Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Конкурентоспроможність туристичних продуктів (послуг) на ринку (ID:24655)
| Размер: 45 кб. | Объем: 26 стр. | Стоимость: 60 грн. | Добавлена: 15.08.2012 |
Содержание1.Конкурентоспроможність туристичних продуктів (послуг) на ринку 3
2.Принципи стратегічної доцільності дострокових управлінських рішень 9
3. Аналіз та оцінювання ризику. Методи кількісного та якісного оцінювання ризику 11
Задача 24

Вимагає чіткого визначення та розв'язання аналітико-розрахункової задачі з поясненням. (Оцінюється за трибальною системою) Стратегічним планом розвитку підприємства на наступний рік визначено, що його товарні запаси становитимуть на 1 січня - 120 млн. грн., на 1 квітня - 150 млн. грн., на 1 липня - 200 млн. грн.., на 1 жовтня -250 млн. грн., на 1 січня наступного року - 235 млн. грн. Оборот має бути 3500 млн. грн. Необхідно визначити оборотність засобів, вкладених у товарні запаси у днях і кількості оборотів.


ЛІТЕРАТУРА 26

Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Конкурентоспроможність туристичних продуктів (послуг) на ринку
    1.Конкурентоспроможність туристичних продуктів (послуг) на ринку 3 2.Принципи стратегічної доцільності дострокових управлінських рішень 9 3. Аналіз та оцінювання ризику. Методи кількісного та якісного оцінювання ризику 11 Задача 24 Вимагає чіткого визначення та розв'язання аналітико-розрахункової задачі з поясненням. (Оцінюється за трибальною системою) Стратегічним планом розвитку підприємства на наступний рік визначено, що його товарні запаси становитимуть на 1 січня - 120 млн. грн., на 1 квітня - 150 млн. грн., на 1 липня - 200 млн. грн.., на 1 жовтня -250 млн. грн., на 1 січня наступного року - 235 млн. грн. Оборот має бути 3500 млн. грн. Необхідно визначити оборотність засобів, вкладених у товарні запаси у днях і кількості оборотів. ЛІТЕРАТУРА 26

  2. Конкурентоспроможність туристичних продуктів (послуг) на ринку
    1.Конкурентоспроможність туристичних продуктів (послуг) на ринку 3 2.Принципи стратегічної доцільності дострокових управлінських рішень 9 3. Аналіз та оцінювання ризику. Методи кількісного та якісного оцінювання ризику 11 Задача 24 Вимагає чіткого визначення та розв'язання аналітико-розрахункової задачі з поясненням. (Оцінюється за трибальною системою) Стратегічним планом розвитку підприємства на наступний рік визначено, що його товарні запаси становитимуть на 1 січня - 120 млн. грн., на 1 квітня - 150 млн. грн., на 1 липня - 200 млн. грн.., на 1 жовтня -250 млн. грн., на 1 січня наступного року - 235 млн. грн. Оборот має бути 3500 млн. грн. Необхідно визначити оборотність засобів, вкладених у товарні запаси у днях і кількості оборотів. ЛІТЕРАТУРА 26

  3. Правова регламентація ринку туристичних послуг
    Предмет: міжнародне туристичне право ЗМІСТ Вступ 3 1. Вплив законодавчого та правового забезпечення 4 на підвищення ефективності туристичної діяльності в Україні. 4 2. Основні цілі та пріоритети державного регулювання туристичних послуг 7 3. Правова регламентація ринку туристичних послуг 11 Висновки 15 Список використаної літератури 16

  4. Доклад Дослідження світового ринку туристичних послуг
    Вступ 2 1. Туристичні послуги світового ринку 2004-2008 роках 3 2. Огляд країн-експортерів та країн-імпортерів в рамках міжнародного туризму 9 Висновки 15 Список використаної літератури 16

  5. ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СВІТОВОГО РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ
    ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ 4 1.1 Міжнародний туризм: поняття та класифікація 4 1.2 Фактори розвитку міжнародного туризму 10 2. ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СВІТОВОГО РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 16 2.1 Загальні напрямки розвитку міжнародного туризму 16 2.2 Аналіз розвитку міжнародного туризму в різних регіонах світу 20 3. СУЧАСНИЙ СТАН МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ 33 3.1 Динаміка розвитку міжнародного туризму в Україні 33 3.2 Проблеми міжнародного туризму та потенційні можливості їх вирішення 40 ВИСНОВКИ 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ І ЛІТЕРАТУРИ 47 ДОДАТКИ 49

  6. Механізм сегментації ринку туристичних послуг (курсова - бакалавр)
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ ЯК ОСНОВА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ТУРИЗМІ 6 1.1. Сутність маркетингової діяльності туристичного регіону 6 1.2. Поняття та критерії ринкової сегментації 16 1.3. Методологія ринкової сегментації 25 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РИНКОВИХ ПРОЦЕСІВ У ТУРИСТИЧНІЙ СФЕРІ М. КИЄВА 29 2.1. Характеристика туристсько-рекреаційних ресурсів м. Києва 29 2.2. Аналіз туристичної інфраструктури м. Києва 36 2.3. Аналіз попиту на туристичний продукт м. Києва 44 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА РИНКОВИХ СТРАТЕГІЙ КИЇВСЬКОГО РЕГІОНУ НА ОСНОВІ МЕХАНІЗМУ СЕГМЕНТАЦІЇ 48 3.1. Характеристика ринкових сегментів м. Києва 48 3.2. Обґрунтування регіональних комунікаційних стратегій, спрямованих на цільові сегменти 55 ВИСНОВКИ 64 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 70 ДОДАТКИ 74

  7. СТАН РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ ТА ЗНАЧЕННЯ ІННОВАЦІЙ В ЙОГО РОЗВИТКУ
    Предмет: стратегічний менеджмент в туризмі ЗМІСТ ВСТУП 3 І. ХАРАКТЕРИСТИКА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ ТА ІННОВАЦІЙНИЙ ПРОЦЕС В ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ України. 6 1.1. Сучасний стан та тенденції розвитку підприємств туристичної індустрії України. 6 1.2. Технологічні нововведення на підприємствах розміщення, їх роль та ефективність використання. 13 ІІ. ЗАПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА „МИР” 18 2.1. Аналіз параметрів та особливостей програмного комплексу „Fidelio 8”. 18 2.2. Переваги та недоліки програми „Fidelio 8”, його ефективність. 23 ІІІ. ДОЦІЛЬНОСТЬ ВВЕДЕННЯ НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ В ГОТЕЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЇХ ВПЛИВ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ РОБОТИ ПІДПРИЄМСТВА. 27 ВИСНОВКИ 33 Список використаної літератури 36 Мета даної роботи дослідити сучасний стан ринку туристичних послуг та вплив на його розвиток інновацій. Об’єктом роботи стала система автоматизації готельного підприємства як приклад інноваційних новвовведень. Для того, щоб розкрити тему роботи слід було виконати конкретні завдання: • Проаналізувати сучасний стан ринку туристичних послуг, з’ясувати динаміку його розвитку; • Визначити вплив інновацій на розвиток ринку туристичних послуг; • Розглянути приклади іноваційних новвовведень в області туризму; • Проаналізувати роботу комп’ютерної комплексної системи керування готелем; • Визначити її ефективність в роботі готельного підприємства. Під час роботи було опрацьовано чималу кількість літератури щодо нововведень та інноваційних змін, які відбуваються протягом останніх років в індустрії гостинності та туризму в цілому. Основним джерелом інформації стали описи програмних розробок, інформаційних технологій провідних компаній, приклади аналізу ефективності використання новітніх технологій в туристичних підприємствах консалтингових груп, інтернет-ресурси, а також галузеві періодичні видання, а саме: „Гостиничный и ресторанный бизнес”, „Отель”, „Гостиница и ресоран”, „Туризм: практика и бизнес”, „Пять звезд” тощо. Структурно робота складається зі вступу, трьох розділів, висновку та списку використаної літератури.

  8. Дослідження ринку туристичних послуг України та м. Києва зокрема з використанням методик маркетингового дослідження
    Вступ 3 1. Методологія маркетингових досліджень 5 2. Характеристика туристичного ринку 6 3. Споживачі туристських послуг 10 4. Сегментування туристичного ринку 13 5. Асортимент послуг туристичного ринку 14 6. Дослідження динаміки і структури ринку туристичних послуг 16 7. Готельний бізнес України, як передумова розвитку туристичного ринку 19 Висновки 26 Список використаної літератури 28 Додатки 30-32

  9. Формування маркетингової стратегії виходу українських туристичних компаній на європейський ринок туристичних послуг
    Вступ 3 Розділ 1. Передумови виходу туристичних компаній на європейський ринок 6 1.1. Особливості та фактори розвитку індустрії туризму в Європі та Україні 6 1.2. Характеристика кон'юнктури туристичного ринку Європи 15 1.3. Використання концепції стратегічного управління в індустрії туризму 25 Розділ II. Основні напрямки стратегії українських компаній на європейському ринку туристичних послуг 32 2.1. Дослідження європейського ринку туристичних послуг 32 2.2. Аналіз цільових ринків та вибір стратегії захвату 36 2.3. Вибір маркетингової стратегії 41 2.4. План стратегічного маркетингу ТОВ „Тур-сервіс” 46 2.5. Оцінка та контроль виконання маркетингового плану 65 Розділ III. Шляхи підвищення ефективності маркетингової стратегії підприємства ТОВ „Тур-сервіс” 68 3.1. Впровадження системи підтримки продаж 68 3.2. Прогнозування попиту та забезпечення конкурентоспроможності 73 3.3. Використання сучасних інформаційних технологій в просуванні турпродукту на європейському ринку 89 Висновок 96 Список використаної літератури 100 Додатки 107

  10. Маркетинг інформаційних продуктів і послуг
    Вступ 3 1.Інформаційна технологія розрахунків цін на товари 4 1.1 Значення правильного та оперативного визначення ціни на товари 4 1.2 Варіанти вирішення проблем ціноутворення в умовах використання інформаційних технологій 5 2. Ситуаційне завдання 14 Висновки 19 Література 20

  11. Ринок програмних продуктів і послуг
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ ТА ПОСЛУГ 5 1.1. Інформація як загальнонаукова та економічна категорія 5 1.2. Сутність електронного бізнесу 7 1.3. Основні характеристики структури і динаміки світового ринку програмних продуктів і послуг 12 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ РИНКУ ПРОГРАМНИХ ПРОДУКІВ І ПОСЛУГ В СВІТІ ТА В УКРАЇНІ 17 2.1. Тенденції розвитку міжнародної електронної комерції в світі 17 2.2. Передумови формування та механізм функціонування сучасного національного інформаційного ринку продуктів та послуг 19 2.3. Тенденції розвитку електронної комерції в Україні 26 РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ РИНКУ ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ ТА ПОСЛУГ УКРАЇНИ 32 3.1. Шляхи активізації розвитку інформаційного ринку України 32 3.2. Стратегічні та тактичні напрями розвитку ринку програмних продуктів та послуг 33 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 40 ДОДАТКИ 42

  12. Ринок туристичних послуг
    Вступ 3 1. Характеристика сучасного стану ринку туристичних послуг 4 2. Сегментування ринку 9 3. Маркетинговий комплекс для цільового ринку 18 4. Шляхи диференціації послуг 20 5. Стандарт обслуговування 23 Висновки 23 Література 24

  13. Формування собівартості туристичних послуг
    курсова - бакалавр ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Сутність та основні характеристики собівартості туристичних послуг 7 1.2. Основні складові формування собівартості туристичних послуг 11 1.3. Методи розрахунку собівартості туристичних послуг 15 РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 21 2.1. Організаційно-економічна характеристика туристичного підприємства 21 2.2. Динаміка витрат туристичного підприємства ТОВ «Назва» 36 2.3. Аналіз формування собівартості туристичних послуг на прикладі деяких турпродуктів 40 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 49 3.1. Оцінка факторів, що вплинули на калькуляцію собівартості туристичних послуг 49 3.2. Шляхи зниження собівартості туристичних послуг ТОВ «Назва» 54 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 61 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 65 ДОДАТКИ 68-73

  14. УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ
    ЗМІСТ 0 ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПОНЯТТЯ МЕНЕДЖМЕНТУ СИСТЕМИ ЯКОСТІ 6 1.1. Суть та поняття якості 6 1.2. Значення стандартизації та сертифікації 18 1.3. Менеджмент системи якості 30 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЯКОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 46 2.1. Загальна характеристика підприємства 46 2.2. Аналіз системи управління якістю 52 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ЯКОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 61 3.1. Характеристика систем управління якістю підприємств даної галузі 61 3.2. Шляхи удосконалення менеджменту якості на підприємстві 76 ВИСНОВОК 90 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 98 ДОДАТКИ 107

  15. Вибір постачальника туристичних послуг
    Вступ 3 1. Шляхи вибору постачальника 3 2. Вибір постачальника транспортних послуг для туристичної фірми 9 Висновок 16 Література 17

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua