Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: ЦІНОУТВОРЕННЯ В ТУРИЗМІ (ID:24727)
| Размер: 15 кб. | Объем: 13 стр. | Стоимость: 65 грн. | Добавлена: 15.08.2012 |
СодержаниеЗавдання 1. Тести 2
1. Верхня межа ціни визначається:
2. Об'єктивною основою максимальної ціни товару є:
3. Попит на туристичні послуги є:
4. Характер попиту на додаткові послуги готелю є еластичним:
5. Розподільча функція ціни виявляється через таку складову ціни як:
6. Стимулююча функція ціни для фірми тур агента виявляється:
7. Функція ціни, що відображає те, у що обходиться суспільству задоволення конкретної потреби в тому чи іншому товарі (послузі) є:
8. За якою структурою ціна формуватися не може:
9. Назвіть не узаконені методи державного регулювання попиту на ринку:
10. Визначте методи державного регулювання цін на послуги для іноземних туристів, які не порушують взаємозв'язок основних елементів ринку туристичних послуг:

Завдання 2. Дайте письмову відповідь на наступні питання 5
2. 1. Визначить «попит» та охарактеризуйте чинники, що на нього впливають. 5
2.2. Наведіть та дайте коротку характеристику цінам, що використовуються в залежності від терміну їхньої дії. 8
Завдання 3. Визначте непрямі методи впливу держави на ціноутворення та обґрунтуйте їх. 10
Перелік літератури 12
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Основи теорії ціноутворення Ціноутворення в туризмі
    Завдання 1 3 Умови завдання. Побудуйте графік залежності попиту від ціни на прикладі споживання Вашою родиною будь-яких сезонних продуктів на протязі року. Визначте залежність попиту від ціни, зони еластичного попиту, нееластичного попиту. Завдання 2. 6 Умови завдання. Використовуючи періодичну пресу, виберіть товар, насичення яким на даний час на ринку збільшується. Прослідкуйте за рекламними оголошеннями та дослідіть залежність ціни на нього від кількості фірм, що пропонують даний товар. Побудуйте розподіл значень ціни, знайдіть розкид цих даних, їхнє середнє значення та відхилення. Завдання 3 8 Умови завдання. Побудуйте графік зміни ціни протягом року на туристичний продукт за Вашим вибором. Проведіть згладжування отриманої емпіричної кривої методом ковзної середньої. Дослідіть, як впливає сезон на рівень цін. Завдання 4 10 Умови завдання. Творче завдання. Знайдіть статтю в періодичній пресі, що характеризує тенденції зміни до цін на товари (споживчи, стратегічні, окремі туристичні продукти). Сформулюйте свої міркування відносно вказаних у статті причин зміни цін. Спрогнозуйте тенденцію зміни цін на даний вид товарів у майбутньому. Перелік літератури 12

  2. ЦІНОУТВОРЕННЯ В ТУРИЗМІ
    Завдання 1. Тести 4 1. Верхня межа ціни визначається: 2. Який вид зв'язку між ціною й попитом характерний для закону попиту: 3. Якщо товари замінюють один одного (є товарами субститутами), то зростання ціни на першій викличе: 4. Ціна пропозиції на ринку чистої конкуренції це: 5. Якщо ринкова ціна є вищою від рівноважної ціни, то це є наслідком того, що: 6. Обов'язковим елементом ціни є: 7. У ринковій економіці собівартість: 8. Стимулююча функція ціни для фірм тур операторів виявляється: 9. Пряме державне регулювання цін за окремими видами товарів і послуг здійснюється шляхом установлення: | 10. Граничний рівень рентабельності застосовується як інструмент формування: Завдання 2. Дайте письмову відповідь на наступні питання 6 2. 1. Визначте та охарактеризуйте функції ціни. 6 2.2. Наведіть та дайте коротку характеристику цінам, що використовуються в залежності від умов постачання товарів. 9 Завдання 3. Визначте прямі методи впливу держави на ціноутворення та обґрунтуйте їх. 11 Перелік літератури 12

  3. Ціноутворення в туризмі
    1. Основні інформаційні блоки, які повинен знати менеджер при вирішенні задач цінової політики фірми 4 2. Формування цін на туристичні послуги 9 Перелік використаних джерел 18

  4. Контрольна з ціноутворення в туризмі
    Зміст 1. Розрахунок ціни при обслуговуванні туристів на туристичних маршрутах. 3 2. Ціноутворення в рамках товарної номенклатури. 3 3. Задача. 12 Завдання: Собівартість виробу 100 грн. Рентабельність 25%, ПДВ = 20% Визначити відпускну ціну підприємства. Перелік використаних джерел 13

  5. Контрольна з ціноутворення в туризмі
    1. Стратегія ціноутворення на принципові новинки 3 2. Розрахунок ціни на туристичні послуги у власних туристичних господарствах 5 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 13

  6. ЦІНОУТВОРЕННЯ В ТУРИЗМІ Варіант 1
    Завдання 1. Тести 3 1. В якій теорії ціноутворення при формуванні ціни вирішальна роль належить суб'єктивній оцінці товару: 2. Згідно теорії трудової вартості, об'єктивною основою визначення ціни товару є 3. На ринку монополістичної конкуренції: 4. Верхня межа ціни визначається: 5. Якщо ринкова ціна є нижчою від рівноважної ціни, то це є наслідком того, що: 6. Реальною світовою ціною є: 7. Відпускною називається ціна, за якою продукція реалізується: 8. Якому постачальнику треба віддати перевагу, якщо продукція пропонується за однаковою ціною, але за різними видами «франко»: 9. Департамент цінової політики є структурним підрозділом: 10. Місцеві органи влади регулюють ціни на хліб і булочні вироби шляхом установлення: Завдання 2. Дайте письмову відповідь на наступні питання 6 2.1. Назвіть та охарактеризуйте чинники, що впливають на попит у туризмі 6 2.2. Наведіть та дайте коротку характеристику цінам, що використовуються в залежності від галузі (сфери товарного обігу). 10 Завдання 3. Визначте способи впливу держави на ціноутворення та обґрунтуйте їх. 12 Перелік літератури 14

  7. Економіка готельного та туристичного бізнесу. Ціноутворення в сучасному туризмі
    1. Ціноутворення в сучасному туризмі. 3 2. Ділове спілкування як важливий чинник успішного надання послуг персоналом готелю. 8 3. Транснаціональні корпорації в міжнародній торгівлі готельними послугами. 13 Література 20

  8. Ціноутворення в сфері туризму: Ринковий механізм ціноутворення
    1. Ринковий механізм ціноутворення 3 2. Практика державного регулювання цін в Україні 10 3. Задача. 15 Собівартість -- 500 грн. Рентабельність -- 20%, ставка акцизного збору - 40%. Торгівельна надбавка - 35% ціни посередника. Роздрібна ціна - 1944 грн. Витрати посередницької організації на одиницю продукції -125 грн. Визначити прибуток в складі збутової націнки. Література 17

  9. Ціноутворення
    Вступ 3 1. Історичні аспекти ціноутворення 5 2.Суть і методологія процесу ціноутворення 7 3. Цінові методи формування цін 8 4.Загальна класифікація цін 11 Висновок 15 Література 17 Тести 18 1.”Часть кожного фактора виробництва у формуванні вартості визначається "граничним продуктом". Це затвердження належить 18 2. Яка з перелічених теорій не належить до теорій, що визначають цінність товару 18 2. Теорія порівняльних переваг 18 3. До маркетонгових методів належать всі зазначені методи крім 18 4.Тендерний метод є різновидом методу: 18 5. До якого методу встановлення цін відносятся ціни на коштовності? 18 6.До цін що діють у зовнішній торгівлі, відносят: 19 7.Різновидом оптових цін є: 19 8. Чим менш еластичний попит, тим: 19 9. Ціна - це 19 10. Чуттєвість покупців до змін цін буде нижчою, якщо 19 10. Індикативні ціни - це різновид: 20 11. Різновидом оптових цін є: 20 12. Демпінгова ціна - це ціна: 20 13. Обсяг витрат формують 20 15. Залежно від часу дії ціни бувають такі: 21 Практичні завдання 21-30

  10. Ціноутворення
    Вступ - 3 - 1. Методи установлення цін з орієнтацією на конкуренцію - 4 - 2. Вплив попиту і пропозиціїна формування ринкових цін - 12 - Список використаної літератури - 18 - Задача Підприємство уклало договір на виробництво 1,5 тис. виробів на суму 75 тис. грн. Сума постійних витрат на виконання замовлення дорівнює 27 тис. грн., а змінні витрати на одиницю продукції — 20 грн. Визначити точку беззбитковості.

  11. Ціноутворення
    1. Визначення оптимального обсягу виробництва при наявності умовно-постійних витрат за визначеною ціною. 3 2. Методи ринкового ціноутворення. 7 Список використаної літератури 16

  12. Ціноутворення
    1.Характеристика цін за стадіями товаропросування 3 2.Біржові котирування, ціни товарних аукціонів (стартові ціни, ціни аукціонного кроку та ціни фактичної реалізації), ціни торгів 6 Задача 13 Кондитерська фабрика виробляє цукерки з шоколаду, які реалізує у різних містах України. Вартість сировини, матеріалів, які використовуються у виробництві цукерок (з урахуванням ПДВ), становить 2.85 ум.од. Витрати на оплату праці робітників фабрики - 0.58 ум.од., інші виробничі витрати становлять 0.46 ум.од. на кожну одиницю виробленої продукції. Акцизний збір на цукерки даної марки встановлено згідно з діючим законодавством України у розмірі 25%. Фабрика планує отримати прибуток у розмірі 0.45 ум.од. Витрати торговельного підприємства щодо підготовки цукерок до реалізації та їх реалізації становлять 1.45 ум.од. на кожну одиницю виробу. Торговельне підприємство планує отримати прибуток з кожної одиниці цукерок у розмірі 0,25 ум.од. Розрахувати роздрібну ціну цукерок шоколадних. Список використаної літератури 14

  13. Ціноутворення
    1. Методи визначення ціни з орієнтацією на конкурентів 2 2. Ціни за сферою обігу 11 3. Задача. 15 Роздрібне торговельне підприємство укладає контракт з виробником на постачання телевізорів із заводу виробника. Найменша партія, яку відправляє виробник, - 20 одиниць. Постачання здійснюється на умовах «франко- завод». Згідно з укладеною угодою виробник надає знижку при зростанні кількості придбаних телевізорів – на кожні 10 телевізорів після придбання 1ї партії у 20 телевізорів – знижка 2% на 1 телевізор. Відпускна ціна заводу – 580 у.е. за 1 телевізор. Роздрібне торгівельне підприємство щомісяця має можливість реалізувати до 60 телевізорів. Розрахувати за якою ціною торгівельне підприємство може отримати телевізор, якщо воно придбає його найбільшу партію, яку може реалізувати та середня знижка за цих умов поширюється на всі телевізори. Література 17

  14. Ціноутворення
    1. Особливості франкування при продажу товарів. 3 2. Система індикативних цін, що використовується в Україні. 5 Задача. 9 Продукція постачається на експорт. Визначте ціну FOB І CIF. Нижче Наведені умовні дані: • вартість товару - 100 ГРН.; • доставка в порт відправлення - 1 ГРН.; • вартість вантажно-розвантажувальних робіт ІЗ доставкою товару вздовж борту судна - 2 ГРН.; • вартість доставки на борт судна - 0,5 ГРН.; • фрахт до порту призначення - 5 ГРН.; • вартість вантажно-розвантажувальних робіт в країні-імпортері - 2,5 ГРН.; • доставка на склад покупця - 0,5 ГРН.; • страхування вантажу - 2 грн.

  15. К/р ціноутворення
    1. Проблеми підтримання еквівалентності обміну між галузями 3 2. Цінова політика підприємства 6 3. Основні положення економічної теорії А. Маршалла 12 Список використаної літератури 17

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua