Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Контрольна робота маркетинг (на прикладі ТОВ "Назва") (ID:24635)
| Размер: 65 кб. | Объем: 29 стр. | Стоимость: 55 грн. | Добавлена: 15.08.2012 |
СодержаниеВСТУП 3
1. Характеристика діяльності фірми 4
2. Ринкова стратегія (фактори макро та мікросередовища, виявити сегменти і цільових споживачів) 5
3. Характеристика маркетингової політики 20
4. Рекомендації щодо покращення маркетингової стратегії 24
ВИСНОВКИ 26
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 28

Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Облік звітності підприємства (на прикладі ТОВ „Назва”)
    Вступ 3 Розділ 1. Техніко-економічна характеристика 5 1.1. Нормативно-правова база обліку звітності підприємств 5 1.2. Характеристика підприємства 7 Розділ 2. Облік звітності підприємства 12 2.1. Документальне забезпечення обліку звітності 12 2.2. Синтетичний та аналітичний облік звітності підприємства 21 2.3. Складання звітності підприємства 25 Розділ 3. Автоматизація обліку звітності на підприємстві ТОВНазва” 30 3.1. Автоматизація обліку звітності на підприємстві в програмі 1С: Предприятие 7.7 30 3.2. Удосконалення автоматизація обліку звітності на підприємстві 34 Висновки 37 Список використаних джерел 40 Додатки 44-49

  2. Організація фінансового менеджменту на підприємстві (на прикладі ТОВ «Назва»)
    Вступ 3 1. Становлення фінансового менеджменту та його розвиток 5 2. Фінансовий менеджмент як система управління фінансовими ресурсами підприємства 10 3. Капітал в системі управління фінансами акціонерного товариства, його структура і принципи формування 14 4. Система показників фінансового стану підприємства та їх взаємозв'язок 21 5. Фактори впливу на фінансовий стан підприємства 31 6. Фінансова стратегія підприємства та механізм її реалізації 36 Висновки 41 Література 43 Додатки 45-50 Звітність

  3. Організація діяльності рекламного відділу підприємства (на прикладі ТОВ «Назва»)
    ВСТУП 3 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1 Сутність та види реклами 6 1.2 Мета та завдання організації рекламно діяльності на підприємстві 15 1.3 Аналіз світового досвіду організації рекламної діяльності 23 1.4 Аналіз вітчизняного досвіду організації рекламної діяльності 26 2 ФОРМИ ТА МЕТОДИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ 31 2.1 Підходи підприємств до організації реклами 31 2.2 Робота рекламного агентства 38 2.3 Процес розробки рекламної кампанії 39 3 ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ТОВ «Назва» 49 3.1 Організація роботи відділу реклами 49 3.2 Формування змісту роботи відділу реклами 53 3.3 Пошук шляхів ефективного розвитку діяльності відділу реклами 58 ВИСНОВКИ 68 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 72 бакалавр

  4. Нематеріальні активи підприємства, їх формування та ефективність використання (на прикладі ТОВ «Назва»)
    ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти дослідження нематеріальних ресурсів підприємства 6 1.1. Сутність та структура нематеріальних ресурсів підприємства 6 1.2. Класифікація нематеріальних ресурсів підприємства 16 РОЗДІЛ 2. Аналіз ефективності використання нематеріальних ресурсів ТОВ «Назва» 22 2.1. Характеристика виробничо-господарської діяльності підприємства 22 2.2. Структура нематеріальних ресурсів підприємства й аналіз ефективності їх використання 25 РОЗДІЛ 3. Заходи по підвищенню ефективності нематеріальних ресурсів ТОВ «Назва» 29 3.1. Напрями підвищення ефективності використання нематеріальних ресурсів підприємства 29 3.2. Зростання ефективності управління використанням нематеріальних ресурсів 32 ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37 ДОДАТКИ 40-43

  5. Міжнародний маркетинг на прикладі ВАТ «Назва»
    РОЗДІЛ 1. Характеристика зовнішнього ринку, на якому працює дане підприємство 3 1.1. Загальна характеристика зовнішнього ринку (місткість, частка та насиченість даного ринку) 3 1.2. Фактори макросередовища, які впливають на діяльність вашого підприємства (економічні, політико-правові, соціально-демографічні, технологічні, природно-географічні) 3 1.3. Порівняльні характеристики національних культур 6 1.4. Філософія ведення бізнесу в даній країні та релігія 6 1.5. Основні споживачі продукції даної галузі 7 1.6. Особливості конкуренції на зовнішньому ринку 9 РОЗДІЛ 2. Характеристика підприємства 13 2.1. Загальні відомості про компанію (статутний капітал, фінансове становище, організаційна структура, інвестиційне становище, основні показники фінансових результатів діяльності підприємства, партнерські угоди) 13 2.2. Цілі виходу на міжнародний ринок (на п'ять років) 16 2.3. Стратегія та форми виходу компанії на міжнародний ринок (експорт, ліцензування, патентування, спільне підприємство тощо) 16 2.4. Товарна політика, особливості її пристосування до вимог зовнішнього ринку 17 2.5. Адаптація цінової, збутової та комунікаційної політики до міжнародного ринку 18 2.6. Міжнародне стратегічне планування (міжнародні маркетингові стратегії на зовнішніх ринках, міжнародні стратегії зростання) 19 РОЗДІЛ 3. Пропозиції щодо покращення діяльності підприємства на міжнародному ринку 23 Література 26

  6. Релевантні витрати і їх роль у прийнятті управлінських рішень (на прикладі підприємства ТОВ „Назва”)
    Вступ 3 1. Управлінський облік на підприємстві та його значення для прийняття рішень 6 1.1. Роль управлінського обліку в системі управління рішень 6 1.2. Значення інформації для прийняття управлінських рішень 12 2. Витрати підприємства, як один з основних об’єктів управлінського обліку 19 2.1. Загальні положення 19 2.2. Класифікація витрат 23 2.3. Поняття релевантних витрат 25 3. Вплив релевантних витрат на прийняття управлінських рішень на прикладі ТОВНазва” 28 3.1. Характеристика підприємства ТОВНазва” 28 3.2. Розрахунок релевантних витрат підприємства ТОВНазва” 30 3.3. Оцінка результатів розрахунку і прийняття управлінського рішення 35 Висновок 38 Список використаної літератури. 40-43

  7. Характеристика та ефективність використання оборотних засобів туристичних підприємств (на прикладі ТОВ „Назва”)
    курсова бакалавр ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. КЛАСИФІКАЦІЯ ОБОРОТНИХ І НЕОБОРОТНИХ ЗАСОБІВ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Оборотні фонди і оборотні засоби підприємства 5 1.2. Загальна характеристика оборотних засобів 9 1.3. Загальна характеристика необоротних активів 15 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ОБОРОТНИХ ЗАСОБІВ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВНазва” 27 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 27 2.2. Аналіз оборотних активів підприємства 34 2.3. Аналіз необоротних активів підприємства 38 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ОБОРОТНИМИ ЗАСОБАМИ ТОВНазва” 44 3.1. Обґрунтування напрямків підвищення ефективності управління оборотними та необоротними засобами туристичного підприємства 44 3.2. Заходи, спрямовані на підвищення ефективності управління активами підприємства 50 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 58 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 62 ДОДАТКИ 65

  8. ЗВІТ з науково-дослідної та педагогічної практики (на прикладі ТОВ будівельної компанії «Назва»)
    Вступ 3 1. Характеристика підприємства 4 2. Характеристика та оцінювання загальної системи організації управління підприємством 6 3. Аналіз стану стратегічного планування роботи з персоналом 10 4. Вивчення та аналіз процесу формування і розвитку кадрового менеджменту та кадрової політики в організації 15 5. Характеристика діючої організації праці, системи оцінювання професійних, ділових та особистісних якостей персоналу 19 6. Аналіз організації оплати та мотивації праці персоналу 22 7. Проведення аудиту персоналу 25 8. Лекція 29 9. Семінарське заняття 37 10. Звіт-самоаналіз проведених занять 38 Висновки і пропозиції 40 Список використаної літератури 44

  9. Формування товарного асортименту в магазині та шляхи його удосконалення (на прикладі ТОВ "назва")
    Вступ 3 1. Поняття товарного асортименту та його сутність 5 2. Етапи формування товарного асортименту у роздрібному торговому підприємстві 11 3. Аналіз комерційної діяльності ТОВ "ДЦ назва" 14 4. Оцінка товарного асортименту ТОВ "ДЦ назва" 23 5. Шляхи удосконалення формування товарного асортименту на ТОВ "ДЦ назва" 31 Висновки 41 Список використаних джерел 46 Додаток 1. Ідентифікаційні реквізити, місцезнаходження та засоби зв’язку ТОВ «назва» 49 Додаток 2. Асортимент продукції виробництва A.S. Watson Group (догляд за будинком) 50

  10. Організація доставки хліба та хлібо-булочних виробів у роздрібну торгівельну мережу та шляхи її удосконалення (на прикладі ТОВ "Назва")
    Вступ 3 1. Сутність та основи вимог до товаропостачання на підприємствах роздрібної торгівельної мережі 6 2. Господарчі зв'язки супермаркетів з постачальниками товарів. Порядок оформлення документів при доставці хліба та хлібо-булочних виробів у роздрібну торгівельну мережу 17 3. Аналіз товаропостачання хліба та хлібо-булочних виробів ТОВ "Назва" 23 4. Оцінка ефективності комерційних угод з товаропостачання хліба та хлібобулочних виробів ТОВ "Назва" 30 5. Шляхи підвищення ефективності товаропостачання хліба та хлібо-булочних виробів ТОВ "Назва" 36 Висновки та пропозиції 44 Література 47 Додаток 1. Рейтинги торговельних мереж 50 Додаток2. Товарно-транспортна накладна на відпуск хлібобулочних виробів 52

  11. Aналіз організації доставки хліба та хлібобулочних виробів у роздрібну торгівельну мережу та шляхи її удосконалення (на прикладі ТОВ "Назва").
    Вступ 2 1. Основні економічні показники діяльності підприємства 5 2. Порядок оформлення документів при доставці хліба та хлібо-булочних виробів у роздрібну торгівельну мережу 23 3. Технологія продажу хліба 26 4. Методика оптимального планування доставки хліба в торговельну мережу 27 5. Пріоритетні напрямки розвитку асортиментної програми хлібопекарської промисловості 36 6. Розвиток інфраструктури галузі й організаційних заходів щодо збільшення обсягів реалізації хліба 38 Висновок 49 Література 51

  12. Контрольна робота з маркетингу на прикладі ТОВ "Будмакс"
    1. Ознайомлення з підприємством і його SWOT-аналіз ТОВ «Будмакс» 3 2. Асортиментна політика і дослідження попиту 6 3. Цінова політика 10 4. Дослідження політики розповсюдження 10 5. Комунікаційна політика (будматеріали) 12 6. Маркетингові дослідження 16 Використана література 24

  13. Практична робота з менеджменту на прикладі Клініки Назва
    ВСТУПНА ЧАСТИНА 3 1. Внутрішні змінні організації 4 2. Зовнішнє середовище організації 5 3. Організаційна структура управління 6 4. Аналіз планування 8 5. Керування контролюванням 9 6. Мотивація роботи працівників 13 7. Комунікаційний процес 15 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 18 ДОДАТКИ 19

  14. ПР технології на виробництві ТОВ "Назва"
    Вступ 3 Глава 1. Теоретико-методологічні основи розроблення ПР- кампанії підприємства 5 1.1 Сучасний ринок ПР-технологій (поняття, принципи, задачі, види, засоби тощо) 5 1.2 Базові ПР-документи у відносинах із громадськістю 9 1.3 Оцінка ефективності ПР-технологій 20 Глава 2. Ситуативний аналіз ТОВ «Назва» 28 2.1 Загальна характеристика підприємства (історія, місія, асортимент, присутність на ринку, орг.структура тощо) 28 2.2 Торговельні послуги ТОВ «Назва» 44 2.3 Аналіз організації ПР-заходів ТОВ «Назва» в контексті формування нової ПР-концепції підприємства 50 Глава 3. Розробка ПР-концепції ТОВ «Назва» 56 3.1 Мета, завдання та цільові аудиторії ПР-компанії ТОВ «Назва» 56 3.2 Вибір та обґрунтування комунікативних тактик реалізації ПР-концепції ТОВ «Назва» 58 3.3 Бюджет та аналіз ефективності ПР-кампанії ТОВ «Назва» 61 Висновки 64 Список літератури 66 Додаток 1 Звітність 69 Додаток 2 74-78

  15. Виробнича практика ТОВ "Назва"
    1. Визначення організаційної структури підприємства 2 2. Діагностика розвитку підприємства 3 3. Аналіз установчих документів підприємства 7 4. Аналіз функції управління персоналом 9 5. Аналіз функції планування персоналу 15 6. Дослідження методів пошуку та підбору персоналу 18 7. Аналіз функції планування та розвитку кар’єри персоналу 23 8. Аналіз системи матеріального стимулювання 27 9. Аналіз системи мотивації персоналу 33 Висновки та пропозиції 36 Література 38

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua