Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Організація та здійснення нагляду за поведінкою засуджених (ID:24558)
| Размер: 21 кб. | Объем: 18 стр. | Стоимость: 45 грн. | Добавлена: 15.08.2012 |
СодержаниеВСТУП 3
1. Поняття правового статусу засуджених 4
2. Організація та здійснення нагляду за поведінкою засуджених 11
ВИСНОВКИ 16
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 18

Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Здійснення нагляду за додержанням законів у слідчих ізоляторах Державного департаменту України з питань виконання покарань
    Вступ 3 1. Загальні засади здійснення нагляду за додержанням законів у слідчих ізоляторах Державного департаменту України з питань виконання покарань 4 2. Здійснення нагляду за додержанням законів у слідчих ізоляторах Державного департаменту України з питань виконання покарань 9 Висновки 16 Список джерел 17

  2. Тема: організація та здійснення маркетингових досліджень
    ВСТУП 2 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ЗДІЙСНЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 3 2. ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ПИВА 13 ВИСНОВОК 22 ЛІТЕРАТУРА 23

  3. Організація і планування товарообмінних операцій при здійснення зовнішньоекономічної діяльності
    Вступ 3 Розділ 1. Товарообмінні операції на світовому ринку 6 1.1. Види міжнародних компенсаційних операцій 6 1.2. Товарообмін та бартер 13 1.3. Порядок проведення товарообмінних (бартерних) операцій 17 Розділ 2. Аналіз основних засад товарообмінних операцій українських підприємств 22 2.1. Договір міни (бартеру) 22 2.2. Ефективність бартерних операцій 27 2.3. Відмова від бартерних операцій як запорука економічного зростання України 34 Розділ 3. Напрями вдосконалення організації товарообмінних операцій у зовнішньоекономічній діяльності 45 3.1. Макроекономічні причини поширення бартеру у посткомуністичних країнах 45 3.2. Бартерні відносини у зовнішньоекономічних відносинах сьогодні 50 3.3. Напрями підвищення ефективності операцій з давальницькою сировиною 52 Висновки 56 Література 59

  4. Рекламні засоби масової інформації, як інформаційне джерело здійснення інформаційно-аналітичної діяльності (на приклад територіальних засобів). (Методи використання ЗМІ для здійснення ІАД)
    ВСТУП 3 1.Використання засобів масової інформації в рекламних цілях 3 2. Стан інформаційного простору Чернігівської області 7 ВИСНОВОК 9 Список літератури 10

  5. КЛАСИФІКАЦІЯ ЗАСУДЖЕНИХ ДО ПОЗБАВЛЕННЯ ВОЛІ ТА ЇХ РОЗПОДІЛ ПО КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧИХ УСТАНОВАХ
    1. Поняття класифікації засуджених до позбавлення волі, її значення та критерії. 3 2. Призначення комісією з питань розподілу, направлення та переведення для відбування покарання осіб, засуджених до позбавлення волі, виду кримінально-виконавчої установи та відповідного режиму. 7 Завдання № 1 10 Під час приймання засуджених до колонії середнього рівня безпеки начальник відділення з контролю за виконанням судових рішень відповідно до матеріалів особової справи встановив, що до колонії прибув Медведчук, засуджений за ст. 115 КК України до 12 років позбавлення волі. Раніше він двічі був засуджений, у тому числі і за злочин, учинений під час відбування покарання. Судимості за всі попередні злочини не були погашені або зняті. У виправній колонії якого рівня безпеки може відбувати покарання засуджений Медведчук? Завдання № 2 11 Корінько був засуджений за ч. 3 ст. 153 КК України до 12 років позбавлення волі. Комісією з питань розподілу він був направлений у виправну колонію середнього рівня безпеки. Через три місяці адміністрація виправної колонії встановила, що Корінько неодноразово був засуджений до позбавлення волі, але всі судимості були погашені. Адміністрація установи повідомила про це прокурора. Яких заходів .має вжити прокурор? Чи є Корінько особою, яка раніше відбувала покарання у виді позбавлення волі? В якій виправній колонії він повинен відбувати покарання. Використана література: 12

  6. Законодавче регулювання державного нагляду за страховою діяльністю в Україні
    ВСТУП 3 1. СТАН НОРМАТИВНО-ПРАВОВОЇ БАЗИ, ЯКА РЕГУЛЮЄ ДІЯЛЬНІСТЬ НА РИНКУ СТРАХОВИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ 4 2. СИСТЕМА ДЕРЖАВНОГО НАГЛЯДУ ЗА СТРАХОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ 10 ВИСНОВОК 18 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 19

  7. Завдання та функції органів державного нагляду за страховою діяльністю
    ЗМІСТ Вступ 3 1. Функції і завдання Міністерства фінансів України, як органу державного нагляду за страховою діяльністю 4 2. Характеристика Департамента фінансових установ та ринків 8 3. Напрямки страхового нагляду. 14 4. Взаємовідносини страховика і держави. 16 Висновок 19 Список використаної літератури 20

  8. Управління поведінкою персонала
    Кейс 6 1. Чи можуть допомогти змістовні теорії мотивації в розумінні цілих націй, що намагаються розпочати підприємницьку діяльність? 2. Чим мотивація підприємця могла б відрізнятися від мотивації менеджерів великих фірм? 3. Чому підприємці зуміють ефективно конкурувати в наступному десятилітті? СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

  9. Управління поведінкою персоналу
    ЗАВДАННЯ 1 Працівникам вашого підрозділу не подобається ваш стиль керівництва. Які можливі варіанти вашої поведінки? Які якості обов’язково мають включатися у ваш стиль поведінки? ПІДГОТОВКА І АНАЛІЗ КЕЙСІВ 1. Щоб ви зробили на місці менеджера? (нижченаведена таблиця допоможе зорієнтуватися у відповідях) 2. Що могло бути причиною зміни поведінки Деніса? 3. Прокоментуйте кожну із своїх оцінок

  10. Управління організаційною поведінкою
    ЗМІСТ Вступ 3 1. Психологія поведінки індивіда в організації і способи управління нею 4 2. Методи управління персоналом 11 3. Правила поведінки в організації 12 4. Соціально-психологічний клімат і його вплив на ефективність діяльності організації 14 Висновок 21 Список використаної літератури 22

  11. Управління поведінкою персоналу Кейс 5
    Кейс 5 Володимир Миколайович, помічник управляючого заводом компанії «Діпроверф» головує в спеціальному комітеті з проблем використання виробничих площ. Комітет складається з керівників різних відділів цієї компанії. Управляючий заводом доручив Володимиру Миколайовичу спостерігати за тим, щоб офісні, виробничі і складські приміщення заводу використовувалися оптимально. На першому засіданні комітету, Володимир Миколайович сформулював завдання, яке перед ними стояло. Потім він звернувся із проханням висловити будь-які думки. Першим виступив менеджер, що відповідає за роботу офісу: «Ми використовуємо кожний квадратний дюйм, який маємо. Але коли я виходжу на територію заводу, то бачу повно вільного простору. У нас люди сидять один на одному, але за дверима офісу, як видно, багато місця». На це одразу відреагував менеджер з виробництва: «Як раз у нас і немає місця. Ви там в офісі зручно влаштувалися. Моїм майстрам нікуди поставити стіл і ящик з файлами. Я неодноразово говорив управляючому, що нам необхідно більше місця. В кінці кінців, саме наша робота визначає успіх чи неуспіх підприємства, а не ваші люди із заводоуправління, які тільки і знають, перекладають папірці». Тут Володимир Миколайович зупинив його і сказав: «Зрозуміло, що у присутніх тут є різні уявлення з приводу використання площ. Перш, ніж продовжити нашу дискусію, вважаю буде краще, якщо у нас з’явиться об’єктивна інформація, з якою можна мати справу. Я хочу попросити інженера до нашого наступного засідання надати статистичні дані про площі, які використовуються для виробництва й офісу. А зараз оголошую засідання закритим». Які принципи сприйняття явно проявилися в цьому прикладі? Яка концепція була використана менеджером з виробництва, коли він назвав співробітників офісу бригадою «папіромарателей»? Чи можете навести інший організаційний приклад такого підходу? Чи вважаєте ви, що сприйняття менеджера з виробництва і офіс-менеджера зміняться завдяки тому, що Володимир Миколайович отримає «об’єктивні факти» відносно розміщення виробництва і заводоуправління?

  12. Управління поведінкою персоналу туристичної фірми
    Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи управління поведінкою персоналу 6 1.1 Психологічні якості працівників та їх врахування в процесі управління 6 1.2 Поведінка індивіда в організації та способи управління нею 14 Розділ 2. Дослідження управління поведінкою персоналу ТОВ «назва» 22 2.1 Загальна характеристика ТОВ «назва» 22 2.2 Аналіз управління поведінкою персоналу в організації ТОВ «назва» 31 Розділ 3. Шляхи удосконалення управління поведінкою персоналу ТОВ «назва» 43 3.1 Діагностика проблем та мотиваційних чинників поведінки персоналу організації 43 3.2 Напрямки вдосконалення управління поведінкою персоналу ТОВ «назва» 49 Висновки 56 Список використаної літератури 59 Додатки 60-69

  13. Управління поведінкою персоналу (стресами, конфліктами)
    ВСТУП 3-4 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ПОВЕДІНКОЮ ТРУДОВОГО КОЛЕКТИВУ 1.1. Трудовий колектив та поведінка людей у ньому 5-9 1.2. Управління конфліктами та стресами 9-14 2. КОНФЛІКТИ В ОРГАНІЗАЦІЯХ 2.1. Види внутрішньоорганізаційних конфліктів 15-16 2.2. Конфлікт. Структура конфлікту 16-20 2.3. Розв’язання конфліктів 20-23 3. РОЗВ’ЯЗАННЯ КОНФЛІКТУ В ТУРИСТИЧНІЙ ФІРМІ “СОЛОМІЯ” 3.1. Опис конфліктної ситуації 24-25 3.2. Аналіз розв’язання конфліктної ситуації у туристичній фірмі “Соломія” 25-27 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 29-30

  14. Управління поведінкою персоналу (конфлікти і стреси)
    Вступ 3 1. Поняття управління персоналом 5 1.1. Мета, функції, задачі управління персоналом на турпідприємстві 5 1.2. Нормативна база, що регулює трудові відносини на турпідприємстві 9 1.3. Конфлікт та стрес 13 2. Управління поведінкою персоналу на прикладі туристичного підприємства “Готель “Чорноморський”” (м. Одеса) 18 2.1. Коротка характеристика туристичного підприємства “Готель “Чорноморський”” 18 2.2. Аналіз господарської діяльності туристичного підприємства “Готель “Чорноморський”” 20 3. Шляхи удосконалення управління поведінкою персонала на прикладі туристичного підприємства “Готель “Чорноморський”” 30 Висновки та пропозиції 38 Список використаної літератури 40

  15. Психологічне консультування з проблем, пов’язаних із девіантною поведінкою
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ДЕВІАНТНА ПОВЕДІНКА ЯК ПРОБЛЕМА ПСИХОЛОГІЧНОГО КОНСУЛЬТУВАННЯ 6 1.1 Стан досліджуваної проблеми в психологічній практиці 6 1.2. Психологічне консультування з проблем, пов’язаних із девіантною поведінкою 8 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПСИХОЛОГІЧНОГО КОНСУЛЬТУВАННЯ З ПРОБЛЕМ ПОВ’ЯЗАНИХ ІЗ ДЕВІАНТНОЮ ПОВЕДІНКОЮ 11 2.1. Організація та методики дослідження 11 2.2. Аналіз результатів дослідження 16 2.3. Методика психологічного консультування осіб з девіантною поведінкою 23 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua