Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Які цілі переслідує сучасний операційний менеджер (ID:24816)
| Размер: 24 кб. | Объем: 17 стр. | Стоимость: 45 грн. | Добавлена: 16.08.2012 |
Содержание
1. Які цілі переслідує сучасний операційний менеджер? 3
2. У чому полягає стратегія в керуванні операційною системою? 5
3. Як ви трактуєте поняття „операційна функція" й „операційна система"? 9
ТЕСТИ 13У кожному тесті необхідно вибрати одну правильну відповідь із запропонованих.
1. Види операцій:
2. Управління персоналом як складова операційного менеджменту включає наступні блоки:
3. Сутність нормування праці полягає в тому, щоб:
4. визначити витрати живої праці на виконання певного виду роботи у конкретних техніко-організаційних умовах і встановити на цій основі міру праці та рівня контролю.

Завдання 3. Побудувати структурно-логічну схему Вашої операційної діяльності. Пояснити її. 14
Список літератури 17

Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Які цілі переслідує сучасний операційний менеджер?
    1. Які цілі переслідує сучасний операційний менеджер? 3 2. У чому полягає стратегія в керуванні операційною системою? 7 3. Як ви трактуєте поняття „операційна функція" й „операційна система"? 11 ТЕСТИ 15 У кожному тесті необхідно вибрати одну правильну відповідь із запропонованих. 1. Види операцій: 1. Виробництво, постачання, транспортування, сервіс. 2. Виробництво, постачання, транспортування, сервіс, переробка ресурсів. 3. Виробництво, планування, постачання, транспортування, сервіс 4. Виробництво, постачання, транспортування. 2. Управління персоналом як складова операційного менеджменту включає наступні блоки: 1. Організаційний, функціональний, фінансовий. 2. Організаційний, функціональний. 3. Організаційний, функціональний, маркетинговий 4. Всі відповіді вірні. 3. Сутність нормування праці полягає в тому, щоб: 1. визначити витрати живої праці на виконання певного виду роботи і встановити на цій основі міру праці. 2. визначити витрати живої праці на виконання певного виду роботи. 3. визначити витрати живої праці на виконання певного виду роботи у конкретних техніко-організаційних умовах і встановити на цій основі міру праці. 4. визначити витрати живої праці на виконання певного виду роботи у конкретних техніко-організаційних умовах і встановити на цій основі міру праці та рівня контролю. 4. Норма обслуговування - це: 1. визначена кількість об'єктів (кількість машин, одиниць обладнання, працівників), яку повинен обслуговувати один або група працівників відповідної кваліфікації. 2. певна кількість об'єктів (кількість машин, одиниць обладнання, працівників), яку повинен обслуговувати один або група працівників відповідної кваліфікації за одиницю часу в конкретних умовах. 3. визначена кількість ресурсів, яку повинен обслуговувати один або група працівників відповідної кваліфікації за одиницю часу в конкретних умовах. 4. визначена кількість об'єктів (кількість машин, одиниць обладнання, працівників), яку повинен обслуговувати один або група працівників відповідної кваліфікації за одиницю часу в конкретних умовах. Побудувати структурно-логічну схему Вашої операційної діяльності. Пояснити її. 17 Список літератури 22

  2. Яка логіка алгоритмізації керування операціями? Які цілі переслідує сучасний операційний менеджер
    Завдання 1. (Потребує повної відповіді). 3 1. Яка логіка алгоритмізації керування операціями? 2. Які цілі переслідує сучасний операційний менеджер? 6 3. У чому полягає стратегія в керуванні операційною системою? 9 Завдання 2. 13 1. Виробничі системи (ОС) - це: 2. Виробнича ділянка - це: 3. Виділяють підсистеми операційної системи: 4. Закони динамічної організації ОС: Завдання 3. 16 Побудувати графік виконання робіт Б, В Е, Є (графік Гантта). Внести в нього необхідні позначення, що відбивають стан виконання робіт на кінець 4-го робочого дня. Робота Є має бути розпочата на початку 2-го робочого дня та закінчена в середині 9-го дня. На поточний момент фактичний стан виконання цієї роботи на 2 дні випереджає запланований. Робота Е розпочинається у 1-й день і закінчується у 3-й день. Виконується без відхилень. Робота Б мала бути розпочата у 3-й день, але через ремонт устаткування її початок відкладено на 1,5 дня. Тепер, робота має бути виконана протягом 5 повних днів. Робота в починається на початку 2-го дня; на її виконання потрібно 6 днів, але початок її виконання відкладено на один день. Література. 18

  3. ка логіка алгоритмізації керування операціями? 3 2. Які цілі переслідує сучасний операційний менеджер? 6 3. У чому полягає стратегія в керуванні операційною системою?
    Зміст Завдання 1 3 1. Яка логіка алгоритмізації керування операціями? 3 2. Які цілі переслідує сучасний операційний менеджер? 6 3. У чому полягає стратегія в керуванні операційною системою? 11 Завдання 2. У кожному тесті необхідно вибрати одну правильну відповідь із запропонованих 17 1. Виробничі системи (ОС) - це: 2. Виробнича ділянка - це: 3. Виділяють підсистеми операційної системи: 4. Закони динамічної організації ОС: Завдання 3. Вимагає розв'язання задачі з поясненням 19 Умови завдання. Побудувати графік виконання робіт Д Е, Р, С (графік Гантта). Внести в нього необхідні позначення, що відбивають стан виконання робіт на кінець 4-го робочого дня. Робота Т> має бути розпочата на початку 2-го робочого дня та закінчена в середині 9-го дня. На поточний момент фактичний стан виконання цієї робо-ти на 2 дні випереджає запланований. Робота Е розпочинається у 1-й день і закінчується у 3-й день. Виконується без відхилень. Робота Б мала бути розпочата у 3-й день, але через ремонт устаткування її початок відкладено на 1,5 дня. Тепер, робота має бути виконана протягом 5 повних днів. Робота В починається на початку 2-го дня; на її виконання потрібно 6 днів, але початок її виконання відкладено на один день. Перелік літератури 23

  4. Які задачі вирішує сучасний операційний менеджер?
    1. Які задачі вирішує сучасний операційний менеджер? 3 2. В чому полягає сутність процесного підходу в операційному менеджменті? 6 3. Як ви трактуєте поняття „операційна функція" й „операційна система"? 9 Завдання 2. 13 У кожному тесті необхідно вибрати одну правильну відповідь із запропонованих. 1. Види операцій: 5. Виробництво, постачання, транспортування, сервіс. 6. Виробництво, постачання, транспортування, сервіс, переробка ресурсів. 7. Виробництво, планування, постачання, транспортування, сервіс 8. Виробництво, постачання, транспортування. 2. Інформаційний масив - це: 5. упорядкована • за визначенням сукупність усіх видів інформації, що використовується керівними органами для вироблення керуючих впливів. 6. сукупність усіх видів інформації, що використовує гься керівними органами для вироблення керуючих впливів. 7. упорядкована за системною ознакою сукупність усіх видів інформації, що використовується керівними органами для вироблення керуючих впливів. 8. упорядкована за визначенням сукупність економічної інформації, що використовується керівними органами для вироблення керуючих впливів. 4. формування ресурсів, відновлення ресурсів; утилізація чи списання ресурсів. 3. Процес руху ресурсів включає: 1. відновлення ресурсів, утилізація чи списання ресурсів. 2. формування ресурсів, утилізація чи списання ресурсів. 3. формування ресурсів, переробку ресурсів, відновлення ресурсів, утилізація чи списання ресурсів. 4. Ресурси туристичного підприємства поділяються на види: 1. природні блага, об'єкти показу, об'єкти дозвілля, рекреаційні ресурси. 2. природні блага, об'єкти показу, об'єкти дозвілля, кліматичні ресурси. 3. природні блага, об'єкти показу, об'єкти дозвілля. 4. природні блага, об'єкти показу. Завдання 3 13 Вимагає розв'язання задачі з поясненням. Оцінюється за п'ятибальною системою. Обсяг продажу магазину становить 500 упаковок супового концентрату на рік. Попит рівномірно розподілений протягом року. Ціна придбання одного пакета - 2 ум. од. За одне замовлення власник магазину повинен сплатити 10 ум. од. Термін доставки замовлення від постачальника - 12 робочих днів (при 6-денному робочому тижні). За оцінками спеціалістів, витрати зберігання становлять 20 % від середньорічної вартості запасів. Скільки пакетів має замовляти власник кожного разу, якщо його мета полягає у мінімізації загальної вартості замовлень? Перелік літератури 17

  5. Менеджер - керівник трудового колективу
    Вступ 3 1. Сутність та види колективів, їх структура 5 1.1 Визначення трудового колективу 5 1.2. Принципи і методи побудови стабільного трудового колективу 9 1.3 Психологічні аспекти керування трудовим колективом. Психологічні типи керівників 10 1.4 Авторитет керівника і лідерство в трудовому колективі 12 1.5. Вплив керівника на психологічний клімат колективу 15 2. Стисла характеристика ВАТ “Одеський торговий дім” 18 2.1 Загальна характеристика об’єкта дослідження 18 2.2 Особлива характеристика підприємства 20 3.Характеристика методів управління трудовим колективом ВАТ “Одеський торговий дім” 23 3.1 Вплив стратегічних цілей підприємства на мотивацію персоналу щодо їх досягнення 23 3.2 Система індикаторів в управлінні персоналом підприємства 24 3.3 Критерії оцінки персоналу підприємства 26 4. Вдосконалення керівництва колективом ВАТ “Одеський торговий дім” 28 4.1. Аналіз досягнутих результатів 28 4.2 Пропозиції, щодо вдосконалення керівництва трудовим колективом 29 4.3 Пропозиції, щодо вдосконалення роботи менеджерів - керівників колективу 30 Висновки та пропозиції 33 Література 36 Додаток 1. Принципи побудови системи керування персоналом в організації 39-43

  6. Міжнародний менеджер: характеристика, рольові функції
    ЗМІСТ 1. Вступ 2 1. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 3 Міжнародний менеджер: характеристика, рольові функції 3. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 11 Міжнародний менеджмент "ЛУКОЙЛ" 4. Висновки 16 5. Список використаної літератури 18 Контрольну роботу виконують у вигляді реферату, який складається з двох частин: • теоретичної, в якій висвітлюється питання з теоретичного аспекту; • практичної, в якій наводиться приклад застосування теоретичних підходів у сфері міжнародного менеджменту. Реферат має містити чітко визначений план і професійно розкривати вибрану тему, а також мати дослідницький характер, що потребує проведення аналізу різноманітних літературних джерел за вибраною темою і формулювання відповідних висновків. Контрольна робота передбачає в середньому такий обсяг: 1. Вступ 2. Теоретична частина 3. Практична частина 4. Висновки 5. Список використаної літератури 6. Додатки (за потребою)

  7. Міжнародний менеджер: характеристика, рольові функції
    ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПОНЯТТЯ «МІЖНАРОДНИЙ МЕНЕДЖЕР» 4 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ОСОБЛИВОСТЕЙ ДІЯЛЬНОСТІ МЖНАРОДНОГО МЕНЕДЖЕРА 12 ВИСНОВКИ 17 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 18

  8. Визначити фінансово-економічні передумови, які дозволять ініціювати справу про банкрутство, систематизувати перелік документів, які є підставою для подання заяви про ініціювання справи про банкрутство
    Визначити фінансово-економічні передумови, які дозволять ініціювати справу про банкрутство, систематизувати перелік документів, які є підставою для подання заяви про ініціювання справи про банкрутство. 2 Список використаної літератури 7

  9. ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МЕНЕДЖМЕНТУ ОРГАНІЗАЦІЙ. ПОНЯТТЯ «МЕНЕДЖЕР» ТА «ЛІДЕР»
    ВСТУП 3 1. ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МЕНЕДЖМЕНТУ ОРГАНІЗАЦІЙ. ПОНЯТТЯ «МЕНЕДЖЕР» ТА «ЛІДЕР» 4 2. ОСНОВНІ СТИЛІ ЛІДЕРСТВА В ПРАКТИЦІ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 7 3. ФАКТОРИ, ЩО ВИЗНАЧАЮТЬ ЛІНІЮ ПОВЕДІНКИ КЕРІВНИКА В ОРГАНІЗАЦІЇ 11 ВИСНОВКИ 17 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 18 ДОДАТКИ 20

  10. Чому менеджер повинен враховувати поведінські аспекти контролю?
    ЧОМУ МЕНЕДЖЕР ПОВИНЕН ВРАХОВУВАТИ ПОВЕДІНСЬКІ АСПЕКТИ КОНТРОЛЮ? ЛІТЕРАТУРА

  11. Менеджмент організацій ВИЗНАЧТЕ ВІДМІННОСТІ МІЖ ПОНЯТТЯМИ "БІЗНЕСМЕН, ПІДПРИЄМЕЦЬ, МЕНЕДЖЕР"
    1. ВИЗНАЧТЕ ВІДМІННОСТІ МІЖ ПОНЯТТЯМИ "БІЗНЕСМЕН, ПІДПРИЄМЕЦЬ, МЕНЕДЖЕР" 3 2. ОХАРАКТЕРИЗУЙТЕ ВІДОМІ ВАМ ТЕОРІЇ МОТИВАЦІЇ 9 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 19

  12. Менеджер як суб’єкт і об’єкт організації праці
    Вступ 3 1. Характеристика праці менеджера, як складової управлінської діяльності 4 2. Функції менеджера 9 3. Ролі менеджерів 13 4. Необхідні риси сучасного українського менеджера 15 Висновок 20 Література 21

  13. Цілі підприємництва
    Вступ 3 1. Мета функціонування підприємства 4 2. Цілі підприємницької діяльності 6 Висновок 12 Список використаних джерел: 13

  14. Суть та цілі реклами
    Вступ 3 1. Сутність та загальні риси реклами 4 2. Цілі та завдання реклами 9 3. Функції реклами 14 Висновок 17 Список використаної літератури 19

  15. Ключові цілі і задачі організації
    ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 4 2. ФАКТОРИ, ЩО ВИЗНАЧАЮТЬ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ 11 3. СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНЦІЇ В МІЖНАРОДНОМУ БІЗНЕСІ 15 ВИСНОВОК 27 ЛІТЕРАТУРА 28

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua