Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Поняття еластичності. Еластичність попиту. Фактори, що впливають на еластичність попиту (ID:24705)
| Размер: 68 кб. | Объем: 19 стр. | Стоимость: 35 грн. | Добавлена: 15.08.2012 |
СодержаниеВступ 3
1. Поняття еластичності 4
2. Еластичність попиту за ціною 5
3. Еластичність попиту за доходом 15
4. Перехресна еластичність попиту 16
Висновок 18
Список використаних джерел 19

Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Еластичність попиту і пропозиції. Властивості товарів за еластичністю попиту
    Теоретичні питання 2 1. Еластичність попиту і пропозиції. Властивості товарів за еластичністю попиту. 2 2. Сутність, функції й види підприємницької діяльності. Моделі підприємництва. 6 3. Валовий внутрішній продукт (ВВП) країни і його обчислення. 8 4. Державний бюджет країни. Бюджетний дефіцит і державний борг. 10 Розкрити зміст категорій і понять 13 Національна економіка Валовий внутрішній продукт (ВВП) ... Тести 15 1. З наведених видів витрат виберіть постійні та змінні: 2. Визначте, які з економічних витрат підприємства є зовнішними, а які внутрішніми: 3. На чому ґрунтується закон спадної віддачі витрат: ... Література 18

  2. Аналіз цінової еластичності попиту та обґрунтування ціни, яка максимізує виручку
    Практична робота № 1. Аналіз цінової еластичності попиту та обґрунтування ціни, яка максимізує виручку. Фірма вирішила провести ринковий експеримент з метою визначення ціни, яка буде максимізувати загальну виручку від реалізації товару. Для участі в експерименті задіяли 10 магазинів, в яких попит в минулому році був приблизно однаковим. В кожному магазині був встановлений різний рівень цін. При цьому були забезпечені однаковий характер реклами та однакові умови продажу. Після проведення експерименту отримали 10 різних спостережень ціни та обсягів продажу (Табл. 1.1). На основі цих даних розрахували параметри лінійної функції попиту та записали її рівняння (Табл. 1.2). Завдання: 1. Для кожного рівня цін визначити розрахунковий обсяг попиту, цінову еластичність попиту та загальну виручку. 2. Знайти ціну, яка буде максимізувати загальну виручку. 3. Побудувати графіки фактичного та розрахункового попиту, а також загальної виручки. Вихідні дані Варіант 7

  3. Еластичність пропозиції
    1. Еластичність пропозиції. 3 2. Порівняння коротко - довгострокового коефіцієнту еластичності. 16 3. Застосування теорії еластичності в податковій політиці держави 17 ЛІТЕРАТУРА 21

  4. Особливості еластичності попиту на звичайні товари та товари низької якості. Товари Гіффена
    1. Особливості еластичності попиту на звичайні товари та товари низької якості. Товари Гіффена 1 ТЕСТИ 6 ЗАДАЧА 2. Визначте двома способами оптимальний обсяг виробництва для конкурентної фірми, якщо ринкова ціна товару становить Р=25 грн, а загальні витрати наведені у таблиці. 7

  5. Еластичність пропозиції: зміст та особливості розрахунку показників
    Вступ 3 1. Еластичність пропозиції: зміст, чинники, способи вимірювання 5 1.1. Економічна природа пропозиції 5 1.2. Еластичність пропозиції, її економічний зміст та види. 15 1.3. Чннники еластичності пропозиції 19 2. Цінність інформації про еластичність пропозиції для різних економічних суб’єктів 24 2.1. Основи формування ринку сої та продуктів її переробки в Україні 24 2.2. Сучасний стан і тенденції розвитку ринку сої та продуктів її переробки 27 2.3. Напрями удосконалення формування і функціонування ринку сої та продуктів її переробки 30 Висновок 34 Література 38-40

  6. Поняття про модель динамічної рівноваги попиту та пропозиції
    Література 1. А.А. Григорук, М.С. Палюх, Л.М. Основи економічної теорії. К.,2001 р. 2. В.М. Гальперин, С.М. Игнатьев. В.И. Моргунов. Микроэкономика. М: "Экономическая школа", 2002 г. 3. Основи економічної теорії: політекоеномічний аспект//Під ред. Г.Климка, К:ВШ-1997

  7. Управлінські рішення, їх суть і фактори, що впливають на їх результативність. Чинники, що впливають на прийняття управлінських рішень щодо питань "виробляти чи купувати"
    Вступ 3 1. Фактори, що впливають на процес прийняття управлінських рішень 3 2. Управлінське рішення «виробляти чи купувати?» 11 Висновок 13 Література 15

  8. Управлінські рішення, їх суть і фактори, що впливають на їх результативність. Чинники що впливають на прийняття управлінських рішень щодо питань - виробляти чи купувати
    Управлінські рішення, їх суть і фактори, що впливають на їх результативність. Чинники що впливають на прийняття управлінських рішень щодо питань "виробляти чи купувати" Література

  9. Фактори, які впливають на конкурентоспроможність підприємства
    ВСТУП 3 1. ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКТУ ТА ПІДПРИЄМСТВА 4 2. ПРИНЦИПИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОДУКТУ ТА ПІДПРИЄМСТВА 11 3. ФАКТОРИ ВПЛИВУ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ-ВИРОБНИКІВ СПОЖИВЧИХ ТОВАРІВ 16 ВИСНОВОК 20 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 21

  10. Фактори, що впливають на процес прийняття управлінських рішень
    Вступ 3 1. Зміст процесу управління та місто рішення в ньому 4 2. Методологія і методи прийняття рішення 6 3. Фактори, що впливають на процес прийняття управлінського рішення 10 Висновки 17 Література 18

  11. Ризик виявлення та фактори, що впливають на його величину
    Зміст Вступ 3 1. Умови виникнення ризику. 4 2. Фактори що впливають на внутрішній аудит та ризики 7 Висновок 17 Література 18

  12. Фактори, що впливають на прийняття раціональних управлінських рішень
    1. Фактори, що впливають на прийняття раціональних управлінських рішень 2 2. Що лежить в основі неефективних комунікацій 10 Література 17

  13. Фактори, що впливають на прийняття рішень про закупівлю промислових товарів
    ЗМІСТ Вступ 3 1. Поняття промислового ринку, відмінності між промисловим та споживчим ринком. 5 2. Особливості попиту на товари промислового призначення, процес прийняття рішення про закупівлю. 8 Висновок 15 Література 16

  14. Оцінка попиту на холодильники
    1. Опис ринків, на яких діє ВАТ "Київський ЦУМ" 3 2. Опис асортименту холодильників ВАТ „Київський ЦУМ” 5 3. Дослідження споживчих переваг покупців 8 Список використаних джерел 11

  15. Прогнозування попиту на підприємстві
    Вступ 3 1. Прогнозування попиту як основа маркетингової концепції управління виробництвом і збутом 4 2. Основні чинники прогнозування попиту 6 3. Методи прогнозування попиту на різних підприємствах 10 Висновки 14 Література 16

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua