Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КурсоваяТема: ТОВАРНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА ЗМІСТ. СПОСОБИ ФОРМУВАННЯ (на прикладі) (ID:24578)
| Размер: 124 кб. | Объем: 39 стр. | Стоимость: 135 грн. | Добавлена: 15.08.2012 |
СодержаниеВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ЗМІСТ ТА ОСОБЛИВОСТІ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА МАРКЕТИНГОВОЇ ОРІЄНТАЦІЇ 4
1.1. Товар як головний елемент комплексу маркетингу 4
1.2. Особливості формування товарної політики на сучасному підприємстві 6
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ПРАКТИКИ ФОРМУВАННЯ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «ххх» 9
2.1. Оцінка маркетингової діяльності підприємства 9
2.2. Дослідження товарної політики в закордонному ринковому середовищі 16
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ФОРМУВАННЯ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «ххх» 22
3.1. Прогнозування можливих обсягів реалізації товарів підприємства 22
3.2. Основні напрямки удосконалення управління товарною політикою в системі маркетингу та стратегічних цілей підприємства 27
ВИСНОВКИ 35
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 37

Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Товарна інноваційна політика підприємства
    Вступ 3 1. Застосування маркетингових методів при розробці інноваційного товару фірми 5 1.1. Важливість та путі адаптації продукції підприємства до вимог ринку 5 1.2. Роль маркетингу у забезпеченні інноваційної діяльності фірми 6 2. Функціонально-вартісний аналіз при розробці інноваційного продукту 13 2.1. Поняття про функціонально-вартісне обґрунтування інноваційного продукту 13 2.2. Основні принципи та етапи функціонально-вартісного аналізу, його форми та процедури 15 3. Роль дизайну, технічної естетики та ергономіки в підвищенні конкурентоспроможності нового товару 22 Висновки 26 Список літератури 28

  2. Товарна політика підприємства (практична робота)
    1. Товарна політика підприємства маркетингової орієнтації. 3 2. Товар і послуга як об'єкти маркетингової товарної політики. Товарний ринок. 9 3. Конкурентоспроможність товару. 12 4. Формування асортименту і управління ним. 12 5. Маркетинг товарів ринкової новизни. 14 6. Товарна марка, пакування, кодування товарів. 19 7. Сервіс у системі товарної політики. 23 ІІ. Завдання 25 Розрахувати очікувану величину ризику одержання негативно¬го результату від введення на продаж товару ринкової новизни (RR) за формулою:... Література 26

  3. Маркетингова товарна політика
    1. Товарна політика підприємства маркетингової орієнтації. 3 2. Товар і послуга як об'єкти маркетингової товарної політики. Товарний ринок. 4 3. Конкурентоспроможність товару. 5 4. Формування асортименту і управління ним. 6 5. Маркетинг товарів ринкової новизни. 14 6. Товарна марка, пакування, кодування товарів. 16 7. Сервіс у системі товарної політики. 18 ІІ. Розрахувати очікувану величину ризику одержання негативного результату від введення на продаж товару ринкової новизни (RR) за формулою: 19 Література 22

  4. Маркетингова товарна політика
    1. Природні монополії в Україні. 3 2. Особливості конкуренції в роздрібній торгівлі України. 13 Висновки 21 Список використаної літератури 23

  5. Товарна політика в Україні
    Товарна політика в Україні 2 Висновки 17 Література

  6. Маркетингова товарна політика
    1. Якість товару як складова його конкурентроспроможності. 3 2. Функціональна сутність конкуренції. 6 3. Система територіальних відділень Антимонопольного комітету України. 10 4. Види кодових систем 13 Задача 17 Торговельна фірма вивчає незадоволений попит населення на швейні вироби у своєму магазині, використовуючи результати анкетного опитування покупців за період проведення виставки-продажу. На основі даних, наведених у таблиці, і доданих розрахунків визначте структуру попиту населення на чоловічі куртки. Зробіть відповідні висновки щодо оптимізації попиту населення у районі діяльності магазину…. Література 18

  7. Маркетингова товарна політика
    1.Пакування як важлива частина продукту. Створення, значення упаковки. 2 2. Ринкова роль товарних етикеток. 10 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 15

  8. МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА
    Вступ 3 1. Товарна політика підприємства. 4 1.1. Товарна політика підприємства маркетингової орієнтації. 4 1.2. Товар і послуга як об'єкти маркетингової товарної політики. Товарний ринок. 6 1.3. Конкурентоспроможність товару. 10 1.4. Формування асортименту і управління ним. 13 1.5. Маркетинг товарів ринкової новизни. 17 1.6. Товарна марка, пакування, кодування товарів. 22 1.7 Сервіс у системі товарної політики. 24 2. Розрахунок очікуваної величини ризику одержання негативного результату від введення на продаж товару ринкової новизни. 26 Висновок 27 Список використаної літератури 28

  9. Цінова політика роздрібного (оптового,виробничого) підприємства ( на прикладі підприємства)
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА В РИНКОВИХ УМОВАХ 5 1.1. Основні фактори та умови ціноутворення 5 1.2. Сутність основних методів ціноутворення 7 1.3. Порядок ціноутворення 12 РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ТА АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ДОСЛІДЖУВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА 14 2.1. Характеристика організації і аналіз господарської діяльності 14 2.2. Аналіз зовнішніх факторів ціноутворення 17 2.3. Внутрішні фактори ціноутворення 21 РОЗДІЛ 3. ПРОЕКТУВАННЯ ЗАХОДІВ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 30 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 44 ДОДАТКИ 47

  10. Облікова політика підприємства (на прикладі підприємства ТОВ “Оріон”)
    Вступ 3 1. Формування облікової політики підприємства 5 2.Порядок розробки робочого плану рахунків на підприємстві ТОВ „Оріон”. 15 3.Вибір форми бухгалтерського обліку на підприємстві ТОВ „Оріон” 18 4.Організація документообігу і інвентаризації на підприємстві ТОВ „Оріон” 28 Висновки. 32 Список використаної літератури. 33 Додатки 34-53

  11. Цінова політика підприємства та її управління (на прикладі підприємства)
    Вступ 4 1. Теоретичні засади цінової політики 6 1.1. Сутність, основні види та функції цінової політики 6 1.2. Теоретико-методологічні засади формування цінової політики на підприємстві 10 2. Аналіз цінової політики ЗАТ «Назва» 14 2.1. Фінансово-економічна характеристика підприємства 14 2.2. Управління цінами та стратегії ціноутворення на ЗАТ «Назва» 23 2.3. Вплив методів формування ціни на фінансові результати діяльності підприємства 28 3. Проблеми ціноутворення на підприємстві та шляхи їх вирішення 40 Висновки 48 Список використаної літератури 52 Додатки 58

  12. Політика формування і використання прибутку торгівельного підприємства
    ВCТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ПРИБУТКУ ТОРГІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1 Економічна сутність прибутку торгівельного підприємства, та порядок його формування 6 1.2 Фактори, що впливають на обсяги прибутку торгівельного підприємства 11 1.3 Методичні підходи аналізу формування та використання прибутку 14 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПОЛІТИКИ ФОРМУВАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ПРИБУТКУ НА ВАТ « » 29 2.1 Аналіз динаміки та структури прибутку ВАТ « » 29 2.2 Напрямки та обсяги використання прибутку 33 2.3 Оцінка ефективності політики управління, формування та використання прибутку 41 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ ПОЛІТИКИ ФОРМУВАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ПРИБУТКУ ВАТ « » 52 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 59 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 64 ДОДАТОК 1. ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ ВАТ « » ЗА 6 МІС. 2008 Р. 68 ДОДАТОК 2. ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ ВАТ « » ЗА 2007 Р. 72 ДОДАТОК 3. ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ ВАТ « » ЗА 2006 Р. 76

  13. Політика формування і використання прибутку торгівельного підприємства
    Вступ 3 1. Теоретичні засади формування та використання прибутку торговельного підприємства 5 1.1 Економічна сутність прибутку торговельного підприємства та порядок його формування 5 1.2 Фактори, що впливають на обсяги прибутку торговельного підприємства 14 1.3 Методичні підходи до аналізу і планування прибутку 18 2. Дослідження політики формування та використання прибутку ТОВ «Назва» 24 2.1. Аналіз фінансового-майнового стану торговельного підприємства 24 2.2. Оцінка прибутковості торговельного підприємства 28 2.3. Оцінка ефективності політики управління, формування та використання прибутку торговельного підприємства 41 3. Вдосконалення політики формування та використання прибутку ТОВ «Назва» 49 Висновки 52 Список використаних джерел 55 Додатки 59-73

  14. Цінова політика підприємства та її вплив на формування доходів
    ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНА ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4 1.1. Сутність та взаємозв’язок понять ціна, ціноутворення і цінова політика. 4 1.2. Цілі цінової політики. 11 1.3. Методи ціноутворення. 13 РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА ПОТОЧНОГО ЦІНОУТВОРЕННЯ ТА ЦІНОВА ПОЛІТИКА 23 2.1. Загальна характеристика підприємства. 23 2.2. Аналіз системи цін підприємства. 25 2.3. Аналіз цінової політики підприємства. 29 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 31 3.1. Сегментація ринку споживачів продукції підприємства. 31 3.2. Адаптація цінової політики підприємства до різних сегментів ринку. 33 Висновок. 37 Список використаної літератури. 39

  15. Формування ефективної податкової політики підприємства (на прикладі підприємства)
    Вступ 3 1. Сутність та склад системи оподаткування підприємства 5 2. Сутність, вихідні передумови розробки та зміст основних етапів податкової політики підприємства 17 З. Аналіз динаміки та структури сплати податкових платежів ВАТ «ЗБК» 26 4. Оцінка ефективності податкової політики ВАТ «ЗБК» 32 5. Напрямки забезпечення ефективної податкової політики ВАТ «ЗБК» 34 Висновки та пропозиції 40 Список використаних джерел 43 Додаток 1. Баланс ВАТ «ЗБК» 46 Додаток 2. ЗВІТ ПРО ФІНАНСОВІ РЕЗУЛЬТАТИ 49-50 Метою роботи є узагальнення теоретико-методичних підходів до визначення сутності податкової політики підприємства, її специфічних характеристик, що дозволяють розглядати її як самостійну економічну категорію, а також розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення механізму управління податковими платежами на підприємстві в сучасних умовах господарювання

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua