Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Забезпечення дотримання прав туриста як споживача туристичних послуг та відповідальність тур фірм (ID:24836)
| Размер: 25 кб. | Объем: 15 стр. | Стоимость: 45 грн. | Добавлена: 16.08.2012 |
Содержание1.Забезпечення дотримання прав туриста як споживача туристичних послуг та відповідальність тур фірм 3
2. Аквізиція туристів 9
ЛІТЕРАТУРА 15

Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Правовідносини туриста та турфірми в процесі заключення угоди на надання туристичних послуг
    Предмет: Міжнародне туристичне право Вступ 3 1. Загальна характеристика конституційно–правових основ туризму в Україні 3 2. Система законодавства України про туризм 8 3. Правовідносини туриста та турфірми 10 Висновки 18 Література. 20

  2. Правовідносини туриста та турфірми в процесі заключення угоди на надання туристичних послуг
    Вступ 3 1. Організаційні вимоги до туристичних фірм 4 2. Загальні вимоги до укладання договорів при здійсненні туристичної діяльності 6 3. Договір на туристичне обслуговування 14 Висновки 21 Література. 22 Предмет: Міжнародне туристичне право

  3. Відповідальність за організацію безпеки туристичних послуг
    з дисципліни «Міжнародне туристичне право» ЗМІСТ 1. Організація безпеки туристичних послуг 3 2. Відповідальність за організацію безпеки туристичних послуг 8 Список використаної літератури 11

  4. Відповідальність за організацію безпеки туристичних послуг
    1. Відповідальність за організацію безпеки туристичних послуг 2 2. Медичне страхування як засіб забезпечення безпеки туризму 5 Список використаних джерел 8

  5. Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Авіаль-тур», готелю «Олександрія», кафе «У Ольги»
    Вступ 3 І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «Авіаль-тур» 5 1.1. Загальна характеристика туристського підприємства «Авіаль-тур» 5 1.2. Основні напрямки діяльності туристського підприємства: 7 1.3. Аналіз технологічних процесів діяльності туристського підприємства при організації нового тур маршруту 8 II. Аналіз технологій надання готельних послуг на прикладі готелю «Олександрія» 19 2.1. Загальна характеристика підприємства «Олександрія» 19 2.2. Аналіз технології надання готельних послуг 22 2.3. Визначення рівня готельних послуг 26 III. Аналіз технологій надання ресторанних послуг на прикладі кафе «У Ольги» 29 3.1. Загальна характеристика підприємства кафе «У Ольги» 29 3.2. Аналіз технологій надання ресторанних послуг 30 3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 38 Висновки 43 Перелік використаної літератури 46

  6. Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Еліта-тур», готелю «Феофанія», ресторану «Феофанія»
    Вступ 3 І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «Еліта-тур» 5 1.1.Базова характеристика туристського підприємства «Еліта-тур» 5 1.2. Структура управління туристичним підприємством 5 1.3. основні напрямки туристичного підприємства 8 1.4. Аналіз технологічних процесів в діяльності туристичного підприємства 11 1.5. Технологія формування нового туристського маршруту 20 II. Аналіз технології гостинності на прикладі готелю «Феофанія» 28 2.1. Загальна характеристика підприємства 28 2.2.Аналіз технології готельних послуг 31 2.3.Визначення ріння готельних послуг 36 III. Аналіз технологи ресторанних послуг на прикладі ресторану «Феофанія» 39 3.1. Загальна характеристика підприємства 39 3.2. Технологія надання ресторанних послуг 41 3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 53 Висновки 56 Перелік використаної літератури 58 Додатки 60

  7. Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Лад-Тур», готелю «Дніпро», ресторану «Дніпро»
    Вступ 3 І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «Лад-Тур» 5 1.1. Загальна характеристика туристського підприємства «Лад-Тур» 5 1.2. Основні напрямки діяльності туристського підприємства: 7 1.3. Аналіз технологічних процесів діяльності туристського підприємства при організації нового тур маршруту 8 II. Аналіз технологій надання готельних послуг на прикладі готелю «Дніпро» 21 2.1. Загальна характеристика підприємства «Дніпро» 21 2.2. Аналіз технології надання готельних послуг 27 2.3. Визначення рівня готельних послуг 31 III. Аналіз технологій надання ресторанних послуг на прикладі ресторану «Дніпро» 35 3.1. Загальна характеристика підприємства «Дніпро» 35 3.2. Аналіз технологій надання ресторанних послуг 37 3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 46 Висновки 51 Перелік використаної літератури 53 Предметом дослідження виступають туристичне підприємство «Лад-Тур», готель «Дніпро», ресторан «Дніпро». Мета роботи полягає в аналізі технології надання туристичних послуг. При написанні роботи були використані статистичні матеріали, статті з періодичних видань, підручники, збірники. Структурно робота складається зі вступу, трьох основних розділів, висновку, списку використаних джерел та додатків.

  8. Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Арт-тур», готелю «Мир», ресторану «Мир-шоу»
    Вступ 3 І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «Акр-тур» 5 1.1.Базова характеристика туристського підприємства 5 1.2. Структура управління туристським підприємством 6 1.3. Основні напрямки діяльності туристичного підприємства 7 1.4. Аналіз технологічних процесів в діяльності туристичного підприємства 10 1.5. Технологія формування нового туристського маршруту 14 II. Аналіз технології гостинності на прикладі готелю «Мир» 21 2.1. Загальна характеристика підприємства 21 2.2.Аналіз технології готельних послуг 24 2.3.Визначення ріння готельних послуг 30 III. Аналіз технології ресторанних послуг на прикладі ресторану «Мир-шоу» 35 3.1. Загальна характеристика підприємства 35 3.2. Технологія надання ресторанних послуг 36 3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 53 Висновки 56 Перелік використаної літератури 58 Додатки 60

  9. Діяльність міліції та дотримання прав людини
    Зміст Вступ 3 1. Поняття, принципи, завдання міліції України, її права та обов’язки 5 2. Діяльність міліції та права громадян 6 3. Втілення міжнародних стандартів у професійну діяльність міліції України як фактор гуманізації її зв'язків з населенням 9 Висновок 15 Список використаної літератури 16

  10. Проблеми дотримання та захисту прав і свобод людини у сфері праці
    ВСТУП 3 1. ПРАВО НА ПРАЦЮ 5 2. ПРОБЛЕМА ЗАЙНЯТОСТІ ТА ЗАХИСТ ВІД БЕЗРОБІТТЯ 8 3. СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ БЕЗРОБІТНИХ 10 4. ПРАВО НА СПРАВЕДЛИВУ І ЗАДОВІЛЬНУ ВИНАГОРОДУ ЗА ПРАЦЮ 12 5. ПРАВО НА СТРАЙК 17 6. ОХОРОНА ПРАЦІ 19 ВИСНОВОК 23 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 24

  11. Захист прав споживача в туризмі
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ В ТУРИЗМІ 6 1.1. Особливості ринку туристичних послуг 6 1.2. Сутність та основні характеристики туристичних послуг 19 1.3. Аналіз нормативно-правової бази з питань захисту прав споживачів 28 РОЗДІЛ 2. ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ В ТУРИЗМІ 37 2.1. Безпека туристичних послуг 37 2.2. Cтраховий захист споживачів та працівників туристичної галузі 49 2.3. Особливості захисту прав споживачів туристичних послуг 64 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ В ТУРИЗМІ 73 3.1. Необхідність зміни політики страхових компаній у туристському секторі 73 3.2. Проблеми у страхуванні туристів та шляхи їх вирішення 84 ВИСНОВКИ 103 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 113 ДОДАТКИ 121

  12. Організація робити кадрової служби туристичних фірм
    1. Світовий досвід в організації роботи кадрової служби в турфірмах 3 2. Проблеми на недоліки в організації кадрових служб та пропозиції щодо 12 удосконалення роботи кадрових служб туристичних фірм 12 Література 19

  13. Умови та види співробітництва туристичних фірм з підприємствами готельно-ресторанного бізнесу
    ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ТУРИСТСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПРИКЛАДІ ТУРИСТСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА ”Назва” 4 1.1. Загальна характеристика туристського підприємства ”Назва” 4 1.2. Основні напрямки діяльності туристського підприємства 5 РОЗДІЛ 2. СПІВРОБІТНИЦТВО ТУРИСТСЬКОЇ ФІРМИ «Назва» З ПІДПРИЄМСТВАМИ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ 8 2.1. Уподобання населення за типами організації відпочинку 8 2.2. Умови співробітництва тур. фірми «Назва» з підприємствами готельно-ресторанного бізнесу 22 2.3. Аналіз співробітництва тур. фірми «Назва» з готелем «Назва готелю» та аналіз послуг 24 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36 ДОДАТКИ 38-40 Додакти у архіві 6 стор.

  14. Формування маркетингової стратегії виходу українських туристичних компаній на європейський ринок туристичних послуг
    Вступ 3 Розділ 1. Передумови виходу туристичних компаній на європейський ринок 6 1.1. Особливості та фактори розвитку індустрії туризму в Європі та Україні 6 1.2. Характеристика кон'юнктури туристичного ринку Європи 15 1.3. Використання концепції стратегічного управління в індустрії туризму 25 Розділ II. Основні напрямки стратегії українських компаній на європейському ринку туристичних послуг 32 2.1. Дослідження європейського ринку туристичних послуг 32 2.2. Аналіз цільових ринків та вибір стратегії захвату 36 2.3. Вибір маркетингової стратегії 41 2.4. План стратегічного маркетингу ТОВ „Тур-сервіс” 46 2.5. Оцінка та контроль виконання маркетингового плану 65 Розділ III. Шляхи підвищення ефективності маркетингової стратегії підприємства ТОВ „Тур-сервіс” 68 3.1. Впровадження системи підтримки продаж 68 3.2. Прогнозування попиту та забезпечення конкурентоспроможності 73 3.3. Використання сучасних інформаційних технологій в просуванні турпродукту на європейському ринку 89 Висновок 96 Список використаної літератури 100 Додатки 107

  15. Характеристика фірм-віолентів і фірм-патієнтів
    Вступ 2 1. Характеристика фірм-віолентів 3 2. Характеристика фірм-патієнтів 9 Висновки 17 Література 18

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua