаналізувати діючу на ньому модель внутрішнього економічного механізму, а також розробити (з належними обґрунтуваннями) рекомендації щодо її оптимізації (вдосконалення). В межах цього слід визначити економічні форми функціонування окремих підрозділів підприємства (цехів, відділів, служб, дільниць); охарактеризувати застосовувані в аналізованих підрозділах системи планування і контролю результатів та витрат; обґрунтувати відповідні пропозиції, котрі б дозволили підвищити ефективність функціонування цих підрозділів як господарюючих елементів, тобто центрів відповідальності.
Завдання (частина) 2. 15
За матеріалами підприємства, на якому працює студент, потрібно скласти річний (або квартальний) кошторис окремого виробничого підрозділу (цеху) за встановленими на підприємстві статтями витрат або згідно із переліком статей, відображеним у Положенні (стандарті) бухгалтерського обліку 16 “Витрати”. Особливу увагу слід звернути на статтю загальновиробничих витрат, яка є комплексною і має дворівневу структуру.
В разі, якщо підприємство відноситься до невиробничої сфери, як компромісний варіант можна скласти кошторис підприємства в цілому.
В межах виконання даного завдання необхідно дати детальні пояснення проведеним обчисленням.

Завдання (частина) 3. 22
Керівництвом фабрики, що виготовляє сумки, прийняте рішення про збільшення обсягу виробництва в наступному (плановому) році на 20%. При цьому сукупні витрати внаслідок збільшення змінних витрат мають зрости на 10%. Збільшення обсягу виробництва потребує залучення додаткового технологічного устаткування, що також вплине на рівень сукупних витрат у плановому періоді. Інші показники фабрики для кожного студента є індивідуальними і зазначаються у додатку, а саме: обсяг виробництва у минулому (звітному) році; вартість устаткування (капітальні інвестиції), яке потрібно придбати для забезпечення зростання обсягу виробництва; розмір постійних витрат у минулому (звітному) році; ціна сумки; строк корисного використання додаткового технологічного устаткування, його ліквідаційна вартість.
Потрібно обґрунтувати, що вигідніше з огляду на витрати (з урахуванням процедури дисконтування): взяти устаткування у лізинг на 3 роки з подальшим викупом за залишковою вартістю чи купити його, взявши кредит у банку. Лізингові платежі у складі амортизаційних відрахувань і лізингового доходу (останній визначено на рівні 20%) сплачуються в кінці кожного року. Кредит (“тіло” кредиту) повертається протягом двох років рівними частинами, також в кінці кожного року. Кредитна й відповідно дисконтна ставка – 25%. Вибраний варіант придбання устаткування слід врахувати в подальшому аналізі (див. наступне завдання). Для цього необхідно витрати минулого (звітного) і наступного (планового) періодів розподілити на змінні та постійні, виходячи з їх динаміки.


п/п Обсяг виробництва сумок в минулому році,
тис. шт. К (капітальні інвестиції), тис. ум. од. Сп (постійні витрати в минулому році), тис. ум. од. Ціна, ум. од. Строк корисного використання додаткового устаткування, років Ліквідаційна вартість додаткового устаткування, тис. ум. од
17 44 4200 3000 203 5 168

Завдання (частина) 4. 24
За умовою та результатами виконання завдання (частини) 3 потрібно дати оцінку плановим заходам щодо збільшення обсягу виробництва підприємства у наступному році за методикою СVР-аналізу, взявши до уваги показники:
1) маржинальний прибуток;
2) операційний прибуток;
3) коефіцієнт маржинального прибутку;
4) обсяг виробництва, що забезпечує його загальну (бухгалтерську) беззбитковість (точку беззбитковості);
5) рівень безпеки виробництва за критерієм його прибутковості;
6) операційний ліверидж.

Література 31
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Внутрішній економічний механізм підприємства
    Завдання (частина) 1. 3 За матеріалами підприємства, на якому працює студент, потрібно проаналізувати діючу на ньому модель внутрішнього економічного механізму, а також розробити (з належними обґрунтуваннями) рекомендації щодо її оптимізації (вдосконалення). В межах цього слід визначити економічні форми функціонування окремих підрозділів підприємства (цехів, відділів, служб, дільниць); охарактеризувати застосовувані в аналізованих підрозділах системи планування і контролю результатів та витрат; обґрунтувати відповідні пропозиції, котрі б дозволили підвищити ефективність функціонування цих підрозділів як Завдання (частина) 2. 13 За матеріалами підприємства, на якому працює студент, потрібно скласти річний (або квартальний) кошторис окремого виробничого підрозділу (цеху) за встановленими на підприємстві статтями витрат або згідно із переліком статей, відображеним у Положенні (стандарті) бухгалтерського обліку 16 “Витрати”. Особливу увагу слід звернути на статтю загальновиробничих витрат, яка є комплексною і має дворівневу структуру. В разі, якщо підприємство відноситься до невиробничої сфери, як компромісний варіант можна скласти кошторис підприємства в цілому. В межах виконання даного завдання необхідно дати детальні пояснення проведеним обчисленням. Завдання (частина) 3. 20 Керівництвом фабрики, що виготовляє сумки, прийняте рішення про збільшення обсягу виробництва в наступному (плановому) році на 20%. При цьому сукупні витрати внаслідок збільшення змінних витрат мають зрости на 10%. Збільшення обсягу виробництва потребує залучення додаткового технологічного устаткування, що також вплине на рівень сукупних витрат у плановому періоді. Інші показники фабрики для кожного студента є індивідуальними і зазначаються у додатку, а саме: обсяг виробництва у минулому (звітному) році; вартість устаткування (капітальні інвестиції), яке потрібно придбати для забезпечення зростання обсягу виробництва; розмір постійних витрат у минулому (звітному) році; ціна сумки; строк корисного використання додаткового технологічного устаткування, його ліквідаційна вартість. Завдання (частина) 4. 22 За умовою та результатами виконання завдання (частини) 3 потрібно дати оцінку плановим заходам щодо збільшення обсягу виробництва підприємства у наступному році за методикою СVР-аналізу, взявши до уваги показники: 1) маржинальний прибуток; 2) операційний прибуток; 3) коефіцієнт маржинального прибутку; 4) обсяг виробництва, що забезпечує його загальну (бухгалтерську) беззбитковість (точку беззбитковості); 5) рівень безпеки виробництва за критерієм його прибутковості; 6) операційний ліверидж. Література 29

  2. Внутрішній економічний механізм підприємства
    Вступ 3 1. Внутрішня економічна діагностика. 4 2. Економічна діагностика підприємства. 5 2.1. Технічний рівень виробництва. 5 2.2. Динамізм виробничих потужностей підрозділів. 7 2.3. Оцінка рівня організації виробництва. 10 2.4. Оцінка організаційно-економічної структури підприємства. 13 Висновок 16 Список використаної літератури 17

  3. Внутрішній економічний механізм підприємства
    Завдання (частина) 1. 3 За матеріалами підприємства, на якому працює студент, потрібно проаналізувати діючу на ньому модель внутрішнього економічного механізму, а також розробити (з належними обґрунтуваннями) рекомендації щодо її оптимізації (вдосконалення). В межах цього слід визначити економічні форми функціонування окремих підрозділів підприємства (цехів, відділів, служб, дільниць); охарактеризувати застосовувані в аналізованих підрозділах системи планування і контролю результатів та витрат; обґрунтувати відповідні пропозиції, котрі б дозволили підвищити ефективність функціонування цих підрозділів як господарюючих елементів, тобто центрів відповідальності. Завдання (частина) 2. 13 За матеріалами підприємства, на якому працює студент, потрібно скласти річний (або квартальний) кошторис окремого виробничого підрозділу (цеху) за встановленими на підприємстві статтями витрат або згідно із переліком статей, відображеним у Положенні (стандарті) бухгалтерського обліку 16 “Витрати”. Особливу увагу слід звернути на статтю загальновиробничих витрат, яка є комплексною і має дворівневу структуру. В разі, якщо підприємство відноситься до невиробничої сфери, як компромісний варіант можна скласти кошторис підприємства в цілому. В межах виконання даного завдання необхідно дати детальні пояснення проведеним обчисленням. Завдання (частина) 3. 20Керівництвом фабрики, що виготовляє сумки, прийняте рішення про збільшення обсягу виробництва в наступному (плановому) році на 20%. При цьому сукупні витрати внаслідок збільшення змінних витрат мають зрости на 10%. Збільшення обсягу виробництва потребує залучення додаткового технологічного устаткування, що також вплине на рівень сукупних витрат у плановому періоді. Інші показники фабрики для кожного студента є індивідуальними і зазначаються у додатку, а саме: обсяг виробництва у минулому (звітному) році; вартість устаткування (капітальні інвестиції), яке потрібно придбати для забезпечення зростання обсягу виробництва; розмір постійних витрат у минулому (звітному) році; ціна сумки; строк корисного використання додаткового технологічного устаткування, його ліквідаційна вартість. Потрібно обґрунтувати, що вигідніше з огляду на витрати (з урахуванням процедури дисконтування): взяти устаткування у лізинг на 3 роки з подальшим викупом за залишковою вартістю чи купити його, взявши кредит у банку. Лізингові платежі у складі амортизаційних відрахувань і лізингового доходу (останній визначено на рівні 20%) сплачуються в кінці кожного року. Кредит (“тіло” кредиту) повертається протягом двох років рівними частинами, також в кінці кожного року. Кредитна й відповідно дисконтна ставка – 25%. Вибраний варіант придбання устаткування слід врахувати в подальшому аналізі (див. наступне завдання). Для цього необхідно витрати минулого (звітного) і наступного (планового) періодів розподілити на змінні та постійні, виходячи з їх динаміки. № п/п Обсяг виробництва сумок в минулому році, тис. шт. К (капітальні інвестиції), тис. ум. од. Сп (постійні витрати в минулому році), тис. ум. од. Ціна, ум. од. Строк корисного використання додаткового устаткування, років Ліквідаційна вартість додаткового устаткування, тис. ум. од 17 66 6400 4400 210 6 256 Завдання (частина) 4. 22 За умовою та результатами виконання завдання (частини) 3 потрібно дати оцінку плановим заходам щодо збільшення обсягу виробництва підприємства у наступному році за методикою СVР-аналізу, взявши до уваги показники: 1) маржинальний прибуток; 2) операційний прибуток; 3) коефіцієнт маржинального прибутку; 4) обсяг виробництва, що забезпечує його загальну (бухгалтерську) беззбитковість (точку беззбитковості); 5) рівень безпеки виробництва за критерієм його прибутковості; 6) операційний ліверидж. Література 29

  4. Внутрішній економічний механізм підприємства
    Завдання (частина) 1. 3 За матеріалами підприємства, на якому працює студент, потрібно проаналізувати діючу на ньому модель внутрішнього економічного механізму, а також розробити (з належними обґрунтуваннями) рекомендації щодо її оптимізації (вдосконалення). В межах цього слід визначити економічні форми функціонування окремих підрозділів підприємства (цехів, відділів, служб, дільниць); охарактеризувати застосовувані в аналізованих підрозділах системи планування і контролю результатів та витрат; обґрунтувати відповідні пропозиції, котрі б дозволили підвищити ефективність функціонування цих підрозділів як господарюючих елементів, тобто центрів відповідальності. Завдання (частина) 2. 14 За матеріалами підприємства, на якому працює студент, потрібно скласти річний (або квартальний) кошторис окремого виробничого підрозділу (цеху) за встановленими на підприємстві статтями витрат або згідно із переліком статей, відображеним у Положенні (стандарті) бухгалтерського обліку 16 “Витрати”. Особливу увагу слід звернути на статтю загальновиробничих витрат, яка є комплексною і має дворівневу структуру. В разі, якщо підприємство відноситься до невиробничої сфери, як компромісний варіант можна скласти кошторис підприємства в цілому. В межах виконання даного завдання необхідно дати детальні пояснення проведеним обчисленням. Завдання (частина) 3. 21 Керівництвом фабрики, що виготовляє сумки, прийняте рішення про збільшення обсягу виробництва в наступному (плановому) році на 20%. При цьому сукупні витрати внаслідок збільшення змінних витрат мають зрости на 10%. Збільшення обсягу виробництва потребує залучення додаткового технологічного устаткування, що також вплине на рівень сукупних витрат у плановому періоді. Інші показники фабрики для кожного студента є індивідуальними і зазначаються у додатку, а саме: обсяг виробництва у минулому (звітному) році; вартість устаткування (капітальні інвестиції), яке потрібно придбати для забезпечення зростання обсягу виробництва; розмір постійних витрат у минулому (звітному) році; ціна сумки; строк корисного використання додаткового технологічного устаткування, його ліквідаційна вартість. Потрібно обґрунтувати, що вигідніше з огляду на витрати (з урахуванням процедури дисконтування): взяти устаткування у лізинг на 3 роки з подальшим викупом за залишковою вартістю чи купити його, взявши кредит у банку. Лізингові платежі у складі амортизаційних відрахувань і лізингового доходу (останній визначено на рівні 20%) сплачуються в кінці кожного року. Кредит (“тіло” кредиту) повертається протягом двох років рівними частинами, також в кінці кожного року. Кредитна й відповідно дисконтна ставка – 25%. Вибраний варіант придбання устаткування слід врахувати в подальшому аналізі (див. наступне завдання). Для цього необхідно витрати минулого (звітного) і наступного (планового) періодів розподілити на змінні та постійні, виходячи з їх динаміки. Обсяг виробництва сумок в минулому році, тис. шт. К (капітальні інвестиції), тис. ум. од. Сп (постійні витрати в минулому році), тис. ум. од. Ціна, ум. од. Строк корисного використання додаткового устаткування, років Ліквідаційна вартість додаткового устаткування, тис. ум. од 26 2400 1600 186 6 96 Завдання (частина) 4. 23 За умовою та результатами виконання завдання (частини) 3 потрібно дати оцінку плановим заходам щодо збільшення обсягу виробництва підприємства у наступному році за методикою СVР-аналізу, взявши до уваги показники: 1) маржинальний прибуток; 2) операційний прибуток; 3) коефіцієнт маржинального прибутку; 4) обсяг виробництва, що забезпечує його загальну (бухгалтерську) беззбитковість (точку беззбитковості); 5) рівень безпеки виробництва за критерієм його прибутковості; 6) операційний ліверидж. Література 29

  5. Внутрішньо-економічний механізм підприємства
    1. Характеристика внутрішнього економічного механізму. 3 2. Методичні підходи до оцінки інвестиційної привабливості підприємства 13 3. Задача 1 22 Через зрив поставки контрагентом комплектуючих виробів завод знизив виробництво приладів П1 і П2 і не виконав зобов'язань щодо їх поставки і заплатив штраф замовникові (таблиця) Таблиця. Показники для обчислення збитків Показник Прилад П1 Прилад П2 1. Зниження обсягу виробництва і поставок, шт. -100 -50 2. Ціна, грн. 200 300 3. Виробнича собівартість, грн 160 230 4. Постійні витрати у виробничій собівартості, % 20 20 5. Заплановано штраф за зменшення поставки приладів, грн. 4200 3500 Потрібно: - обчислити втрачений заводом прибуток (збитки) внаслідок зниження виробництва і продажу приладів; - визначити загальний обсяг збитків заводу від порушення договірних зобов'язань 4. Задача 2 24 Річний обсяг виробництва і продажу продукції підприємства становить 1 200 000 грн. Адміністративні витрати, витрати на збут і загальновиробничі постійні витрати 300 000 грн. на рік. Змінні витрати на 1 000 грн. випуску продукції становлять 600 грн. на одиницю. Власний капітал підприємства 800 000 грн. Потрібно: - обчислити маржинальний і операційний прибуток; - визначити обсяг беззбитковості виробництва; - обчислити обсяг виробництва, який забезпечує рентабельність власного капіталу на рівні 20%. Література. 26

  6. Внутрішньо економічний механізм підприємства
    1 Поясніть сутність безпеки операційної діяльності й методику обчислення й рівня 3 2 Як ви розумієте гнучкість планів і, як вона досягається? 13 3 Тест 14 Для поточного оцінювання ефективності роботи підрозділу, що виготовляє один вид продукції з короткім виробничим циклом, найприйнятнішим с показник собівартості: 4 Задача 15 Список літератури 16

  7. Економічний механізм формування і аналізу витрат підприємства
    ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ТА АНАЛІЗУ ВИТРАТ ВИРОБНИЦТВА 5 1.1. Поняття та порядок формування собівартості продукції підприємства 5 1.2. Аналіз витрат на собівартість продукції 13 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВИТРАТ ПІДПРИЄМСТВА ЗАТ „ШВЕЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО „ЮНІСТЬ” 18 2.1. Загальна характеристика підприємства 18 2.2. Аналіз витрат підприємства 21 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ФОРМУВАННЯ ВИТРАТ НА ПІДПРИЄМСТВІ 27 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34 Метою курсової роботи є виявлення економічних і соціальних основ формування витрат в умовах ринкової економіки, обґрунтування необхідності їхнього регулювання. Предметом дослідження є визначення значимості витрат виробництва, сукупність теоретичних, методологічних і практичних питань по використанню інформації про витрати виробництва для прийняття управлінських рішень із метою підвищення ефективності діяльності підприємства. Об'єктом курсової роботи є діяльність підприємства, спрямована на регулювання витратами, а також сфера матеріального виробництва. Завданнями даного дослідження є: розглянути альтернативні підходи до витрат виробництва в економічній науці проаналізувати класифікація витрат виробництва сучасного періоду проаналізувати основні шляхи зниження витрат і пов'язані з ними проблеми в умовах перехідної економіки; провести аналіз витрат на прикладі конкретного підприємства; розробити шляхи удосконалення формування витрат підприємства. Курсова робота складається з вступу, трьох розділів, висновків і пропозицій, списку використаної літератури та додатків. При написанні дослідження біли використані роботи таких вчених як Бандурка О.М., Гончаров А.Б., Кожанова Є.П., Тарасюк Г.М. та інші, а також статистичний матеріал підприємства за 2003-2005 роки.

  8. ВНУТРІШНЬО-ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ ПІДПРИЄМСТВА МЕТОДИКИ РОЗРОБКИ ТА УМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ ВНУТРІШНІХ ЦІН
    Вступ 3 1. Формування ціни у внутрішньоекономічному механізмі підприємства 6 1.1. Сутність внутрішньогосподарського ринку 6 1.2. Принципи формування внутрішньогосподарських цін 10 1.3. Методи встановлення внутрішньогосподарських цін 17 2. Аналіз формування внутрішніх цін на ВАТ «Назва» 26 2.1. Загальні відомості про підприємство 26 2.2. Торгівельна марка «Назва» на ринку морозива в Україні 28 2.3. Процес ціноутворення на підприємстві 32 3. Вдосконалення методики встановлення внутрішніх цін на підприємствах молочної промисловості 36 Висновки 43 Література 46 Додаток. Фінансова звітність ВАТ «Назва» за 2007 р. 49

  9. Економічний механізм комплексу маркетингу
    Вступ 4 1. Сутність і зміст маркетингу 5 2. Організаційно-економічний механізм маркетингу 8 3. Нормативно-правове регулювання маркетингової діяльності 12 Висновки 17 Список використаних джерел 17

  10. Організаційно-економічний механізм місцевого самоврядування в Україні
    Використана література 1. Конституція України: Прийнята на п'ятій сесії Верховної Ради України 28 червня 1996 р. Відомості Верховної Ради України. — 1996. — № 30. — Ст. 141. 2. Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні" від 21 травня 1997р. Відомості Верховної Ради України. - 1997.-№ 24. - Ст. 170. 3. Біленчук П.Д., Кравченко В. В., Підмогильний М. В. Місцеве самоврядування в Україні (муніципальне право). — К., 2000. — 304 с. 4. Колодій А.М., Олійник А.Ю. Державне будівництво і місцеве самоврядування. — К., 2000. — 297 с.

  11. Економічний механізм формування туристично-рекреаційної спеціалізації регіону (Крим)
    ВСТУП 3 Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ТУРИСТИЧНО-РЕКРЕАЦІЙНОЇ СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ РЕГІОНУ 6 1.1. Поняття туристично-рекреаційних ресурсів 6 1.2. Методи дослідження туристичної спеціалізації регіону 12 1.3. Економічний механізм формування туристично-рекреаційної спеціалізації регіону 28 Розділ 2. ПРОЦЕСИ ФОРМУВАННЯ ТУРИСТИЧНО-РЕКРЕАЦІЙНОЇ СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ РЕГІОНУ АР КРИМ 36 2.1. Комплексна характеристика АР Крим 36 2.2. Туристично-рекреаційні ресурси та інфраструктура АР Крим....45 2.3. Економічний механізм формування туристично-рекреаційної спеціалізації АР Крим 54 Розділ 3. СТРАТЕГІЧНІ ОРІЄНТИРИ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ В АР КРИМ 71 3.1. Проблеми та перспективи розвитку туризму в регіоні АР Крим 71 3.2. Основні напрямки розвитку туризму в АР Крим 83 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 96 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 102 ДОДАТКИ 108

  12. Механізм формування іміджу туристичного підприємства
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Місце іміджу в структурі маркетингових комунікацій підприємства 5 1.2. Поняття іміджу підприємства, його складові 10 1.3. Механізм розробки іміджу туристичного підприємства 19 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ххх” 25 2.1. Загальна характеристика підприємства ТОВ «ххх» 25 2.2. Аналіз зовнішнього середовища туристичного підприємства 27 2.3. Аналіз внутрішнього середовища 33 РОЗДІЛ 3. ОПТИМІЗАЦІЯ ІСНУЮЧОГО ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ххх” 53 3.1. Аналіз існуючого іміджу ТОВ „ххх” 53 3.2. Напрямки вдосконалення існуючого іміджу 58 3.3. Програма вдосконалення іміджу підприємства ТОВ «ххх» 65 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 71 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 74 ДОДАТКИ 77

  13. Механізм маркетингового контролю туристичного підприємства
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГОВОГО КОНТРОЛЮ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Сутність та необхідність маркетингового контролю туристичного підприємства 7 1.2. Основні вимоги до контролю маркетингової діяльності підприємства 18 1.3. Особливості маркетингового контролю на туристичному підприємстві 23 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 30 2.1. Аналіз господарської діяльності туристичного підприємства ТОВ «ххх» 30 2.2. Аналіз сильних та слабких сторін туристичного підприємства ТОВ «ххх» 39 2.3. Особливості маркетингового контролю туристичного підприємства ТОВ «ххх» 44 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМУ МАРКЕТИНГОВОГО КОНТРОЛЮ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «ххх» 54 3.1. Недоліки маркетингового контролю туристичного підприємства ТОВ «ххх» 54 3.2. Удосконалення механізму маркетингового контролю туристичного підприємства ТОВ «ххх» 59 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 66 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 72 ДОДАТКИ 77

  14. Механізм сегментації ринку туристичного підприємства
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ СЕГМЕНТАЦІЇ РИНКУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Поняття та завдання сегментації ринку 5 1.2. Критерії сегментації 8 1.3. Методи сегментації ринку туристичного підприємства 23 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СЕГМЕНТАЦІЇ РИНКУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 28 2.1. Загальна характеристика підприємства 28 2.2. Аналіз зовнішнього і внутрішнього середовища підприємства 32 2.3. Особливості механізму сегментації ринку туристичного підприємства 39 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ СЕГМЕНТАЦІЇ РИНКУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 48 3.1. Недоліки процесу сегментації ринку туристичного підприємства 48 3.2. Пропозиції щодо удосконалення процесу сегментації ринку туристичного підприємства 52 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 55 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 59 ДОДАТКИ 62

  15. Механізм сегментації ринку туристичного підприємства
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ СЕГМЕНТАЦІЇ РИНКУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Поняття та завдання сегментації ринку 5 1.2. Критерії сегментації 8 1.3. Методи сегментації ринку туристичного підприємства 23 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СЕГМЕНТАЦІЇ РИНКУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 28 2.1. Загальна характеристика підприємства 28 2.2. Аналіз зовнішнього і внутрішнього середовища підприємства 32 2.3. Особливості механізму сегментації ринку туристичного підприємства 50 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ СЕГМЕНТАЦІЇ РИНКУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 54 3.1. Недоліки процесу сегментації ринку туристичного підприємства 54 3.2. Пропозиції щодо удосконалення процесу сегментації ринку туристичного підприємства 55 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 61 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 64 ДОДАТКИ 67

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua