Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Порівняльний аналіз брендів 3-х туристичних дестинацій України (ID:24633)
| Размер: 21 кб. | Объем: 10 стр. | Стоимость: 45 грн. | Добавлена: 15.08.2012 |
СодержаниеВступ 2
Проведення аналізу 5
Для виконання поставленого завдання:
1. Виберіть З українські дестинації.
2. Розробіть критерії порівняння брендів (не менше 5).
3. Дослідіть бренди обраних дестинації на їх сайтах.
4. Оцініть бренд кожної з обраних дестинацій за критеріями.
5. Занесіть результати дослідження до таблиці:
№ критерію Назва критерію оцінки бренду Дестинація 1 (назва) Дестинація 2 (назва) Дестинація 3 (назва)
6. Зробіть висновки щодо ефективності бренду кожної дестинації.

Література 10

Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Порівняльний аналіз брендів 3-х туристичних дестинацій України
    Вступ 2 Проведення аналізу 5 Література 10 Для виконання поставленого завдання: 1. Виберіть З українські дестинації. 2. Розробіть критерії порівняння брендів (не менше 5). 3. Дослідіть бренди обраних дестинації на їх сайтах. 4. Оцініть бренд кожної з обраних дестинацій за критеріями. 5. Занесіть результати дослідження до таблиці: № критерію Назва критерію оцінки бренду Дестинація 1 (назва) Дестинація 2 (назва) Дестинація 3 (назва) 1 2 3 4 5 Разом сума балів 6. Зробіть висновки щодо ефективності бренду кожної дестинації.

  2. МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ТУРИСТИЧНОГО ПІДП РИЄМСТВА. Порівняльний аналіз брендів 3-х туристичних дестинацій України
    Для виконання поставленого завдання: 1. Виберіть З українські дестинації. 2. Розробіть критерії порівняння брендів (не менше 5). 3. Дослідіть бренди обраних дестинації на їх сайтах. 4. Оцініть бренд кожної з обраних дестинацій за критеріями. 5. Занесіть результати дослідження до таблиці: № критерію Назва критерію оцінки бренду Дестинація 1 (назва) Дестинація 2 (назва) Дестинація 3 (назва) 1 2 3 4 5 Разом сума балів 6. Зробіть висновки щодо ефективності бренду кожної дестинації.

  3. Порівняльний аналіз брендів 3-х туристичних дестинацій США
    1. Виберіть З туристичні дестинації США. 3 2. Розробіть критерії порівняння брендів 10 3. Оцінка ефективності брендів 11 Література 12

  4. МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА Порівняльний аналіз брендів 3-х туристичних дестинацій США
    1. Виберіть З туристичні дестинації США. 3 2. Розробіть критерії порівняння брендів 10 3. Оцінка ефективності брендів 11 Література 12

  5. Порівняльний аналіз брендів 3-х туристичних франшиз України
    Порівняльний аналіз брендів 3-х туристичних франшиз України 3 Виконання завдання. 3 Посилання 11

  6. МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Порівняльний аналіз брендів 3-х туристичних франшиз України
    Порівняльний аналіз брендів 3-х туристичних франшиз України 3 Виконання завдання. 3 Посилання 11

  7. Порівняльний аналіз брендів 3-х готельних ланцюгів України
    Вступ. 3 Виконання роботи. 7 Для виконання поставленого завдання: 1.Виберіть З українські франшизи, що об’єднують готелі. 2. Розробіть критерії порівняння брендів (не менше 5). 3. Дослідіть бренди обраних ланцюгів на їх сайтах. 4. Оцініть бренд кожного з обраних ланцюгів за критеріями. 5. Занесіть результати дослідження до таблиці: № критерію Назва критерію оцінки бренду Франшиза 1 (Назва) Франшиза 2 (Назва) Франшиза 3 (Назва) 6. Зробіть висновки щодо ефективності бренду кожного з обраних ланцюгів Висновок. 9 Джерела інформації 11

  8. Порівняльний аналіз брендів 3-х готельних ланцюгів України
    Вступ. 3 Виконання роботи. 7 Висновок. 9 Джерела інформації 11 Для виконання поставленого завдання: 1.Виберіть З українські франшизи, що об’єднують готелі. 2. Розробіть критерії порівняння брендів (не менше 5). 3. Дослідіть бренди обраних ланцюгів на їх сайтах. 4. Оцініть бренд кожного з обраних ланцюгів за критеріями. 5. Занесіть результати дослідження до таблиці: № критерію Назва критерію оцінки бренду Франшиза 1 (Назва) Франшиза 2 (Назва) Франшиза 3 (Назва) 1 2 3 4 5 Разом сума балів 6. Зробіть висновки щодо ефективності бренду кожного з обраних ланцюгів

  9. Порівняльний аналіз брендів 3-х готельних ланцюгів України
    Вступ. 4 Виконання роботи. 8 Висновок. 10 Джерела інформації 12 Для виконання поставленого завдання: 1.Виберіть З українські франшизи, що об’єднують готелі. 2. Розробіть критерії порівняння брендів (не менше 5). 3. Дослідіть бренди обраних ланцюгів на їх сайтах. 4. Оцініть бренд кожного з обраних ланцюгів за критеріями. 5. Занесіть результати дослідження до таблиці: № критерію Назва критерію оцінки бренду Франшиза 1 (Назва) Франшиза 2 (Назва) Франшиза 3 (Назва) 1 2 3 4 5 Разом сума балів 6. Зробіть висновки щодо ефективності бренду кожного з обраних ланцюгів

  10. Зробити Порівняльний аналіз брендів 3-х операторів виїзного туризму України
    Маркетинговий менеджмент туристичного підприємства Зробити Порівняльний аналіз брендів 3-х операторів виїзного туризму України. Для виконання поставленого завдання: Виберіть 3 українських операторів виїзного туризму. Розробіть критерії порівняння брендів (не менше 5). Дослідіть бренди обраних туроператорів на їх сайтах. Оцініть бренд кожного з обраних туроператорів за критеріями. Занесіть результати дослідження до таблиці: Список використаних джерел

  11. Порівняльний аналіз політичної системи Італії та України
    Порівняльний аналіз політичної системи Італії та України Література

  12. Порівняльний аналіз систем вищої освіти України і Австрії
    ВСТУП 3 1. СИСТЕМА ВИЩОЇ ОСВІТИ В АВСТРІЇ 4 2. КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ 6 ВИСНОВКИ 9 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 10

  13. Порівняльний аналіз змішаної форми державного правління на прикладі України та Франції
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Поняття «форма держави» та її основні ознаки 7 РОЗДІЛ 2. Форма державного правління – організація державної влади 10 РОЗДІЛ 3. Республіка, як різновид державного правління 12 РОЗДІЛ 4. Правовий статус президента в республіках зі змішаною формою державного правління 17 РОЗДІЛ 5. Особливості республіканської змішаної форми державного правління в Україні 19 РОЗДІЛ 6. Особливості республіканської змішаної форми державного правління в Франції 24 РОЗДІЛ 7. Порівняльна характеристика республіканської змішаної форми державного правління в Україні і Франції 28 ВИСНОВКИ 33 Список використаних джерел і літератури 37

  14. АЛІМЕНТНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ПОДРУЖЖЯ. ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЗАКОНОДАВСТВА УРСР, УКРАЇНИ ТА ІНШИХ ДЕРЖАВ
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА АЛІМЕНТНИХ ПРАВОВІДНОСИН 1.1 Поняття та особливості аліментних правовідносин – історичний та сучасний аспект 5 1.2 Особливості сучасного міжнародно-правового регулювання стягнення аліментів на дітей 11 РОЗДІЛ 2 ОКРЕМІ ВИДИ АЛІМЕНТНИХ ПРАВОВІДНОСИН ЗА СІМЕЙНИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ УКРАЇНИ 2.1 Зобов’язання подружжя щодо взаємного утримання 15 2.2. Спеціальні підстави для стягнення аліментів на утримання одного з подружжя 22 2.3 Характеристика аліментних зобов’язань колишнього з подружжя 27 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33

  15. Порівняльний аналіз поняття «злочину» за кримінальним кодексом України та кримінальними кодексами окремих зарубіжних країн (ФРН, Франції, Італії, РФ)
    Вступ 3 1. Загальне уявлення про поняття злочину 5 2. Злочин за законодавством Федеративної Республіки Німеччина 9 3. Поняття злочину за законодавством Франції та Італії 12 4. Поняття злочину за законодавством Російської Федерації 19 5. Поняття злочину за законодавством України 23 Висновки 31 Перелік використаних джерел 33

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua