Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КурсоваяТема: Місія і система загально фірмових цілей як основа розробки стратегій (ID:24713)
| Размер: 174 кб. | Объем: 59 стр. | Стоимость: 115 грн. | Добавлена: 15.08.2012 |
СодержаниеВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РОЛІ МІСІЇ ТА ЦІЛЕЙ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ 5
1.1. Поняття стратегії підприємства та їх еволюція 5
1.2. Основи стратегічного панування та формування стратегій 8
1.3. Роль і місце місії та загальнофірмових цілей у стратегічному плануванні 13
РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА СИСИТЕМИ ЗАГАЛЬНОФІРМОВИХ ЦІЛЕЙ ТОВ «ххх» 21
2.1. Аналіз стратегічного потенціалу підприємства та оцінювання зовнішнього середовища 21
2.2. Методи формування стратегії розвитку підприємства 31
2.3. Оцінка місії та стратегічних цілей підприємства, вибору стратегічних альтернатив підприємства 35
РОЗДІЛ 3. ОПТИМІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ЗАГАЛЬНОФІРМОВИХ ЦІЛЕЙ ЯК ОСНОВА ЗРОСТАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ 39
ВИСНОВКИ 45
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 48
ДОДАТКИ 50
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Особливості розробки комплексних стратегій підприємства на прикладі ТОВ
    Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи стратегічного управління 6 1.1. Стратегічно орієнтоване підприємство як відкрита система 6 1.2. Концептуальні засади формування стратегії підприємства 13 Розділ 2. Аналіз енергозбереження як стратегічний напрям реформування та розвитку ТОВ ЦЕК “ЕСК-Центр” 31 2.1. Аналіз фінансового стану ТОВ ЦЕК “ЕСК-Центр” 31 2.2. Діагностика стану підприємства у конкурентному середовищі 43 2.3 Вибір стратегій підприємства в умовах невизначеності та ризику 51 Розділ 3. Напрями удосконалення стратегічного управління ТОВ “ЕСК-Центр” 55 3.1. Методичні засади та інструментарій формування стратегічних альтернатив розвитку підприємства 55 3.2. Методичні підходи щодо формування портфеля інноваційної продукції 61 Висновки 70 Список використаної літератури 74-76 Курсова бакалаврська Мета роботи полягає в розробленні науково-методологічних, методичних та організаційних засад стратегічного планування енергосервісних компаній з адаптацією до умов транзитивної економіки України.

  2. Процес розробки стратегії маркетингу підприємства. Основні види стратегій
    ЗМІСТ Вступ 3 1. Маркетингова стратегія: сутність та ознаки 4 2. Особливості розробки ефективної маркетингової стратегії 9 3. Аналіз основних напрямків маркетингової стратегії 12 Висновок 21 Література 23

  3. Система та структура органів Державного казначейства України, їх повноваження та правова основа діяльності
    Державне казначейство у системі органів виконавчої влади, його система та структура 3 Завдання Державного казначейства і його підрозділів згідно законодавства України 5 Повноваження органів Державного казначейства 11 Література: 13

  4. Система та структура органів експортного контролю України, їх повноваження та правова основа діяльності
    Вступ 3 1. Історія створення і процес удосконалювання системи експортного контролю України. 4 2. Сучасна система експортного контролю України. 7 3. Правова база експортного контролю в Україні. 12 Висновок. 14 Список використаної літератури. 15

  5. Система і структура органів Державної податкової адміністрації України їх повноваження та правова основа діяльності
    Вступ 3 1. Сучасні наукові погляди про статус органів Державної податкової адміністрації в Україні 4 2. Система та завдання органів державної податкової служби 10 3. Основні функції податкових органів 15 Висновки 22 Список використаної літератури 24

  6. Система та структура органів центрального апарату Державної митної служби України, їх повноваження та правова основа діяльності
    Вступ 3 1. Органи державного регулювання митною справою та митні органи 4 2. Структура центрального апарату державної митної служби України 10 3. Правова основа діяльності працівників митних органів України 12 Висновок 15 Список використаної літератури 16

  7. Система і структура органів державного комітету інформаційної політики телебачення та радіомовлення України, їх повноваження та правова основа діяльності
    Вступ 3 1. Становлення органів влади у сфері інформаційної політики 5 2. Основні завдання та повноваження Державного комітету телебачення і радіомовлення 20 3. Інформаційна та комунікативна політика в Україні 28 Висновки 35 Перелік використаних джерел 37

  8. Поняття, місія, бачення, цінності, приклади впровадження на ринку транспортних послуг
    Вступ 3 1. Поняття, місія, бачення, цінності ринку транспортних послуг 4 2. Приклади впровадження на ринку транспортних послуг 11 ВИСНОВОК 15 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 16

  9. Основні індикатори корпоративної культури як засоби позиціювання організації. Місія, імідж корпорації
    Вступ 3 1. Основні індикатори корпоративної культури як засоби позиціонування організації 4 2. Місія. Імідж корпорації 12 Висновок 18 Використана література 19

  10. ЗАГАЛЬНО-СОЦІОЛІТИЧНІ КОНЦЕПЦІЇ СУСПІЛЬНОГО РОЗВИТКУ
    Вступ 2 1. Теоретичні моделі розвитку суспільства в домарксистській філософії 4 2. Діалектика - матеріалістична концепція суспільного розвитку 6 3. Альтернативні марксизму загально-соціологічні теорії 8 Висновок 11 Література 12

  11. Загально-соціологічні концепції суспільного розвитку
    1. Теоретичні моделі розвитку суспільства в домарксизській філософії 3 2. Діалектико-матеріалістична концепція суспільного розвитку 6 3. Альтернативні марксизму загально-соціологічні теорії 14 Список використаної літератури 19

  12. Загально-соціальні концепції суспільного розвитку
    1. Теоретичні моделі розвитку суспільства в домарксистській філософії 3 2. Діалектико-матеріалістична концепція суспільного розвитку 6 3. Альтернативні марксизму загально-соціологічні теорії 10 3.1. Ревізіонізм 10 3.2. Постіндустрійна теорія 10 Висновок 19 Список використаної літератури 21

  13. Глобалізація світогосподарських зв’язків та загально цивілізаційні проблеми людства
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ТА ОСНОВНІ ОЗНАКИ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ СУЧАСНОГО СВІТОВОГО ГОСПОДАРСТВА 6 1.1. Глобалізація: тенденції інтеграції, універсалізації та поляризації сучасного світу 6 1.2. Причини виникнення та особливості загальноцивілізаційних проблем людства 10 РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ НАПРЯМИ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ СВІТОВОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЇХ ВПЛИВ НА ЕКОНОМІКУ УКРАЇНИ 18 2.1. Контури становлення глобальної економіки 18 2.2. Економіка України у вимірі глобалізації 30 2.3. Вплив сучасної світової економічної кризи на українську економіку 35 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ РЕГУЛЮВАННЯ ГЛОБАЛЬНИХ ЕКОНОМІЧНИХ ПРОЦЕСІВ 43 3.1. Особливості загальноцивілізаційних проблем ХХ-ХХІ століття та напрями їх розв’язання 43 3.2. Удосконалення міжнародного регулювання глобальних проблем та місце і роль України у цих процесах 47 ВИСНОВКИ 53 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 56 ДОДАТКИ 61-62

  14. Характеристика активного туризму як засобу фізичної культури. Загально-фізична і спеціальна підготовка
    Характеристика активного туризму як засобу фізичної культури. Загально-фізична і спеціальна підготовка ДЖЕРЕЛА ТА ЛІТЕРАТУРА

  15. Еволюція стратегій підприємства
    Вступ 3 1. Еволюція тлумачення поняття "стратегія" зарубіжними та вітчизняними науковцями 5 2. Еволюція концепції стратегії підприємства 8 2.1. Основні історичні етапи розвитку стратегічного управління 8 2.2. Загальні концепції трактування стратегії підприємства 12 3. Характеристика розробок десяти шкіл стратегій 22 Висновок 28 Список використаної літератури 30 Додатки 33

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua