Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
ДипломТема: Інтернаціоналізація маркетингу як прояв глобальної економіки (ID:24636)
| Размер: 778 кб. | Объем: 153 стр. | Стоимость: 225 грн. | Добавлена: 15.08.2012 |
СодержаниеВступ 3
Розділ 1. Теоретико-методичні основи інтернаціоналізації маркетингової діяльності підприємств в умовах глобалізації економіки 7
1.1. Зміни середовища маркетингової діяльності підприємств в умовах глобалізації економіки 7
1.2. Трансформація концепцій міжнародного маркетингу 13
1.3. Сфери впливу глобалізації економіки на міжнародну маркетингову діяльність 25
Розділ 2. Дослідження трансформації міжнародної маркетингової діяльності компаній у сучасних умовах (на прикладі ВАТ « ») 37
2.1. Виклики та структурні зміни у зовнішньому середовищі ведення бізнесу компанії 37
2.2. Аналіз маркетингової діяльності компанії 51
2.3. Адаптація маркетингової стратегії та політики компанії 57
Розділ 3. Шляхи удосконалення маркетингової діяльності компанії 69
3.1. Формування стратегічних маркетингових рішень в умовах глобалізації економічних процесів 69
3.2. Заходи зі зростання конкурентоспроможності продукції 85
3.3. Вдосконалення маркетингової діяльності 91
Розділ 4. Охорона праці та безпека в надзвичайних ситуаціях на підприємстві ВАТ « » 101
Висновки 136
Література 142
Додатки 148

Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Мова прояв свідомості людини

  2. Екстремальні та кризові ситуації як прояв трансформаційної психічної реакції
    ВСТУП 3 1. Стан психічної напруги у екстремальних та кризових ситуаціях 4 2. Варіанти способів адаптивної поведінки в окремих екстремальних ситуаціях 5 ВИСНОВКИ 16 Список використаної літератури 17

  3. Причини винкенння глобальної економічної кризи на землі
    Вступ 3 1. Поняття глобальної проблеми 4 2. Суперечності світового господасртва. 8 3. Проблеми глобалізації світової економіки. 12 4. Шляхи розв’язання глобальних проблем та міжнародне співробітництво. 15 Висновок 22 Список використаної літератури: 26

  4. Прояв індивідуальних та вікових рис темпераменту у дошкільників та їх врахування у виховній роботі
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ З ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ТЕМПЕРАМЕНТУ 5 1.1. Поняття про темперамент і фізіологічні основи темпераменту 5 1.2. Типи темпераменту та врахування їх у вихованні дошкільників 10 Висновки до розділу 1 18 РОЗДІЛ 2. ДІАГНОСТИКА ТИПІВ ТЕМПЕРАМЕНТУ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 20 2.1. Констатувальний експеримент 20 2.2. Методичні рекомендації для працівників дошкільного дитячого закладу 24 Висновки до розділу 2 27 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30 ДОДАТКИ 33 Моделі полюсних типів для ясельників і дошкільників

  5. ПЕРСПЕКТИВИ ФОРМУВАННЯ ГЛОБАЛЬНОЇ МОДЕЛІ СВІТОВОГО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ ПРОБЛЕМ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ 8 1.1. Економічна природа та сутність глобальної стратегії розвитку світової економіки 8 1.2. Принципи та закономірності глобального економічного розвитку 8 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНОГО ФОРМУВАННЯ ГЛОБАЛЬНОЇ МОДЕЛІ СВІТОВОГО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ГЛОБАЛЬНИХ ЕКОНОМІЧНИХ ПРОЦЕСІВ 26 2.1. Роль США у формуванні глобальної моделі світового економічного розвитку 26 2.2. Оцінка потенціалу розвитку ядра та периферії в глобальній моделі світового економічного розвитку 34 2.3. Сучасні механізми глобального управління 50 РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ГЛОБАЛЬНОЇ МОДЕЛІ СВІТОВОЇ ЕКОНОМІКИ 59 3.1. Глобальні трансформації як провідна тенденція розвитку глобальні світової економіки 59 3.2. Процеси інтенсифікації глобального економічного розвитку 70 3.3. Основні напрямки розвитку світової економічної системи 80 ВИСНОВКИ 85 ЛІТЕРАТУРА 90 ДОДАТКИ 99

  6. Грошовий характер фінансових відносин і його прояв на різних стадіях відтворювального процесу
    Вступ 3 Грошовий характер фінансових відносин і його прояв на різних стадіях відтворювального процесу 5 1. Розподіл - найважливіша стадія відтворювального процесу 5 2. Роль і місце фінансів у процесі розподілу 9 3. Фінанси підприємств у відтворювальному процесі 15 3.1 Фінансові відносини суб’єктів господарювання та організація їх фінансової діяльності 15 3.2 Методи організації фінансової діяльності підприємств 24 Висновки 33 Список використаної літератури 35

  7. Розподільча логістика Фінансові потоки в туризмі Сутність і завдання глобальної логістики
    1. Розподільча логістика 3 2. Фінансові потоки в туризмі 9 3. Сутність і завдання глобальної логістики 15 Література 19

  8. Проблема гарантій політичних і громадняських прав Лівії в умовах глобальної економічної кризи
    Вступ 3 1. Причини лівійської революції 4 2. Якою буде нова Лівія 12 Висновок 17 Список використаних джерел 20

  9. Місце і роль інтелектуальної власності в економічному розвитку суспільства в умовах формування глобальної інформаційної цивілізації
    Зміст Вступ 3 Місце і роль інтелектуальної власності в економічному розвитку суспільства в умовах формування глобальної інформаційної цивілізації 4 Висновок 10 Список використаної літератури 12

  10. Роль світової економіки як науки і навчальної дисципліни в умовах становлення соціально орієнтованої ринкової економіки України
    Вступ 3 1. Загальне поняття "міжнародна (світова) економіка" 4 2. Структура міжнародної економіки 8 Висновок 11 Список використаної літератури 13 Додаток. 14

  11. К/р з маркетингу
    РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 3 ЗМІСТ ОСНОВНИХ КОНЦЕПЦІЙ МАРКЕТИНГУ 3 ПОКАЗНИКИ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ 4 МОДИФІКАЦІЯ РИНКУ НА СТАДІЇ ЗРІЛОСТІ ТОВАРУ 4 ЕТАПИ ПЛАНУВАННЯ НОВОЇ ПРОДУКЦІЇ 5 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 6 2. 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ФІРМИ ТОВ “ТВОЄ АВТО” ТА АВТОМОБІЛЯ NISSAN ALTIMA (НОВА МАРКА) 6 2.2. РИНКОВА ХАРАКТЕРИСТИКА ТОВАРУ ТА ТОВАРІВ КОНКУРЕНТІВ 8 2.2.1. Опис товару 9 2.2.2. Можливі покупці 10 2.2.3. Відмінність товару від аналогічних товарів конкурентів 11 2.3. АНАЛІЗ РИНКУ 12 2.3.1. Аналіз сегмента ринку фірм, які здійснюють продаж автомобілів марки Nissan 14 2.3.2. Сегменти ринку 15 Входження фірми на ринок 15 2.4. КОНКУРЕНЦІЯ НА РИНКУ ЗБУТУ 16 2.4.1. Мета і стратегії маркетингу 18 2.4.2. Ціноутворення 19 2.4.3. Проведення рекламної кампанії 20 2.4.4. Схема поширення товарів 21 2.4.5. Методи стимулювання збуту 21 2.5. РИЗИКИ НОВОВВЕДЕНОГО ТОВАРУ 22 2.5.1. Перелік ризиків 22 2.5.2. Оцінка ризиків 25 2.6. ФІНАНСОВИЙ АНАЛІЗ НОВОВВЕДЕНОЇ ПРОДУКЦІЇ 28 ЛІТЕРАТУРА 35

  12. К/р з маркетингу
    Зміст 1 1. Суть, організація, напрямки і структура процесу маркетингових досліджень 2 2. Програма маркетингового дослідження підприємства 7 3. Розробка анкети (практика) 13 Література 18

  13. Контрольна з маркетингу
    1. Розкрити сутність бізнес-плану та теоретичні основи відповідного розділу 3 Задача №1 11 Для розробки маркетингового розділу бізнес-плану виберемо підприємс-тво, діяльність якого спрямована на будівництво (будівнича галузь).... Задача №2 13 Розмір прибутку розрахуємо за формулою: ... Список літератури 15

  14. Контрольна з маркетингу
    1. Потужний виробник трикотажних виробів у Бельгії збуває свої товари в супермаркетах під однією товарною маркою, а в дорогих спеціалізованих магазинах — під іншою. Чому фірма дотримується такої політики? Відповідь аргументуйте. 2 2.Розробіть план рекламної кампанії новоствореного туристичного підприємства, що працює на ринку шкільного туризму вашого міста. 2 Список використаної літератури 5

  15. Контрольна з маркетингу
    Визначення маркетингу 3 Функції маркетингу 3 Визначення термінів 4 Вступ 5 1. Природа каналів розподілу товарів 6 1.1. Функції каналу розподілу 7 1.2. Число рівнів каналу 8 2. Проблеми вибору оптимальних каналів збуту 9 3. Вибір каналів розподілу товарів на прикладі ТОВ “Укртекс” 13 Висновки 19 Список використаної літератури 20

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua