Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КурсоваяТема: Організація товаропостачання малого підприємства та шляхи його удосконалення ТОВ «Назва» (сільський магазин прод та інших побутових товарів) (ID:24868)
| Размер: 60 кб. | Объем: 29 стр. | Стоимость: 100 грн. | Добавлена: 16.08.2012 |
СодержаниеВСТУП 3
1. Аналіз організації товароруху малого підприємства ТОВ «Назва» 6
2. Аналіз ефективності товаропостачання ТОВ «Назва» 13
3. Шляхи удосконалення організації товаропостачання малого підприємства 17
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 24
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 26
ДОДАТКИ 29

Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Організація товаропостачання малого підприємства та шляхи його удосконалення ТОВ «ххх» (сільський магазин прод та інших побутових товарів)
    ВСТУП 3 1. Аналіз організації товароруху малого підприємства ТОВ «ххх» 6 2. Аналіз ефективності товаропостачання ТОВ «ххх» 13 3. Шляхи удосконалення організації товаропостачання малого підприємства 17 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 26 ДОДАТКИ 29

  2. Формування товарного асортименту в магазині та шляхи його удосконалення (на прикладі ТОВ "назва")
    Вступ 3 1. Поняття товарного асортименту та його сутність 5 2. Етапи формування товарного асортименту у роздрібному торговому підприємстві 11 3. Аналіз комерційної діяльності ТОВ "ДЦ назва" 14 4. Оцінка товарного асортименту ТОВ "ДЦ назва" 23 5. Шляхи удосконалення формування товарного асортименту на ТОВ "ДЦ назва" 31 Висновки 41 Список використаних джерел 46 Додаток 1. Ідентифікаційні реквізити, місцезнаходження та засоби зв’язку ТОВ «назва» 49 Додаток 2. Асортимент продукції виробництва A.S. Watson Group (догляд за будинком) 50

  3. Організація доставки хліба та хлібо-булочних виробів у роздрібну торгівельну мережу та шляхи її удосконалення (на прикладі ТОВ "Назва")
    Вступ 3 1. Сутність та основи вимог до товаропостачання на підприємствах роздрібної торгівельної мережі 6 2. Господарчі зв'язки супермаркетів з постачальниками товарів. Порядок оформлення документів при доставці хліба та хлібо-булочних виробів у роздрібну торгівельну мережу 17 3. Аналіз товаропостачання хліба та хлібо-булочних виробів ТОВ "Назва" 23 4. Оцінка ефективності комерційних угод з товаропостачання хліба та хлібобулочних виробів ТОВ "Назва" 30 5. Шляхи підвищення ефективності товаропостачання хліба та хлібо-булочних виробів ТОВ "Назва" 36 Висновки та пропозиції 44 Література 47 Додаток 1. Рейтинги торговельних мереж 50 Додаток2. Товарно-транспортна накладна на відпуск хлібобулочних виробів 52

  4. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ТОВАРОПОСТАЧАННЯ КАВОВАРОК (ЗА МАТЕРІАЛАМИ ТОВ «Назва»)
    ВСТУП 2 1. МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ КАВОВАРОК 4 1.1. Суть та методологія оцінки конкурентоспроможності товару 4 1.2. Вимоги до якості електропобутових товарів 13 1.3. Сутність товаропостачання, основні вимоги до його організації 17 1.4. Тенденції розвитку торгівлі кавоварок. 28 2. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ КАВОВАРОК, ЩО РЕАЛІЗУЮТЬСЯ В ТОВ «Назва» 34 2.1. Об’єкти та методи дослідження. 34 2.2. Аналіз торговельного асортименту кавоварок в ТОВ «Назва». 35 2.3. Оцінка конкурентоспроможності кавоварок різних фірм виробників. 48 2.4. Розрахунок споживчої новизни кавоварок. 55 3. ОРГАНІЗАЦІЯ ТОВАРОПОСТАЧАННЯ КАВОВАРОК 65 В ТОВ «Назва» 65 3.1. Дослідження попиту споживачів на кавоварки в ТОВ «Назва». 65 3.2. Аналіз та оцінка ефективності постачання кавоварок в ТОВ «Назва». 75 3.3. Розробка концепції логістичного управління товаропостачанням в ТОВ «Назва». 85 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 96 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 98

  5. Aналіз організації доставки хліба та хлібобулочних виробів у роздрібну торгівельну мережу та шляхи її удосконалення (на прикладі ТОВ "Назва").
    Вступ 2 1. Основні економічні показники діяльності підприємства 5 2. Порядок оформлення документів при доставці хліба та хлібо-булочних виробів у роздрібну торгівельну мережу 23 3. Технологія продажу хліба 26 4. Методика оптимального планування доставки хліба в торговельну мережу 27 5. Пріоритетні напрямки розвитку асортиментної програми хлібопекарської промисловості 36 6. Розвиток інфраструктури галузі й організаційних заходів щодо збільшення обсягів реалізації хліба 38 Висновок 49 Література 51

  6. Формування товарного асортименту в магазині та шляхи його удосконалення (на прикладі "Назва")
    Вступ 3 1. Сутність товарного асортименту та фактори, які впливають на його формування у магазинах 6 2. Дослідження конкурентного середовища магазину 10 3. Аналіз і оцінка товарного асортименту магазину 16 4. Дослідження стану товаропостачання 23 5. Шляхи удосконалення формування товарної політики магазину 24 Висновки 37 Використана література 40

  7. Система оплати праці торговельного підприємства та шляхи її удосконалення за матеріалами ТОВ
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ І ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОПЛАТИ ПРАЦІ 6 1.1. Сутність, функції та склад заробітної плати 6 1.2. Механізм ринкового регулювання заробітної плати 18 1.3. Форми та системи оплати праці, особливості їх застосування на підприємстві 29 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ ОПЛАТИ ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ ТОВ "***" 39 2.1. Аналіз загального обсягу та структури фонду оплати праці 39 2.2. Аналіз рівня та динаміки середньої заробітної плати 47 2.3. Дослідження факторів, що впливають на обсяг оплати праці персоналу підприємства 51 2.4. Оцінка ефективності стимулювання персоналу та фінансових можливостей підприємства з формування фонду оплати праці 55 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ОПЛАТИ ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ ТОВ "***" 64 3.1. Посилення ролі оплати праці в системі мотивації праці на підприємстві 64 3.2. Вдосконалення системи додаткового стимулювання персоналу 70 3.3. Обґрунтування планової суми коштів на оплату праці та оцінка фінансових можливостей підприємства з її формування 82 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 88 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 92 ДОДАТКИ 99-104 Мета дипломної роботи — удосконалення системи оплати праці персоналу ТОВ «***» на підставі всебічного аналізу стану існуючої системи оплати праці на підприємстві. Об’єктом дослідження обрано торговельне підприємство ТОВ «***» є малим підприємством. Предметом його діяльності є оптово-роздрібна торгівля сантехнікою.

  8. Організація обліку на підприємстві комісійний магазин “назва”
    Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти організації обліку. 5 1.1. Організаційно – економічна характеристика підприємства комісійний магазин “назва”. 5 1.2. Організація обліку і порядок розподілу обов’язків на підприємстві комісійний магазин “назва”. 7 Розділ 2. Наказ про облікову політику й організацію бухгалтерського обліку на підприємстві комісійний магазин “назва”. 10 Розділ 3. Шляхи вдосконалення бухгалтерського обліку 22 Висновки та рекомендації 26 Список використаної літератури. 28-30

  9. Товаропостачання роздрібної торговельної мережі та напрями його удосконалення
    Вступ 2 1. Визначальні фактори ефективності товаропостачання роздрібної торговельної мережі 4 2. Організаційна структура та функції збутових підрозділів ТОВ "ххх" 15 3. Дослідження збутової діяльності підприємства 18 4. Ефективність товаропостачання роздрібної торговельної мережі та шляхи її підвищення 22 Висновок 31 Список використаної літератури 33

  10. Організація товаропостачання мережевих магазинів ТОВ "ХХХ "
    ВСТУП 3 1. Сутність, цілі та завдання товаропостачання 6 2. Особливості товаропостачання мережевих магазинів 11 3. Форми і принципи товаропостачання мережевих магазинів 22 4. Аналіз організації постачання товарів в ТОВ "ххх" 27 5. Шляхи удосконалення процесу товаропостачання роздрібної торгівлі в торговій мережі "ххх" 40 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 47 ДОДАТКИ 50

  11. Організація діяльності рекламного відділу підприємства (на прикладі ТОВ «Назва»)
    ВСТУП 3 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1 Сутність та види реклами 6 1.2 Мета та завдання організації рекламно діяльності на підприємстві 15 1.3 Аналіз світового досвіду організації рекламної діяльності 23 1.4 Аналіз вітчизняного досвіду організації рекламної діяльності 26 2 ФОРМИ ТА МЕТОДИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ 31 2.1 Підходи підприємств до організації реклами 31 2.2 Робота рекламного агентства 38 2.3 Процес розробки рекламної кампанії 39 3 ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ТОВ «Назва» 49 3.1 Організація роботи відділу реклами 49 3.2 Формування змісту роботи відділу реклами 53 3.3 Пошук шляхів ефективного розвитку діяльності відділу реклами 58 ВИСНОВКИ 68 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 72 бакалавр

  12. Оптова закупівля товарів та шляхи її удосконалення
    Вступ 3 1.Завдання роздрібної торгівлі по удосконаленню оптової закупівлі товарів. 5 2. Організаційно-економічна характеристика ЗАТ «Назва». 20 3. Методи оптової закупівлі товарів на підприємстві 24 4. Облік та контроль оптової закупівлі підприємства. 29 5. Оцінка ефективності комерційних угод. 32 Висновки 35 Література 38 Додаток 1. Баланс ТОВ «Назва» станом на 01.01.07 р. 40 Додаток 2. Звіт про фінансові результати ТОВ «Назва» за 2006 р. 42

  13. Формування товарної пропозиції в магазині «Назва» та шляхи її удосконалення
    Вступ 3 1. Поняття товарної політики пропозиції та принципи її формування в магазині 5 2. Фактори, що впливають на формування товарної пропозиції 8 3. Показники, що характеризують товарну пропозицію в магазині 10 4. Аналіз товарної пропозиції в магазині «Назва» та практика її формування і удосконалення 12 5. Формування товарної пропозиції у магазині «Назва 20 Висновки 32 Список використаної літератури 35 Додатки 37-51

  14. Законодавство в Україні та шляхи його удосконалення
    Вступ 3 1. Поняття законодавства. Система права та система законодавства 6 1.1. Поняття законодавства. Система законодавства 6 1.2. Система права та її співвідношення з системою законодавства 8 2. Законодавство України: практичні питання 17 2.1. Загальна характеристика системи законодавства та системи права України 17 2.2. Систематизація законодавства як одне з найактуальніших питань сучасного законодавства України 19 3. Шляхи вдосконалення законодавства в Україні 23 Висновки 31 Перелік використаних джерел 35

  15. Формування товарного асортименту в магазині та шляхи його удосконалення
    Вступ 3 1. Теоретичні основи формування асортименту товару 5 2. Аналіз формування асортименту товарів 17 3. Дослідження організації формування асортименту 26 4. Виявлення недоліків у формуванні товарного асортименту в магазині 33 5. Пропозиції, шляхи удосконалення формування асортименту в магазині 39 Висновки 45 Список використаної літератури 47

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua