Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Гіпотези експериментального дослідження (ID:24323)
| Размер: 17 кб. | Объем: 15 стр. | Стоимость: 35 грн. | Добавлена: 15.08.2012 |
СодержаниеВСТУП 3
1. Джерела формулювання наукових гіпотез 4
2. Теоретична та експериментальна гіпотези 5
3. Психологічні і статистичні гіпотези 9
ВИСНОВКИ 14
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 15

Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Методики експериментального дослідження пам
    Методики экспериментального исследования памяти План: Вступ 3 Визначення явища, що вивчається, етапи розвитку. 9 Пам'ять як психічний процес. 9 Методи дослідження пам'яті. 12 Пізнавання фігур. 12 Методика дослідження короткочасної пам’яті 12 Методика «оперативна пам'ять» 13 Методика «образна пам'ять» 13 Заучування 10 слів 14 Відтворення розповіді (дорослий варіант) 15 Відтворення розповіді (дитячий варіант) 15 Опосередковане запам’ятовування 15 Піктограма 16 Висновок 16 Список використаної літератури 17

  2. Методики експериментального дослідження пам'яті
    Методики экспериментального исследования памяти План: Вступ 3 Визначення явища, що вивчається, етапи розвитку. 9 Пам'ять як психічний процес. 9 Методи дослідження пам'яті. 12 Субтест "Шифровка" з методу оцінки інтелекту Д. Векслера 12 Субтест "Рахунок" з методу оцінки інтелекту Д. Векслера. 13 Заключення 14 Додаток №1. 16 Додаток №2. 16 Додаток №3. 16 Список використаної літератури 17

  3. Методики експериментального дослідження пам’яті
    ЗМІСТ 1. Актуальність дослідження 4 2. Мета, об’єкт та предмет дослідження 4 3. Характеристика досліджуваних понять: 4 4. Завдання дослідження 8 5. Гіпотези, змінні та форма дослідження 8 5. Психологічна характеристика вибірки 8 6. Методична частина 9 7. Діагностична частина 11 8. Формулювання висновків 15 Список використаної літератури 16

  4. Методики експериментального дослідження пам’яті
    Зміст 1. Вступ 3 1.1. Актуальність 3 1.2. Необхідність дослідження. 3 2. Пам’ять та методики її вивчення. 4 2.1. Поняття про пам’ять та її типи 4 2.2. Методики вивчення оперативної 6 2.3. методика "пам'ять на образи" 9 3. Висновки 12 3.1. Використання. 12 3.2.Перспективи дослідження. 13 Список літератури 15

  5. Експериментальні гіпотези та їх види
    Сформолювати психологічну гіпотезу. 3 Визначити види зміни. 3 Вказати методику виміру. 6 Назвати змінні. 6 Зовнішні умови досліджування. 6 Назвати шкалу за якою будуть виміруватися. 9 Центральні тенденції. 12 Висновок. 15 Список літератури. 16

  6. Функції гіпотези у дослідженнях
    ВСТУП 3 ФУНКЦІЇ ГІПОТЕЗ В НАУКОВОМУ ДОСЛІДЖЕННІ 5 ВИСНОВОК 8 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 9

  7. Сучасні гіпотези походження людини
    Вступление 3 1. Aфриканская гипотеза 4 2. Сходство каменных орудий неандертальцев и Homo sapiens 7 3. Креационизм 12 4. Научные гипотезы 15 Выводы 25 Список использованной литературы 26

  8. Гіпотези у методології наукових досліджень
    Вступ 3 Емпіричний та теоретичний рівні наукового пізнання. Форми та основні методи наукового пізнання. 5 Поняття гіпотези в методології наукових досліджень 9 Види гіпотез 13 Висновок 14 Література 15

  9. Дослідження ринку туристичних послуг України та м. Києва зокрема з використанням методик маркетингового дослідження
    Вступ 3 1. Методологія маркетингових досліджень 5 2. Характеристика туристичного ринку 6 3. Споживачі туристських послуг 10 4. Сегментування туристичного ринку 13 5. Асортимент послуг туристичного ринку 14 6. Дослідження динаміки і структури ринку туристичних послуг 16 7. Готельний бізнес України, як передумова розвитку туристичного ринку 19 Висновки 26 Список використаної літератури 28 Додатки 30-32

  10. Програма соціального дослідження (дослідження соціопсихологічних проблем мотивації діяльності особистості взагалі, і вибору нею місця роботи зокрема)
    План: 1. Опис актуальності проблеми (важливість вивчення даної проблеми, мотивація обрання теми) 3 1. Формулювання теми (проблема яка вивчається, із вивченням об’єкту та причини дослідження) 3 2. Визначення мети та основних завдань (різні сторони проблеми, наявність і поширення проблеми, суб’єктивні та об’єктивні чиники які зумовлюють проблемну ситуацію і постають її причинами) 4 4. Формування анкети (декілько блоків питань, кількість блоків питань має відповідати кількості завдань. Має містити стандартних блок питань. Складатися з закритих і напіівзакритих питань) 5 5. Формування робочих гіпотез (власне бачення дослідника яформульоване в імовірносній формі стосовно різних сторін проблемної сетуації, кількість гіпотиз має відповідати кількості завдань) 6 Література 7

  11. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ЗА ДОПОМОГОЮ СТАНДАРТИЗОВАНОГО БАГАТОФАКТОРНОГО МЕТОДУ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ СМІЛ (АДАПТОВАНОГО ТЕСТУ ММРI)
    Жіночий варіант методики 3 1.1. Реєстраційний бланк відповідей піддослідної 3 2.1 Підрахунок балів за кожною шкалою 26 2.3. Профільний лист 27 2.4. Інтерпретація отриманих в ході дослідження результатів 28 Чоловічий варіант методики 33 2.1. Реєстраційний бланк відповідей піддослідного 33 2.2. Підрахунок балів за кожною шкалою 65 2.3. Профільний лист 66 2.4. Інтерпретація отриманих в ході дослідження результатів 67 Висновок 72 Список використаної літератури 73 В ході дослідження за допомогою стандартизованого багатофакторного методу дослідження особистості СМІЛ (адаптованого тесту ММРI ) нами було проведено методику для двох осіб (чоловічої і жіночої статі) та оброблені результати тестування. Підрахувавши отримані сирі бали, ми перевели їх у Т-бали і склали особистісний профіль наших піддослідних.

  12. Маркетингове дослідження споживачів ЖУ "Південне" ДП "ЕКОС" АТ ХК "Київміськбуд" (Маркетингове дослідження підприємств ЖКГ)
    ВСТУП 3 1. Загальна характеристика об’єкту дослідження (ЖУ "Південне ДП "ЕКОС" АТ ХК "Київміськбуд") 5 2. Маркетингове дослідження споживачів ЖУ "Південне" ДП "ЕКОС" АТ ХК "Київміськбуд" 10 3. Шляхи покращення діяльності ЖУ "Південне" ДП "ЕКОС" АТ ХК "Київміськбуд" 19 ВИСНОВКИ 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 26

  13. Маркетингове дослідження ринку: основні напрями та порядок проведення дослідження ринку
    ВСТУП 3 1. ПРОЦЕС МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 4 2. ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 7 3. ПРОЕКТ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 11 4. ВИКОНАВЦІ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 16 ВИСНОВОК 18 ЛІТЕРАТУРА 19

  14. Маркетингове дослідження ринку меблів (дослідження ринку меблів)
    Вступ 3 1 Оцінка стану та перспектив розвитку макросередовища 6 2 Загальний аналіз ринку 10 3 Аналіз поведінки споживачів та характеристик споживання 13 4 Аналіз конкурентного середовища 15 5 Аналіз внутрішнього середовища фірми 19 6 Аналіз портфеля продуктів фірми 22 7 Аналіз каналів збуту 26 8 Аналіз цінової політики фірми 27 9 Аналіз політики просування 29 10 Аналіз реакції ринку на фірму та її продукцію 31 Висновки 33 Використана література 36 Об’єктом дослідження виступає ринок меблів міста Києва та товар, що представлений на ньому - спальні ліжка. Предметом написання роботи виступає дослідження ринку меблів та його кон’юнктури.

  15. Дослідження характеру
    1. Поняття про характер 3 2. Провідні риси характеру 5 3. Акцентуйовані типи характеру 8 4. Характерологічний опитувальник Леонгарда 14 5. Процедура і методика дослідження 15 Висновки 20 Список літератури 21 Додатки 22

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua