Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Маркетинговий менеджмент туристичного підприємства (ID:24621)
| Размер: 1383 кб. | Объем: 23 стр. | Стоимость: 65 грн. | Добавлена: 15.08.2012 |
СодержаниеЗавдання

Порівняльний аналіз брендів 3-х туристичних дестинацій Східної Європи.
Для виконання поставленого завдання:
1. Виберіть 3 туристичні дестинації Східної Європи.
2. Розробіть критерії порівняння брендів (не менше 5).
3. Дослідіть бренди обраних дестинацій на їх сайтах.
4. Оцініть бренд кожного з обраних дестинацій за критеріями.
5. Занесіть результати дослідження до таблиці:

№ Критерій оцінки бренду Дестинація 1 (назва) Дестинація 2 (назва) Дестинація 3 (назва)
1
2
3
4
5

6. Зробіть висновки щодо ефективності бренду кожної дестинації
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Маркетинговий менеджмент туристичного підприємства
    Порівняльний аналіз брендів 3-х туристичних дестинацій Австралії 2 Виконання завдання 2 Вступ 2 Проведення оцінювання 4 Висновок 10 Посилання 12

  2. Маркетинговий менеджмент туристичного підприємства
    Завдання Порівняльний аналіз брендів 3-х готельних ланцюгів України. Для виконання поставленого завдання: 1. Виберіть 3 готельні ланцюги. 2. Розробіть критерії порівняння брендів (не менше 5). 3. Дослідіть бренди обраних ланцюгів на їх сайтах. 4. Оцініть бренд кожного з обраних ланцюгів за критеріями. 5. Занесіть результати дослідження до таблиці: № Критерій оцінки бренду Франшиза 1 (назва) Франшиза 2 (назва) Франшиза 3 (назва) 1 2 3 4 5 6. Зробіть висновки щодо ефективності бренду кожної франшизи

  3. Маркетинговий менеджмент туристичного підприємства
    Завдання Порівняльний аналіз брендів 3-х операторів виїзного туризму України. Для виконання поставленого завдання: 1. Виберіть З українських операторів виїзного туризму. 2. Розробіть критерії порівняння брендів (не менше 5). 3. Дослідіть бренди обраних туроператорів на їх сайтах. 4. Оцініть бренд кожного з обраних туроператорів за критеріями. 5. Занесіть результати дослідження до таблиці: № Критерій оцінки бренду Туроператор 1 (назва) Туроператор 2 (назва) Туроператор 3 (назва) 1 2 3 4 5 6. Зробіть висновки щодо ефективності бренду кожного з обраних туроператорів

  4. Маркетинговий менеджмент туристичного підприємства
    1. Визначте різницю між маркетингом туристичної дестинації та туристичного оператора 3 2. Назвіть та коротко охарактеризуйте основні етапи маркетингової діяльності туристичного підприємства 11 3. Назвіть вимоги, яким повинна відповідати назва туристичної агенції 14 Завдання 2 (логічна та обгрунтована відповідь - (10 балів)) Запропонуйте перелік заходів,рекомендованих турагенту у випадку ущільнення конкурентного середовища в регіоні його діяльності. 16 Список використаної літератури 20

  5. Маркетинговий менеджмент туристичного підприємства
    Завдання Порівняльний аналіз брендів 3-х туристичних дестинацій Східної Європи. Для виконання поставленого завдання: 1. Виберіть 3 туристичні дестинації Східної Європи. 2. Розробіть критерії порівняння брендів (не менше 5). 3. Дослідіть бренди обраних дестинацій на їх сайтах. 4. Оцініть бренд кожного з обраних дестинацій за критеріями. 5. Занесіть результати дослідження до таблиці: № Критерій оцінки бренду Дестинація 1 (назва) Дестинація 2 (назва) Дестинація 3 (назва) 1 2 3 4 5 6. Зробіть висновки щодо ефективності бренду кожної дестинації

  6. МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
    Завдання 1 2 1. Визначте різницю між маркетингом туристичного агента та туристичного оператора 2 2. Назвіть та коротко охарактеризуйте основні напрями маркетингових досліджень туристичного агента 5 3. Назвіть вимоги, яким повинен відповідати асортимент туристичної агенції 8 Завдання 2. Запропонуйте перелік заходів, рекомендованих новоствореному турагенту, для швидкого завоювання ринкової частки. 12 Завдання 3. Порівняльний аналіз брендів 3-х туристичних дестинацій Австралії 13 Література 21

  7. Маркетинговий менеджмент туристичного підприємства
    Зробити Порівняльний аналіз брендів 3-х операторів виїзного туризму України. Для виконання поставленого завдання: Виберіть 3 українських операторів виїзного туризму. Розробіть критерії порівняння брендів (не менше 5). Дослідіть бренди обраних туроператорів на їх сайтах. Оцініть бренд кожного з обраних туроператорів за критеріями. Занесіть результати дослідження до таблиці:

  8. МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
    1. Виберіть З світові готельні мережі 3 2. Розробіть критерії порівняння брендів 8 3. Оцінка ефективності брендів 9 Література 10

  9. Маркетинговий менеджмент туристичного підприємства
    Завдання Порівняльний аналіз брендів 3-х туристичних дестинацій Австралії. Для виконання поставленого завдання: 1. Виберіть 3 туристичні дестинації Австралії. 2. Розробіть критерії порівняння брендів (не менше 5). 3. Дослідіть бренди обраних дестинацій на їх сайтах. 4. Оцініть бренд кожного з обраних дестинацій за критеріями. 5. Занесіть результати дослідження до таблиці: № Критерій оцінки бренду Дестинація 1 (назва) Дестинація 2 (назва) Дестинація 3 (назва) 1 2 3 4 5 6. Зробіть висновки щодо ефективності бренду кожної дестинації

  10. Маркетинговий менеджмент туристичного підприємства
    Завдання 1 3 1. Визначте різницю між маркетингом туристичної дестинації та закладу розміщення 3 2. Визначте сутність поняття «державно-приватне партнерство» в туристичному бізнесі 10 3. Визначте особливості Інтернет-реклами туристичного агента 16 Завдання 2 21 Запропонуйте перелік заходів, рекомендованих новоствореному туроператору масового туризму для швидкого завоювання ринкової частки. ЛІТЕРАТУРА 23

  11. Маркетинговий менеджмент туристичного підприємства
    Завдання Порівняльний аналіз брендів 3-х світових готельних ланцюгів. Для виконання поставленого завдання: 1. Виберіть 3 готельні ланцюги. 2. Розробіть критерії порівняння брендів (не менше 5). 3. Дослідіть бренди обраних ланцюгів на їх сайтах. 4. Оцініть бренд кожного з обраних ланцюгів за критеріями. 5. Занесіть результати дослідження до таблиці: № Критерій оцінки бренду Франшиза 1 (назва) Франшиза 2 (назва) Франшиза 3 (назва) 1 2 3 4 5 6. Зробіть висновки щодо ефективності бренду кожної франшизи

  12. МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
    Завдання 1 3 1. Визначте відмінність між апріорним і апостеріорним підходами до сегментації туристичного ринку 3 2. Охарактеризуйте чинники, що визначають конкурентоспроможність туристичної дестинації 7 3. Визначте особливості Інтернет-реклами туроператора 10 Завдання 2 16 Запропонуйте перелік заходів протидії конкурентам, рекомендованих туроператору масового туризму для збереження ринкової частки. Література 22

  13. Маркетинговий менеджмент туристичного підприємства
    Завдання 1 3 1. Визначте різницю між маркетингом туристичної дестинації та закладу розміщення 3 2. Визначте сутність поняття «державно-приватне партнерство» в туристичному бізнесі 10 3. Визначте особливості Інтернет-реклами туристичного агента 16 Завдання 2 21 Запропонуйте перелік заходів, рекомендованих новоствореному туроператору масового туризму для швидкого завоювання ринкової частки. ЛІТЕРАТУРА 23

  14. МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
    Зміст 2 1. Поняття «корпорація», «корпоративна структура», «корпоративне партнерство», «корпоративне управління» 3 2. Соціально-економічна сутність інтегральних корпоративних структур у туристичному бізнесі 3 3. Інтеграційні структури сучасного світового туристичного ринку 4 4. Інтеграційні процеси на сучасному туристичному ринку України 5 5. Організаційні форми інтеграції в готельному бізнесі 6 6. Організаційні форми інтеграції в туроперейтингу 6 7. Організаційно-правові форми туристичних підприємств 6 8. Форми об'єднання туристичних підприємств України (асоціації,корпорації, консорціуми, концерни, стратегічні альянси) 8 9. Корпоративні структури холдінгового типу на туристичному ринку України 9 10 . Механізм внутрішньофірмової взаємодії субєктів інтеграційних утворень. 10 12. Технологічні схеми співпраці ініціативного туроператора з рецептивним 11 13. Технологічні схеми співпраці туроператора з підприємствами розміщення 12 14. Технологія обслуговування клієнтів на туристичному підприємстві 13 15.Фінансова схема роботи ініціативного туроператора 15 16.Фінансова схема роботи рецептивного туроператора 15 17.Кадрові проблеми туристичних підприємств України 16 18.Конфліктні ситуації туристичного підприємства, пов'язані з туристами 16 19.Види ризиків туристичного підприємства, методи їх попередження та зниження 17 20.Методи мотивації персоналу туристичного підприємства 18 21.Управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства 19 22. Управління процесом розробки туру. 20 23.Сучасні тенденції ринку виїзного туризму України 21 24.Сучасні тенденції ринку іноземного туризму України 22 25.Сучасні тенденції ринку внутрішнього туризму України. 24 26.Способи мотивації туристичних агентів, що застосовуються туристичними операторами 25 27. Збутові схеми туристичного оператора 26 28.Проблеми розвитку ринку засобів розміщення України 27 29.Державна підтримка розвитку підприємницької діяльності в сфері туризму України 28 30.Корпоративна культура підприємства сфери туризму: сутність і складові. 29 31.Механізм впровадження корпоративної культури на підприємствах туристичної сфери. 30 32.Корпоративні стандарти підприємства сфери туризму: сутність і види. 31 33.Сучасні методи представлення туристичного продукту клієнту. 31 34.Проблеми узгодження економічних інтересів учасників технологічних ланцюгів у туристичному бізнесі. 32 З5.Параметри результативності корпоративного партнерства в туристичному бізнесі. 33 З6.Чинники впливу на результативність корпоративного партнерства в туристичному бізнесі. 34 37.Поняття державно-приватного партнерства та його форми. 35 38.Нормативно-правова база державно-приватного партнерства в Україні. 35 39. 0бєкти та шляхи реалізації державно-приватного партнерства в туризмі 36 40. Проблеми розвитку державно-корпоративного партнерства у сфері туризму та курортів України. 38

  15. Маркетинговий менеджмент туристичного підприємства
    Завдання 1 3 1. Визначте відмінність між поняттями "pull" та "push" чинник попиту на турпродукт дестинації 3 2. Визначте, в яких випадках туристичному оператору доцільно застосовувати журнальну рекламу, в яких - сувенірну, в яких - електронну розсилку 6 3. Назвіть аргументи «за» і «проти» участі українського оператора активного туризму в щорічній міжнародній туристичній виставці "UITT" (10 балів) 8 Завдання 2 13 Запропонуйте перелік заходів, рекомендованих новоствореному готелю для забезпечення високого рівня завантаження в перший рік відкриття Література 18

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua