Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Маркетинг (ID:24624)
| Размер: 44 кб. | Объем: 24 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 15.08.2012 |
СодержаниеВСТУП 3
1. Поняття маркетинг (мікро-маркетинг, макро-маркетинг) 4
1.2. Поняття маркетингу і його значення 5
1.3. Маркетингова інформаційна система, дослідження маркетингу і поведінки покупців 6
1.4 Стратегія і структура маркетингу 7
2. Порівняти поняття продукція, продаж (збут) і загальні маркетингові орієнтації 8
3. Визначити поняття маркетингової інформаційної системи, її складові 8
4. Процес маркетингового дослідження 9
5. Процес прийняття рішення покупцем, роль значення поведінки покупця в управлінні маркетингу 9
6. Поняття «маркетингова стратегія» , «цільовий ринок» і «чинники маркетингу». Пояснити зв’язки між ними. Перелічити «чотири ПС» маркетингу 10
7. Виробнича орієнтація - Productionorientation 12
8. Орієнтація на збут – Sales orientation 12
9. Загальна маркетингова орієнтація – Total marketing orientation 12
10. Маркетингова інформаційна система – Marketing information system (MKIS) 13
11. Система аналізу внутрішньої господарської діяльності – Marketing accounting system 13
12. Система маркетингової розвідки – Marketingintelligence system. Дослідження маркетингу – Marketingresearch 14
13. Система підтримки маркетингового рішення – Marketingdecision support system 15
14. Поведінка покупця – Buyerbehavior 16
15. Маркетингова стратегія – Marketing strategy 17
16. Цільовий ринок – Target market 17
17. Структура маркетингу – Marketing mix 18
18. Сегментація ринку – Marketing segmentation 19
19. Диференційований маркетинг - Differentiated marketing 19
20. Недиференційований маркетинг - Undifferentiated marketing 20
ВИСНОВОК 20
ЛІТЕРАТУРА 21
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Маркетинг
    1. ПОНЯТТЯ ТОВАРУ І ТОВАРНОЇ ОДИНИЦІ В ТЕОРІЇ МАРКЕТИНГУ. ВИДИ КЛАСИФІКАЦІЇ ПРОДУКТІВ (ТОВАРІВ, ПОСЛУГ). ТРИ РІВНІ ТОВАРУ 3 2. ОСОБЛИВОСТІ ДОГОВІРНИХ ВЕРТИКАЛЬНИХ МАРКЕТИНГОВИХ СИСТЕМ РОЗПОВСЮЖДЖЕННЯ 8 ЛІТЕРАТУРА 18

  2. Маркетинг
    1. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 3 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 7 3. ПРОАНАЛІЗУЙТЕ КОНЦЕПЦІЮ МАРКЕТИНГУ, В МЕЖАХ ЯКОЇ ДІЄ ПІДПРИЄМСТВО, ЩО ДОСЛІДЖУЄТЬСЯ 13 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 21

  3. Маркетинг
    1. Зразок анкети для виявлення вимог споживачів - потенційних замовників матеріалів для виготовлення паперової упаковки. - 3 - 2. Характеристика роботи маркетингового відділу Агенства з продажу авіаквитків «Білетів Світ». - 7 - 2.1 Теоретичні засади організації маркетингової служби на підприємстві. - 7 - 2.2. Характеристика маркетингового відділу Агентства з продажу авіаквитків «Білетів Світ» - 18 - Список використаної літератури - 20 -

  4. Маркетинг
    1. Характеристика етапів проведення маркетингового дослідження. - 3 - 2. Основні методи стимулювання збуту в туризмі. - 7 - Стимулювання споживачів - 7 - Стимулювання роздрібних турагентов. - 8 - Пропаганда туризму - 9 - 3. Сутність і структура комплексу маркетингових комунікацій - 11 - Список використаної літератури - 15 -

  5. Маркетинг
    1. ФАКТОРИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ПОВЕДІНКУ ПОКУПЦІВ 3 2. ЦІНОВА ДИСКРИМІНАЦІЯ 9 ЛІТЕРАТУРА 18

  6. Маркетинг
    1. Вплив екологічних чинників на формування туристичного попиту. - 3 - 2. Шляхи задоволення потреб кожного рівня піраміди Маслоу під час туристичної подорожі. - 7 - Список використаної літератури - 9 -

  7. Маркетинг
    1. Значення та процес маркетингових досліджень - 3 - 2. Стратегія розроблення нових товарів - 8 - 3. Практична частина - 15 - 1. Концепція маркетингу - 16 - 2. Маркетингове середовище. Сильні та слабкі сторони компанії - 17 - 3. Дерево цілей ТОВ ТВК «Перша приватна броварня «Для людей – як для себе!» - 26 - 4. Асортимент та господарський портфель ТОВ ТВК «Перша приватна броварня «Для людей – як для себе!» - 27 - 5. Канали розподілу та методи просування продукції «Компанії» - 29 - 6. Можливі варіанти розвитку товарів та ринків «Компанії» - 30 - Список використаної літератури - 33 -

  8. Маркетинг
    1. Що таке “ринок” і які його основні характеристики 3 2. Що таке “товар” 7 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 13

  9. Маркетинг
    1. Визначте основні чинники ситуаційного впливу в туризмі 3 2. Поясніть різницю між: поняттями "якість" і "конкурентоспроможність" 5 3. Охарактеризуйте етапи створення фірмового стилю туристичного підприємства 8 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 17

  10. Маркетинг
    Вступ 3 Процес проведення маркетингових досліджень 4 Опис депозитів як банківського продукту 4 Формулювання проблеми 7 Мета проведення дослідження 7 Вибір методу збору первинної інформації 8 Метод Дельфи 8 Інтерв'ю 9 Опитування телефоном 9 Опитуванням через листування 9 Метод спостереження 10 Метод фокусування. 10 Експертні оцінки 10 Метод експерименту. 11 Метод імітації. 11 Визначення цільової аудиторії 12 АНКЕТА 16 Результати опитування 18 Висновки 20 Список використаної літератури 22

  11. Маркетинг
    1. Охарактеризуйте маркетингові функції туроператора 3 2. Визначте й охарактеризуйте чинники, що впливають на поведінку туриста 5 3. Розкрийте сутність асортиментної політики туристичного підприємства 10 Творче завдання: 13 Туристичне підприємство, що спеціалізується на розробці та продажу нетривалих пізнавальних турів Україною та Східною Європою, планує новий сегмент ринку - організації, що купують пізнавальні тури вихідного дня для своїх працівників. Сформулюйте основні відмінності між споживчим ринком і ринком організацій. Література 16

  12. маркетинг
    Практична робота № 3 1. В яких одиницях повинна вимірюватись ефективність рекламної компанії? 2. Яке практичне значення для рекламної компанії визначає так звана піраміда цілей? 3. Яка група факторів впливає на кінцевий ефект рекламної діяльності і який з цих факторів має велике значення для формування ефективності рекламної компанії 4. Якщо рекламна компанія проходить за ланцюгом «рекламодавець – рекламне агентство – баєр – селер – медіа канал» чи можна казати, що ефективність рекламної компанії з кожним переходом рекламного ринку сприймаються окремо. Поясніть чому. Література

  13. маркетинг
    Вступ 3 1. Цілі і методи конкуренції 4 2. Типологія конкуренції 7 3. Вивчення асортиментної політики в конкурентному аналізі 11 4. Аналіз інноваційної політики і її ролі в конкурентній боротьбі 13 5. Аналіз конкурентоспроможності ВАТ «Назва» 17 Висновки 22 Список використаної літератури 24

  14. Маркетинг
    ВСТУП 3 1. Етапи розвитку організаційно-економічних показників діяльності підприємства 5 2. Комплекс маркетингу підприємства 9 3. Оптимізація процесу функціонування підприємства 18 ВИСНОВКИ 23 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 26 Метою роботи є розгляд та аналіз організації маркетингу на рівні підприємства. Об’єктом дослідження є компанія «Назва», предметом дослідження є маркетингова діяльність компанії.

  15. Маркетинг
    1. Можливі стани ринку та адекватні реакції маркетингу. - 3 - 1.Стратегія першопрохідника. - 3 - Краща оборона - наступ (Атака на самого себе) - 4 - Позиційна оборона - 4 - Захист флангів. - 5 - Попереджуючі оборонні дії - 5 - Відбиття атаки - 5 - Мобільна оборона - 5 - Змушене скорочення - 5 - 2.Претендент на лідерство. - 6 - Нові сегменти ринку - 6 - Нові якості товару - 7 - 3.Компанії, що прагнуть до заняття єдиної ринкової ніші. - 8 - 2. Характеристика роботи маркетингового відділу ТОВ ФП «__». - 11 - 2. Характеристика роботи маркетингового відділу ТОВ ФП «__». - 11 - Список використаної літератури - 20 -

  16. Маркетинг
    ВСТУП 3 1. Етапи розвитку організаційно-економічних показників діяльності підприємства 4 2. Комплекс маркетингу підприємства 7 3. Оптимізація процесу функціонування підприємства 17 ВИСНОВКИ 22 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 24 Об’єктом дослідження виступає ЗАТ

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua