Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Порівняльний аналіз брендів 3-х готельних ланцюгів України (ID:24630)
| Размер: 23 кб. | Объем: 13 стр. | Стоимость: 45 грн. | Добавлена: 15.08.2012 |
СодержаниеВступ. 3
Виконання роботи. 7
Для виконання поставленого завдання:
1.Виберіть З українські франшизи, що об’єднують готелі.
2. Розробіть критерії порівняння брендів (не менше 5).
3. Дослідіть бренди обраних ланцюгів на їх сайтах.
4. Оцініть бренд кожного з обраних ланцюгів за критеріями.
5. Занесіть результати дослідження до таблиці:
№ критерію Назва критерію оцінки бренду Франшиза 1 (Назва) Франшиза 2 (Назва) Франшиза 3 (Назва)
6. Зробіть висновки щодо ефективності бренду кожного з обраних ланцюгів


Висновок. 9
Джерела інформації 11

Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Порівняльний аналіз брендів 3-х готельних ланцюгів України
    Вступ. 4 Виконання роботи. 8 Висновок. 10 Джерела інформації 12 Для виконання поставленого завдання: 1.Виберіть З українські франшизи, що об’єднують готелі. 2. Розробіть критерії порівняння брендів (не менше 5). 3. Дослідіть бренди обраних ланцюгів на їх сайтах. 4. Оцініть бренд кожного з обраних ланцюгів за критеріями. 5. Занесіть результати дослідження до таблиці: № критерію Назва критерію оцінки бренду Франшиза 1 (Назва) Франшиза 2 (Назва) Франшиза 3 (Назва) 1 2 3 4 5 Разом сума балів 6. Зробіть висновки щодо ефективності бренду кожного з обраних ланцюгів

  2. Порівняльний аналіз брендів 3-х готельних ланцюгів України
    Вступ. 3 Виконання роботи. 7 Висновок. 9 Джерела інформації 11 Для виконання поставленого завдання: 1.Виберіть З українські франшизи, що об’єднують готелі. 2. Розробіть критерії порівняння брендів (не менше 5). 3. Дослідіть бренди обраних ланцюгів на їх сайтах. 4. Оцініть бренд кожного з обраних ланцюгів за критеріями. 5. Занесіть результати дослідження до таблиці: № критерію Назва критерію оцінки бренду Франшиза 1 (Назва) Франшиза 2 (Назва) Франшиза 3 (Назва) 1 2 3 4 5 Разом сума балів 6. Зробіть висновки щодо ефективності бренду кожного з обраних ланцюгів

  3. Порівняльний аналіз брендів 3-х туристичних дестинацій України
    Вступ 2 Проведення аналізу 5 Література 10 Для виконання поставленого завдання: 1. Виберіть З українські дестинації. 2. Розробіть критерії порівняння брендів (не менше 5). 3. Дослідіть бренди обраних дестинації на їх сайтах. 4. Оцініть бренд кожної з обраних дестинацій за критеріями. 5. Занесіть результати дослідження до таблиці: № критерію Назва критерію оцінки бренду Дестинація 1 (назва) Дестинація 2 (назва) Дестинація 3 (назва) 1 2 3 4 5 Разом сума балів 6. Зробіть висновки щодо ефективності бренду кожної дестинації.

  4. Порівняльний аналіз брендів 3-х туристичних франшиз України
    Порівняльний аналіз брендів 3-х туристичних франшиз України 3 Виконання завдання. 3 Посилання 11

  5. Порівняльний аналіз брендів 3-х туристичних дестинацій України
    Вступ 2 Проведення аналізу 5 Для виконання поставленого завдання: 1. Виберіть З українські дестинації. 2. Розробіть критерії порівняння брендів (не менше 5). 3. Дослідіть бренди обраних дестинації на їх сайтах. 4. Оцініть бренд кожної з обраних дестинацій за критеріями. 5. Занесіть результати дослідження до таблиці: № критерію Назва критерію оцінки бренду Дестинація 1 (назва) Дестинація 2 (назва) Дестинація 3 (назва) 6. Зробіть висновки щодо ефективності бренду кожної дестинації. Література 10

  6. Зробити Порівняльний аналіз брендів 3-х операторів виїзного туризму України
    Маркетинговий менеджмент туристичного підприємства Зробити Порівняльний аналіз брендів 3-х операторів виїзного туризму України. Для виконання поставленого завдання: Виберіть 3 українських операторів виїзного туризму. Розробіть критерії порівняння брендів (не менше 5). Дослідіть бренди обраних туроператорів на їх сайтах. Оцініть бренд кожного з обраних туроператорів за критеріями. Занесіть результати дослідження до таблиці: Список використаних джерел

  7. МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Порівняльний аналіз брендів 3-х туристичних франшиз України
    Порівняльний аналіз брендів 3-х туристичних франшиз України 3 Виконання завдання. 3 Посилання 11

  8. МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ТУРИСТИЧНОГО ПІДП РИЄМСТВА. Порівняльний аналіз брендів 3-х туристичних дестинацій України
    Для виконання поставленого завдання: 1. Виберіть З українські дестинації. 2. Розробіть критерії порівняння брендів (не менше 5). 3. Дослідіть бренди обраних дестинації на їх сайтах. 4. Оцініть бренд кожної з обраних дестинацій за критеріями. 5. Занесіть результати дослідження до таблиці: № критерію Назва критерію оцінки бренду Дестинація 1 (назва) Дестинація 2 (назва) Дестинація 3 (назва) 1 2 3 4 5 Разом сума балів 6. Зробіть висновки щодо ефективності бренду кожної дестинації.

  9. Порівняльний аналіз брендів 3-х туристичних дестинацій США
    1. Виберіть З туристичні дестинації США. 3 2. Розробіть критерії порівняння брендів 10 3. Оцінка ефективності брендів 11 Література 12

  10. МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА Порівняльний аналіз брендів 3-х туристичних дестинацій США
    1. Виберіть З туристичні дестинації США. 3 2. Розробіть критерії порівняння брендів 10 3. Оцінка ефективності брендів 11 Література 12

  11. Організація роботи міжнародних готельних ланцюгів
    Вступ 3 Розділ І. Теоретичні основи організації роботи міжнародних готельних ланцюгів 5 1.1. Сутність і види об’єднань готельних підприємств та їх особливості в готельному бізнесі 5 1.2. Організаційний та економічний механізм створення і функціонування готельних мереж 12 Розділ ІІ. Організація обслуговування проживаючих в готелі «Назва» 20 2.1. Загальна характеристика готелю 20 2.2. Дослідження організації процесу надання послуг готелю «Назва» 23 2.3. Інноваційні форми обслуговування готелю «Назва» 31 Розділ ІІІ. Контроль якості в готелі «Назва» 37 Висновки 41 Список використаних джерел: 42

  12. Порівняльний аналіз політичної системи Італії та України
    Порівняльний аналіз політичної системи Італії та України Література

  13. Порівняльний аналіз систем вищої освіти України і Австрії
    ВСТУП 3 1. СИСТЕМА ВИЩОЇ ОСВІТИ В АВСТРІЇ 4 2. КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ 6 ВИСНОВКИ 9 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 10

  14. Порівняльний аналіз змішаної форми державного правління на прикладі України та Франції
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Поняття «форма держави» та її основні ознаки 7 РОЗДІЛ 2. Форма державного правління – організація державної влади 10 РОЗДІЛ 3. Республіка, як різновид державного правління 12 РОЗДІЛ 4. Правовий статус президента в республіках зі змішаною формою державного правління 17 РОЗДІЛ 5. Особливості республіканської змішаної форми державного правління в Україні 19 РОЗДІЛ 6. Особливості республіканської змішаної форми державного правління в Франції 24 РОЗДІЛ 7. Порівняльна характеристика республіканської змішаної форми державного правління в Україні і Франції 28 ВИСНОВКИ 33 Список використаних джерел і літератури 37

  15. АЛІМЕНТНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ПОДРУЖЖЯ. ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЗАКОНОДАВСТВА УРСР, УКРАЇНИ ТА ІНШИХ ДЕРЖАВ
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА АЛІМЕНТНИХ ПРАВОВІДНОСИН 1.1 Поняття та особливості аліментних правовідносин – історичний та сучасний аспект 5 1.2 Особливості сучасного міжнародно-правового регулювання стягнення аліментів на дітей 11 РОЗДІЛ 2 ОКРЕМІ ВИДИ АЛІМЕНТНИХ ПРАВОВІДНОСИН ЗА СІМЕЙНИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ УКРАЇНИ 2.1 Зобов’язання подружжя щодо взаємного утримання 15 2.2. Спеціальні підстави для стягнення аліментів на утримання одного з подружжя 22 2.3 Характеристика аліментних зобов’язань колишнього з подружжя 27 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua