Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Основи ділових відносин в менеджменті (ID:24885)
| Размер: 24 кб. | Объем: 14 стр. | Стоимость: 35 грн. | Добавлена: 16.08.2012 |
СодержаниеВступ 3
Основи ділових відносин в менеджменті 4
1. Поняття ділових відносин 4
2. Економічна свобода як основна умова розвитку ділових відносин 10
Висновки 13
Література 14
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Економіко–правові основи діяльності підприємства як суб’єкта господарювання в системі ринкових відносин
    Зміст. Вступ. 3 1. Функції держави у ринковій економіці. 6 2. Цілі, методи та інструменти державного регулювання економіки України. 7 2.1.Грошово –кредитне регулювання. 10 2.2. Державний бюджет України. 14 2.3. Податкова система України. 16 3. Стан економіко-правового поля для ведення підприємницької діяльності в Україні з точки зору її учасників. 24 3.1. Ставлення українських підприємств до закладів і заходів державного регулювання економіки. 25 3.2. Роль сектору малого та середнього бізнесу 32 3.3. Спрощена система оподаткування для малого бізнесу 35 3.4. Найважливіші проблеми підприємницького середовища, які перешкоджають розвитку експортної діяльності підприємств. 37 3.5. Методологічні проблеми економіко – правових заходів держави для діяльності підприємств. 38 Висновки. 41 РОЗРАХУНОК І АНАЛІЗ ОСНОВНИХ ЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 43 Рішення. 44 Література. 59 Ціллю роботи є визначення сучасних основ економіко – правових відносин між державою та підприємством в Україні. Об’єктом роботи є дослідження економіко - правових умов діяльності підприємства як суб’єкта у системі ринкових відносин в Україні, що існують на сучасний момент. Предмет роботи – визначення функцій держави у ринкових відношеннях, методів державного впливу на діяльність підприємств, та стану економіко правового поля для ведення підприємницької діяльності в Україні з точки зору її учасників. Робота виконана з використанням законодавчих актів України, що регулюють економіко –правові відносини держави та підприємства у сучасний період, таких як: Конституція України, Господарчий кодекс України, Закон «Про податок на добавлену вартість», Закон «Про оподаткування прибутку підприємств», «Бюджет України на 2006 рік», інших законодавчих актів та документів, що регламентують господарчу діяльність в Україні. Теоретичною базою для виконання цієї роботи послужили такі літературні джерела як: навчальні посібники «Господарське право України» Щербини В.С (2001) та «Государство и экономика» В.М. Соколовського (1996), книги видатних зарубіжних економістів Самуельсона П.А. «Економікс» (1964), Коуза Р. «Фірма, ринок, право» (1988), дослідження Міжнародної Фінансової корпорації «Бізнес - середовище в Україні» (2003), інші роботи та статті, що присвячені проблемам взаємодії держави та підприємства, економіко – правовим основам господарчої діяльності

  2. Основи ринкових відносин. Концепція: фірма з позиції праця – вартість – ціна – капітал – монополія – олігополія
    Вступ 3 Розділ 1. Процес суспільного виробництва, його зміст, фактори та ефективність 6 1.1 Виробництво як процес суспільної праці 6 1.2 Фактори виробництва, їх поєднання та результативність 8 Розділ 2. Фірма в умовах ринкового господарювання 14 2.1 Фактори і методи ринкового ціноутворення 14 2.2 Особливості підприємницької діяльності й функціонування капіталу в різних сферах економіки 18 Розділ 3. Фірма на монополістичних та олігополістичних ринках 21 3.1 Особливості монополістичної конкуренції. Моделі рівноваги монополістичного конкурента 21 3.2 Характерні риси та особливості поведінки фірм в умовах олігополії 27 Висновок 33 Список використаної літератури 36 Основна мета даної роботи полягає у дослідженні особливостей концепції фірми з позиції: праця – вартість – ціна – капітал – монополія – олігополія. Предметом курсової роботи є економічні відносини, які виникають в процесі функціонування фірми в ринковому середовищі. Об’єктом курсової роботи є такі поняття як фірма, праця, вартість, ціна, капітал, монополія та олігополія. Курсова робота складається з трьох розділів, в яких послідовно аналізується поставлена проблема.

  3. Оформлення ділових паперів
    ВСТУП 3 1. КЛАСИФІКАЦІЯ ДОКУМЕНТІВ 4 2. ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ДОКУМЕНТІВ 7 3. ОФОРМЛЕННЯ РІЗНИХ ТИПІВ ДОКУМЕНТІВ 10 ВИСНОВКИ 17 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 18

  4. Подарунки в ділових стосунках
    Вступ 3 1. Подарунки як засіб удосконалення ділових відносин 3 2. Вміст бізнес-подарунків 5 3. Країни і подарунки 6 Висновок 12 Література 13

  5. Психологія ділових взаємовідносин
    Вступ 3 1. Мета та загальна характеристика ділових взаємовідносин 4 2. Структура ділового спілкування 9 3. Забезпечення психологічного комфорту в ділових взаємовідносинах 14 Висновок 20 Список використаної літератури 21

  6. Майстерність успішних ділових переговорів
    Вступ 3 1. Сутність та класифікація ділових переговорів 4 2. Етапи проведення ділових переговорів 6 Висновок 18 Список використаної літератури 19

  7. Мовленнєвий етикет ділових паперів
    Література 1. Коваль А. Ділове спілкування. – К., 1994. 2. Корніяка О. Мистецтво ґречності. – К., 1995. 3. Культура ділового спілкування. – К., 2000. 4. Шевчук С. Українське ділове мовлення. – К., 2000.

  8. Класифікація офіційно-ділових документів
    Класифікація офіційно-ділових документів Список літератури

  9. Колективне обговорення ділових проблем
    1. Форми колективного обговорення 3 2. Переговори 4 3. Наради 8 4. Дискусія 10 5. Збори як форма прийняття колективного рішення 12 Література 15

  10. Оцінка ділових і особистих якостей працівників
    Вступ 3 1. Соціологічний і психологічний контроль за кадровою ситуацією 4 2. Цілі оцінки працівників. Методика проведення різних типів оцінок 5 3. Атестація працівників і робочих місць 17 Висновок 22 Література 23

  11. Сувеніри та подарунки при ділових взаєминах
    1 .Сувеніри та подарунки при ділових взаєминах 3 2. Національні особливості ділового спілкування в Іспанії 12 Список використаної літератури 15

  12. Сувеніри та подарунки при ділових взаєминах
    1.Сувеніри та подарунки при ділових взаєминах 3 2. Національні особливості ділового спілкування в Іспанії 8 Література 13

  13. Особливості написання й оформлення ділових листів
    ВСТУП 3 Розділ 1. Особливості складання ділових листів 6 1.1. Оформлення стандартного листу. Адреса, дата, закінчення, підпис, додаток. Спеціальні поштові відправлення 9 1.2. Мета листу. Текст листу. Загальні правила. 10 1.2.1. Представлення компанії 11 1.2.2. Відповідь на лист-пропозицію 12 1.2.3. Запит, вимога 13 1.2.4. Відповідь на запит, вимога 13 1.2.5. Замовлення 14 1.2.6. Відповідь на лист-замовлення 14 1.2.7. Скарга 15 1.2.8. Відповідь на скаргу 16 Розділ 2. Використання звернень в ділових листах 17 Розділ 3. Оформлення бланку листа 24 3.1. Реквізити та приклади їх написання в ділових листах 30 Висновок 40 Список використаних джерел 43 Додатки 44

  14. Протокольні вимоги до організації та ведення ділових переговорів
    1. Протокольні вимоги до організації та ведення ділових переговорів 3 2. Національні особливості ділового спілкування у Швейцарії 10 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 14

  15. Ринок ділових послуг і поведінка на ньому клієнтів
    1. Ринок ділових послуг і поведінка на ньому клієнтів 3 2. Задача 13 Після закінчення навчання Ви починаєте працювати на виробничому підприємстві у відділі маркетингу. Керівник відділу (за фахом інженер) викликає Вас до себе і запитує, які рішення щодо каналу збуту Ви могли б порекомендувати. Відповідь аргументуйте. Виробниче підприємство Товар Трикотажна фабрика Машинобудівне підприємство Фабрика гумових виробів Хімічний комбінат Дешева жіноча та чоловіча білизна Автонавантажувачі Автопокришки для вантажівок Засіб для очищення посуду, плит та раковин ЛІТЕРАТУРА 15

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua