Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Диференційований підхід до екскурсійного обслуговування іноземних туристів (ID:24837)
| Размер: 22 кб. | Объем: 15 стр. | Стоимость: 45 грн. | Добавлена: 16.08.2012 |
Содержание1.Диференційований підхід до екскурсійного обслуговування іноземних туристів 3
2. Шляхи оптимізації екскурсійної діяльності 8
ЛІТЕРАТУРА 15

Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Особливості обслуговування в готелі іноземних туристів
    Вступ 3 1. Історія та сучасний стан розвитку іноземного туризму в Україні 5 1.1. Історія розвитку іноземного туризму та матеріальної бази обслуговування іноземців в Україні 5 1.2. Сучасний стан розвитку іноземного туризму в Україні 13 2. Матеріальна база розміщення та обслуговування іноземних туристів в готелях України 21 2.1. Характеристика сучасного стану матеріальної бази розміщення для іноземних туристів в Україні 21 2.2. Особливості надання послуг іноземним туристам в готелях України 31 Висновки та пропозиції 40 Список використаної літератури 43

  2. Особливості обслуговування в готелі іноземних туристів
    ВСТУП 3 1. ІНОЗЕМНИЙ ТУРИЗМ В УКРАЇНІ - ІСТОРІЯ ТА СУЧАСНІСТЬ 6 1.1 Іноземний туризм в готельному господарстві 6 1.2 Іноземний туризм в Україні - історія розвитку 11 1.3 Іноземний туризм в Україні на сучасному етапі 14 2. ГОТЕЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО УКРАЇНИ ТА СПЕЦИФІКА ОБСЛУГОВУВАННЯ ІНОЗЕМНИХ ГОСТЕЙ 17 2.1 Готельне господарство України на сучасному етапі 17 2.2 Специфіка організації обслуговування іноземних туристів в готелях 29 3. ПРОПОЗИЦІЇ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОБСЛУГОВУВАННЯ ІНОЗЕМНИХ ТУРИСТІВ В ГОТЕЛЯХ УКРАЇНИ 36 3.1 Пропозиція щодо надання послуг іноземним туристам в готелях України 36 3.2 Надання рекламних послуг 39 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 42 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 45

  3. Диференційований підхід в навчанні
    ВСТУП 3 Розділ 1. Реалізація процесу навчання на сучасному етапі 4 1.1. Принципи процесу навчання 4 1.2. Поняття диференційованого навчання, види диференціації 6 Розділ 2. Організація навчання на основі диференціації 9 2.1. Врахування особливостей учнів при диференційному навчанні.13 2.2. Технологія різнорівневого навчання 10 2.3. Оцінювання при диференційованому навчанні 12 ВИСНОВОК 14 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 16 (20 джерел)

  4. Організація екскурсійного обслуговування сільського населення
    Організація екскурсійного обслуговування сільського населення Література

  5. МУЗЕЇ КИЇВЩИНИ ТА ЇХ ЗАЛУЧЕННЯ ДО СИСТЕМИ ТУРИСТИЧНО-ЕКСКУРСІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
    ВСТУП 3 1. СТАНОВЛЕННЯ МУЗЕЙНОЇ СПРАВИ В УКРАЇНІ 7 2. КЛАСИФІКАЦІЯ ТА КОРОТКА ХАРАКТЕРИСТИКА МУЗЕЇВ КИЇВЩИНИ 14 3. РОЛЬ І ЗНАЧЕННЯ МУЗЕЇВ У РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ 27 НА КИЇВЩИНІ 27 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38

  6. Організація спелеологічного туру в Україні для іноземних туристів
    ПЛАН Вступ 3 Розділ І. Маркетингові аспекти розробки туру 6 1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 6 1.2. Оцінка пропозиції 10 1.3.Набір вимог до процесів обслуговування туристів під час подорожі 12 Розділ ІІ. Проект туру 13 2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 13 2.1.1. Умови в'їзду та можливі варіанти доставки туристів в країну 13 2.1.2.Оцінка території 13 2.2. Форма туру та схема маршруту 16 2.3. Пакет послуг 16 2.4. Програма туру 17 2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 18 2.6. Економічне обґрунтування проекту туру 19 Розділ ІІІ. Маркетинг нового туру 21 3.1. Позиціювання та просування нового туру 21 3.2. Рекламно-інформаційна підтримка 22 Висновки 25 Список використаних джерел 27 Додатки 28 Додаток А. Схема маршруту 28 Додаток Б. Технологічна карта туристської подорожі за маршрутом 29 Тема даної роботи присвячується розробці спелеологічного туру до печери «Млинки» для іноземних туристів. Обґрунтування вибору маршруту туру полягає в тому, що пропозиція на ринку турів по Україні досить велика, але даному спелеологічному напрямку для іноземних туристів приділяється мало уваги. Дивлячись на те, що в останні часи зростає попит на спортивні і пригодницькі тури та інтерес до України з боку іноземців, цей напрямок на думку автора дуже перспективний, якщо взяти до уваги поєднання екстремального, спелеологічного і пригодницького напрямку туру. Тривалість туру з точки зору цільовою сегменту не повинна перевищувати 2-3 днів, в зв’язку з тим, що об’єкт показу не передбачає його більш довге дослідження. Іноземні туристи готові витратити на відпочинок досить великі кошти, але їх необхідно забезпечити відповідним сервісом. Потенційними споживачами даного туру виступають іноземні туристи, яких цікавить помірно-екстремальний туризм в поєднанні з відпочинком. Дані туристи можуть бути, як гостями країни так і працювати в Україні, в такому випадку даний тур матиме прив’язку до трудового тижня, як тур вихідного дня. Мета даної роботи полягає в розробці конкурентоспроможного туристичного продукту з урахуванням сучасної ситуації на ринку туристичних послуг в даному напрямку. Для досягнення мети автор ставить перед собою наступне завдання: • оцінити попит на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта туру; • оцінити пропозицію на ринку туристичних послуг в даному напрямку; • розробити інформаційне забезпечення програми туру; • розглянути умови в'їзду та можливі варіанти доставки туристів в країну; • оцінити території, що використовуються в турі; • дати характеристику форми туру та розробити схему маршруту туру; • розробити пакет послуг, що надаватимуться в турі; • розробити програму туру; • дати характеристику організаційно-технічного забезпечення туру; • надати економічне обґрунтування проекту туру; • розробити маркетинговий план позиціювання та просування нового туру; • розробити рекламно-інформаційну підтримка туру; • надати обґрунтовані висновки, щодо проведеної роботи. Структурно робота складається зі вступу, трьох частин, висновку, списку використаних джерел та додатків.

  7. Обслуговування у готелях туристів 3 віку
    Вступ 3 1. Теоретичні основи дослідження туризму третього віку 5 1.1. Специфіка і загальна структура видів туризму за віковим показником 5 1.2. Туризм третього віку в світі та в Україні 9 2. Організація надання послуг туристам третього віку в Україні 16 2.1. Сучасний стан готельного господарства України 16 2.2. Особливості надання послуг туристам третього віку в готелях Україні на прикладі готелю ВАТ «Назва» 21 3. Пропозиції щодо вдосконалення надання послуг 30 3.1. Основних послуг готелю 30 3.2. Додаткових послуг готелю 31 Висновок 35 Список літератури 37

  8. Плани та класи обслуговування туристів
    1.Плани та класи обслуговування туристів 3 2. Характеристика банкету "Коктейль" 10 3. Аналіз особливостей харчування туристів з Фінляндії на території України. 18 ЛІТЕРАТУРА 21

  9. Організація обслуговування туристів (на прикладі )
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ НА УТРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 4 1.1. Умови й порядок обслуговування туристів туристичним підприємством 4 1.2. Організація обслуговування на туристичному підприємстві 8 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «ГОТЕЛЬ «...» 13 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 13 2.2. Аналіз кадрового потенціалу туристичного підприємства 19 2.3. Аналіз особливостей організації системи обслуговування туристів на туристичному підприємстві 24 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ОСНОВНИХ НАПРЯМКІВ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «ГОТЕЛЬ «...» 35 3.1. Напрямки вдосконалення системи якості надання туристичних послуг на підприємстві 35 3.2. Пропозиції щодо вдосконалення системи обслуговування туристів 43 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 50 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 52 ДОДАТКИ 55

  10. Обслуговування туристів в Аеропорту "Київ"
    ВСТУП 3 1. ЦИВІЛЬНА АВІАЦІЯ УКРАЇНИ 5 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА АЕРОПОРТУ 11 2.1. Історія аеропорту "Київ" 11 2.2. Аеропорт «Київ» сьогодні 13 3. СЛУЖБИ АЕРОПОРТУ. 16 3.1. Вантажний термінал 16 3.2. Готель аеропорту «Київ» 18 3.3. Наземне обслуговування 19 3.4. Служба авіаційної безпеки 19 3.5. Служба радіонавігаційного та світлотехнічного забезпечення польотів 20 4. ПОСЛУГИ ПАСАЖИРАМ 23 5. ВІП-ОБСЛУГОВУВАННЯ 25 6. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ 28 7. Порівняння з аеропортом «Бориспіль» 35 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 43 ДОДАТОК 1. Обсяги перевезень пасажирів і вантажів різними видами транспотру 44 ДОДАТОК 2. Перелік різних служб КП МА „Київ”, їх телефони та розклад роботи 49 ДОДАТОК 3. Карта польотів з КП МА „Київ” 51 ДОДАТОК 4. Розклад рейсів 52

  11. Плани та класи обслуговування туристів
    1. Плани та класи обслуговування туристів 3 2. Характеристака банкету "Коктейль" 12 3. Аналіз особливостей харчування туристів з Фінляндії на території України 16 Список використаної літератури 19

  12. Плани та класи обслуговування туристів
    Плани та класи обслуговування туристів 3 Список використаної літератури 8

  13. Обслуговування релігійних туристів в готелях
    Вступ 3 1. Історія релігійного туризму 5 1.1. Сутність релігійного туризму, та його види 5 1.2. Напрямки розвитку сучасного релігійного туризму на сучасному етапі в Україні 9 2. Особливості туристів з релігійною метою і організації додаткових послуг 17 2.1. Розміщення туристів на релігійному турі 17 2.2. Харчування туристів на релігійному турі 23 Висновок 29 Список використаних джерел 31 Додатки 33 Мета даної роботи дослідження особливостей обслуговування туристів на релігійному турі в готелях. Джерельна база курсової роботи охоплює спеціальну літературу по готельному обслуговуванню та туризму, а також статті та дослідження щодо даної тематики

  14. Структура собівартості транспортного обслуговування туристів
    Структура собівартості транспортного обслуговування туристів 3 Висновок 13 Література 15

  15. Організація обслуговування туристів в аеропорту Бориспіль
    Зміст Вступ 3 1. Транспортна складова турпродукту 6 1.1. Роль авіаційних перевезень у міжнародному туризмі 6 1.2. Світовий ринок авіаперевезень на початку ХХІ століття 9 1.3. Огляд світових аеропортів 10 2. Аналіз обслуговування туристів у ДМА “Бориспіль” 17 2.1. Створення конкурентоспроможних туристичних послуг 17 2.2. Внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства, як об'єкти управління якістю товарів і послуг 22 2.3. Маркетингова політика аеропорту "Бориспіль"щодо обслуговування пасажирів. 29 2.4. Конкурентна стратегія підприємства. 32 3. Проблеми та перспективи ДМА “Бориспіль” з обслуговування туристів 35 Висновки 40 Література 43 Мета роботи – аналіз організації обслуговування туристів та розробка рекомендацій щодо формування стратегій економічного розвитку ДМА “Бориспіль”. Для досягнення поставленої мети вирішуються наступні завдання: - аналіз сучасного стану та встановлення тенденцій розвитку світового ринку авіаперевезень; - узагальнення досвіду кращих аеропортів світу з формування пасажиропотоків; - аналіз організації обслуговування туристів у ДМА “Бориспіль” та розробка рекомендацій з її удосконалення; - розробка методичних та практичних рекомендацій по формуванню стратегії розвитку авіапідприємств, зокрема ДМА “Бориспіль”. Об’єктом дослідження є процеси обслуговування туристів в ДМА “Бориспіль”. Предметом дослідження є науково-методичні підходи до обґрунтування стратегій розвитку авіатранспортних підприємств, які враховують особливості їх діяльності в конкурентному середовищі.

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua