Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КурсоваяТема: ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ СПЕЦІАЛІСТА ПІДПРИЄМСТВА (ID:24576)
| Размер: 398 кб. | Объем: 37 стр. | Стоимость: 115 грн. | Добавлена: 15.08.2012 |
Содержание
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ СПЕЦІАЛІСТІВ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНОГО ТИПУ 4
1.1. Сутність і зміст організаційної діяльності як функції управління 4
1.2. Служби готельного комплексу, їх функції, склад та характеристики 8
1.3. Вимоги до служби обслуговування готельного комплексу 11
1.4. Вимоги до служби прийому готельного комплексу 13
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІІ ПРАЦІ СПЕЦІАЛІСТІВ В ГОТЕЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ « » 17
2.1. Організаційна характеристика підприємства 17
2.2. Оцінка роботи спеціалістів підприємства 20
2.3. Напрямки вдосконалення системи організаціі праці спеціалістів на підприємстві 26
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 34
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 36

Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Організація роботи аудиторського підприємства
    ЗМІСТ Вступ 3 1. Теоретичні основи діяльності аудиторського підприємства 6 1.1. Аудит – як вид підприємницької діяльності 6 1.2. Правове регулювання аудиторської діяльності в Україні 8 1.3. Обгрунтування вибору організаційної форми підприємства 19 2. Практична організація діяльності аудиторського підприємства 35 2.1. Основні напрямки проведення аудиту в сучасних умовах 35 2.2.Аудиторський висновок – як результат роботи аудиторської фірми 43 3. Перспективи розвитку діяльності аудиторської фірми на Україні 48 3.1. Сучасні тенденції аудиту 48 3.2. Поточне планування діяльності аудиторської фірми 53 Висновки та пропозиції 61 Список використаних джерел 68 Додаток 1. Типологія аудиторських завдань залежно від інтересів користувачів інформації 70 Додаток 2 71 Додаток 3. 72 Мета роботи – розкрити правое поле діяльності аудиторської фірми в Україні. Завдання роботи – висвітити методологічні та правові аспекти організації підприємства.

  2. Організація роботи кадрової служби туристичного підприємства
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОБОТИ КАДРОВОЇ СЛУЖБИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Сутність кадрової служби туристичного підприємства 5 1.2. Організація діяльності кадрової служби 10 1.3. Завдання кадрової служби туристичного підприємства 17 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ххх" 22 2.1. Загальна характеристика ТОВ "ххх" 22 2.2. Аналіз господарської діяльності туристичного підприємства ТОВ "ххх" 30 2.3. Оцінка кадрової роботи підприємства ТОВ "ххх" 36 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ РОБОТИ КАДРОВОЇ СЛУЖБИ НА ТОВ "ххх" 45 3.1. Аналіз функціонування кадрової служби на ТОВ "ххх" 45 3.2. Пропозиції щодо удосконалення роботи кадрової служби на ТОВ "ххх" 50 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 60 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 62

  3. Організація роботи кадрової служби туристичного підприємства
    Вступ 3 1. Організаційний розвиток кадрових служб в Україні 4 1.1. Передумови формування вітчизняного кадрового менеджменту 4 1.2. Сучасний стан кадрової роботи в Україні 7 2. Організація роботи кадрової служби турпідприємства 11 2.1. Загальна характеристика турфірми 11 2.2. Кадрова політика – основа системи управління кадрамина підприємстві ТОВ "Traveller" 17 2.3. Кадрова служба – інструмент реалізації кадрової політики ТОВ "Traveller" 18 2.4. Кадрова робота – засіб реалізації кадрової політики в ТОВ "Traveller" 20 3. Перспективи розвитку кадрових служб 28 Висновки 31 Список використаної літератури 33

  4. Організація ефективної роботи менеджера туристичного підприємства в кризових ситуаціях (бакалавр)
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЕФЕКТИВНОЇ РОБОТИ МЕНЕДЖЕРА В КРИЗОВИХ СИТУАЦІЯХ 5 1.1. Значення діяльності менеджера у вирішені кризової ситуації 5 1.2. Методологічні основи подолання кризових ситуацій в організації 15 1.3. Особливості подолання кризових ситуацій на туристичному підприємстві 21 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1 25 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РОБОТИ МЕНЕДЖЕРА ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА В КРИЗОВИХ СИТУАЦІЯХ 26 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства «Назва» 26 2.2. Аналіз внутрішнього середовища туристичного підприємства 33 2.3. Діагностика виникнення кризових ситуацій 37 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2 41 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ МЕНЕДЖЕРА В КРИЗОВИХ СИТУАЦІЯХ 42 3.1. Напрямки вирішення кризових ситуацій 42 3.2. Розробка плану дії щодо подолання кризових ситуацій 56 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 3 66 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 67 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 70 ДОДАТКИ 75-80

  5. Організація енергозабепечення підприємства та роботи по економії енергоресурсів в сучасних економічних умовах
    Предмет: організація виробництва Вступ 3 1. Теоретико-методологічні основи механізму енергозабепечення підприємства 6 1.1. Організація енергетичного господарства підприємства 6 1.2. Прогнозування і планування енергопостачання 10 1.3. Шляхи економії енергоресурсів 12 2. Оптимізація енергозабезпечення підприємств як основа виживання та розвитку в умовах переходу до ринкової економіки 16 2.1. Енергетична складова економічної безпеки України 16 2.2. Дослідження сучасного стану енергозабезпечення України та визначення основних проблем у цій сфері 17 2.3. Пропозиції щодо оптимізації енергозабезпечення України 22 3. Напрями вдосконалення механізму енергозабепечення підприємств 25 3.1. Удосконалення економічного механізму регулювання розвитку енергозабепечення підприємств 25 3.2. Використання нетрадиційних джерел енергозабезпечення 28 3.3. Перспективи інноваційного розвитку підприємств як основи енергозбереження 31 Висновки 33 Література 37

  6. Організація роботи соусного відділення гарячого цеху підприємства громадського харчування
    Вступ 3 1. Загальна характеристика підприємства 4 2. Організація роботи соусного відділення гарячого цеху їдальні 8 2.1. Характеристика роботи гарячого цеху 10 2.2. Організація роботи соусного відділення 11 2.2.1. Розробка і підбір теплового обладнання. 17 2.2.2. Розрахунок і підбір немеханічного обладнання. 18 2.2.3. Інвентар для теплового оброблення продуктів і блюд (наплитний посуд) 19 2.2.4. Інвентар для порціонування і роздачі готової продукції (роздатковий інвентар) 22 3. Організація роботи соусного відділення на прикладі приготування супу-пюре в студентській їдальні 23 Висновки 26 Використана література 27 Додатки 28

  7. Організація кадрової роботи в діяльності менеджера туристичного підприємства (на прикладі тур фірми)
    ВСТУП 3 1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ РОЗВИТОК КАДРОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В УКРАЇНІ 5 1.1. Передумови формування вітчизняного кадрового менеджменту 5 1.2. Сучасний стан кадрової роботи в Україні 14 2. АНАЛІЗ РОБОТИ ТУРПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ВІРГО” 25 2.1. Загальна характеристика турфірми 25 2.2. Аналіз господарської діяльності підприємства 27 2.3 Кадрова політика – основна система управління кадрами на підприємстві ТОВ „Вірго” 33 3. СПРЯМУВАННЯ УДОСКОНАЛЕННЯ КАДРОВОЇ РОБОТИ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ВІРГО” 40 3.1. Формування плану реалізації заходів ефективності кадрової політики підприємства ТО„³рго” 40 3.2. Напрямки розвитку кадрової політики 52 ВИСНОВКИ 57 ЛІТЕРАТУРА ТА ДЖЕРЕЛА 63 Додатки 66-73

  8. Організація роботи керівника туристичного підприємства при проведенні атестації персоналу виконавського рівня
    ВСТУП 3 1. ЗМІСТ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОВЕДЕННЯ АТЕСТАЦІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ 4 2. ПОВЕДІНКОВІ ПОМИЛКИ КЕРІВНИКА ОРГАНІЗАЦІЇ ПРИ ПРОВЕДЕННІ АТЕСТАЦІЇ 12 ВИСНОВКИ 18 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 19

  9. Організація роботи керівника туристичного підприємства при проведенні атестації персоналу виконавського рівня
    Організація роботи керівника туристичного підприємства при проведенні атестації персоналу виконавського рівня. 3 Література 9

  10. Організація роботи керівника туристичного підприємства при проведенні атестації персоналу середньої ланки керування
    Організація роботи керівника туристичного підприємства при проведенні атестації персоналу середньої ланки керування Література

  11. Організація роботи менеджера туристичного підприємства при проведенні атестації персоналу середньої ланки керування
    Вступ 3 1. Організація атестації персоналу середньої ланки керування туристичного підприємства 4 2. Види атестації персоналу середньої ланки керування 8 2. Методика тестового випробування персоналу середньої ланки керування 10 Висновки 13 Список використаної літератури 14

  12. Організація роботи менеджера при проведенні відбірної співбесіди з кандидатами на посаду керівника підприємства закордонного туризму
    1. Організація роботи менеджера при проведенні відбірної співбесіди з кандидатами на посаду керівника підприємства закордонного туризму. Поради по проведенню інтерв'ювання Типові помилки при проведенні інтерв'ювання Список використаної літератури

  13. Участь у виконавчому провадженні експерта або спеціаліста
    Зміст Вступ 3 1. Причини та підстави участі у виконавчому провадженні експерта або спеціаліста 4 2. Права та обов’язки експерта або спеціаліста у виконавчому провадженні 8 3. Відповідальність експерта за відмову або ухилення від дачі висновку чи дачу завідомо неправдивого висновку 11 Висновки 13 Список використаної літератури 14 Мета даної роботи – дослідження участі у виконавчому провадженні експерта або спеціаліста. Для реалізації зазначеної мети були поставлені наступні завдання: дослідити причини та підстави участі у виконавчому провадженні експерта або спеціаліста;вивчити права та обов’язки експерта або спеціаліста у виконавчому провадженні; проаналізувати питання відповідальності експерта за відмову або ухилення від дачі висновку чи дачу завідомо неправдивого висновку.

  14. Специфіка дитячої агресивності і способи її корекції зусиллями спеціаліста та батьками
    Вступ 3 1. Агресивні тенденції в дитячій поведінці 4 2. Концепції та форми дитячої агресії 8 3. Напрями корекційної роботи 12 Висновки 17 Список використаної літератури 18

  15. Організація роботи менеджера
    Вступ 3 1. Загальна характеристика підприємства 5 2. Організаційна структура НВІП «___» 7 3. Організація роботи підприємства 10 3.1 Інформаційне забезпечення діяльності організації 10 3.2 Аналіз діяльності організації на ринку послуг або виготовлення споживчих товарів 14 3.3 Планування діяльності організації та особистої роботи менеджера 16 3.4 Організація та контроль за діяльністю персоналу. 21 Висновки 24 Список використаної літератури 25

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua