Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Мета, завдання та зміст робіт з аналізу соціальних аспектів на різних стадіях життєвого циклу проекту (ID:24563)
| Размер: 25 кб. | Объем: 14 стр. | Стоимость: 65 грн. | Добавлена: 15.08.2012 |
Содержание1. Мета, завдання та зміст робіт з аналізу соціальних аспектів на різних стадіях життєвого циклу проекту 3
2. Практичне завдання 11
Розглядається проект створення невеликого підприємства по виробництву товару Х. Для реалізації проекту треба придбати устаткування на суму 200 тис. грн. (у 0 рік проекту). Термін експлуатації обладнання 5 років. Амортизація нараховується рівномірно. Передбачається, що на кінець п’ятого року устаткування можна буде продати за 45 тис. грн. (за його ліквідаційною вартістю). Виробництво продукту Х планується здійснювати у відповідності з графіком нарощування виробничої потужності: у перший рік - 30 тис. од.; у другий рік - 60 тис. од.; з третього по п’ятий роки - по 100 тис. од. щороку. У перший рік проекту планується продавати продукцію по 2,5 грн., а у наступні роки - знизити ціну до 2,3 грн. за одиницю. Данні технічного аналізу дозволяють планувати повну (з амортизацією) собівартість одиниці продукції на рівні 1,7 грн. Для реалізації проекту необхідно інвестувати в оборотний капітал компанії додатково 70 тис. грн. Ставка податку на прибуток дорівнює 25%. Дисконтна ставка 18%.

2.1. Визначте грошові потоки за проектом.

Список використаної літератури 14
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Життєвий цикл проекту характеристика фази життєвого циклу проекту
    Зміст Вступ 3 1. Поняття інвестиційних проектів. 4 2. Життєвий цикл проекту 10 Висновок 14 Література 15

  2. Зміст, мета, завдання системи оперативно-календарного плану на підприємстві
    Зміст Вступ 3 1. Зміст, мета, завдання системи оперативно-календарного плану (окп) на підприємстві 5 1.1. Особливості окп 5 1.2. Основи опк в одиничному виробництві 8 1.3. Основи опк в серійному виробництві 10 1.4. Основи окп в масовому виробництві 15 2. Основні календарно-планові розрахунки 19 Висновок 29 Список літератури 33 Мета роботи – вивчення змісту, мети, завдань системи оперативно-календарного плану на підприємстві. Об’єкт роботи – система оперативно-календарного планування на під-приємстві. Предмет роботи – зміст, мета, завдання системи оперативно-календарного планування на підприємстві.

  3. Мета, завдання та п’ять основних підходів в комерційному аспекті проектного аналізу
    1. Теоретичне питання 3 2. Стан проблеми в Україні 11 3. Стан проблеми на прикладі підприємства 13 Висновки 21 Література 22

  4. Основні цілі та завдання фінансового аналізу інвестиційного проекту
    Вступ 3 1. Методологічні основи інвестиційного проектування 5 2. Аналіз ефективності розробки інвестиційних проектів в умовах перехідної економіки України 10 3. Резерви підвищення ефективності розробки інвестиційних проектів 14 Висновки 18 Література 20 Особливості формування ефективності інвестиційного процесу на підприємствах харчової промисловості на сучасному етапі 22-29

  5. Грошовий характер фінансових відносин і його прояв на різних стадіях відтворювального процесу
    Вступ 3 Грошовий характер фінансових відносин і його прояв на різних стадіях відтворювального процесу 5 1. Розподіл - найважливіша стадія відтворювального процесу 5 2. Роль і місце фінансів у процесі розподілу 9 3. Фінанси підприємств у відтворювальному процесі 15 3.1 Фінансові відносини суб’єктів господарювання та організація їх фінансової діяльності 15 3.2 Методи організації фінансової діяльності підприємств 24 Висновки 33 Список використаної літератури 35

  6. Концепції життєвого циклу товару
    В представленій роботі докладно розглянуто питання концепції життєвого циклу товару. У першій частині викладено теоретичні аспекти даного питання. У другій розглянуто практичний приклад стадій життєвого циклу медичного препарату „Софтовак” конкретної фірми. Зміст. Вступ. 3 1. Концепції життєвого циклу товару. 4 1.1 Життєвий цикл товару. 4 1.2 Види кривих життєвого циклу товару. 6 1.3. Вплив реклами на криву життєвого циклу товару. 10 2. Етапи життєвого циклу товару „Софтовак” фармацевтичної фірми Люпін. 12 2.1 Етап вивчення і розробки.. 12 2.2. Этап выведения продукта на рынок.. 14 2.3. Этап росту. 16 2.4. Етап зрілості. 18 2.5. Етап занепаду. 20 Висновок. 23 Літературні джерела. 24

  7. Концепція життєвого циклу організації
    1. Концепція життєвого циклу організації 3 2. Економічні методи управління, їх характеристика та застосування 5 3. Соціальна відповідальність організації, її види. 11 4. Як здійснити управлінське дослідження сильних і слабких сторін організації в такій складовій як виробництво? 15 Література 17

  8. Концепція життєвого циклу товару
    Вступ 3 1. Концепція життєвого циклу туристичного продукту 4 2. Аналіз та оцінка життєвого циклу туристичного продукту 15 Висновки 18 Список використаних джерел 19

  9. Концепція життєвого циклу товару фірми
    ВСТУП 3 1. ЖИТТЄВИЙ ЦИКЛ ТОВАРУ 5 1.1. Концепція життєвого циклу товару 5 1.2. Різновиди кривих життєвого циклу товару 11 1.3. Життєвий цикл стилю, моди й фетишу 12 1.4. Критика концепції життєвого циклу товару 14 2. МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ НА ЕТАПАХ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТОВАРУ 18 2.1. Етап впровадження 18 2.2. Етап зростання 23 2.3. Етап зрілості 25 2.4. Етап спаду 32 ВИСНОВКИ 38 Список використаних джерел 40

  10. Концепція життєвого циклу товару фірми
    1. Поняття життєвого циклу товару 3 2. Практичний приклад по першому питанню (на прикладі підприємства) 8 3. Маркетингові стратегії на різних етапах життєвого циклу товару 11 Етап впровадження 12 Етап зростання 14 Етап зрілості 15 Етап спаду 17 4. Практичний приклад по другому питанню 21 Список використаної літератури 25

  11. Концепція життєвого циклу товару фірми
    ЗМІСТ Вступ 3 ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 4 ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 7 Висновки 15 Література 16

  12. Маркетингові етапи життєвого циклу товарів
    Вступ 3 1. Підхід до етапів життєвого циклу товару 4 2. Етап створення нового товару та виведення товаруна ринок 5 3. Етап росту 7 4. Етап зрілості 8 5. Етап занепаду 10 Висновки 12 Список використаної літератури 14

  13. Концепції життєвого циклу товару фірми
    Зміст Вступ 3 Розділ 1. Концепція життєвого циклу товару 5 1.1. Суть концепції та напрямки її використання 5 1.2. Характеристика етапів життєвого циклу товару 7 Розділ 2. Формування стратегії на різних етапах життєвого циклу товару 14 Висновки 22 Список використаної літератури 25 Метою даної роботи є розширення та поглиблення теоретичних та практичних знань з маркетингу, розкриття сутності маркетингових стратегій на різних етапах життєвого циклу товару. Завданням роботи є аналіз маркетингових стратегій на різних етапах життєвого циклу товару. Об’єктом дослідження є прояви маркетингових стратегій на різних етапах ЖЦТ, приклади з діяльності підприємств. Предметом дослідження роботи є сукупність теоретичних і практичних проблем, пов’язаних з формами маркетингових стратегій та ефективністю їх застосування на різних етапах життєвого циклу товару. Відповідно до мети були поставлені наступні завдання. 1. Висвітлити теоретичні засади життєвого циклу товару та його етапів. 2. Проаналізувати маркетингові стратегії на різних етапах ЖЦТ. Відповідно до завдань роботи побудована її структура, яка складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаної літератури. Інформаційною основою дослідження є різноманітні навчальні посібники, підручники, монографії економістів, періодичні видання.

  14. Цінова стратегія підприємства з урахуванням життєвого циклу товару
    1. Сутність та етапи життєвого циклу товару 3 2. Залежність стратегії маркетингу від етапу життєвого циклу товару 9 3. Мета підприємства на ринку і політика ціноутворення 15 Список використаної літератури 21

  15. Визначення стадії життєвого циклу товарів виробничого підприємства
    Вступ 3 1. Визначення стадій життєвого циклу товару як основа маркетингової стратегії 6 1.1. Сучасний стан розвитку науки і практики маркетингу 6 1.2. Маркетингова орієнтація як основа конкурентноздатності підприємства 8 1.3. Вплив життєвої стадії товару на маркетингову стратегію підприємства 13 2. Аналіз маркетингової діяльності ЗАТ "Назва" 22 2.1. Загальні відомості про підприємство 22 2.2. Аналіз ефективності маркетингової діяльності підприємства 26 3. Напрями вдосконалення маркетингової політики ЗАТ «Назва» 30 Висновки 37 Література 42

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua