Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КурсоваяТема: Напрями діяльності фірми в галузі маркетингу (пошта) (ID:24634)
| Размер: 191 кб. | Объем: 61 стр. | Стоимость: 145 грн. | Добавлена: 15.08.2012 |
СодержаниеВступ 3
Розділ І. Аналіз господарської діяльності підприємства товарному ринку 5
1.1. Стисла характеристика підприємства, його діяльності на товарному ринку 5
1.1.1. Стисла історія підприємства 5
1.1.2. Ринок, його характеристика, динаміка та тенденції. Попит, його генезис, характеристика та особливості 5
1.2 Аналіз внутрішнього середовища підприємства 11
1.3. Аналіз товарного асортименту 16
Розділ ІІ. Аналіз маркетингового середовища компанії 20
2.1. Аналіз макромаркетингового середовища 20
2.2. Аналіз мікромаркетингового середовища 22
2.2.1. Аналіз споживачів 22
2.2.2. Аналіз конкуренції 24
2.2.3. Аналіз постачальників 32
2.3. Висновки за результатами аналізу маркетингового середовища 33
2.3.1. Зведена таблиця маркетингового середовища 33
2.3.2. Висновки відносно маркетингової проблеми чи можливості 34
2.3.3. Аналіз можливостей і загроз 38
2.3.4. Результати SWOT- аналізу 39
2.3.5. Релевантна модель конкурентної поведінки 40
ІІІ. Рекомендації щодо корегування маркетингової стратегії 43
3.1. Ринкова стратегія підприємства 43
3.2. Продуктова стратегія 45
Висновки 53
Список використаних джерел 55
Додаток А 58
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Економічні показники діяльності фірми як джерело конкурентних переваг фірми
    1. Система економічних показників як джерела конкурентних переваг 3 2. Оцінка економічних показників діяльності підприємства як джерела визначення конкурентних переваг (практична на прикладі підприємства ВАТ) 9 Список литературы 18

  2. Структура маркетингу туристичної фірми
    ЗМІСТ Вступ 3 1. Особливості структури туристичного маркетингу 4 2. Маркетинг туристичного продукту 8 Висновок 14 Література 15

  3. Напрями факторингової діяльності в Україні
    Вступ 3 1. Розвиток факторингу в Україні: стислий огляд 3 2. Види факторингових операцій в Україні 5 3. Національні особливості українського факторингу 7 Висновки 10 Перелік використаних джерел 12

  4. Фондові біржі: сутність, напрями діяльності та роль у ринковій економіці
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ІСТОРИЧНІ АСПЕКТИ ВИНИКНЕННЯ ФОНДОВИХ БІРЖ, КЛАСИФІКАЦІЯ, ПРИНЦИПИ ФУНКЦІОНУВАННЯ 5 1.1. Особливості виникнення і розвитку світових фондових бірж 5 1.2. Основні етапи становлення і розвитку біржової торгівлі вУкраїні 10 1.3. Класифікація бірж 15 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФУНКЦІОНУВАННЯ ФОНДОВОЇ БІРЖІ 19 2.1. Сучасний механізм діяльності біржі 19 2.2. Аналіз діяльності Української Фондової Біржі 26 2.3. Напрямки розвитку діяльності фондових бірж в Україні 31 ВИСНОВОК 34 ЛІТЕРАТУРА 36 ДОДАТКИ 38

  5. ОЦІНКА ДІЯЛЬНОСТІ КОМЕРЦІЙНОГО БАНКУ, ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД, НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ
    Вступ 2 Розділ 1. Економічна суть та рейтингова оцінка фінансового стану комерційного банку 5 1.1. Регулювання банківської діяльності в Україні, його суть та форми 5 1.2. Базові принципи для ефективної роботи системи банківського нагляду 12 1.3. Показники рейтингової оцінки фінансового стану комерційних банків 26 1.4. Рейтингові системи оцінки комерційних банків 31 Висновки до першого розділу. 36 Розділ 2. Аналіз фінансового стану АБ «Назва» 38 2.1 Загальна характеристика діяльності банку 38 2.2. Оцінка ефективності діяльності банку 45 2.3. Оцінка фінансової стійкості банку 48 2.4. Визначення рівня рентабельності АБ «Назва» 52 Висновки до другого розділу. 58 Розділ 3. Шляхи удосконалення методологічної бази рейтингової оцінки фінансового стану комерційного банку 59 3.1. Вітчизняний та зарубіжний досвід оцінювання комерційних банків 59 3.2. Застосування методики інтегральної оцінки фінансового стану банку 64 3.2. Шляхи підвищення фінансового стану банку 78 Висновки до третього розділу. 98 Висновки 99 Список використаної літератури 104 Додатки 110-114

  6. Економіка і організація діяльності фірми
    1. Проблеми розвитку малих підприємств в Україні і шляхи їх подолання 3 2. Самофінансування і управління власним капіталом підприємства 14 Література 22

  7. Економіка і організація діяльності фірми
    1. Функції і засоби державного регулювання діяльності підприємств і підприємництва в Україні 3 2. Ліквідаційна процедура в процесі провадження справи про банкрутство підприємства 12 Література 20

  8. Економіка і організація діяльності фірми
    Вступ 3 1. Організація і планування роботи медичної сестри 4 Висновок до питання 1 10 2. Програма планування сім’ї (центр планування сім’ї, економічне становище) 11 Висновок до питання 2 19 Висновки 20 Література 22

  9. ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ
    ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА. 5 1.1. Зміст та значення планування діяльності туристичного підприємства. 5 1.2. Форми внутріфірмового планування. 7 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЬНО-ТУРИСТИЧНОГО КОМПЛЕКСУ «Назва» 16 3. ОРГАНІЗАЦІЯ ПЛАНУВАННЯ ГОТЕЛЬНО-ТУРИСТИЧНОГО КОМПЛЕКСУ «Назва» 3.1. План збуту. 20 3.2. Рекламна кампанія готелю «Назва». 23 3.3. Планування потреби в трудових ресурсах. 29 3.4. Планування витрат і прибутку. 31 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 38

  10. Економіка і організація діяльності фірми
    1. Органи управління підприємства корпоративного типу та їх повноваження 3 2. Фактори та методи оцінки вартості підприємства як цілісного майнового комплексу 12 Література 25

  11. Економіка і організація діяльності фірми
    1. Проблеми розвитку малих підприємств в України 5 2. Шляхи подолання проблем розвитку малих підприємств України 12 3. Організація та форми залучення позичкового капіталу 16 4. Кредитні відносини підприємств 20 Висновок 27 Список використаної літератури 29

  12. Стратегія інвестиційної діяльності фірми
    Вступ 2 1. Поняття інвестиції. 4 2. Стратегії управління інвестиціями. 6 2.1. Загальна стратегія компанії. 6 2.2. Маркетингова стратегія компанії. 9 2.3. Стратегія ефективного власника. 11 2.4. Стратегія спекулятивного злиття або поглинання. 13 2.5. Стратегія вертикальної інтеграції. 14 2.6. Стратегія зв’язаної диверсифікації. 17 2.7. Міжнародні конкурентні стратегії. 18 3. Вибір стратегії інвестування або основний аналіз зрілості галузі. 21 Висновок. 26 Список використаної літератури: 27

  13. Інформаційні системи і технології у фінансах Електронна пошта НБУ як основа взаємодії між банківськми установами України
    Вступ 3 1. Електронна пошта НБУ як основа взаємодії між банківськми установами України 5 2. Найпростіша структура управління банківської сфери 11 3. Пакети прикладних програм (ППП), які використовуються в обліку, їх склад та характеристика у банківській сфері 14 4. Інформаційна модель і інформаційне забезпечення системи фінансових розрахунків банківської сфери 16 Задача 19 До бухгалтерії АТ «Градобанк», м. Київ надійшла виписка банку АКБ «ТРАНСБАНК», м. Київ у супроводі копії платіжного доручення. У виписці вказано, що сума в розмірі 12000 грн. перерахована на розрахунковий рахунок заводу «Україна». Відобразити у комп’ютерному обліку факт оплати постачальнику у системі «1С – Бухгалтерія». Висновки 22 Перелік літератури 25

  14. Опис маркетингової діяльності зарубіжної фірми
    СПИСОК ДОДАТКІВ 3 СПИСОК ІЛЮСТРАЦІЙ 4 СПИСОК ВЖИВАНИХ У ЗВІТІ СКОРОЧЕНЬ 5 ВСТУП 6 1. Методологія дослідження 7 2. Маркетингове дослідження світового ринку безалкогольних напоїв 8 2.1. Лідери світового ринку безалкогольних напоїв 8 2.2. Маркетингове дослідження діяльності компанії Назва на світовому ринку безалкогольних напоїв 13 2.3. Аналіз фінансових показників діяльності компанії Назва 15 3. Маркетингове дослідження українського ринку безалкогольних напоїв 21 3.1. Уподобання українців щодо безалкогольних напоїв 21 3.2. Дослідження діяльності компанії Назва в Україні 24 ВИСНОВКИ 28 РЕКОМЕНДАЦІЇ 30 РЕЗЮМЕ 31 ДЖЕРЕЛА ВТОРИННОЇ ІНФОРМАЦІЇ 32 КОРИСНІ АДРЕСИ ТА ТЕЛЕФОНИ 33 ДОДАТКИ 34 ІЛЮСТРАЦІЇ 38

  15. Комплексна оцінка ефективності інноваційної діяльності фірми
    ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 4 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ 8 ВИСНОВКИ 14 ЛІТЕРАТУРА 15 ДОДАТКИ 16

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua