Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Особливості стратегічного планування в різних формах міжнародного бізнесу (ID:24561)
| Размер: 45 кб. | Объем: 18 стр. | Стоимость: 50 грн. | Добавлена: 15.08.2012 |
Содержание1. Особливості стратегічного планування в різних формах міжнародного бізнесу. 3
2. Моделі лідерства в міжнародних корпораціях. 8
4. Трансферне ціноутворення в міжнародних корпораціях. 14
Список літератури 18

Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Система стратегічного планування виробничої діяльності на підприємстві автомобільного бізнесу
    План Вступ 3 1. Загальна характеристика підприємства 6 2. Характеристика ринку 10 3. Характеристика послуг 12 4. Виробничий план 15 4.1. Обладнання 15 4.2. Технологічний процес 19 5. Організаційна структура підприємства 20 5.1. Організаційна структура і повноваження працівників 20 5.2. Оперативна схема виконання функцій працівників 22 5.3. Заробітна плата і системи стимулювання 26 6. Економічне моделювання діяльності 27 6.1. Фінансовий план проекту 27 6.2. Розрахунок точки беззбитковості 32 Висновки 34 Список використаної літератури 36 Мета даної роботи – розробити стратегічний план діяльності на прикладі конкретного господарюючого суб'єкту. Об’єктом роботи виступає виробниче підприємство з надання послуг по ремонту автомобілів.

  2. Особливості стимулювання розвитку малого та середнього бізнесу за допомогою податків у різних країнах світу
    Вступ 3 1. «Особливості стимулювання розвитку малого та середнього бізнесу за допомогою податків у різних країнах світу» 3 2. Особливості розрахунку та сплати податку на майно у різних країнах світу 13 3. Дати коротку характеристику податковій системі Канади. 15 Висновок 19 Література 22

  3. Особливості стимулювання розвитку малого та середнього бізнесу за допомогою податків у різних країнах світу
    Вступ 3 1. «Особливості стимулювання розвитку малого та середнього бізнесу за допомогою податків у різних країнах світу» 3 2. Особливості розрахунку та сплати податку на майно у різних країнах світу 18 3. Дати коротку характеристику податковій системі Канади. 20 Висновок 24 Література 27

  4. Особливості стимулювання розвитку малого та середнього бізнесу за допомогою податків у різних країнах світу
    Вступ 3 1. «Особливості стимулювання розвитку малого та середнього бізнесу за допомогою податків у різних країнах світу» 3 2. Особливості розрахунку та сплати податку на майно у різних країнах світу 18 3. Дати коротку характеристику податковій системі Канади. 20 Висновок 24 Література 27

  5. Сутність, зміст і процес формування ефективного *стратегічного набору* для підприємств різних типів
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ХАРАКТЕРИСТИКА І АНАЛІЗ ПОНЯТТЯ СТРАТЕГІЧНОГО НАБОРУ 5 1.1. Поняття «стратегічний набір» 5 1.2. Загальні та загальноконкурентні стратегії організації 9 РОЗДІЛ 2. ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОГО СТРАТЕГІЧНОГО НАБОРУ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВА АТ " " " № 2" 16 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 16 2.2. Формування стратегічного набору підприємства 20 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ЕФЕКТИВНОЇ СТРАТЕГІЇ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВА АТ " " " № 2" 32 3.1. Аналіз сильних та слабких сторін ДП АТ « » « № 2» для вироблення стратегії подальшої діяльності 32 3.2. Розробка стратегії подальшої діяльності АТ « » « №2» 35 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 41 ДОДАТКИ 45

  6. Форми міжнародного бізнесу
    1. Форми міжнародного бізнесу 2 2. Загальна географія бізнесу (будь-якої країни, крім нашої), проаналізувати середовище менеджменту 4 3. Організаційна структура Nestle 4 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 4

  7. Контрольна робота з стратегічного планування
    Вступ 4 1. Сутність планування як функції управління 5 2. Цілі управлінського планування 7 3. Стратегічне планування 12 Висновки 17 Список використаної літератури 18

  8. Контрольна робота з стратегічного планування
    Вступ 3 1. Моделі стратегічного планування 5 2. Організаційні форми стратегічного планування на підприємствах 10 Висновки 13 Список використаної літератури 14

  9. Завдання маркетингового стратегічного планування
    Вступ 3 1. Маркетинг і планування стратегічного розвитку підприємства 4 2. Стратегічне планування у бібліотечному маркетингу 11 Висновки 26 Список використаної літератури 27

  10. Процес стратегічного маркетингового планування
    Вступ 3 Розділ 1. Поняття та сутність стратегічного маркетингового планування 5 1.1 Сутність довгострокового планування 5 1.2 Стратегічне планування 7 1.3 Система стратегічного управління 10 Розділ 2. План маркетингу та прогнозування в системі стратегічного маркетингового планування 14 2.1 Поняття маркетингового плану та його призначення 14 2.2 Прогнозування в системі стратегічного маркетингового планування 16 2.2 Методи прогнозування, що використовуються в стратегічному плануванні 19 Розділ 3. Аналіз процесу стратегічного маркетингового планування на підприємстві 26 3.1 Аналіз конкретної ситуації 26 3.2 Конкретні пропозиції з вирішення питання 30 Висновки 35 Література 37

  11. Організаційні форми міжнародного банківського бізнесу
    Вступ 3 1. МІЖНАРОДНА БАНКІВСЬКА СПРАВА 3 2. ФОРМИ МІЖНАРОДНОГО ПРЕДСТАВНИЦТВА ТРАНСНАЦІОНАЛЬНИХ БАНКІВ 5 3. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВА ФОРМА «ххх» 12 4. ПОКАЗНИКИ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ «ххх» 16 Висновок 20 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 22

  12. Роль інформації в забезпеченні міжнародного бізнесу
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БІЗНЕСУ 8 1.1. Суб’єкти і об’єкти в міжнародних інформаційних потоках 8 1.2. Роль інформації в забезпеченні ефективності управління економічними процесами в умовах формування ринкових відносин 15 Інформаційні операції 23 1.3. Основні тенденції розвитку систем для інформаційного забезпечення міжнародного бізнесу 24 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1. 34 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ І ОЦІНКА ЕКОНОМІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ХАРАКТЕРИЗУЄ РЕЗУЛЬТАТИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКИХ СТРУКТУР 36 2.1. Методологічні основи аналізу, система показників використовуваних для оцінки 36 2.2.Аналіз основних інформаційних потоків щодо діяльності підприємницьких структур в зовнішньоекономічній діяльності 49 2.3. Оцінка повноти та ефективності інформаційних потоків, що характеризують результати діяльності суб’єктів господарювання 56 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2. 69 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ РОЛІ ІНФОРМАЦІЙНОГО БІЗНЕСУ В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ 70 3.1. Напрями адаптації інформаційних потоків до вимог міжнародних стандартів 70 3.2. Структуризація інформаційних потоків за їх впливом на 85 прийняття управлінських рішень 85 3.3. Підвищення ефективності управління інформаційними ресурсами в зовнішньоекономічній діяльності 95 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 3. 109 ВИСНОВКИ 111 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 115 Реферат до диплома 6 стор.

  13. Ефективність діяльності посередників міжнародного бізнесу
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 6 ЗАГАЛЬНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ ПОСЕРЕДНИКІВ МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ 6 1.1 Основні поняття, посередницької діяльності 6 1.2 Правові та економічні засади діяльності посередників 14 1.3 Загальносвітові тенденції діяльності посередників міжнародного бізнесу 22 Рис. 1.2 – Основні групи й холдинги російської економіки 36 РОЗДІЛ 2 42 ЕФЕКТИВНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ ПОСЕРЕДНИКІВ МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ 42 2.1 Аналіз, проблеми та перспективи діяльності посередників міжнародного бізнесу на ринку України 42 2.2 Виявлення передумов підвищення ефективності діяльності посередників міжнародного бізнесу в Україні 46 2.3 Виявлення шляхів подальшого розвитку діяльності посередників міжнародного бізнесу в Україні 54 РОЗДІЛ 3 59 ОСОБЛИВОСТІ ПОСЕРЕДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЇ «__» 59 3.1 Аналіз та оцінка ефективності діяльності компанії «__» на ринку України 59 3.2 Пошук шляхів підвищення ефективності діяльності компанії «__» на ринку України 80 3.3 Шляхи підвищення ефективності посередницької діяльності в контексті міжнародного бізнесу 94 ВИСНОВКИ 100 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 105-112

  14. Багатонаціональна компанія як форма міжнародного бізнесу
    1. Основні форми корпоративної інтеграції у міжнародному бізнесі 3 2. Передумови діяльності посередників міжнародного бізнесу в Україні 6 3. Аналіз та оцінка ефективності діяльності компанії «ххх» на ринку України 10 ВИСНОВКИ 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 25

  15. Основи стратегічного планування інформаційної системи
    Вступ 1. Причини вдосконалення інформаційних систем. 4 2. Впровадження нових інформаційних систем. 5 3. Приклади експертних систем і систем підтримки прийняття рішень. 11 Висновки. 15 Список використаної літератури: 16

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua