Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Аналіз практичної діяльності вибраного Вами підприємства у сфері менеджменту (ID:24471)
| Размер: 31 кб. | Объем: 17 стр. | Стоимость: 55 грн. | Добавлена: 15.08.2012 |
Содержание1. Аналіз практичної діяльності вибраного Вами підприємства у сфері менеджменту.
2. Розв'язати творчу ситуацію.
Упродовж останніх шести кварталів прибуток машинобудівної компанії «Трефік Констракт» неухильно знижувався. Обсяг реалізації поступово збільшувався, але було, як і раніше, невирішене питання щодо зниження собівартості продукції.
Дирекція компанії «Трефік Констракт» на своєму засіданні вирішила
вжити заходи для покращення виробництва.
З цими проблемами компанія звернулася до консалтингової фірми «Консалтинг Груп». Консультанти перевіряли діяльність «Трефік Констракт» більше місяця. Було проведено опитування всіх працівників компанії - від головного менеджера до звичайного робітника. Коли команда консультантів закінчила свою роботу, вона віддала Дирекції «Трефік Констракт» свій звіт.
У результаті роботи консалтингової фірми було виявлено, що з моменту заснування «Трефік Констракт» існує політика просування власних кадрів. Основним критерієм для роботи на керівній посаді є компетентність у технічних питаннях. Основна увага керівників зосереджується на вирішенні технічних проблем. При цьому безпосередньо управлінській діяльності приділяється мінімум робочого часу керівників.
Основною рекомендацією консалтингової компанії «Трефік Констракт» було: здійснити підбір нових менеджерів, які б максимально зосереджувалися
на управлінні, а не на технічних питаннях.
Такі функції управління, як планування, організація та контроль залишаються практично нерозвиненими у «Трефік Констракт». На це Дирекція компанії майже ніколи не звертала уваги, оскільки продукція «Трефік Констракт» була популярною і завжди знаходила покупців.
Відбір постачальників сировини не проводився, оскільки у компанії був один постійний постачальник - «Інтеграл Ресурс». Ціни на сировину, встановлені «Інтеграл Ресурс», були досить високими, проте керівники «Трефік Констракт» вважали, що пошук нових постачальників займе багато часу і принесе компанії ще більші збитки.
Ресурсна політика «Трефік Констракт» була непродумана, постачання
сировини відбувалося періодично у встановлені терміни, а не в залежності від потреби у них. Так, невикористані ресурси залежувалися на орендованих компанією складах, частина них після довготривалого зберігання була непридатною до використання.
Запитання:
Чи багато керівників приділяють увагу технічним питанням, а не управлінню?
Наскільки важливі такі функції, як планування, організація та контроль, для прибуткової діяльності фірми?
Чи зможе фірма «Трефік Констракт», не змінюючи управлінської команди, якісно виконувати основні функції менеджменту на різних рівнях управління?
Як можна розв'язати визначені проблеми?
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Оцінка маркетингових можливостей вибраного підприємства (на прикладі підприємства ринку ремонтно-будівельних послуг)
    1. Вступ: Вказати цілі й задачі нашої фірми. Виділити важливість наявності маркетингового підрозділу в складі фірми.(1-2 стор) 3 2. Загальна характеристика фірми. 5 2.1. Сфера діяльності 5 2.2. Обсяг діяльності. Розмір 6 2.3. Структурні характеристики 7 2.4. Характеристика і номенклатура товарів(коротко) 8 2.5. Ринкове середовище (узагальнено) 9 2.6. Конкурентне середовище 12 2.7. Постачальники 14 2.8. Стан макросередовища (політичн., економ. стан, науково-техн. прогрес, демограф. зміни. 1-2 стор) 15 3. Оцінка стану оточуючого середовища(стисло охарактеризувати кожну із складових оточуючого середовища, виділити фактори сприяння(можливості), які е в зовнішньому середовищі, фактори загроз для вашого бізнесу) 20 4.Система нужд і потреб, на задоволення яких працює фірма 21 4.1.Класифікувати потреби за факторами 21 4.3. Визначити перелік потреб, які відповідають кожній з нужд. 22 4.4 Визначити до якого класу або групи класів слід віднести кожну з потреб 24 5. Товари і товарний асортимент(постаратися якомога детальніше розписати всі види товарів, які пропонуються) 26 6.Характеристика ринку 27 6.1. Хто наші клієнти, на кого ми орієнтуємось 27 6.2. Виділити сегментаційні фактори 28 6.3. Описова характеристика обраного сегмента 29 7. Система маркетингової інформації 30 7.1. Навести перелік об’єктів і процесів, про які необхідно постійно отримувати інформацію (розвиток фірми, інновації в фірмі, зміни кон’юнктури ринку, стан ділової активності 30 8. Постановка маркетингових досліджень 31 9. Розвиток товарної номенклатури ваших товарів 34 9.1.Обрати і описати основні напрямки оновлення номенклатури ваших товарів 34 9.2. Навести схему процесу створення нового товару 35 10. Маркетингові заходи 37 10.1 Товар як носій привабливих споживацьких властивостей 37 10.2 Цінові маркетингові аргументи, що переконують клієнта у перевагах вашого товару 38 11 Стратегія виводу новинки на ринок 40 12 Закупівля та постачання для потреб фірми 41 13 Організація служби маркетингу 41 Висновок 42 Література 43 ДОДАТКИ 45

  2. Екологічне виховання дошкільників в процесі практичної діяльності
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ПРОБЛЕМА ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ В ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ 6 1.1. Аналіз педагогічних джерел із досліджуваної проблеми 6 1.2. Зміст та завдання екологічного виховання дошкільників 12 1.3. Види продуктивної діяльності дошкільників 16 Висновки до першого розділу 23 РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОДУКТИВНИХ ВИДІВ ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ В ПРИРОДІ 24 2.1. Стан проблеми у практиці роботи дошкільних навчальних закладів 24 2.2. Педагогічні умови організації продуктивних видів діяльності 37 2.3. Методичні поради 41 Висновки до другого розділу 50 ВИСНОВКИ 52 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 55 ДОДАТКИ 59-94

  3. Адміністративні правопорушення в сфері торгівлі, громадського харчування, в сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницької діяльності
    Вступ 3 1. Загальна характеристика адміністративних правопорушень в сфері торгівлі, громадського харчування, в сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницької діяльності 4 2. Характеристика окремих адміністративних правопорушень в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності 7 Висновки 16 Список джерел 18

  4. Ситуації у сфері менеджменту
    2. Ситуації у сфері менеджменту 3. Здійсніть ситуаційний аналіз ринків, на яких діє фірма, за такими ознаками: основні сегменти ринку, місткість кожного ринку, кон’юнктура кожного ринку Література

  5. РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПІВ МЕНЕДЖМЕНТУ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА (бакалавр)
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ 5 1.1. Технології управлінських процесів в діяльності організацій 5 1.2. Зміст, цілі та завдання процесу управління туристичними підприємствами 13 1.3. Основні принципи управління сучасним туристичним підприємством 19 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ УПРАВЛІННЯ В ТОВ «НАЗВА» 26 2.1. Загальна характеристика підприємства 26 2.2. Аналіз трудових ресурсів туристичного підприємства «Назва» 34 2.3. Діагностика впровадження принципів управління на туристичному підприємстві 42 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЦЕСУ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 47 3.1. Оцінка недоліків в системі застосування класичних принципів управління в діяльності туристичного підприємства 47 3.2. Удосконалення процесу управління діяльністю туристичного підприємства 51 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 56 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 59 ДОДАТКИ 62

  6. Управлінські рішення в сфері менеджменту в закладах культури
    Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні та методичні аспекти дослідження ефективності управлінських рішень в сфері менеджменту в закладах культури 8 1.1. Сучасні методи управління діяльністю закладів культури: класифікація та взаємозв'язок 8 1.2. Методичні основи оцінки ефективності діяльності підприємства 24 1.3. Особливості розвитку інноваційних форм діяльності закладів культури 28 1.4. Методологія процесу прийняття управлінського рішення 35 Розділ 2. Комплексна оцінка виробничо-господарської діяльності ЗАТ “Київський палац спорту” 42 2.1. Загальна характеристика ЗАТ “Київський палац спорту” та його конкурентного середовища 42 2.2. Аналіз системи показників ефективності функціонування підприємства ЗАТ “Київський палац спорту” 52 2.3. Резерви підвищення ефективності управлінських рішень в діяльності ЗАТ “Київський палац спорту” 61 Розділ 3. Обґрунтування проектних пропозицій підвищення ефективності управлінських рішень в діяльності ЗАТ “Київський палац спорту” 68 3.1. Концепція підвищення ефективності діяльності сучасних закладів культури 68 3.2. Технологічні аспекти інституціональної модернізації культурно-дозвіллєвої сфери 76 3.3. Оцінка результативності запропонованих пропозицій щодо підвищення управлінських рішень в діяльності ЗАТ “Київський палац спорту” 90 Висновки 98 Література 102-105 Метою роботи є розробка теоретичних та прикладних питань щодо прийняття управлінських рішень у забезпеченні конкурентоспроможності закладів культури. Для досягнення поставленої мети дослідження вирішені такі задачі: - проаналізовано сучасний стан діяльності закладів культури як результат прийняття та виконання управлінських рішень; - досліджено й уточнено поняття управлінських рішень у такій специфічній сфері як забезпечення конкурентоспроможності закладів культури; - доведено необхідність моделювання процесу прийняття управлінських рішень у забезпеченні конкурентоспроможності підприємств; - запропоновано процедуру організаційного супроводу та інформаційної підтримки прийняття управлінських рішень у забезпеченні конкурентоспроможності підприємств. . Об'єктом дослідження є управлінські рішення, що приймаються на рівні закладів культури, зокрема.ЗАТ “Київський палац спорту” Предметом дослідження є теоретичні питання, основні принципи, методи і практичні аспекти прийняття управлінських рішень у забезпеченні ефективної діяльності закладів культури. Теоретичною основою проведених досліджень стали методологія та загальнонаукові принципи проведення комплексних досліджень. Нормативні й законодавчі документи, що стосуються діяльності вітчизняних закладів культури, забезпечили правове поле дослідження. При виконанні роботи використано результати досліджень вітчизняних і зарубіжних учених з питань прийняття управлінських рішень та конкурентоспроможності підприємств. Теоретичне обґрунтування прийняття управлінських рішень у забезпеченні конкурентоспроможності підприємств здійснено із застосуванням комплексного підходу і принципів логічного та математичного моделювання

  7. Функції менеджменту та їх роль на підприємстві в сфері туризму
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ФУНКЦІЙ МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ЇХ РОЛІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ В СФЕРІ ТУРИЗМУ 5 1.1. Поняття функцій менеджменту 5 1.2. Роль менеджменту на підприємствах в сфері туризму 11 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФУНКЦІЙ МЕНЕДЖМЕНТУ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ "Назва" 15 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 15 2.2. Дослідження функцій менеджменту та їх ролі на підприємстві ТОВ "Назва" 17 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ТОВ "Назва" 23 3.1. Покращення управління підприємством 23 3.2. Шляхи підвищення мотивації персоналу 29 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38 ДОДАТКИ 42 Звітність

  8. Аналіз діяльності підприємства
    ВАРІАНТИ РОЗРАХУНКОВО-ГРАФІННИХ РОБІТ З ДИСЦИПЛІНИ «АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА» НА ТЕМУ «АНАЛІЗ ФІНАНСОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА» Остання цифра залікової книжки студента № варіанта 0,5 1 ЗАВДАННЯ: Використовуючи дані бухгалтерського балансу (форма №1) і звіту про прибутки і збитки (форма № 2), наведені в додатку, провести аналіз фінансового стану підприємства по наступному плану. 1. Експрес-оцінка фінансового положення підприємства 2. Провести вертикальний і горизонтальний аналіз даних бухгалтерського балансу 3. Провести аналіз якості зростання активів 4. Провести аналіз показників ліквідності підприємства 5. Провести аналіз фінансової стійкості (платоспроможності) підприємства 6. Провести оцінку виробничої діяльності підприємства 7. Провести аналіз рентабельності діяльності підприємства

  9. Аналіз звичайної діяльності підприємства
    Вступ 3 1. Аналіз фінансового стану підприємства як основа для прийняття ефективних управлінських рішень 6 1.1. Роль та значення фінансового аналізу в діяльності підприємств 6 1.2. Інформаційно-правове забезпечення аналізу фінансових ресурсів підприємства 9 1.3. Методологічні аспекти розвитку організації управління господарською діяльністю автомобільного підприємства 12 2. Аналіз звичайної діяльності ВАТ «Назва» 18 2.1. Загальні відомості про підприємство 18 2.2. Аналіз фінансового стану підприємства 20 2.3. Аналіз залучення фінансових ресурсів 28 3. Напрями вдосконалення звичайної діяльності ВАТ «Назва» 32 3.1. Здешевлення кредитних ресурсів 32 3.2. Фінансова стратегія інноваційного зростання 33 Висновки 37 Література 40 Додаток 1. Баланс ВАТ «Назва» 43 Додаток 2. Звіт про фінансові результати ВАТ «Назва» 45

  10. Аналіз рентабельності діяльності підприємства
    1. Сутність та значення показників рентабельності для оцінки показників діяльності підприємства. 3 2. Методика розрахунку показників рентабельності підприємства 7 Практичне завдання 1 23 Задача 19 23 Здійснити аналіз впливу на вартість випущеної продукції зміни структури та випуску продукції за умови незмінних цін. Вид продукції Обсяг виробництва, одиниць Планова ціна, грн. план факт А 1906 1900 10 Б 1000 950 55 В 700 760 100 Г 80 85 500 Д 100 110 450 Е 90 100 600 Разом 3876 3905 х Задача 20 25 Здійснити аналіз: виконання плану за асортиментом продукції способами найменшого числа або середнього відсотку, найменшого відсотку та номенклатурності; оновлення асортименту за кількістю видів продукції та обсягом випуску продукції. Вид продукції Обсяг випуску продукції, тис.грн. Минулий період Звітний період план факт А 650 680 690 Б 1108 1108 1120 В - 100 110 Г - 150 153 Д 350 350 320 Е 1130 1100 1850 Є 360 350 310 Ж 1210 1210 1200 Разом ? ? ? Задача 22 27 Здійснити аналіз якості продукції шляхом розрахунку частки продукції кожного сорту у загальному обсязі продукції, способом першосортних одиниць (середнього коефіцієнту сортності) та способом середньозваженої ціни. Визначити вплив сортового складу продукції на зміну її загального обсягу у вартісному виразі (загальної вартості). Сорт продукції Ціна за одиницю продукції, грн Обсяг виробництва продукції, одиниць план факт І 660 250 230 ІІ 610 227 240 ІІІ 570 280 270 Разом х ? ? Практичне завдання 2 28 Задача 19 28 Методами ланцюгових підстановок та абсолютних різниць здійснити аналіз впливу факторів праці на виконання плану за обсягом виробництва. Показники План Факт Середньооблікова кількість працівників, осіб 10 9 Середня кількість днів, відпрацьованих одним робітником за рік, днів 290 282 Середня тривалість одного робочого дня, годин 7,7 7,5 Середньогодинний виробіток, грн. 250 269 Обсяг товарної продукції, тис.грн ? ? Задача 20 31 Здійснити аналіз продуктивності праці. Використовуючи один із методів детермінованого факторного аналізу розрахувати як змінився середньорічний виробіток одного працівника за рахунок зміни: питомої ваги робітників, кількості днів, відпрацьованих одним робітником, тривалості робочого дня та середньогодинного виробітку одного робітника. Показник Попередній період Звітний період Обсяг товарної продукції, тис.грн. 9500 9200 Середньооблікова чисельність працівників, осіб 125 126 Середньооблікова кількість робітників, осіб 111 115 Питома вага робітників у загальній чисельності працівників, % 0,89 0,91 Середньорічний виробіток одного працівника, тис.грн. ? ? Середньорічний виробіток одного робітника, тис.грн. ? ? Загальна кількість днів, відпрацьованих робітниками, днів 29600 27900 Кількість днів, відпрацьованих одним робітником, днів ? ? Середньоденний виробіток одного робітника, тис.грн. ? ? Загальна кількість годин, відпрацьованих робітниками, годин 226350 219250 Кількість годин, відпрацьованих одним робітником, годин ? ? Тривалість робочого дня, годин ? ? Середньогодинний виробіток одного робітника, тис.грн. ? ? Задача 22 35 Здійснити аналіз ефективність використання основних засобів. Визначити вплив основних факторів (зміни частки активної частини засобів у загальній їх сумі і зміни фондовіддачі активної частини засобів) на фондовіддачу. Показник План Факт 1. Обсяг випуску продукції, тис. грн. 8400 8300 2. Середньорічна вартість, тис. грн. А) основних виробничих засобів 1120 1181 Б) активної частини 672 790 Література 37

  11. ШКОЛА ЛЮДСЬКИХ ВІДНОСИН ЯК КЛАСИЧНА ТЕОРІЯ МЕНЕДЖМЕНТУ, ЇЇ ВПЛИВ НА ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ ЛЮДСЬКИХ ВІДНОСИН В ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ 6 1.1. Виникнення і розвиток школи людських відносин 6 1.2. Людський фактор як основний елемент ефективної організації 14 РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ ЛЮДСЬКИХ ВІДНОСИН НА ПРИКЛАДІ ТУРПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 25 2.1. Загальна характеристика турпідприємства «Назва» 25 2.2. Аналіз трудових ресурсів 35 2.3. Діагностика застосування принципів школи людських відносин на турпідприємстві «Назва» 39 РОЗДІЛ ІІІ. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ ШКОЛИ ЛЮДСЬКИХ ВІДНОСИН В ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 47 3.1. Оцінка рівня врахування людського фактору в діяльності турпідприємства «Назва» 47 3.2. Рекомендації щодо вдосконалення принципів школи людських відносин в діяльності турпідприємства «Назва» 57 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 67 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 72 ДОДАТКИ 76

  12. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЕФЕКТИВНОСТІ ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Зміст та основні завдання фінансової діяльності підприємств 7 1.2. Методологія оцінки ефективності фінансової діяльності підприємств 13 1.3. Система показників, які використовуються для оцінки ефективності фінансової діяльності підприємств 22 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ «ххх» 41 2.1 Загальний аналіз фінансового стану використання фінансових ресурсів 41 2.2 Аналіз показників ефективності господарської діяльності підприємства ПАТ “ххх» 57 2.3 Аналіз показників ефективності використання інших ресурсів на ПАТ «ххх» 60 60 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 67 3.1 Основні фактори впливу на ефективість фінансово-господарської діяльності підприємства 67 3.2. Шляхи підвищення ефективності фінансової діяльності підприємств 81 ВИСНОВКИ 91 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 98 ДОДАТКИ 104

  13. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЕФЕКТИВНОСТІ ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Зміст та основні завдання фінансової діяльності підприємств 7 1.2. Методологія оцінки ефективності фінансової діяльності підприємств 14 1.3. Система показників, які використовуються для оцінки ефективності фінансової діяльності підприємств 23 Висновки до розділу І 41 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ «ххх» 44 2.1 Загальний аналіз фінансового стану використання фінансових ресурсів 44 2.2 Аналіз показників ефективності господарської діяльності підприємства ПАТ “ххх» 60 2.3 Аналіз показників ефективності використання інших ресурсів на ПАТ «ххх» 64 Висновки до розділу ІІ 70 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 73 3.1 Основні фактори впливу на ефективість фінансово-господарської діяльності підприємства 73 3.2. Шляхи підвищення ефективності фінансової діяльності підприємств 87 Висновки до розділу ІІІ 96 ВИСНОВКИ 100 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 106 ДОДАТКИ 111

  14. Економічний аналіз діяльності туристичного підприємства
    1. Аналіз прибутку від реалізації товарної продукції (послуг). 3 2. Аналіз взаємозв’язку активу та пасиву балансу. Оцінка фінансової стійкості туристичного підприємства. 5 Задача 28. 14 1. Встановити ступінь зміни рівня витрат в поточному році в порівнянні з планом та звітними даними минулого року; визначити темп зміни рівня витрат. 2. Розрахувати фактичну економію (перевитрату) витрат з урахуванням зміни структури товарообороту. В розрахунках використати дані таблиці. В процесі аналізу дати оцінку отриманим результатам. Таблиця. Аналіз рівня витрат підприємства Показники Мину-лий рік Поточний рік Факт у % до мину-лого року План Факт % вико-нання Товарооборот – усього, тис. грн. 269,0 261,0 247,0 94,64 91,82 Питома вага продукції власного виробництва 60,0 62,0 63,7 102,74 106,17 Сума витрат, тис. грн. 20,1 22,3 20,7 92,83 102,99 Рівень витрат, % 100 110,95 102,99 Список використаної літератури 16

  15. Економ аналіз діяльності туристичного підприємства
    Зміст 1. Аналіз витрат на оплату праці 2 2. Методика підрахунку резервів зростання суми прибутку та рентабельності 4 3. Задача. 8 На основі даних таблиці розрахувати середній тарифний розряд робітників виробництва. Проаналізувати виконання плану з загальної чисельності робітників та їх складу. В аналізі відбити вплив відхилення чисельності робітників та середнього тарифного розряду на виконання плану товарообороту та якість продукції. Література. 10

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua