Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Визначте різницю між маркетингом туристичної агенції та туристичного оператора (ID:24632)
| Размер: 28 кб. | Объем: 20 стр. | Стоимость: 45 грн. | Добавлена: 15.08.2012 |
СодержаниеЗавдання 1
1. Визначте різницю між маркетингом туристичної агенції та туристичного оператора (10 балів)
2. Назвіть вимоги, яким повинна відповідати назва туристичної агенції (10 балів)
Завдання 2
Запропонуйте перелік заходів,рекомендованих турагенту у випадку ущільнення конкурентного середовища в регіоні його діяльності.
Література.
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Визначте різницю між маркетингом туристичної дестинації та закладу розміщення
    Завдання 1 3 1. Визначте різницю між маркетингом туристичної дестинації та закладу розміщення 3 2. Визначте сутність поняття «державно-приватне партнерство» в туристичному бізнесі 10 3. Визначте особливості Інтернет-реклами туристичного агента 16 Завдання 2 21 Запропонуйте перелік заходів, рекомендованих новоствореному туроператору масового туризму для швидкого завоювання ринкової частки. ЛІТЕРАТУРА 23

  2. Поясніть різницю між поняттями "якість" і "конкурентоспроможність"
    1. Поясніть різницю між поняттями "якість" і "конкурентоспроможність" 3 2. Охарактеризуйте етапи створення фірмового стилю туристичного підприємства. 7 3. Завдання 13 Діяльність санаторію «Либідь», що знаходиться в Миколаївській області, останні два роки була збитковою. Плануючи активізувати комунікаційну діяльність до найближчого туристичного сезону, директор санаторію вирішив використати інші засоби розповсюдження рекламної інформації. Обмежені кошти санаторію змушують його звернутись до таких носіїв реклами, як реклама на радіо та рекламні щити. a) Проаналізуйте переваги та недоліки кожного з цих носіїв, виберіть оптимальний варіант. b) Порекомендуйте можливу мотивацію рекламних звернень. c) На який період року доцільніше планувати рекламну кампанію? Література 18

  3. ЗАСТОСУВАННЯ В УПРАВЛІННІ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ МЕТОДІВ (на прикладі туристичної агенції «Назва»)
    курсова-бакалавр, диплом бакалавра ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ 5 1.1 Історія розвитку менеджменту 5 1.2 Сутність методів управління, їх застосування в практичній діяльності 15 1.3 Соціально психологічні методи управління, їх характеристика 22 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ (НА ПРИКЛАДІ ТУРИСТИЧНОЇ АГЕНЦІЇ «Назва») 27 2.1 Загальна характеристика туристичного підприємства 27 2.2 Аналіз трудових ресурсів в туристичній агенції «Назва» 33 2.3 Соціально-психологічні методи управління на підприємстві 37 РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ТУРИСТИЧНІЙ АГЕНЦІЇ «Назва» 42 3.1 Проблеми в застосуванні соціально-психологічних методів управління в діяльності туристичного підприємства 42 3.2 Пропозиції щодо удосконалення застосування соціально-психологічних методів управління туристичного підприємства 50 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 61 ДОДАТКИ 66-70

  4. Менеджмент організацій ВИЗНАЧТЕ ВІДМІННОСТІ МІЖ ПОНЯТТЯМИ "БІЗНЕСМЕН, ПІДПРИЄМЕЦЬ, МЕНЕДЖЕР"
    1. ВИЗНАЧТЕ ВІДМІННОСТІ МІЖ ПОНЯТТЯМИ "БІЗНЕСМЕН, ПІДПРИЄМЕЦЬ, МЕНЕДЖЕР" 3 2. ОХАРАКТЕРИЗУЙТЕ ВІДОМІ ВАМ ТЕОРІЇ МОТИВАЦІЇ 9 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 19

  5. Формування виробничої стратегії туристичного оператора
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ТА ЗАКОНОДАВЧІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ВИРОБНИЧОЇ СТРАТЕГІЇ У СФЕРІ ТУРИЗМУ6 1.1. Теоретичні аспекти процесу формування стратегічних рішень щодо розвитку виробничої діяльності туроператорів 6 1.2. Методологія розробки та основні складові виробничої стратегії 16 1.3. Законодавчі та правові основи діяльності в туризмі 23 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИРОБНИЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПРИКЛАДІ ТОВ «ххх» 2.1. Коротка характеристика діяльності підприємства 31 2.2. Аналіз господарсько-фінансової діяльності підприємства 35 2.3. Дослідження процесу формування та реалізації виробничої стратегії підприємства 41 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ВИРОБНИЧОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «ххх» 3.1. Проблеми в діяльності підприємства в умовах конкурентного середовища 69 3.2. Напрямки вдосконалення виробничої стратегії на підприємстві 77 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 95 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 99 ДОДАТКИ 105

  6. Маркетинг. Визначте та охарактеризуйте структуру туристичного продукту
    1. Визначте та охарактеризуйте структуру туристичного продукту 3 2. Назвіть основні методи аналізу "господарського портфелю" 8 Оберіть українського туроператора, що спеціалізується на організації екскурсійних турів. 14 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 38

  7. Маркетинг. Визначте основні типи корпоративних клієнтів у туризмі. Як відбувається купівля туристичного продукту кожним з них?
    1. Визначте основні типи корпоративних клієнтів у туризмі. Як відбувається купівля туристичного продукту кожним з них? 3 2. Розкрийте сутність туристичного продукту та його особливості. 11 Оберіть будь який готель м. Одеса 14 А. Визначте 5 основних конкурентів обраного готелю та опишіть чим вони відрізняються від досліджуваного 14 Б. Як позіціонує собі обраності вами готель 19 С. запропонуваті Сценарій радіо та тілі роліків для даного Отель 19 Висновок 21 Література 22

  8. Визначте розмір зміни рівня витрат на оплату праці туристичного підприємства в звітному періоді у порівнянні з минулим роком на основі даних
    Завдання до ситуації: Визначте розмір зміни рівня витрат на оплату праці туристичного підприємства в звітному періоді у порівнянні з минулим роком на основі даних: - рівень витрат на оплату праці в минулому році -13,4%; - темпи приросту у звітному періоді: - продуктивність праці -9,6 %; - середньої заробітної плати -8,2 %.

  9. Управління кадровою політикою підприємств туристичної індустрії (на матеріалах туристичного під-ва)
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНІ ОСНОВИ КАДРОВОЇ ПОЛІТИКИ В ТУРИСТИЧНІЙ ГАЛУЗІ 9 1.1. Кадрова політика організації 9 1.2. Принципи побудови системи управління персоналом 14 1.3. Місце та роль персоналу в туристичній сфері 24 ВИСНОВКИ З ПЕРШОГО РОЗДІЛУ 30 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ПЕРСОНАЛУ ТА КАДРОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ПРИКЛАДІ ТУРОПЕРАТОРА „ ” 32 2.1. Загальна характеристика та фінансові результати діяльності туроператора „ ” 32 2.2. Характеристика кадрового потенціалу туроператора „ ” 40 2.3. Мотивація роботи персоналу туроператора „ ” як засіб досягнення цілей 59 ВИСНОВКИ З ДРУГОГО РОЗДІЛУ 65 РОЗДІЛ 3. ЗАХОДИ РЕФОРМУВАННЯ ТА ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ КАДРОВОЮ ПОЛІТИКОЮ В ТУРИСТИЧНІЙ СФЕРІ 67 3.1. Роль автоматизованої інформаційної системи „Управління персоналом” в підвищенні ефективного кадрової роботи ТОВ “ ” 67 3.2. Підвищення мотивації як функція управління туроператором „ ” 72 3.3. Шляхи поліпшення кадрового забезпечення туристичної галузі України 95 ВИСНОВКИ З ТРЕТЬОГО РОЗДІЛУ 107 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 109 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 114 ДОДАТКИ 122

  10. Національні рекламні агенції
    Вступ 3 1. Поняття і класифікація рекламних агенцій національного рівня 3 2. Діяльність рекламних агенцій України 5 Висновок 7 Література 8

  11. економіка туристичного підприємства Показники економічної, соціальної, бюджетної ефективності проекту у підприємствах туристичної індустрії
    Завдання 1. 3 1. Показники економічної, соціальної, бюджетної ефективності проекту у підприємствах туристичної індустрії 3 2. Фінанси як об'єкт управління 10 3. Економічний потенціал підприємства 15 Завдання 2. 20 Визначте очікуємий дохід від купівлі по номіналу і подальшому продажу через 5 років 150 акцій. Розрахуйте доходність купівлі акцій у вигляді ефективної ставки складних відсотків. Інформаційне забезпечення задачі. При випуску акцій номіналом 5000 грн. заявлена величина дивідендів у розмірі 60% річних, а їх вартість, за оцінками експертів, буде щорічно зростати на 12% по відношенню до номіналу. Література 21

  12. Контрольна з менеджменту на прикладі агенції з нерухомості
    Таблиця 1 Вихідні дані для індивідуальної контрольної роботи Назва організації Агентство нерухомості СОФІЯ+ Характеристика основного виду діяльності Продаж, покупка та оцінка нерухомості Характеристика додаткових видів діяльності Допомога при оформленні кредиту та страхуванні фінансових ризиків при покупці нерухомості Назва відділу (підрозділу) Відділ продаж та оренди нерухомості на первинному ринку Кількість працівників відділу 70 Ціль діяльності Пошук клієнтів, продаж та оренда нерухомості на первинному ринку, консультування клієнтів та допомога в оформленні договорів. Проблема відділу Недостатня забезпеченість сучасними телекомунікаційними технологіями, далеке розташування від центру Києва, досить висока плинність персоналу 1.1. Загальна характеристика організації 3 1.2. Реалізація функцій менеджменту 7 1.2.1. Планування діяльності відділу 7 1.2.2. Організація діяльності відділу 9 1.2.3. Система мотивації 10 1.2.4. Контроль діяльності відділу 11 1.3. Прийняття управлінських рішень 12

  13. СТРАТЕГИЧЕСКИЙ АНАЛИЗ ОПЕРАТОРА МОБИЛЬНОЙ СВЯЗИ UMC
    План Вступление. 3 1.Стратегический анализ компании: 3 1.2.Сегментация компании UMC. 3 1.2.Макро- и конкурентная среда UMC. 5 2. Формирование стратегии компании UMC: 15 2.2.Формирование портфеля альтернативных стратегий. 16 3. Управление стратегическими изменениями в компании: 19 3.1.Определение уровня стратегических изменений в соответствии с определенной стратегией. 19 3.2. Ресурсы и компетенции компании. 20 3.3.Соответствие стратегических изменений этапа жизненного цикла компании. 20 Выводы. 22 Используемая литература: 23

  14. Стратегічний аналіз оператора мобільного зв’язку UMC
    Вступ 1.Стратегічний аналіз компанії 1.1. Цілі маркетингових досліджень 1.2. Сегментація продукції компанії 1.3. Макро— та конкурентне середовище UMC. 1.4. Визначення внутрішніх сильних та слабких сторін компанії 2. Формування стратегії компанії UMC: 2.1 Аналіз господарського портфеля. 2.2 Стратегічний управлінський облік компанії 2.3 Управління стратегічними змінами в компанії Висновки. Використана література.

  15. Психологічні особливості керуючих дій оператора (інжинерна психологія)
    Вступ 3 1. Психологічні аспекти проблеми прийняття рішення 5 2. Ухвалення рішення на перцептивно-пізнавальному рівні 10 3. Особливості ухвалення рішення на мовно-мислительному рівні 14 Висновок 17 Список використаної літератури: 18

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua