Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА Порівняльний аналіз брендів 3-х туристичних дестинацій США (ID:24638)
| Размер: 87 кб. | Объем: 12 стр. | Стоимость: 45 грн. | Добавлена: 15.08.2012 |
Содержание1. Виберіть З туристичні дестинації США. 3
2. Розробіть критерії порівняння брендів 10
3. Оцінка ефективності брендів 11
Література 12
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ТУРИСТИЧНОГО ПІДП РИЄМСТВА. Порівняльний аналіз брендів 3-х туристичних дестинацій України
    Для виконання поставленого завдання: 1. Виберіть З українські дестинації. 2. Розробіть критерії порівняння брендів (не менше 5). 3. Дослідіть бренди обраних дестинації на їх сайтах. 4. Оцініть бренд кожної з обраних дестинацій за критеріями. 5. Занесіть результати дослідження до таблиці: № критерію Назва критерію оцінки бренду Дестинація 1 (назва) Дестинація 2 (назва) Дестинація 3 (назва) 1 2 3 4 5 Разом сума балів 6. Зробіть висновки щодо ефективності бренду кожної дестинації.

  2. МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Порівняльний аналіз брендів 3-х туристичних франшиз України
    Порівняльний аналіз брендів 3-х туристичних франшиз України 3 Виконання завдання. 3 Посилання 11

  3. Порівняльний аналіз брендів 3-х туристичних дестинацій США
    1. Виберіть З туристичні дестинації США. 3 2. Розробіть критерії порівняння брендів 10 3. Оцінка ефективності брендів 11 Література 12

  4. Порівняльний аналіз брендів 3-х туристичних дестинацій України
    Вступ 2 Проведення аналізу 5 Література 10 Для виконання поставленого завдання: 1. Виберіть З українські дестинації. 2. Розробіть критерії порівняння брендів (не менше 5). 3. Дослідіть бренди обраних дестинації на їх сайтах. 4. Оцініть бренд кожної з обраних дестинацій за критеріями. 5. Занесіть результати дослідження до таблиці: № критерію Назва критерію оцінки бренду Дестинація 1 (назва) Дестинація 2 (назва) Дестинація 3 (назва) 1 2 3 4 5 Разом сума балів 6. Зробіть висновки щодо ефективності бренду кожної дестинації.

  5. Порівняльний аналіз брендів 3-х туристичних дестинацій України
    Вступ 2 Проведення аналізу 5 Для виконання поставленого завдання: 1. Виберіть З українські дестинації. 2. Розробіть критерії порівняння брендів (не менше 5). 3. Дослідіть бренди обраних дестинації на їх сайтах. 4. Оцініть бренд кожної з обраних дестинацій за критеріями. 5. Занесіть результати дослідження до таблиці: № критерію Назва критерію оцінки бренду Дестинація 1 (назва) Дестинація 2 (назва) Дестинація 3 (назва) 6. Зробіть висновки щодо ефективності бренду кожної дестинації. Література 10

  6. Порівняльний аналіз брендів 3-х туристичних франшиз України
    Порівняльний аналіз брендів 3-х туристичних франшиз України 3 Виконання завдання. 3 Посилання 11

  7. Порівняльний аналіз брендів 3-х готельних ланцюгів України
    Вступ. 4 Виконання роботи. 8 Висновок. 10 Джерела інформації 12 Для виконання поставленого завдання: 1.Виберіть З українські франшизи, що об’єднують готелі. 2. Розробіть критерії порівняння брендів (не менше 5). 3. Дослідіть бренди обраних ланцюгів на їх сайтах. 4. Оцініть бренд кожного з обраних ланцюгів за критеріями. 5. Занесіть результати дослідження до таблиці: № критерію Назва критерію оцінки бренду Франшиза 1 (Назва) Франшиза 2 (Назва) Франшиза 3 (Назва) 1 2 3 4 5 Разом сума балів 6. Зробіть висновки щодо ефективності бренду кожного з обраних ланцюгів

  8. Порівняльний аналіз брендів 3-х готельних ланцюгів України
    Вступ. 3 Виконання роботи. 7 Висновок. 9 Джерела інформації 11 Для виконання поставленого завдання: 1.Виберіть З українські франшизи, що об’єднують готелі. 2. Розробіть критерії порівняння брендів (не менше 5). 3. Дослідіть бренди обраних ланцюгів на їх сайтах. 4. Оцініть бренд кожного з обраних ланцюгів за критеріями. 5. Занесіть результати дослідження до таблиці: № критерію Назва критерію оцінки бренду Франшиза 1 (Назва) Франшиза 2 (Назва) Франшиза 3 (Назва) 1 2 3 4 5 Разом сума балів 6. Зробіть висновки щодо ефективності бренду кожного з обраних ланцюгів

  9. Порівняльний аналіз брендів 3-х готельних ланцюгів України
    Вступ. 3 Виконання роботи. 7 Для виконання поставленого завдання: 1.Виберіть З українські франшизи, що об’єднують готелі. 2. Розробіть критерії порівняння брендів (не менше 5). 3. Дослідіть бренди обраних ланцюгів на їх сайтах. 4. Оцініть бренд кожного з обраних ланцюгів за критеріями. 5. Занесіть результати дослідження до таблиці: № критерію Назва критерію оцінки бренду Франшиза 1 (Назва) Франшиза 2 (Назва) Франшиза 3 (Назва) 6. Зробіть висновки щодо ефективності бренду кожного з обраних ланцюгів Висновок. 9 Джерела інформації 11

  10. Маркетинговий менеджмент туристичного підприємства
    Завдання 1 3 1. Визначте різницю між маркетингом туристичної дестинації та закладу розміщення 3 2. Визначте сутність поняття «державно-приватне партнерство» в туристичному бізнесі 10 3. Визначте особливості Інтернет-реклами туристичного агента 16 Завдання 2 21 Запропонуйте перелік заходів, рекомендованих новоствореному туроператору масового туризму для швидкого завоювання ринкової частки. ЛІТЕРАТУРА 23

  11. Маркетинговий менеджмент туристичного підприємства
    Зробити Порівняльний аналіз брендів 3-х операторів виїзного туризму України. Для виконання поставленого завдання: Виберіть 3 українських операторів виїзного туризму. Розробіть критерії порівняння брендів (не менше 5). Дослідіть бренди обраних туроператорів на їх сайтах. Оцініть бренд кожного з обраних туроператорів за критеріями. Занесіть результати дослідження до таблиці:

  12. Маркетинговий менеджмент туристичного підприємства
    Завдання Порівняльний аналіз брендів 3-х туристичних дестинацій Австралії. Для виконання поставленого завдання: 1. Виберіть 3 туристичні дестинації Австралії. 2. Розробіть критерії порівняння брендів (не менше 5). 3. Дослідіть бренди обраних дестинацій на їх сайтах. 4. Оцініть бренд кожного з обраних дестинацій за критеріями. 5. Занесіть результати дослідження до таблиці: № Критерій оцінки бренду Дестинація 1 (назва) Дестинація 2 (назва) Дестинація 3 (назва) 1 2 3 4 5 6. Зробіть висновки щодо ефективності бренду кожної дестинації

  13. Маркетинговий менеджмент туристичного підприємства
    Завдання 1 3 1. Визначте відмінність між поняттями "pull" та "push" чинник попиту на турпродукт дестинації 3 2. Визначте, в яких випадках туристичному оператору доцільно застосовувати журнальну рекламу, в яких - сувенірну, в яких - електронну розсилку 6 3. Назвіть аргументи «за» і «проти» участі українського оператора активного туризму в щорічній міжнародній туристичній виставці "UITT" (10 балів) 8 Завдання 2 13 Запропонуйте перелік заходів, рекомендованих новоствореному готелю для забезпечення високого рівня завантаження в перший рік відкриття Література 18

  14. МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
    Завдання 1 3 1. Визначте відмінність між апріорним і апостеріорним підходами до сегментації туристичного ринку 3 2. Охарактеризуйте чинники, що визначають конкурентоспроможність туристичної дестинації 7 3. Визначте особливості Інтернет-реклами туроператора 10 Завдання 2 16 Запропонуйте перелік заходів протидії конкурентам, рекомендованих туроператору масового туризму для збереження ринкової частки. Література 22

  15. Маркетинговий менеджмент туристичного підприємства
    Завдання Порівняльний аналіз брендів 3-х туристичних дестинацій Східної Європи. Для виконання поставленого завдання: 1. Виберіть 3 туристичні дестинації Східної Європи. 2. Розробіть критерії порівняння брендів (не менше 5). 3. Дослідіть бренди обраних дестинацій на їх сайтах. 4. Оцініть бренд кожного з обраних дестинацій за критеріями. 5. Занесіть результати дослідження до таблиці: № Критерій оцінки бренду Дестинація 1 (назва) Дестинація 2 (назва) Дестинація 3 (назва) 1 2 3 4 5 6. Зробіть висновки щодо ефективності бренду кожної дестинації

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua