Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Причини, що обумовлюють ефективність службового контролю (ID:24667)
| Размер: 21 кб. | Объем: 17 стр. | Стоимость: 35 грн. | Добавлена: 15.08.2012 |
Содержание
1. Причини, що обумовлюють ефективність службового контролю 3
2.Зміни як об'єктивний процес розвитку організації 5
3. Значення змін в діяльності організації 11
Література 17

Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Особливості організації керівниками службового обліку, контролю та аналізу в умовах автоматизованої системи обліку
    Зміст. Вступ. 3 1. Основні принципи побудови автоматизованих систем управління на підприємстві та їх особливості. 4 2. Загальна характеристика класифікації інформаційних систем обліку на підприємствах. 8 3. Технологія управлінського процесу при застосуванні автоматизованої системи управління. 10 Висновок. 12 Літературні джерела. 14

  2. Ефективність управлінського контролю в організації
    Вступ 3 1. Управлінські аспекти розробки стратегії розвитку туристської фірми 5 1.1. Основні управлінські функції вищого керівництва 5 1.2. Контроль організації виконання 10 2. Система управлінського контролю ТОВ “Діан-тур” 13 2.1. Загальна техніко-економічна характеристика турфирмы ТОВ "Діан-тур" 13 2.2. Характеристика системи керування туристичної фірми 22 2.3. Система управлінського контролю ТОВ “Діан-тур” 34 3. Удосконалення системи управлінського контролю на підприємстві 38 3.1. Стимулювання ініціативи працівників 38 3.2. Закордонний досвід побудови ефективних систем управлінського контролю організації 42 Висновки 45 Використана література 46

  3. Фактори що обумовлюють рівень готельного сервісу
    Фактори що обумовлюють рівень готельного сервісу Література

  4. Фактори, що обумовлюють якість транспортних послуг
    Вступ 3 1. Транспорт: значення , сутність та різновиди 4 2. Чинники, що впливають на стан галузі 10 3. Транспортна послуга та її якість 14 Висновки. 21

  5. Фактори, що обумовлюють рівень готельного сервісу
    Фактори, що обумовлюють рівень готельного сервісу Список використаних джерел

  6. Роль присяги для службового обов’язку судді
    План Вступ 3 1. Поняття службового обов’язку юриста 4 2. Службовий обов’язок судді 9 3. Присяга в службовому обов’язку судді 13 Висновки 23 Література 25

  7. Чому оволодіння деонтологічними знаннями є умовою якісного виконання службового обовязку
    Вступ 3 1. Юридична деонтологія, як наука про обов’язок та відповідальність. Зв’язок між медичною та юридичною деонтологією 4 2. Процес формування особистості як професіонала взагалі та юриста професіонала. Роль деонтологічних знань в цьому процесі. 7 Висновки 12 Література 13

  8. Система соціального контролю. Елементи соціального контролю
    1. Система соціального контролю. Елементи соціального контролю. 3 2. Кількісний аналіз (контент-аналіз) змісту документів, його характеристика. 7 Додаткове питання: Проблеми молодої сім'ї. 15 Література 23

  9. Причини правопорушень
    Вступ 3 1. Теорії про природу злочинності 4 2. Економічний і психологічний фактори 14 3. Інформаційний і юридичний фактори 16 4. Соціальний і біологічний фактори 17 5. Причини правопорушень у сучасному суспільстві 18 Висновок 22 Література: 27

  10. Причини коливання клімату

  11. Сутність та причини безробіття
    Вступ 3 1. Сутність та причини безробіття. 4 2. Безробіття в сукупній Україні 12 Висновок 14 Використана література: 16

  12. Причини конфліктів в організаціях
    Вступ 3 1. Головні джерела конфліктів 4 2. Аналіз причин виникнення трудових конфліктів 5 Висновок 12 Список використаної літератури 13

  13. Голод 1932-33 рр. Причини і наслідки
    Список використаної літератури 5 джерел

  14. Просвітництво: суть та причини виникнення
    Вступ 3 1. Виникнення та загальні риси епохи Просвітництва 4 2. Особливості розвитку мистецтва доби Просвітництва 7 Висновок 12 Список використаної літератури 13

  15. Банкрутство підприємства: причини та наслідки
    Вступ 3 1. Причини банкрутства українських підприємств 5 1.1. Економічна сутність кризи розвитку підприємства 5 1.2. Фактори виникнення кризових явищ та загрози банкрутства підприємства 13 1.3. Теоретичні основи управління банкрутством в Україні 15 2. Теорія та методологія діагностики наслідків виникнення ситуації банкрутства 22 2.1. Теоретико-методологічні засади оцінки вартості підприємства та його активів 22 2.2. Вихідні передумови дослідження зобов'язань неплатоспроможного підприємства 26 Висновки 35 Література 38

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua