Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Життєвий цикл операційної системи Що є продуктом і процесом операційної системи? (ID:24819)
| Размер: 31 кб. | Объем: 24 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 16.08.2012 |
Содержание1. Завдання 1 3
1.1. Життєвий цикл операційної системи 3
1.2. Що є продуктом і процесом операційної системи? 8
1.3. Як Ви розумієте поняття „надійність” операційних систем? 12
2. Завдання 2 20
Тести 20
У кожному тесті необхідно вибрати одну правильну відповідь із запропонованих.
1. Комплексні норми (норми трудомісткості) - це:
2. Типи організаційних структур:
3. Види переробних систем:
4. Методи забезпечення ресурсами:

3. Завдання 3 22
Вимагає розв'язання задачі з поясненням.
Група підприємців має намір заснувати приватну медичну фірму. Якщо стан ринку буде сприятливим, то вони отримуватимуть річний прибуток в обсязі 200 000 ум. од.; якщо ж ринок буде несприятливим, то втрати становитимуть 80 000 ум. од. Також вони можуть замовити проведення маркетингових досліджень, вартість яких 10 000 ум. од. Результати дослідження можуть бути позитивними чи негативними.
Необхідно побудувати дерево рішень і на основі його аналізу обрати оптимальну стратегію поведінки у визначених умовах.

Список використаної літератури 24

Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Життєвий цикл операційної системи
    Вступ 3 Життєвий цикл операційної системи 4 Висновок 9 Перелік використаної літератури 10

  2. У чому полягає сутність операційної системи Як ви розумієте поняття „потужності" операційної системи
    ЗАВДАННЯ 1 3 1. У чому полягає сутність операційної системи? 3 2. Як ви розумієте поняття „потужності" операційної системи? 11 3. Які класифікація операційних систем вам відомі? 17 Тест 1 Управління персоналом як складова операційного менеджменту включає наступні блоки: Тест 2 Три основні види розподілу праці: Тест 3 Методи оцінки рівня якості продукції: Тест 4 Вартісний аналіз - це: ЗАВДАННЯ 3 Побудувати структурно-логічну схему Вашої операційної діяльності. Пояснити її. ЛІТЕРАТУРА 24

  3. Яка логіка алгоритмізації керування операціями? 3 1.2. В чому полягає сутність операційної системи? 9 1.3. В чому полягає задача встановлення тривалості життєвого циклу операційної системи? 13
    1. Завдання 1 3 1.1. Яка логіка алгоритмізації керування операціями? 3 1.2. В чому полягає сутність операційної системи? 9 1.3. В чому полягає задача встановлення тривалості життєвого циклу операційної системи? 13 2. Завдання 2 18 Тести 18 У кожному тесті необхідно вибрати одну правильну відповідь із запропонованих. 2. Методи оцінки рівня якості продукції: 3. «Зірка якості» включає наступні елементи: 4. Методи забезпечення ресурсами: 3. Завдання 3 20 Вимагає розв'язання задачі з поясненням. Група підприємців має намір заснувати приватну медичну фірму. Якщо стан ринку буде сприятливим, то вони отримуватимуть річний прибуток в обсязі 100 000 ум. од.; якщо ж ринок буде несприятливим, то втрати становитимуть 40 000 ум. од. Також вони можуть замовити проведення маркетингових досліджень, вартість яких 5 000 ум. од. Результати дослідження можуть бути позитивними чи негативними. Необхідно побудувати дерево рішень і на основі його аналізу обрати оптимальну стратегію поведінки у визначених умовах. Список використаної літератури 22

  4. Класифікуйте чинники потужності операційної системи
    1. Класифікуйте чинники потужності операційної системи. 3 2. Які процеси є об'єктом нормування відносно операційних систем? 7 3. У чому полягає сутність задачі операційних інновацій? 13 ТЕСТИ 18 У кожному тесті необхідно вибрати одну правильну відповідь із запропонованих. 2. Фотографія робочого дня складається з таких етапів: 3. Сутність нормування праці полягає в тому, щоб: 4. Норма обслуговування - це: Задача 20 Вимагає розв'язання задачі з поясненням. Компанія з виробництва меблів надала такі відомості про свою діяльність (усі цифри - у тис. ум. од.): 2007 2008 Вихід Загальна вартість продажу виробленої продукції 22 35 Вхід Витрати на заробітну плату 10 15 Сировина та запаси 8 12 Амортизація основного устаткування 0,7 1,2 Інше 2,2 4,8 Розрахувати та проаналізувати одиничні показники продуктивності (ефективності використання) трудових ресурсів, сировини та запасів, а також загальну продуктивність фірми у 2007 та 2008 рр. Список літератури 22

  5. Класифікуйте чинники потужної операційної системи
    1. Завдання 1 3 1.1. Класифікуйте чинники потужної операційної системи 3 1.2. Які класифікації операційних систем вам відомі? 8 1.3. Як Ви трактуєте поняття «операційна функція» й «операційна система»? 11 2. Завдання 2 14 Тести 14 У кожному тесті необхідно вибрати одну правильну відповідь із запропонованих. 2. Інформаційний масив -це: 3. Сутність нормування праці полягає в тому, щоб: 4. Три основні види розподілу праці: 3. Завдання 3 16 Побудувати структурно-логічну схему Вашої операційної діяльності. Пояснити її Список використаної літератури 19

  6. Як ви розумієте поняття „потужності" операційної системи?
    1. Як ви розумієте поняття „потужності" операційної системи? 3 2. Які цілі переслідує сучасний операційний менеджер? 5 3. У чому полягає стратегія в керуванні операційною системою? 9 Завдання 2. 13 У кожному тесті необхідно вибрати одну правильну відповідь із запропонованих. У кожному тесті необхідно вибрати одну правильну відповідь із запро-понованих. 1. Етапи комунікацій: 1. кодування та обрання каналу; зародження ідеї; передача; декодування. 2. зародження ідеї; передача; кодування та обрання каналу; декодування. 3. зародження ідеї; кодування та обрання каналу; передача; декодування. 4. кодування та обрання каналу; зародження ідеї; передача; декодування. ... Завдання 3 16 Умови завдання. Побудувати структурно-логічну схему Вашої операційної діяльності. Пояснити її. Перелік літератури 19

  7. Як ви розумієте поняття „потужності" операційної системи?
    1. Як ви розумієте поняття „потужності" операційної системи? 3 2. Які цілі переслідує сучасний операційний менеджер? 8 3. У чому полягає стратегія в керуванні операційною системою? 13 Завдання 2. 19 У кожному тесті необхідно вибрати одну правильну відповідь із запропонованих. із запропонованих. 1. Етапи комунікацій: 1. кодування та обрання каналу; зародження ідеї; передача; декодування. 2. зародження ідеї; передача; кодування та обрання каналу; декодування. 3. зародження ідеї; кодування та обрання каналу; передача; декодування. 4. кодування та обрання каналу; зародження ідеї; передача; декодування. 2. Виробнича ділянка - це: 1. складна система утворена за допомогою взаємодії основного та допоміжного персоналу. 2. складна система утворена за допомогою взаємодії основного та допоміжного персоналу, основного та допоміжного обладнання. 3. складна система утворена за допомогою взаємодії основного персоналу, основного та допоміжного обладнання. 4. складна система утворена за допомогою взаємодії основного та допоміжного персоналу, основного обладнання. 3. Виділяють підсистеми операційної системи: 1. Забезпечуюча, управляюча, функціональна, цільова. 2. Забезпечуюча, управляюча, функціональна, цільова, переробна. 3. Забезпечуюча, управляюча, лінійна, функціональна, цільова. 4. Забезпечуюча, координуюча, управляюча, функціональна, цільова. 4. Закони динамічної організації ОС: 1. Енерції операційних систем, еластичності виробничих систем, безперервність удосконалення операційних систем. 2. Енерції операційних систем, еластичності виробничих систем, безперервність удосконалення операційних систем, реконструкцій операційних систем. 3. Енерції операційних систем, еластичності виробничих систем, безперервність удосконалення операційних систем, реконструкцій операційних систем, відповідність елементів ОС одне-одному. 4. Енерції операційних систем, еластичності виробничих систем, безперервність удосконалення операційних систем, реконструкцій операційних систем. Завдання 3 20 Побудувати структурно-логічну схему Вашої операційної діяльності. Пояснити її. ЛІТЕРАТУРА 23

  8. Як ви розумієте поняття „потужності" операційної системи?
    Завдання 1. (Потребує повної відповіді). 3 1. Як ви розумієте поняття „потужності" операційної системи? 3 2. Які класифікація операційних систем вам відомі? 6 3. Як ви трактуєте поняття „операційна функція" й „операційна система"? 10 Завдання 2. У кожному тесті необхідно вибрати одну правильну відповідь із запропонованих. 14 1. Види операцій: 2. Інформаційний масив - це: 3. Сутність нормування праці полягає в тому, щоб: 4. Норма обслуговування - це: Завдання 3. Вимагає розв'язання задачі з поясненням. 15 Корпорація займається виробництвом швидкодіючих 1-мегабайтиих чипів. Вона організувала запаси комплектуючих виробів десяти найменувань. Здійснити АВС-аналіз, використовуючи дані таблиці. Комплек-туючий виріб, шифр Річний обсяг, од. Вартісп однієї одиниці, ум. од. Загальна вартсть Частка у загальній вартості, % 10286 1000 90,00 280529000 5,44 12760 1550 17,00 266223350 5,16 12572 600 14,17 395113200 7,66 14075 2000 0,60 140290000 2,72 10867 350 42,86 484259650 9,39 10500 1000 12,5 2559674000 49,61 11526 500 154,00 3384500 0,07 01036 100 8.50 20614500 0,40 01307 1 200 0,42 646424400 12,53 10572 250 0,60 362567250 7,03 Разом 5159079850 100,00 Література 17

  9. Управління функціонуванням операційної системи ТОВ "ххх"
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ФУНКЦІОНУВАННЯМ ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Сутність управління процесом функціонування операційної системи підприємства 6 1.2. Характеристика факторів впливу на управління операційної системи підприємства 17 1.3. Методичні інструментарії оцінювання ефективності управління операційної системи підприємства 33 РОЗДІЛ II. СУЧАСНА ПРАКТИКА УПРАВЛІННЯ ФУНКЦІОНУВАННЯМ ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ТОВ «ххх» 41 2.1. Аналіз стану підприємства та його операційної системи ТОВ «ххх» 41 2.2. Характеристика стану управління функціонуванням операційної системи підприємства 46 2.3. Оцінювання ефективності управління функціонуванням операційної системи підприємства 62 РОЗДІЛ III. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ФУНКЦІОНУВАННЯМ ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ТОВ «ххх» 75 3.1. Оптимізація управління функціонуванням операційної системи підприємства 75 3.2. Механізм формування адаптивної операційної системи підприємства 91 3.3. Впровадження інновацій в управління операційної системи підприємства 93 ВИСНОВКИ 104 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 107 ДОДАТКИ 112

  10. Операційний менеджмент: Класифікуйте чинники потужності операційної системи
    1. Класифікуйте чинники потужності операційної системи. 3 2. Які класифікація операційних систем вам відомі? 6 3. Як ви трактуєте поняття „операційна функція" й „операційна система"? 11 Завдання 2 15 У кожному тесті необхідно вибрати одну правильну відповідь із запропонованих. 1. Види операцій: 1. Виробництво, постачання, транспортування, сервіс. 2. Виробництво, постачання, транспортування, сервіс, переробка ресурсів. 3. Виробництво, планування, постачання, транспортування, сервіс.. 4. Виробництво, постачання, транспортування. ........... Завдання 3 16 Побудувати структурно-логічну схему Вашої операційної діяльності. Пояснити її. Список використаної літератури 20

  11. За якими критеріями можливо оцінити ефективність операційної системи?
    1.1 За якими критеріями можливо оцінити ефективність операційної системи? 3 1.2. Які цілі переслідує сучасний операційний менеджер? 4 1.3. У чому полягає стратегія в керуванні операційною системою? 7 Завдання 2 У кожному тесті необхідно вибрати одну правильну відповідь із запропонованих. Тест 1 Стратегія процесу - це: 1. можливості виробництва, які доступні для виробництва товару. 2. теорії процесу, які доступні для виробництва товару. 3. можливості процесу, які доступні для виробництва та реалізації товару. 4. можливості процесу, які доступні для виробництва товару. Тест 2 Технічна пропозиція - це: Тест 3. Операція - це: Тест 4. Функції операційного менеджменту: Завдання 3. . Визначити часові параметри подій, робіт і критичний шлях для наведеного нижче сітьового графіка «роботи-події». Література 16

  12. За якими критеріями можливо оцінити ефективність операційної системи
    Завдання 1 3 1. За якими критеріями можливо оцінити ефективність операційної системи? 3 2. Які цілі переслідує сучасний операційний менеджер? 7 3. Як можливо зобразити структуру операційної системи? 12 Завдання 2. У кожному тесті необхідно вибрати одну правильну відповідь із запропонованих 16 1. Життєвий цикл продукту має наступні стадії: 2. Оптимізація передбачає: 3. Основні обмеження при використанні моделей: 4. До статистичних моделей відносять: Завдання 3 18 3. Структурно-логічна схема операційної системи Вашої професійної діяльності ( туристичний менеджер) Література 21

  13. Структура та форми функціонування внутрішнього економічного механізму операційної системи в умовах України
    Вступ 3 1. Теоретичні аспекти функціонування операційної системи виробничого підприємства 6 2. Понятття операційного процесу, його етапи та роль у діяльності підприємства 8 3. Аналіз внутрішнього економічного механізму операційних систем промислових підприємств 12 4. Обґрунтування науково-методичних засад управління операційною системою 21 Висновки 24 Література 27-28 Метою роботи є узагальнення теоретичних підходів та методичного апарату функціонування внутрішнього економічного механізму операційної системи виробничого підприємства в умовах України. Предметом дослідження є управління внутрішніми економічними операційними системами промислових підприємств. Об’єктом дослідження було визначення формування організаційно-економічного механізму функціонування внутрішньої економічної операційної системи промислових підприємств.

  14. Життєвий цикл проекту характеристика фази життєвого циклу проекту
    Зміст Вступ 3 1. Поняття інвестиційних проектів. 4 2. Життєвий цикл проекту 10 Висновок 14 Література 15

  15. Розробка та створення послуги. Життєвий цикл послуги
    Вступ 3 Розробка та створення послуги. Життєвий цикл послуги 4 1. Сутність послуги 4 2. Класифікація послуг 6 3. Специфіка маркетингу послуг 8 4. Розробка та створення послуги 10 5. Життєвий цикл послуги 15 Висновки 17 Література 18

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua