Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Забезпечення громадян житлом у будинках житлово-будівельних кооперативів (ID:24914)
| Размер: 16 кб. | Объем: 15 стр. | Стоимость: 45 грн. | Добавлена: 16.08.2012 |
СодержаниеВступ 3
1. Забезпечення громадян житлом у будинках житлово-будівельних кооперативів 4
2.Права та обов’язки членів ЖБК 8
3. Порядок виключення з житлово-будівельного кооперативу 12
Висновок 14
Література: 15

Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Правосуб’єктність громадян у процесі приватизації земель: проблема правового забезпечення
    1. Поняття приватизації земель громадянами 3 2. Правосуб’єктність громадян у процесі приватизації земель 6 3. Реалізація правосуб’єктності громадян у процесі приватизації земельних ділянок 8 Список джерел 17

  2. Організація обслуговування в будинках відпочинку
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ТА ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ БУДИНКІВ ВІДПОЧИНКУ 6 1.1. Поняття будинку відпочинку 6 1.2. Історія створення будинків відпочинку в зарубіжних країнах 7 1.3. Стан розвитку будинків відпочинку в Україні 8 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСІВ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ПОСЛУГ ЗА БУДИНКУ ВІДПОЧИНКУ “Назва” 12 2.1. Характеристика будинку відпочинку “Назва” 12 2.2. Структура управління діяльності будинку відпочинку “Назва” 18 2.3. Організація обслуговування в БВ “Назва” 26 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ ГОСТИННОСТІ В БУДИНКУ ВІДПОЧИНКУ “Назва” 31 3.1. Рекомендації щодо покращення обслуговування в українських готелях 31 3.2. Рекомендації щодо подальшої роботи БВ “Назва” в сфері якості надаваних послуг обслуговування 32 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38 ДОДАТКИ 40

  3. Технологія будівельних матеріалів
    1. Обґрунтувати способи зміцнення сталі 3 2. Дати характеристику пиляним матеріалам з деревини та обґрунтувати застосування у будівництві 6 3. Дати характеристику термопластичним полімерам та обґрунтувати їх застосування у будівництві 8 Список літератури 13

  4. Облік і аналіз доходів і витрат в будівельних організаціях
    Вступ 3 Розділ 1. Теоретико – методологічні аспекти обліку і аналізу доходів і витрат 6 1.1. Формування доходів за видами діяльності 6 1.1.1. Основні вимоги до визнання, складу та оцінки доходів 6 1.1.2. Класифікація доходів 9 1.2. Витрати будівельних організацій як економічна категорія 15 1.2.1. Економічна суть витрат 15 1.2.2. Основні вимоги до визнання та оцінки витрат 19 1.2.3. Класифікація витрат 21 1.3. Економіко-правовий аналіз нормативної та спеціальної літератури обліку і аналізу витрат в будівельних організаціях 30 Розділ 2. Бухгалтерський облік доходів і витрат в будівельних організаціях 35 2.1. Порядок відображення доходів і витрат в обліку будівельних організацій 35 2.2. Документування господарських операцій з обліку доходів і витрат будівельних організацій 45 2.3. Синтетичний та аналітичний облік доходів і витрат будівельних організацій 49 Розділ 3. Аналіз доходів і витрат в будівельних організаціях 71 3.1. Значення, завдання, інформаційне забезпечення аналізу доходів та витрат будівельних організацій 71 3.2. Аналіз обсягів і структури виконаних робіт та виконання договірних зобов’язань і реалізації виконаних робіт 75 3.3. Аналіз загальної суми витрат та аналіз структури витрат 80 3.4. Аналіз доходів будівельного підприємства 87 Висновки та пропозиції 92 Список використаної літератури 94-97 Додатки Метою роботи є аналіз та облік надання послуг в будівництві, розгляд особливостей формування собівартості будівельного виробництва в бухгалтерському і податковому обліку, контроль за визначенням вартості будівельних робіт. Базовим підприємством для дослідження вибрано ТОВ „***”. Інформаційною базою роботи є законодавчі та нормативно-правові акти з питань бухгалтерського обліку на підприємстві, статистичні матеріали Держкомстату України, Державної податкової адміністрації, Держбуду України. В роботі використані монографічні дослідження і статті вітчизняних вчених та практиків

  5. БЖД. Який передбачається захист від шуму в будинках і при проектуванні генеральних планів населених місць і підприємств?
    1. Який передбачається захист від шуму в будинках і при проектуванні генеральних планів населених місць і підприємств? 3 2. Поясніть (з ескізом) улаштування майданчика монтажника (пересувного і перехідного) 6 3. Поясніть (зі схемою) положення сталевого канату для прив’язки запобіжного поясу робітника при монтажі великопанельних плит. 8 4. Що таке температура самозапалювання і температура самозаймання. Приведіть приклади. 10 5. Поясніть принцип улаштування автоматичного пожежогасіння і системи електричної пожежної сигналізації 13 Література 16

  6. Структура і штати житлово - експлуатаційних організацій
    Вступ 3 1. Особливості діяльності підприємств ЖКГ 3 2. Особливості діяльності житлово-експлуатаційних організацій 6 3. Сучасний стан реформування ЖКГ 11 Висновки 17 Література 19

  7. Вдосконалення житлово-комунального господарства на даному етапі
    Вступ 3 1. Особливості функціонування житлово-комунального господарства 4 2. Основні шляхи вдосконалення житлово-комунального господарства 8 Висновки 12 Список літератури 13

  8. Дослідження особливостей управління якістю в галузі житлово-комунального господарства
    ВСТУП 3 1. Загальна характеристика галузі житлово-комунального господарства 4 2. Методи управління якістю житлово-комунальних послуг 8 3. Аналіз якості наданих житлово-комунальних послуг на вітчизняному підприємстві ВАТ АК «Назва» 11 4. Зарубіжний досвід визначення якості житлово-комунальних послуг 17 ВИСНОВКИ 21 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 22

  9. Розробка портфелю інвестицій для підприємств житлово-комунального господарства
    Вступ 3 1. Науково-методичні основи забезпечення інвестиційної діяльності 7 1.1. Інвестиції та інвестиційний процес 7 1.2. Формування інвестиційного портфелю фірми 11 2. Розробка та реалізація портфелю інвестицій ВАТ "АК "Київводоканал" 16 2.1. Аналіз фінансово-господарської діяльності ВАТ "АК "Київводоканал" 16 2.2. Аналіз інвестиційної діяльності ВАТ "АК "Київводоканал" 23 2.3. Напрями удосконалення інвестиційного портфеля 27 3. Напрямки вдосконалення інвестиційної діяльності ВАТ “АК “Київводоканал” 31 3.1. Оптимізація інвестиційного проектування 31 3.2. Проблеми і перспективи інвестиційної діяльності ВАТ “АК “Київводоканал” 35 Висновки 40 Література 43 Додатки. Звітність 45-49 Метою даної роботи є узагальнення теоретичних і методологічних положень організації управління інвестиційними проектами модернізації підприємств галузі водопостачання і каналізації та доімплементаційної оптимізації їх за допомогою методів оптимальної організації виробництва та методології проектного менеджменту для одержання додаткових коштів на модернізацію, зменшення суми позикових коштів та плати за них, зниження у майбутньому тарифів за рахунок економії коштів на експлуатацію оновленого виробництва.

  10. Оцінка маркетингових можливостей вибраного підприємства (на прикладі підприємства ринку ремонтно-будівельних послуг)
    1. Вступ: Вказати цілі й задачі нашої фірми. Виділити важливість наявності маркетингового підрозділу в складі фірми.(1-2 стор) 3 2. Загальна характеристика фірми. 5 2.1. Сфера діяльності 5 2.2. Обсяг діяльності. Розмір 6 2.3. Структурні характеристики 7 2.4. Характеристика і номенклатура товарів(коротко) 8 2.5. Ринкове середовище (узагальнено) 9 2.6. Конкурентне середовище 12 2.7. Постачальники 14 2.8. Стан макросередовища (політичн., економ. стан, науково-техн. прогрес, демограф. зміни. 1-2 стор) 15 3. Оцінка стану оточуючого середовища(стисло охарактеризувати кожну із складових оточуючого середовища, виділити фактори сприяння(можливості), які е в зовнішньому середовищі, фактори загроз для вашого бізнесу) 20 4.Система нужд і потреб, на задоволення яких працює фірма 21 4.1.Класифікувати потреби за факторами 21 4.3. Визначити перелік потреб, які відповідають кожній з нужд. 22 4.4 Визначити до якого класу або групи класів слід віднести кожну з потреб 24 5. Товари і товарний асортимент(постаратися якомога детальніше розписати всі види товарів, які пропонуються) 26 6.Характеристика ринку 27 6.1. Хто наші клієнти, на кого ми орієнтуємось 27 6.2. Виділити сегментаційні фактори 28 6.3. Описова характеристика обраного сегмента 29 7. Система маркетингової інформації 30 7.1. Навести перелік об’єктів і процесів, про які необхідно постійно отримувати інформацію (розвиток фірми, інновації в фірмі, зміни кон’юнктури ринку, стан ділової активності 30 8. Постановка маркетингових досліджень 31 9. Розвиток товарної номенклатури ваших товарів 34 9.1.Обрати і описати основні напрямки оновлення номенклатури ваших товарів 34 9.2. Навести схему процесу створення нового товару 35 10. Маркетингові заходи 37 10.1 Товар як носій привабливих споживацьких властивостей 37 10.2 Цінові маркетингові аргументи, що переконують клієнта у перевагах вашого товару 38 11 Стратегія виводу новинки на ринок 40 12 Закупівля та постачання для потреб фірми 41 13 Організація служби маркетингу 41 Висновок 42 Література 43 ДОДАТКИ 45

  11. Удосконалення взаємозв’язків з громадськістю - важлива умова підвищення якості житлово-комунальних послуг
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПАРТНЕРСЬКІ СТОСУНКИ ЯК ОСНОВА РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ 6 1.1 Співробітництво та партнерські стосунки 6 1.2 Теоретичні моделі соціальної взаємодії, які пояснюють проблеми співробітництва між комунальним підприємством і громадськістю 13 РОЗДІЛ 2 ІНФОРМАЦІЙНО-РОЗ’ЯСНЮВАЛЬНА РОБОТА ЯК СКЛАДОВА ЗВ’ЯЗКІВ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА З ГРОМАДСЬКІСТЮ 18 2.1 Потріби житлово-комунальному підприємству у зв’язках з громадськістю 18 2.2 Моделі та стратегії роботи з громадськістю 19 2.3 Інформаційно-освітня кампанія як складова частина роботи зі створення партнерських стосунків житлово-комунального підприємства із споживачами 21 2.4 Індивідуальна і громадська думка. Деякі особливості формування громадської думки 24 2.5 Детермінанти соціальних думок та дій 27 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-РОЗ’ЯСНЮВАЛЬНОЇ РОБОТИ 30 3.1 Формування іміджу житлово-комунального підприємства у масовій свідомості 30 3.2 Формування зацікавленості жителів у вирішенні житлово-комунальних проблем: зв’язки із ЗМІ 37 3.3. Специфіка інформаційної кампанії перед громадським слуханням 40 ВИСНОВКИ 43 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНЩЇ ЛІТЕРАТУРИ 46

  12. Порядок призначення і надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг
    План: Вступ 3 1. Поняття та правові основи надання субсидій за житловим законодавством України 3 2. Загальний порядок призначення субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг 6 3.Правові підстави відмови в наданні та призначенні субсидій 16 Висновки 18 Список використаної літератури: 22

  13. Маркетингове дослідження якості послуг житлово-комунальних послуг (на прикладі підп)
    ВСТУП 3 1. Загальна характеристика об’єкту дослідження 5 2. Маркетингове дослідження якості послуг ЖКГ 9 3. Шляхи покращення якості послуг ЖКГ 14 ВИСНОВКИ 23 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 25

  14. Об’єднання громадян
    Вступ 3 1. Поняття і види об’єднань громадян. Принципи їх створення і діяльності. 4 2. Права об’єднань громадян 12 3. Державний нагляд та контроль за діяльністю об’єднань громадян. Відповідальність об’єднань громадян. 16 Висновок 20 Список використаної літератури 22

  15. Страхування майна громадян
    Вступ 3 1.Об'єкти та умови обов'язкового страхування майна громадян 3 2.Характеристика добровільного страхування майна громадян 6 3.Визначення страхової суми, платежів і обсягів страхового відшкодування 9 Висновок 11 Список використаної літератури 13

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua