Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: 3 ситуаційні завдання з менеджменту (ID:24663)
| Размер: 427 кб. | Объем: 17 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 15.08.2012 |
СодержаниеЗавдання 1. 3
Завдання 1. На прикладі ВАТ “Київгума” проаналізуйте вплив факторів зовнішнього середовища на організацію .
Завдання 2. 8
Ви - менеджер середньої ланки управління. В підлеглому вам колективі є неформальний лідер, дії якого мають негативний вплив на ефективність функціонування колективу і значно зменшують ваші можливості по керівництву. Запропонуйте можливі заходи по відношенню до неформального лідера.
Завдання 3. 12
Вас призначили керівником відстаючого цеху. Ви вивчили ситуацію, яка там склалася, і вирішили зібрати актив цеху. Вам потрібно підготуватись до виступу перед ним. Як ви побудуєте свій виступ?
Література 17
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Завдання та Кейс з менеджменту
    1. Завдання № 11 3 Як необхідно усунути перепони у спілкуванні з вищим керівництвом. Який порядок дій оберете? 2. Кейс 8 Опис ситуації У жовтні 2008 року у зв’язку із світовою фінансовою кризою та з метою збільшення доходів Правлінням ВАТ «Державний Ощадний банк України» вирішено підняти процентну ставку по існуючій кредитній заборгованості фізичних осіб на 2-4% по кожній наявній кредитній справі. Для цього необхідно було згідно нормативних вимог Національного банку та чинного законодавства скласти додаткову угоду до кредитного договору, яка підтверджує домовленості банку та клієнту щодо підняття процентної ставки. З цією метою кожному клієнту були надіслані листи з роз’ясненням зміни кредитної політики банку в частині нарахування відсотків. Список використаної літератури 14

  2. Завдання з інноваційного менеджменту
    Проаналізуйте на прикладі вашої організації рівень прибутковості конкретного інноваційного рішення. Спробуйте оцінити обсяг інвестицій в інновації за визначений термін. Інтегральний ефект, норму рентабельності. Зробіть та обґрунтуйте відповідні висновки

  3. Ситуаційне завдання з менеджменту
    Зміст 1. Ситуаційне завдання 3 Умови завдання. Підготуйте і проведіть переговори та складіть необхідну документацію за наведеною ситуацією: Комерційні переговори з метою закупівлі оптової партії взуття. Представники: продавець оптової партії взуття Київського ЗАТ «Київ» і директор торгівельного дому «Взуття», що знаходиться на Хрещатику в місті Києві. 2. Ситуаційне завдання 12 Умови завдання. Одне із Київських взуттєвих підприємств зіткнулося з проблемою реалі-зації виготовленого взуття, яке все більше залишається в залишках на підпри-ємстві. Сформулюйте оптимальну місію і маркетингові цілі підприємства. Перелік літератури 19

  4. Завдання з офіс-менеджменту
    1. Що входить до обов’язків секретаря, офіс-менеджера ? 3 2. Дрес-код секретаря 4 3. Зразки документів 8 НАКАЗ про прийняття на роботу НАКАЗ про звільнення з посади ДОВІДКА ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА АКТ ЗАПРОШЕННЯ ХАРАКТЕРИСТИКА 4. Типи і види підприємств 15 5. Види трудових договорів 20 6. Облік кадрів 22 7. Пошук персоналу 24

  5. Завдання та Кейс з менеджменту
    1. Завдання 7 3 Проблема: Один з Ваших працівників завжди налаштований негативно. ЧЯи завжди песимізм є негативним явищем? Якщо н, то чому? Як треба поводити себе з таою людиною? 2. Кейс 9 1. Характеристика ситуації 20 травня 2008 року до регіонального відділення Приватбанку надійшов лист про обов’язкову організацію «зеленого суботника» за участю всіх працівників з метою згуртування колективу та підняття іміджу банку серед громадськості. На таких «зелених суботниках» передбачається виконання заходів по озелененню міста. Керівник регіонального відділення Котенко Олена Василівна оголосила про суботник колективу персоналу того ж дня. Працівники сприйняли цю інформацію без ентузіазму. Провідний економіст відділення Панкеєв Віктор Семенович, який має великий вплив на працівників колективу, заявив, що посадовими інструкціями не передбачені ніякі «зелені суботники». Тим більше це не передбачено ні в жодному укладеному договору з працівниками, ні в колективному договорі, ні в Положенні відділення. Він наголосив, що субота - це його вільний час, і він вправі розпоряджатись ним, як вважає за потрібне. Якщо керівництво банку прагне підвищувати імідж установи, то для цього є робочий час. А згуртованість колективу формується протягом п’яти робочих днів. Олена Василівна запевнила, що відсутність бажання жити одним життям з колективом та сприяти згуртованості колективу є поважною причиною до перегляду можливості працювати у відділенні. Напередодні суботи Олена Василівна нагадала про суботник, на що Віктор Семенович категорично запевнив, що він не збирається змінювати свої плани і на суботнику не з’явиться. Олена Василівна, в свою чергу, ще раз нагадала, що це може закінчитись звільненням. В суботу Олена Василівна зустріла на суботнику лише декілька працівників. Віктор Семенович разом з більшістю працівників були відсутні. Наступного робочого дня Віктор Семенович отримав догану. А практика «зелених суботників» для всього колективу у відділенні не прижилась. Список літератури 15

  6. Завдання з менеджменту персоналу
    1.Загальна характеристика навчальних планів бакалаврів з спеціальності „Менеджмент організації” 3 2. Аналіз і анотації програм навчальних дисциплін 9 Список використаної літератури 14

  7. Тренінгові завдання з менеджменту
    ТРЕНІНГОВЕ ЗАВДАННЯ №15 «Розробка процедури реєстрації фірми» Зміст тренінгового завдання (ТЗ): 1.Ознайомитись з процедурою та необхідною інформацією відносно реєстрації фірми. 2. Методичні поради шодо виконання тренінгового завдання: 1. Розробити алгоритм дій засновників при реєстрації фірми і заповнити надану таблицю... 2. Розробити сітьовий графік проходження процедури реєстрації фірми 3. Джерела інформації 1. Законодавча база України, яка регламентує процедуру реєстрації фірми. ТРЕНІНГОВЕ ЗАВДАННЯ №16 «Розробка ІІроІІсл>ри проведення конкурсного відбору персоналу» 1.Зміст тренінгового завдання (ТЗ): Охарактеризувати філософію фірми відносно вирішення кадрових питань. 2. Методичні порали шодо виконання тренінгового завдання: 1. Визначити строки комплектування штату персоналу. 2. Розробити процедуру конкурсного відбору персоналу. 3. Підготувати приблизний перелік документів, які необхідні для проведення конкурсного відбору персоналу. 4. Заповнити особисте резюме на українській/російській та англійській мовах. 3. Джерела інформації Довідникова літерату ра з ділогосподарства. ТРЕНШГОВЕ ЗАВДАННЯ № 17 «Процедура ведення переговорів і підписання комерційних договорів с контрагентами» 1. Зміст ТЗ: Встановлення контактів і ведення переговорів з потенційними постачальниками сировини, матеріалів і обладнання: Встановлення контактів та ведення переговорів з потенційними оптовими покупцями готової продукції фірми. Встановлення контактів та ведення переговорів з потенційними контрагентами по наданню виробничих, організаційних, комерційних та інших послуг: Розробка критеріїв і вибір постачальників сировини, матеріалів і обладнання; Розробка критеріїв і вибір оптових покупців готової продукції: Розробка критеріїв і вибір контрагентів по наданню послуг фірмі 2. Методичні поради щодо виконання тренінгового завдання: підготовка і укладення угод на постачання сировини, матеріалів і обладнання: підготовка і укладення угод на збут готової продукції підготовка і укладення угод по наданню угод 3. Джерела інформації: 1. Довідник підприємця. 2. Збірник типових договорів. ТРЕНШГОВЕ ЗАВДАННЯ №18 «Розробка і обгрунтування механізму лізингових операцій » 1. Зміст ТЗ вивчити питання про придбання обладнання для потреб підприємства на умовах лізингу: вивчити порядок укладання договорів на використання обладнання по лізингу; встановити контакти та провести переговори з потенційними партнерами лізингодавцями; розробка критеріїв і вибір фірм партнерів по лізингу . 2. Методичні поради щодо виконання тренінгового завдання: розробити проект договору по лізингу обладнання ; провести роботи та укласти договір по лізингу виробничого обладнання. 3. Джерела інформації 1. Закон України «Про лізинг».

  8. Завдання та кейс з менеджменту
    Завдання 8 3 Проблема: Ви керівник підрозділу в організації. Один з ваших співробітників часто порушує правила. Які можливі причини такої ситуації. Яка буде Ваша реакція? Кейс 8 2.1. Ситуація Підприємство ТОВ «Модест» виробляє продукцію широкого вжитку. При започаткуванні товариства у 2003 році було троє засновників Конюх К.В., Сивий М.Н. та Навка Н.В. При формуванні штату було вирішено, що Конюх К.В. стане генеральним директором товариства, на якого покладені всі обов’язки по організації та забезпеченню фінансово-господарської діяльності товариства. Двоє інших засновників стануть заступниками. В ході довгих диспутів та перемовин було вирішено посади у свої обов’язках та правах зрівняти. І Сивий М.Н. і Навка Н.В. стали комерційними директорами. Протягом 4 років підприємство успішно розвивалось, нарощуючи обсяги реалізації та клієнтської бази. Проте у 2007 році Конюх К.В. був змушений по стану здоров’я залишити керівництво товариством на 6 місяців. Повертаючись до виконання своїх обов’язків, генеральний директор товариства Конюх К.В. отримав проект річного звіту за 2007 рік. Показники ІІ півріччя свідчили про значне погіршення фінансово-господарської діяльності товариства: доходи від реалізації знизились, собівартість продукції необґрунтовано підвищилась, загальний результат діяльності – збитки. Генеральний директор товариства звернувся за поясненнями до Сивого М.Н. та Навка Н.В. Жодних зрозумілих причин не виявилось. Сивий М.Н. стверджував, що в усьому винний Навка Н.В., він втручався не в свої справи і заважав роботі товариства. Навка Н.В. стверджував, що все було навпаки. Згодом було з’ясовано, що весь час відсутності Конюха К.В. Сивий М.Н. та Навка Н.В. виясняли чиї повноваження більші та займалися поділом влади і не цікавились вирішення поточних проблем товариства. Товариство перебувало фактично без влади. Список літератури 13

  9. Практичні завдання з менеджменту
    Практичне завдання 1. Розрахунок чисельності управлінського персоналу 3 На підпримєстві працює m робітників. Кілкьість одиниць технологічного обладнання, що використовується у виробництві – n. На основі залежності складності управління від кількості робітників та обладнання (залежність В.М. Глушкова) розрахувати необхідну кілкьість управлінців для управління підпримєством. Вхідна інформація: 1. Коефіцєінт залежності складності управління с = 50. 2. Пропускна спроможність управлцінців з обробки інформації А = 106 операцій/рік. Кількість робітників та обладнання за варіантами Показник Значення показника за варіантом 5 m 520 n 470 Практичне завдання 2. Аналіз завантаження управлінського персоналу підприємства 4 Підприємство хараткеризується показниками: m – кілкьість робітників; n – кілкьість одиниць технологічного обладнання; М – кілкьість управлінців. Використовуючи залежність складності управління від кількості робітників обладнання (залежність В.М. Глушкова), визначити завантаження управлінського персоналу підприємства. Вхідна інформація: 1. Коефіцієнт залежності складності управління с= 50. 2. Пропускна спроможність управлцінців з обробки інформації А = 106 операцій/рік. Кількість робітників та обладнання за варіантами Показник Значення показника за варіантом 5 m 500 n 430 М 50 Практичне завдання 4. Формалізація та розхрахунок кільксоті задач управління підприємством (по підсистемах) 6 Структури систем управління підприємством (об’єєкта та управляючої системи) наведені на схемі, що додається. Відповідно до заданих варіантів у таблиці вказані різні підсистеми управління педприємством Згідно 5 варіанту підсистемою управління є Управління забезпеченням виробництва матеріальними ресурсами на заводі. Потрібно проаналізувати відповідну систему (підсистему). 1. Визначити простір управління. Для цього прийняти такі позначення: k – керований процес, k = ; l – виробничий підрозділ, l = ; p – фаза управління, p = ; t – період управління, t = . 2. Розрахувати кількість задач у системі, підсистемі. 3. Навести назви трьох задач управління з відповідної системи, підсистеми. Список використаної літератури 9

  10. Завдання та Кейс з менеджменту
    1. Завдання 12 3 Проблема: Ви не можете переконати вище керівництво вислухати вашу ідею. Як вам треба діяти, щоб звернути увагу на неї (під час проведення наради чи в письмовому вигляді)? 2. Кейс 9 Чатсина 1. На співбесіду на одну з ключових посад в компанії прийшов претендент, чоловік 30 років. Дані його резюме, компетентність і досвід роботи перевищують ваші очікування. Це саме "той", кого ви так довго шукали. І ось претендент сидить перед вами у вельми недбалій позі. Одна з перших його фраз звучить так: - Ну, давайте, ставте мені свої питання. Я навіть знаю, про що саме ви мене запитаєте. Я всі питання знаю напам'ять. А. Питання до менеджера по персоналу: 1. Чому кандидат так поводиться? 2. Чого він хоче добитися цими словами? Б. Який з перерахованих нижче варіантів відповіді ви виберете: 1. Дуже добре, що ви їх знаєте. Давайте почнемо. 2. А чому ви думаєте, що знаєте, які питання я збираюся поставити? 3. Ви прийшли на співбесіду. Значить, зацікавлені в цій роботі. Тому, будьте добрі, поводьтеся шанобливо. 4. Ви дуже самовпевнені. Не боїтеся, що ця якість перешкодить вам в працевлаштуванні? 5. Ваш власний варіант відповіді. Частина 2. Надалі в ході бесіди претендент парирує вашу репліку: - Ну, ви так говорите тільки тому, що ви - жінка. У нас, у чоловіків, що займаються бізнесом, погляд на це питання абсолютно іншої. А. Питання до менеджера по персоналу: 1. Чому кандидат так поводитися? 2. Чого він хоче добитися цими словами? Б. Який з перерахованих нижче варіантів відповіді співбесідникові ви виберете: 1. Ви, що ж, вважаєте, що жінки дурніші за чоловіків? 2. Ви хочете сказати, що краще розбираєтеся в бізнесі тільки тому, що ви - чоловік? 3. Вам не здається, що поводитеся зухвало? 4. Так, ви маєте рацію, ми, жінки, зовсім по-іншому дивимося на багато речей. 5. Ваш власний варіант відповіді. С. Питання до менеджера по персоналу: 1. Чи приймете ви на роботові даного претендента? 2. Якщо "так", то які заходь зробите в період адаптації нового співробітника? Список літератури 13

  11. Практичне завдання з фінансового менеджменту
    Завдання 1 3 Маркетингові досліджування встановили падіння попиту на певний вид продукції. Приймається рішення щодо зменшення цін на продукцію. Керівництво підприємства доручає фінансовим менеджерам обґрунтувати величину прибутку від операційної діяльності з урахуванням різної структури витрат. 1. Визначити очікуваний обсяг реалізації з урахуванням еластичності попиту. 2. Обчислити маржинальний прибуток й операційний прибуток підприємства у базовому та прогнозному періодах. 3. Визначити рівень операційного важеля у базовому та прогнозному періодах. Пояснити економічний зміст операційного важеля. 4. Обґрунтувати найкращий варіант розвитку підприємства з урахуванням структури витрат. Вихідні дані Показники Значення Середня ціна одиниці продукції, грн. 275 Прогнозне зменшення ціни, % 5 Загальні витрати на одиницю продукції, грн. 170 Фактичний обсяг реалізації продукції, тис. один. 45 Коефіцієнт еластичності попиту 1,5 Структура витрат, % І варіант - змінні витрати - постійні витрати 73 27 ІІ варіант - змінні витрати - постійні витрати 70 30 Завдання 2 7 1. Використовуючи результати розрахунків попереднього завдання визначити беззбитковий обсяг виробництва у вартісному виразі (критичну виручку від реалізації продукції), розкрити економічний зміст показника. 2. Навести графічну інтерпретацію беззбиткового обсягу реалізації продукції у вартісному виразі. 3. Обґрунтувати запас фінансової міцності, зобразити показник на графіку беззбитковості, пояснити його зміст. 4. Обґрунтувати напрямки фінансової політики підприємства у межах короткострокового і довгострокового періодах. Завдання 3 9 1. Використовуючи результати розрахунків попередніх завдань визначити прибуток, що підлягає оподаткуванню. 2. Розрахувати податок на прибуток й величину чистого прибутку підприємства. 3. Визначити економічну рентабельність активів й чисту рентабельність власного капіталу за умов різної структури капіталу. 4. Розрахувати ефект фінансового важеля, пояснити його економічну сутність. Література 12

  12. Сутність, предмет і завдання інформаційного менеджменту
    Сутність, предмет і завдання інформаційного менеджменту 2 Вступ. 2 1. Дуалістичність сутності інформаційного менеджменту. 3 2. Предмет і завдання інформаційного менеджменту. 5 3. Основні концепції інформаційного менеджменту 8 Висновок. 12 Література 15

  13. Практичне завдання основи менеджменту (на прикладі підприємства)
    Тема 2. Функції менеджменту 3 2.1. Планування як функція менеджменту 3 2.1.1. Практична робота: "Планування малого бізнесу з використанням методу послідовного опису дій" 3 Мета роботи: Практична робота полягає у розробці етапів щодо: місту діяльності новоствореного підприємства з надання певного виду послуг: 3 Хід роботи: 3 1. Визначення цілей 3 Частина перша. Необхідно дати відповіді на наступні запитання: 3 Якою справою Ви хотіли б займатися? 3 Які потреби людей Ви хочете задовольнити? 3 Яких клієнтів Ви хочете обслуговувати? 3 Як Ви плануєте це робити? 3 Частина друга. Сформулюйте мету Вашого підприємства фразою із 20-25 слів. 4 2. Характеристика послуг 4 Частина перша. Побудуйте таблицю, в якій перерахуйте всі види послуг, які пропонує Ваша фірма. Укажіть, яким чином Ви хочете їх надати, їх властивості (у чому вони полягають?), їх користь (що вони дають клієнту? Чому клієнт ними користується?). 4 Частина друга. Дайте відповідь на запитання, використовуючи наступну шкалу оцінок: відмінно, добре, задовільно, погано. Дайте пояснення до кожного запитання: 6 Якою буде якість Ваших послуг? 6 Наскільки Ваші послуги виправдовують очікування клієнта? 6 В якій мірі найменування Ваших послуг розкривають їх користь для клієнта? 6 Якщо пропонує Ваша фірма різні види послуг, то чи сумісні вони між собою? 6 Чи є в розпорядженні Вашої фірми все необхідне для надання даного виду послуг? 6 Чи є у Вас необхідні матеріали і чи легко Ви їх дістанете? 7 3. Ціноутворення 7 Які ціни й гонорари на Ваші послуги? (Перерахуйте). 7 Ви здійснюєте оплату готівкою чи обслуговуєте в кредит? 7 Які види знижок пропонує Ваша фірма? 7 Чи берете Ви оплату за непередбачені послуги? 8 Які ціни передбачаєте встановити? 8 Як на Ваш погляд клієнти будуть сприймати ціни? 8 Чи вважаєте Ви Ваші ціни конкурентноздатними? Узагальніть Ваші відповіді. 8 4. Реклама 9 Дайте повні відповіді на наступні запитання: 9 Як можна переконати людей користуватися Вашими послугами? 9 Як організувати пряму пропозицію послуг? 9 Як краще використати засоби інформації? 9 Які слід організувати публічні виступи? 10 Які слід використати особисті зв'язки з метою реклами? 10 Які стимули необхідно запропонувати? 10 Як організувати рекламу поштою? 10 В якій мірі слід використовувати платні оголошення? 11 5. Характеристики клієнтури 16 1. Який середній вік Ваших клієнтів? (Молодше 25 років; 26-30; 31-35; 36-40; 41-50; 51-60; старші 60 років). 16 Яке співвідношення чоловіків і жінок серед Вашої клієнтури? 17 Де мешкають Ваші клієнти? 17 Наші клієнти мешкають на території всієї України, де є Інтернет – зв’язок. 17 Який середньорічний дохід Ваших клієнтів? 17 Яка основна причина, що спонукає їх до користування Вашими послугами? 17 Які підприємства є Вашими клієнтами (за чисельністю персоналу, величиною основного капіталу)? Як давно вони існують? Яка їх перспектива? 17 Де вони знаходяться? 18 3. Який середньорічний обсяг реалізації їх продукції? Висновки: узагальніть всі відповіді на запитання і визначить п'ять загальних характеристик Вашої клієнтури. 18 6. Спілкування й обслуговування клієнтів 19 Частина перша. Спілкування з клієнтами. 19 Погляньте на рекламні брошури, фірмові бланки й візитки Вашої фірми. Яке враження справлять ці предмети про фірму у клієнта? 19 Чи допускаються описки в листах, які посилаються Вашою фірмою? 19 Як Ви чи Ваші службовці відповідатимуть по телефону? (Як часто Ви будете піднімати телефонну слухавку? Яким тоном будете розмовляти? Який у Вас буде темп мовлення? Як часто Ви будете вимовляти слова?). 19 Чи завжди Ваш телефон буде працювати в робочі години? 19 Як швидко Ви будете реагувати на ділові дзвінки й візити? 19 Яким чином Ви будете залагоджувати суперечки між фірмою та клієнтом? 20 Яке враження справить Ваше приміщення на клієнтів? 20 8. Як довго Ваш відвідувач буде чекати прийому? 20 Частина друга. Обслуговування клієнтів. 20 Чи маєте Ви намір посилити інформування клієнтів щодо надання послуг? 20 Наскільки терміново Ви плануєте виконувати замовлення Вашої клієнтури? 20 Який порядок обслуговування клієнтів Ви встановите на Вашій фірмі? (Сформулюйте однією фразою). 21 Чим обслуговування на Вашій фірмі буде відрізнятися від обслуговування клієнтів на інших фірмах? 21 7. Конкуренція 21 1. Охарактеризуйте своїх конкурентів. 21 2. Проаналізуйте переваги і слабкі сторони конкурентів. 22 8. Прогноз на майбутнє 23 1. Складіть і заповніть таблицю за формою. 23 9. Тенденції у Вашій галузі та їх вплив. 24 1. Які назріваючі зміни у Вашій галузі можуть вплинути на Ваше підприємство? 24 Які майбутні зміни у сфері послуг Вашої галузі можуть вплинути на Вашу діяльність? 24 Які зміни в оплаті праці можуть віддзеркалитися на Вашому підприємстві? 25 Які зміни в системі управління можуть стосуватися роботи Вашого підприємства? 25 Література. 27 Підприємство займатиметься торгівлею друкованої продукції (книги, альбоми, журнали) та продукцією – мас - медіа ( відео, аудіо –записи) через створення Інтернет –магазину.

  14. Завдання екологічного менеджменту у вирішенні проблеми утилізації твердих побутових відходів
    ВСТУП 3 1. Муніципальне управління в сфері переробки відходів. 3 2. Екоменеджмент та його вплив на переробку твердих побутових відходів. 8 ВИСНОВОК 14 Література 16

  15. Взаємозв'язок світового менеджменту, міжнародного менеджменту і менеджменту ЗЕД
    1. Взаємозв'язок світового менеджменту, міжнародного менеджменту і менеджменту ЗЕД 3 2. Механізм реалізації менеджменту ЗЕД 7 3. Принципи та рівні організації менеджменту ЗЕД 9 4. Економічні санкції в МГК 12 5. Нетарифне регулювання зовнішньоторговельних операцій 13 6. Оподаткування в ЗЕД 17 Список використаних джерел 21

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua