Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Визначте різницю між маркетингом туристичної дестинації та закладу розміщення (ID:24626)
| Размер: 33 кб. | Объем: 24 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 15.08.2012 |
СодержаниеЗавдання 1 3
1. Визначте різницю між маркетингом туристичної дестинації та закладу розміщення 3
2. Визначте сутність поняття «державно-приватне партнерство» в туристичному бізнесі 10
3. Визначте особливості Інтернет-реклами туристичного агента 16
Завдання 2 21
Запропонуйте перелік заходів, рекомендованих новоствореному туроператору масового туризму для швидкого завоювання ринкової частки.
ЛІТЕРАТУРА 23
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Визначте різницю між маркетингом туристичної агенції та туристичного оператора
    Завдання 1 1. Визначте різницю між маркетингом туристичної агенції та туристичного оператора (10 балів) 2. Назвіть вимоги, яким повинна відповідати назва туристичної агенції (10 балів) Завдання 2 Запропонуйте перелік заходів,рекомендованих турагенту у випадку ущільнення конкурентного середовища в регіоні його діяльності. Література.

  2. Поясніть різницю між поняттями "якість" і "конкурентоспроможність"
    1. Поясніть різницю між поняттями "якість" і "конкурентоспроможність" 3 2. Охарактеризуйте етапи створення фірмового стилю туристичного підприємства. 7 3. Завдання 13 Діяльність санаторію «Либідь», що знаходиться в Миколаївській області, останні два роки була збитковою. Плануючи активізувати комунікаційну діяльність до найближчого туристичного сезону, директор санаторію вирішив використати інші засоби розповсюдження рекламної інформації. Обмежені кошти санаторію змушують його звернутись до таких носіїв реклами, як реклама на радіо та рекламні щити. a) Проаналізуйте переваги та недоліки кожного з цих носіїв, виберіть оптимальний варіант. b) Порекомендуйте можливу мотивацію рекламних звернень. c) На який період року доцільніше планувати рекламну кампанію? Література 18

  3. Менеджмент організацій ВИЗНАЧТЕ ВІДМІННОСТІ МІЖ ПОНЯТТЯМИ "БІЗНЕСМЕН, ПІДПРИЄМЕЦЬ, МЕНЕДЖЕР"
    1. ВИЗНАЧТЕ ВІДМІННОСТІ МІЖ ПОНЯТТЯМИ "БІЗНЕСМЕН, ПІДПРИЄМЕЦЬ, МЕНЕДЖЕР" 3 2. ОХАРАКТЕРИЗУЙТЕ ВІДОМІ ВАМ ТЕОРІЇ МОТИВАЦІЇ 9 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 19

  4. Формування ефективної цінової політики закладу розміщення
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ 6 1.1. Поняття та етапи формування цінової політики 6 1.2. Аналіз ціноутворюючих чинників при формуванні цінової політики 23 Таблиця 1.1 27 1.3. Характеристика методів ціноутворення, що використовуються у туризмі 34 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ТА ЦІНОВИХ СТРАТЕГІЙ ГОТЕЛЮ «Назва» 42 2.1. Загальна характеристика готелю «Назва» 42 2.2. Дослідження конкурентного середовища готелю «Назва» 59 2.3. Формування та аналіз цінової політики готелю «Назва» 64 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ГОТЕЛЮ «Назва» 70 3.1. Пропозиції щодо вдосконалення інфраструктури та цінової політики готелю «Назва» 70 3.2. Економічне обгрунтування цінової політики готелю «Назва» 79 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 83 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 93 ДОДАТКИ 98

  5. Керівництво готелю «О, що знаходиться у Севастополі передбачило у ціновій стратегії для стимулювання збуту введення наступних цінових модифікацій: сконто, оптові і сезонні знижки. Визначте базову ціну послуги розміщення у готелі, та розрахуйте яким чином вона зміниться, якщо собівартість проживання у 2-місному номері складає 190 грн.,у одномісному - 220 грн. а норма прибутку для визначення базового рівня ціни 35%.
    Керівництво готелю «О, що знаходиться у Севастополі передбачило у ціновій стратегії для стимулювання збуту введення наступних цінових модифікацій: сконто, оптові і сезонні знижки. Визначте базову ціну послуги розміщення у готелі, та розрахуйте яким чином вона зміниться, якщо собівартість проживання у 2-місному номері складає 190 грн.,у одномісному - 220 грн. а норма прибутку для визначення базового рівня ціни 35%.

  6. Управління міжнародним маркетингом
    Вступ 3 1. ВАТ "__" – лідер українського пивного ринку 4 2. Аналіз ефективності маркетингової діяльності 8 4. Система управління якістю 10 5. Стандарти маркетингу та комунікацій 13 6. Провідні бренди компанії 16 Висновки 23 Література 25

  7. Управління міжнародним маркетингом
    Нарада 1. Якої стратегії (за схемою ЕПГР) дотримується на зовнішніх ринках «Полат Холдинг»? У чому стратегічний інтерес виходу на ринок України для інвестора («Полат Холдингу»)? 3 2. Які основні напрямки маркетингової стратегії розвиває Холдинг? Якої маркетингової стратегії дотримується ЗАТ на ринку України? 5 3. На якому етапі життєвого циклу перебуває ЗАТ «Е.С.У.»? 10 4. Чи доцільною є категорична відмова ЗАТ від користування довгостроковими позиками? 12 5. Які переваги, недоліки і перспективи має багатовалютний облік для іноземних підприємств? 13 6. Які чинники вплинули на реалізацію первісної стратегії ЗАТ «Е.С.У.»? Оцініть сучасний стан підприємства; аргументуйте оцінку за допомогою розрахунків, графіків тощо. 16 7. Які законодавчі акти мали особливо важливе значення для діяльності ЗАТ «Е.С.У.» в Україні? Поясніть свою думку. 18 8. Яким був вплив динаміки курсу гривні на реалізацію стратегії ЗАТ «Е.С.У.»? На які показники коригованої стратегії найвідчутніше впливатиме прогнозований курс гривні? 20 9. У чому можна мати вигоду, регулюючи ціну по обидва боки кордону відповідно до пропозицій учасників наради? Аргументуйте розрахунками 21 10. Чи варто скорочувати термін розрахунку дилерів з фірмою, як пропонує пані Ю. Логова? 24 11. Які основні труднощі на шляху розвитку іноземних підприємств в Україні? Запропонуйте шляхи подолання цих труднощів 25 12. Чи доцільно порівняння ситуації в Україні із ситуацією у Російській Федерації? 27 13. Які Ваші пропозиції щодо стратегії ЗАТ «Е.С.У.» до 2004 року? Обґрунтуйте їх у службовій записці на ім'я пана Г. Дира 28

  8. Процес управління маркетингом
    Вступ 1. Суть і значення маркетингу 7 2. Концепції управління маркетингом 11 3. Процес управління маркетингом 14 Висновок Висновки 20

  9. Управління маркетингом в індустрії моди
    ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ 4 1.1.Поняття управління маркетингом, цілі та функції 4 1.2. Основні концепції управління маркетингом 6 2. УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ ІНДУСТРІЇ МОДИ 12 2.1. Процес моди 12 2.2. Дослідження сповивачів моди 15 2.2. Основні напрямки модельної індустрії в Україні 17 2.3. Дослідження вітчизняного ринку бренді 20 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ШЛЯХІВ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ МОДЕЛЬНОЇ ІНДУСТРІЇ 25 ВИСНОВОК 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33

  10. Управління міжнародним маркетингом (Блицкриг)
    Бліцкриг Роками, а іноді й десятиліттями відносно молода агресивна фірма може, як здається, успішно атакувати позиції історично визнаного лідера і все-таки не домогтися вирішальної перемоги. Одна з найцікавіших ілюстрацій - це вторгнення німецької компанії ДБТ («Дойче Бергбау Технік») на світовий ринок. Історію розвитку гірничої промисловості неможливо розглядати відокремлено від загальносвітових економічних та політичних змін. Становлення індустріальної епохи спричинило промислове видобування вугілля т стратегічної сировини, яка необхідна для забезпечення енергетичної безпеки держави. Індустріальні країни намагалися створювати на своїй території повний .......... ЗМІСТ 1. Які особливості визначають міжнародну конкуренцію індустріальних держав-виробників гірничої техніки? 2 2. Назвіть визначальні чинники національної конкурентної переваги? Обгрунтуйте чинники успіху в міжнародній конкуренції на ринку гірничої техніки 6 3. Проаналізуйте стратегію ДБТ на світовому ринку з погляду її адекватності сучасним умовам та структурі ринку, можливостям і потенціалу фірми 12 4. Оцініть стабільність лідерів і віце-лідерів на ринках США, Німеччини, України. У чому полягає стабільність конкурентної переваги в галузі вугільного машинобудування? 14 5. Проаналізуйте стан конкурентоспроможності ДБТ на ринках США і України. Які типові причини невдач стратегії ДБТ в боротьбі з національними лідерами цих країн? За допомогою яких засобів можна підвищити конкурентоспроможність? 16 6. Проаналізуйте заходи щодо організаційної перебудови ДБТ внаслідок виходу на міжнародний ринок. Оцініть, які заходи щодо зміни організаційної структури мали вплинути на успіх компанії, а які призвести до невдачі 22 Список літератури 30-32

  11. Управління маркетингом в інноваційній діяльності
    Література 1. Бистров В.Ф. Інформаційне забезпечення маркетингу інновацій, - К:. Поінт, 2001. 2. Инновационный менеджмент: Учебник для ВУЗов / С. Д. Ильенкова, Л. М. Гохберг, С. Ю. Ягудин и др., Под ред. С. Д. Ильенковой. – М.: «Банки и биржи», «Юнити», 1997. 3. Кобышев А.Н. Продукты инновационной деятельности, - М.: «Прогресс», 1999. 4. Козлов А.В. Ціноутворення на продукти інноваційної діяльності, - К:. Графон, 2001. 5. Кокурин Д.И. Инновационная деятельность – М.: Экзамен, 2001. 6. Санто Б. Инновация как средство экономического развития. – М.: «Прогресс», 1990.

  12. Процес управління медичним і фармацевтичним маркетингом
    Предмет: Меркетинг медичних і фармацевтичних послуг ЗМІСТ Вступ 3 1. Особливості розвитку маркетингу медичних та фармацевтичних послуг 4 2. Управління медичним і фармацевтичним маркетингом 8 3. Процес управління фармацевтичним підприємством (на прикладі ВАТ „Фармак”) 14 Висновки 21 Література 22

  13. Засадні відмінності паблік рилейшнз та політичним маркетингом
    Вступ 3 Поняття маркетингу. Особливості політичного маркетингу 3 Дослідження політичного ринку. 7 Політичне рекламування. Імідж. 9 Висновок 15 Список використаної літератури 16

  14. Визначте методи проведення маркетингового дослідження
    1. Визначте методи проведення маркетингового дослідження. 3 2. Охарактеризуйте основні типи виставково-ярмаркових заходів та географію їх проведення в світі. 7 Завдання 3. 13 Директор туристичного підприємства «Туроленд»(щозаймається пізнавальним туризмом) вирішив розширити спектр пропонованих турів. a) Яка інформація йому потрібна для цього? З яких джерел доцільно брати інформацію? b) Розробіть асортиментну лінію туристичного підприємства на 3 сезони, для трьох різних сегментів. c) Запропонуйте маркетингові заходи для ознайомлення потенційних споживачів з асортиментними лініями Література 18

  15. Маркетинг. Визначте та охарактеризуйте структуру туристичного продукту
    1. Визначте та охарактеризуйте структуру туристичного продукту 3 2. Назвіть основні методи аналізу "господарського портфелю" 8 Оберіть українського туроператора, що спеціалізується на організації екскурсійних турів. 14 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 38

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua