Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Практичне завдання з міжнародного маркетингу (ID:24639)
| Размер: 10 кб. | Объем: 6 стр. | Стоимость: 35 грн. | Добавлена: 15.08.2012 |
СодержаниеПрактичне завдання
Підприємство, що пропонує закордонному ринку електропобутові прилади має маркетинговий бюджет у розмірі 110 тис. дол. США:
- 50 тис. асигновано на витрати реалізації;
- 40 тис. на випробування продукції;
- 9 тис. дол. на дослідження споживачів;
- 12 тис. дол. відводиться на рекламу, торговий персонал і стимулювання збуту.
Завдання: Визначити яким методом керувалась фірма при визначенні загального бюджету на просування товару:
1. Все, що Ви можете собі дозволити.
2. Приріст.
3. Паритет із конкурентами.
4. Частка від продаж.
5. Координація цілей та задач.

Список використаної літератури:
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Практичне завдання з міжнародного маркетингу
    Практичне завдання “Розробка стратегії транснаціональної компанії на зовнішніх ринках” Наприкінці ХХ століття на світовому ринку з’явився новий вантажний автомобіль марки “Ford”, у виробництві якого брали участь декілька країн. Його кабіна виготовляється в Європі, шасі – у Північній Америці, дизельний двигун - у корпорації, яка виробляє сільськогосподарські машини (Бразилія). Кінцеве складання відбувається в Бразилії. Перша партія автомобілів середньої вантажопідйомності націлена на ринки Бразилії та Північної Америки. Компанія має можливості для виробництва 4 тис. автомобілів за рік. Кабіну нового автомобіля, яка виробляється в Європі, буде переобладнано на базі моделі “Ford”, компоненти кабіни будуть надходити з Великої Британії до Бразилії для складання нових машин. Однак через високі транспортні витрати в Європі та митний тариф на постачання подібних товарів в ЄС – 14%, навряд чи нові вантажівки швидко з’являться на ринках Європи. Тому компанія “Ford” зацікавлена у розробці нової експортної програми, націленої на ринки Азії. Оскільки попит на вантажні автомобілі збільшується у багатьох країнах світу, компанія успішно випроваджує свій проект. При цьому, за попередніми розрахунками, вона має можливості зменшити витрати завдяки ефективному розміщенню виробництва окремих вузлів автомобіля на заводах інших країн, зокрема тих, що розвиваються. Ці вироби мають відповідати єдиним міжнародним стандартам. Для певної реалізації проекту компанії “Ford” потрібно вісім років. У перші п’ять років на будівництво нових заводів і налагодження виробництва планується витратити понад 1 млрд. дол. США, що складає 25% загального бюджету. За період 1995 – 2000рр. частка “Ford” на західноєвропейському ринку зменшилась з 7 до 6% (по вантажних автомобілях). Але компанія завдяки своїм заводам у Великій Британії планує розширити свою частку в Європі, особливо по вантажівках середньої та високої вантажопідйомності, для чого планує на британські підприємства направити 70% капіталовкладень. Додаткова інформація Показники діяльності компанії «Ford» серед 100 найбільших фірм та банків світу (млн. дол.) Місце компанії за розміром доходів Доходи Прибутки Активи Власний капітал Кількість зайнятих, тис. чол.. 7 128439 5308 219354 21659 337 Сумарні економічні показники автомобільної галузі світу (млн. дол.) Місце галузі за показни¬ками про¬відних компаній Кількість фірм Доходи Прибутки Активи Власний капітал Кількість зайнятих, тис. чол.. 2 26 971825 20433 122846 222060 3328 Компанія “Ford” посідає 2 місце серед 500 найбільших компаній світу за розміром прибутку, 9 – за кількістю зайнятих. Завдання 1. Проаналізувати місце компанії “Ford” на світовому ринку. 2. Визначити вид глобальної стратегії, яку використовує фірма, проаналізувати його. 3. Визначити типи товарних стратегій, які використовуються, запропонувати найбільш доцільні для привабливих цільових ринків. 4. на прикладі компанії “Ford” визначити головні складові транснаціонального маркетингу, розробити структуру експортної програми.

  2. Практичне завдання з маркетингу. Товар - побутова техніка
    (Товар - побутова техніка) Головні ринкові характеристики товару, фірми-виробника і конкурентних товарів. 1 1.Аналіз еластичності попиту за ціною на товар 2 2.Показники та оцінка якості товару 4 3. Критерії та оцінка конкурентоспроможності товару 5 4. Місткість ринку. Сегментування ринку. Визначення цільового ринку 6 5. Аналіз життєвого циклу товару 7 6. Аналіз нововведень, напрямків розробки нових товарів. Генерування ідеї та перевірки концепції нового товару 8 7.Аналіз товарних марок, упаковки 10 Список використаної літератури. 11

  3. Індивідуальне завдання з міжнародного економічного права Проаналізуйте дві наукові статті у фахових виданнях щодо форм міжнародного економічного співробітництва
    1. Проаналізуйте дві наукові статті у фахових виданнях щодо форм міжнародного економічного співробітництва 3 2. Чи має право країна-член Всесвітньої торгової організації підписувати угоду про митний союз з країнами, які не є членами цієї організації? Обґрунтуйте відповідь 7 3.Проаналізуйте норми Конвенції «Про порядок вирішення інвестиційних спорів між державами й іноземними особами». Чи достатньо тільки ратифікації Конвенції державою для автоматичного звернення сторін до примірювальної або арбітражної процедури, яка встановлена нею? 9 4. Перерахуйте міжнародні транспортні коридори, які перетинають територію України 11 5. Яке значення мають регіональні програми в галузі науково-технічного співробітництва? Наведіть приклади таких програм 13 Література 18 Додаток 19

  4. К/р з міжнародного маркетингу
    Теорія: Аналіз стратегії виходу фірм вітчизняних виробників на зовнішній ринок та розробка міжнародного маркетингового комплексу 1. Анотація відповіді, 2. Схема, що узагальнює відповідь на запитання, 3. основна частина, 4. Приклади з діяльності фірм на зарубіжних ринках, які ілюструють основні положення теоретичного питання, 5. Висновки та рекомендації щодо діяльності фірм на зарубіжних ринках. Практика: Аналіз діяльності АТ “Взуттьовик” на закордонних ринках Практична частина має на меті розвиток у студентів навичок щодо вибору альтернативних рішень з питань : сегментація світового ринку, вибір рийку та стратегії виходу на зовнішній ринок, товарна, комунікаційна та політика розподілу на світових ринках. Обравши напрямок роботи, яка може бути пов'язана з аналізом досвіду та проблеми міжнародної маркетингової діяльності вітчизняних або зарубіжних фірм, згідно з варіантом обирається сфера діяльність підприємств. Варіант 10 Одяг (взуття)

  5. Засади організації міжнародного маркетингу
    ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ 4 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ (на прикладі холдингу «__» ) 17 ВИСНОВКИ 23 ЛІТЕРАТУРА 24

  6. Практичне завдання з ПР
    ПР Реклама Пропаганда Маркетинг Об’єкт Суб’єкт Цілі Громадськість Час Вартість Довіра Можливість оцінки ефективності Потрібно заповнити таблицю, зробити порівняння. Таку роботу потрібно зробити для 6 одногрупників, зробіть так, щоб хоч трохи відрізнялось, візьміть різні джерела літератури

  7. Практичне завдання з ПР
    ПР Реклама Пропаганда Маркетинг Об’єкт Суб’єкт Цілі Громадськість Час Вартість Довіра Можливість оцінки ефективності Потрібно заповнити таблицю, зробити порівняння. Таку роботу потрібно зробити для 6 одногрупників, зробіть так, щоб хоч трохи відрізнялось, візьміть різні джерела літератури

  8. Практичне завдання
    Снабжение продукции фирмой «Альфа» фирм-заказчиков «В» и «С» осуществляется по системе «точно в срок» регулярно 1 числа каждого месяца. Срок оплаты контракта поставки продукции составляет 60 дней. Фактическое количество дней оплаты контрактов фирмами-заказчиками по месяцам представлено в таблице 2. Таблица 2. Месяцы года 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Срок оплаты, дн. Фирма В 58 62 93 98 56 51 75 50 68 68 76 90 Фирма С 50 86 90 57 83 60 48 82 97 55 66 100 На базе данных о фактических сроках оплаты контрактов поставки продукции фирмами-заказчиками «В» и «С» необходимо: - оценить с помощью статистического метода уровень риска несвоевременной оплаты контрактов фирмами; - выбрать фирму с наименьшим уровнем риска; - предложить мероприятия по снижению риска несвоевременной оплаты контрактов.

  9. Практичне завдання з ПР
    ПР Реклама Пропаганда Маркетинг Об’єкт Суб’єкт Цілі Громадськість Час Вартість Довіра Можливість оцінки ефективності Потрібно заповнити таблицю, зробити порівняння. Таку роботу потрібно зробити для 6 одногрупників, зробіть так, щоб хоч трохи відрізнялось, візьміть різні джерела літератури

  10. Практичне завдання 3
    Задача 19. Здійснити аналіз впливу обсягів та собівартості продукції на суму витрат. Вид продукції Обсяг виробництва, шт. Собівартість одиниці продукції, грн. попередній період звітний період попередній період звітний період А 662 650 74 76 Б 85 60 130 128 В 195 170 175 172 Г 420 416 25 23 Задача 20. Розрахувати та проаналізувати прибуток. Визначити як він змінився за рахунок зміни обсягу виробництва, ціни і собівартості використовуючи методи ланцюгових підстановок та абсолютних різниць. Показники Попередній рік Звітний рік Обсяг виробництва продукції, одиниць 550 545 Ціна одиниці продукції, грн. 350 348 Собівартість одиниці продукції, грн. 210 208 Задача 22. Здійснити аналіз впливу обсягів та собівартості продукції на суму витрат. Вид продукції Обсяг виробництва, шт. Собівартість одиниці продукції, грн. попередній період звітний період попередній період звітний період А 150 180 74 76 Б 85 103 130 131 В 95 60 175 174 Г 420 466 25 23

  11. Практичне завдання
    По даним підприємства визначити суму комунального податку, який сплачує підприємство. Розрахунки подати в динаміці за два останні роки. Навести розрахунок визначення середньоспискової чисельності працюючих.

  12. Практичне завдання з ПР
    ПР Реклама Пропаганда Маркетинг Об’єкт Суб’єкт Цілі Громадськість Час Вартість Довіра Можливість оцінки ефективності Потрібно заповнити таблицю, зробити порівняння. Таку роботу потрібно зробити для 6 одногрупників, зробіть так, щоб хоч трохи відрізнялось, візьміть різні джерела літератури

  13. Практичне завдання з ПР
    Потрібно заповнити таблицю, зробити порівняння. Таку роботу потрібно зробити для 6 одногрупників, зробіть так, щоб хоч трохи відрізнялось, візьміть різні джерела літератури ПР Реклама Пропаганда Маркетинг Об’єкт Суб’єкт Цілі Громадськість Час Вартість Довіра Можливість оцінки ефективності

  14. Практичне завдання з туризму
    В Киев приезжает группа из 40 человек на 4 дня. Рассчитайте стоимость тура (трансфер автобусом с ж/д вокзала и на вокзал, размещение в недорогой гостинице (название, цена), питание (завтрак-ужин, название предприятия питания, цена), автобусные экскурсии по Киеву (маршрут экскурсии, время экскурсии). Составьте калькуляцию. Стоимость 4-х дневного прибывания для 1 человека. Создайте презентацию 4-х дневного пребывания в Киеве (название экскурсионной программы, программа 4-х дневного пребывания, стоимость). Оцените свою программу. Будет ли она пользоваться спросом у туристов? (цена ниже, чем в других турфирмах или выше? Программа более насыцена или менее?) 1. Проект туру 3 1.1. Оцінка території 3 1.2. Форма туру та схема маршруту 4 1.3. Пакет послуг 4 1.4. Програма туру 5 1.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 6 1.6. Економічне обґрунтування проекту туру 6 2. Маркетинг туру 7 2.1. Позиціювання та просування туру 7 2.2. Рекламно-інформаційна підтримка 8 Висновок 8 Література 9

  15. Практичне завдання з інвестування
    Завдання 1 Підприємство зробило депозитний внесок у банк терміном на 3 роки з нарахуванням відсотків наприкінці року за певною ставкою. Визначити суму внеску з використанням методів прос¬того і складного відсотків, розрахунки внести в таблицю. Визначити величину нарощеної суми з використанням методів простого і складного відсотків. Зобразити графічно ріст по простих і складних відсотках, зро¬бити висновки. Завдання 2 Позичальник отримав під вексель певну суму в грн. строком на 2 роки з нарахуванням по складній обліковій ставці раз на рік. Яку суму позичальник повинен повернути бан¬ку? Якою повинна бути величина дисконту? Завдання 3 Державні короткострокові безкупонні обліга¬ції продаються в момент випуску за певним курсом при номіна¬льній вартості 100 грн. Розрахувати доход від придбання певної кількості паперів і доходність вкладень в них за схемою простих та складних відсотків. Завдання 4 Останній дивіденд, що виплачується за прос¬тою акцією, складає певну суму. Акціонерне товариство постій¬но збільшує суму дивідендів, що виплачуються щороку на 7 %. Знайдіть реальну ринкову вартість акції. Завдання 5 Підприємство має можливість вкласти кошти в один з двох альтернативних проектів (проект "Альфа" та "Бета"). За даними, що наведені в таблицях, необхідно прийняти рішення що¬до вкладення коштів у найбільш вигідний з проектів, зробити з цього приводу висновки. Для оцінки ефективності цих проектів необхідно визначити: 1. чистий приведений дохід; 2. індекс (ко¬ефіцієнт) дохідності; 3. індекс (коефіцієнт) бухгалтерської рен¬табельності; 4. недисконтований період окупності; 5. внутрішня норма прибутковості (ставка доходності). Література

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua