Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Організація та проведення для туристів дегустацій (ID:24851)
| Размер: 18 кб. | Объем: 14 стр. | Стоимость: 35 грн. | Добавлена: 16.08.2012 |
Содержание2. Організація та проведення для туристів дегустацій. 3
3. Аналіз особливостей харчування туристів із Франції на території України 10
Список використаної літератури 14

Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Організація та проведення для туристів дегустацій
    1. Організація та проведення для туристів дегустацій 2. Література

  2. Організація та проведення для туристів пікніків
    1. Організація та проведення для туристів пікніків 3 2. Література 7

  3. Організація спелеологічного туру в Україні для іноземних туристів
    ПЛАН Вступ 3 Розділ І. Маркетингові аспекти розробки туру 6 1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 6 1.2. Оцінка пропозиції 10 1.3.Набір вимог до процесів обслуговування туристів під час подорожі 12 Розділ ІІ. Проект туру 13 2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 13 2.1.1. Умови в'їзду та можливі варіанти доставки туристів в країну 13 2.1.2.Оцінка території 13 2.2. Форма туру та схема маршруту 16 2.3. Пакет послуг 16 2.4. Програма туру 17 2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 18 2.6. Економічне обґрунтування проекту туру 19 Розділ ІІІ. Маркетинг нового туру 21 3.1. Позиціювання та просування нового туру 21 3.2. Рекламно-інформаційна підтримка 22 Висновки 25 Список використаних джерел 27 Додатки 28 Додаток А. Схема маршруту 28 Додаток Б. Технологічна карта туристської подорожі за маршрутом 29 Тема даної роботи присвячується розробці спелеологічного туру до печери «Млинки» для іноземних туристів. Обґрунтування вибору маршруту туру полягає в тому, що пропозиція на ринку турів по Україні досить велика, але даному спелеологічному напрямку для іноземних туристів приділяється мало уваги. Дивлячись на те, що в останні часи зростає попит на спортивні і пригодницькі тури та інтерес до України з боку іноземців, цей напрямок на думку автора дуже перспективний, якщо взяти до уваги поєднання екстремального, спелеологічного і пригодницького напрямку туру. Тривалість туру з точки зору цільовою сегменту не повинна перевищувати 2-3 днів, в зв’язку з тим, що об’єкт показу не передбачає його більш довге дослідження. Іноземні туристи готові витратити на відпочинок досить великі кошти, але їх необхідно забезпечити відповідним сервісом. Потенційними споживачами даного туру виступають іноземні туристи, яких цікавить помірно-екстремальний туризм в поєднанні з відпочинком. Дані туристи можуть бути, як гостями країни так і працювати в Україні, в такому випадку даний тур матиме прив’язку до трудового тижня, як тур вихідного дня. Мета даної роботи полягає в розробці конкурентоспроможного туристичного продукту з урахуванням сучасної ситуації на ринку туристичних послуг в даному напрямку. Для досягнення мети автор ставить перед собою наступне завдання: • оцінити попит на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта туру; • оцінити пропозицію на ринку туристичних послуг в даному напрямку; • розробити інформаційне забезпечення програми туру; • розглянути умови в'їзду та можливі варіанти доставки туристів в країну; • оцінити території, що використовуються в турі; • дати характеристику форми туру та розробити схему маршруту туру; • розробити пакет послуг, що надаватимуться в турі; • розробити програму туру; • дати характеристику організаційно-технічного забезпечення туру; • надати економічне обґрунтування проекту туру; • розробити маркетинговий план позиціювання та просування нового туру; • розробити рекламно-інформаційну підтримка туру; • надати обґрунтовані висновки, щодо проведеної роботи. Структурно робота складається зі вступу, трьох частин, висновку, списку використаних джерел та додатків.

  4. Паспортно-візові формальності для українських туристів
    1. Паспортно-візові формальності для українських туристів 3 2. Види й форми програмних заходів 12 Література 21

  5. Розроблення анкети для проведення опитування
    1. Вступ 3 2. Визначення споживчого товару та маркетингову проблему цього товару 4 3. Результати взаємного анкетування 6 4. Реклама даного товару 7 5. Висновки 8 6. Список використаної літератури 10

  6. Розроблення анкети для проведення опитування
    Вступ - 3 - 2. Зразок анкети для виявлення вимог споживачів кави. - 4 - 3. Результати взаємного опитування - 7 - 4. Реклама кави Назва- 8 - Висновки - 9 - Список використаної літератури - 10 -

  7. Характеристика можливостей організації туризму для українських туристів у Португалії
    Вступ 3 1. Загальна інформація про досліджувану країну 4 2. Аналіз статистичних даних 5 3. Перелік та опис об’єктів Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО, розташованих та території даної країни 6 4. Видатні туристські об’єкти даної країни 7 5. Цінні лікувально-оздоровчі ресурси та їх розташування 8 6. Основні туристські центри 9 7. Місцеві традиції, звички, вірування, що обмежують туристську діяльність або вимагають дотримання певних правил 15 Висновок 16 Список використаної літератури 18

  8. Контрольна робота: ремонт техніки для підводного плаваня туристів
    Використана література: 1. Бризгалов А.А. Основи підводного спорту. – М.: 1959р. 2. Биков В.П. В холодних глибинах: записи підводного туритса. – Л.: 1964р. 3. Курілов П.А. Спускаючись до підводного світу. – Влад.: 1963р.

  9. Рекламна кампанія та особливості її проведення для підприємства
    Вступ 3 1. Cутність рекламної кампанії підприємства 4 2. Способи встановлення комунікації з суб’єктами ринку і засоби реклами 7 3. Аналіз рекламної кампанії Борщагівського хіміко-фармацевтичного заводу 13 Висновки 20 Література 22 Додаток 1. План проведення рекламної кампанії БХФЗ 24 Додаток 2. Креативні матеріали для упакування, преси, виставок, метро, лікарень та аптек 25 Серія упакувань 25 Стенд на фармацевтичній виставці (у людський зріст) 26 Диспенсер (для аптек і мед.установ) 27 Листівка 28 Макет для спец. видань 29 Макет для метро 30 Макети для преси 31 Додаток 3. PR-матеріали 32

  10. Рекламна кампанія та особливості її проведення для підприємства
    Визначення маркетингу 3 Функції маркетингу 3 Визначення термінів 4 Вступ 5 1. Реклама в системі ефективного просування товарів і послуг 6 2. Проведення рекламної кампанії підприємства ТОВ «А-Прінт» 13 Висновки 17 Список використаної літератури 18

  11. Рекламна компанія та особливості її проведення для підприємства
    ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4 2. ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ 16 ВИСНОВКИ 20 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 21 ДОДАТКИ 22

  12. Сценарій для проведення шкільного свята «Веселі старти»
    1. Програма 3 2. Літературний сценарій 4 4. Монтажний лист 10 5. План організації простору 11 6. Мізансцена 12

  13. Організація перевезень туристів
    1. Історія виникнення морських круїзів. Основні ринки морських круїзів та їх характеристика. Провідні світові круїзні компанії 3 2. Забезпечення безпеки на автобусних маршрутах і турах 8 Література 14

  14. Організація харчування туристів з Польщі
    ВСТУП 3 І. ЕТНІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАРОДУ ПОЛЬЩІ 6 1.1. Формування національної кухні Польщі та фактори, що вплинули на її формування 6 1.2. Характеристика та аналіз туристичного потоку в Україну туристів з Польщі 8 ІІ. ОСОБЛИВОСТІ ХАРЧУВАННЯ ТУРИСТІВ З ПОЛЬЩІ В УКРАЇНІ 15 2.1. Національні смаки та особливості національного харчування туристів з Польщі 15 2.2. Національна українська кухня, як база харчування для туристів з Польщі 17 2.3. Національна українська кухня, як предмет туристичного інтересу і пропозиції для туристів з Польщі 23 2.4. Організація харчування туристів з Польщі в закладах ресторанного господарства м. Києва 26 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 31 ДОДАТКИ 33

  15. Організація харчування туристів в Ізраїлі
    Вступ 3 Розділ І. Етнічні особливості народу Ізраїлю 6 1.1. Національні та етнічні особливості народу Ізраїлю 6 1.2. Характеристика та аналіз туристичного потоку в Україні туристів Ізраїлю 9 Розділ ІІ. Особливості харчування туристів Ізраїлю в Україні 13 2.1. Національні смаки і особливості національного харчування туристів Ізраїлю 13 2.2. Національна українська кухня, як база для харчування туристів Ізраїлю 15 2.3. Національна українська кухня, як предмет туристичного інтересу і пропозиції в туристів Ізраїлю 18 2.4. Організація харчування туристів Ізраїлю в Києві підприємствами громадського харчування 20 Висновки і пропозиції 27 Список використаної літератури 28 Додатки 29

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua