Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Плани та класи обслуговування туристів (ID:24952)
| Размер: 10 кб. | Объем: 8 стр. | Стоимость: 45 грн. | Добавлена: 16.08.2012 |
СодержаниеПлани та класи обслуговування туристів 3
Список використаної літератури 8
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Плани та класи обслуговування туристів
    1. Плани та класи обслуговування туристів 3 2. Характеристака банкету "Коктейль" 12 3. Аналіз особливостей харчування туристів з Фінляндії на території України 16 Список використаної літератури 19

  2. Плани та класи обслуговування туристів
    1.Плани та класи обслуговування туристів 3 2. Характеристика банкету "Коктейль" 10 3. Аналіз особливостей харчування туристів з Фінляндії на території України. 18 ЛІТЕРАТУРА 21

  3. Обслуговування туристів в Аеропорту "Київ"
    ВСТУП 3 1. ЦИВІЛЬНА АВІАЦІЯ УКРАЇНИ 5 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА АЕРОПОРТУ 11 2.1. Історія аеропорту "Київ" 11 2.2. Аеропорт «Київ» сьогодні 13 3. СЛУЖБИ АЕРОПОРТУ. 16 3.1. Вантажний термінал 16 3.2. Готель аеропорту «Київ» 18 3.3. Наземне обслуговування 19 3.4. Служба авіаційної безпеки 19 3.5. Служба радіонавігаційного та світлотехнічного забезпечення польотів 20 4. ПОСЛУГИ ПАСАЖИРАМ 23 5. ВІП-ОБСЛУГОВУВАННЯ 25 6. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ 28 7. Порівняння з аеропортом «Бориспіль» 35 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 43 ДОДАТОК 1. Обсяги перевезень пасажирів і вантажів різними видами транспотру 44 ДОДАТОК 2. Перелік різних служб КП МА „Київ”, їх телефони та розклад роботи 49 ДОДАТОК 3. Карта польотів з КП МА „Київ” 51 ДОДАТОК 4. Розклад рейсів 52

  4. Організація обслуговування туристів (на прикладі )
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ НА УТРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 4 1.1. Умови й порядок обслуговування туристів туристичним підприємством 4 1.2. Організація обслуговування на туристичному підприємстві 8 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «ГОТЕЛЬ «...» 13 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 13 2.2. Аналіз кадрового потенціалу туристичного підприємства 19 2.3. Аналіз особливостей організації системи обслуговування туристів на туристичному підприємстві 24 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ОСНОВНИХ НАПРЯМКІВ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «ГОТЕЛЬ «...» 35 3.1. Напрямки вдосконалення системи якості надання туристичних послуг на підприємстві 35 3.2. Пропозиції щодо вдосконалення системи обслуговування туристів 43 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 50 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 52 ДОДАТКИ 55

  5. Обслуговування релігійних туристів в готелях
    Вступ 3 1. Історія релігійного туризму 5 1.1. Сутність релігійного туризму, та його види 5 1.2. Напрямки розвитку сучасного релігійного туризму на сучасному етапі в Україні 9 2. Особливості туристів з релігійною метою і організації додаткових послуг 17 2.1. Розміщення туристів на релігійному турі 17 2.2. Харчування туристів на релігійному турі 23 Висновок 29 Список використаних джерел 31 Додатки 33 Мета даної роботи дослідження особливостей обслуговування туристів на релігійному турі в готелях. Джерельна база курсової роботи охоплює спеціальну літературу по готельному обслуговуванню та туризму, а також статті та дослідження щодо даної тематики

  6. Обслуговування у готелях туристів 3 віку
    Вступ 3 1. Теоретичні основи дослідження туризму третього віку 5 1.1. Специфіка і загальна структура видів туризму за віковим показником 5 1.2. Туризм третього віку в світі та в Україні 9 2. Організація надання послуг туристам третього віку в Україні 16 2.1. Сучасний стан готельного господарства України 16 2.2. Особливості надання послуг туристам третього віку в готелях Україні на прикладі готелю ВАТ «Назва» 21 3. Пропозиції щодо вдосконалення надання послуг 30 3.1. Основних послуг готелю 30 3.2. Додаткових послуг готелю 31 Висновок 35 Список літератури 37

  7. Організація обслуговування туристів в аеропорту Бориспіль
    Зміст Вступ 3 1. Транспортна складова турпродукту 6 1.1. Роль авіаційних перевезень у міжнародному туризмі 6 1.2. Світовий ринок авіаперевезень на початку ХХІ століття 9 1.3. Огляд світових аеропортів 10 2. Аналіз обслуговування туристів у ДМА “Бориспіль” 17 2.1. Створення конкурентоспроможних туристичних послуг 17 2.2. Внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства, як об'єкти управління якістю товарів і послуг 22 2.3. Маркетингова політика аеропорту "Бориспіль"щодо обслуговування пасажирів. 29 2.4. Конкурентна стратегія підприємства. 32 3. Проблеми та перспективи ДМА “Бориспіль” з обслуговування туристів 35 Висновки 40 Література 43 Мета роботи – аналіз організації обслуговування туристів та розробка рекомендацій щодо формування стратегій економічного розвитку ДМА “Бориспіль”. Для досягнення поставленої мети вирішуються наступні завдання: - аналіз сучасного стану та встановлення тенденцій розвитку світового ринку авіаперевезень; - узагальнення досвіду кращих аеропортів світу з формування пасажиропотоків; - аналіз організації обслуговування туристів у ДМА “Бориспіль” та розробка рекомендацій з її удосконалення; - розробка методичних та практичних рекомендацій по формуванню стратегії розвитку авіапідприємств, зокрема ДМА “Бориспіль”. Об’єктом дослідження є процеси обслуговування туристів в ДМА “Бориспіль”. Предметом дослідження є науково-методичні підходи до обґрунтування стратегій розвитку авіатранспортних підприємств, які враховують особливості їх діяльності в конкурентному середовищі.

  8. Особливості обслуговування в готелі іноземних туристів
    ВСТУП 3 1. ІНОЗЕМНИЙ ТУРИЗМ В УКРАЇНІ - ІСТОРІЯ ТА СУЧАСНІСТЬ 6 1.1 Іноземний туризм в готельному господарстві 6 1.2 Іноземний туризм в Україні - історія розвитку 11 1.3 Іноземний туризм в Україні на сучасному етапі 14 2. ГОТЕЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО УКРАЇНИ ТА СПЕЦИФІКА ОБСЛУГОВУВАННЯ ІНОЗЕМНИХ ГОСТЕЙ 17 2.1 Готельне господарство України на сучасному етапі 17 2.2 Специфіка організації обслуговування іноземних туристів в готелях 29 3. ПРОПОЗИЦІЇ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОБСЛУГОВУВАННЯ ІНОЗЕМНИХ ТУРИСТІВ В ГОТЕЛЯХ УКРАЇНИ 36 3.1 Пропозиція щодо надання послуг іноземним туристам в готелях України 36 3.2 Надання рекламних послуг 39 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 42 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 45

  9. Особливості обслуговування в готелі туристів на відпочинку
    Зміст стор. Вступ 3 1. Сутність обслуговування туристів на відпочинку в готельному комплексі 5 1.1. Теоретичні засади рекреаційного туризму та обслуговування туристів на відпочинку в готелі 5 1.2. Особливості обслуговування туристів на відпочинку в готельному комплексі 12 2. Організація обслуговування туристів на відпочинку в готельному комплексі 21 2.1. Аналіз організації розміщення в готельному комплексі туристів на відпочинку 21 2.2. Аналіз організації харчування в готельному комплексі туристів на відпочинку 23 2.3. Аналіз організації дозвілля в готельному комплексі туристів на відпочинку 27 Висновки 35 Список використаних джерел 36 Додатки 38 Додаток1. Класифікація засобів розміщення Додаток 2. Структура туристично-готельного комплексу Предметом дослідження курсової роботи є особливості обслуговування в готелі туристів на відпочинку. Об’єктом дослідження роботи виступає ринок готельних послуг України, що пропонують послуги туристам на відпочинку. Основною метою курсової роботи є дослідження особливостей обслуговування в готелі туристів на відпочинку Виходячи з поставленої мети автор ставить наступні завдання: - визначити сутність обслуговування туристів на відпочинку в готельному комплексі та сутність рекреаційного туризму у загальній класифікації туризму; - дослідити особливості обслуговування туристів на відпочинку в готельному комплексі; - проаналізувати організацію обслуговування туристів на відпочинку в готельному комплексі, зокрема організацію розміщення, організацію харчування, організацію дозвілля та додаткових послуг. Джерельна база складає 22 джерела Курсова робота складається зі вступу, двох основних розділів, висновку, списку використаних джерел та додатків.

  10. Організація обслуговування в готелях сімейних туристів
    Зміст Вступ 3 1. Теоретичні засади сімейного туризму 5 1.1. Місце та сутність сімейного туризму в загальній класифікації видів туризму 5 1.2. Складові готельних послуг 10 2. Організація обслуговування в готелях сімейних туристів 16 2.1. Особливості організації розміщення сімейних туристів 16 2.2. Форма організації додаткових послуг для сімейних туристів 24 Висновок 31 Список використаних джерел 32 Додатки 34 1. Класифікація засобів розміщення Предметом дослідження курсової роботи є сімейний туризм, та особливості обслуговування в готелі даної категорії туристів в Україні. Об’єктом дослідження роботи виступає ринок готельних послуг України, що пропонують послуги сімейним туристам. Основною метою курсової роботи є дослідження особливостей і принципів організації обслуговування в готелі сімейних туристів. Виходячи з поставленої мети автор ставить наступні завдання: - визначити місце та сутність сімейного туризму в загальній класифікації видів туризму; - охарактеризувати складові готельних послуг; - проаналізувати особливості організації розміщення сімейних туристів; - визначити форми організації додаткових послуг для сімейних туристів. Джерельна база складає 26 джерела, зокрема при написанні роботи були використані підручники «Організація туристичної діяльності в Україні» , «Основи готельного менеджменту» , «Дозвілля в зарубіжних країнах» , джерела інтернет. Курсова робота складається зі вступу, двох основних розділів, висновку, списку використаних джерел та додатків

  11. Види транспорту і автотранспортного обслуговування туристів
    Види транспорту і автотранспортного обслуговування туристів 2 Список використаних літературних джерел 12 1.Агафонова Л.Г. Туризм, готельний та ресторанний бізнес. К.: Знання України, 2002 – 351 с. 2.Балабанов І.Т. Економіка туризму. М.: Фінанси і статистика, 2001 – 174с. 3.Біржаков М.Б. Індустрія туризму: перевози. М.: Невський фонд: Герда, 2003 – 397 с. 4. Волков Ю.Ф. Вступ в готельний і туристичний бізнес. Ростов н/Д: Фенікс, 2003 – 348 с. 5. Єнджейчик Сучасний туристичний бізнес: стратегії в управлінні фірмою, Донецьк: ДІТБ, 2000 – 306 с. 6. Мальська М.П. Основи туристичного бізнесу. К.: Центр навчальної літератури, 2004 – 271 с. 7. Яковлєв Г. Економіка і статистика туризму. М.: РДЛ, 2002 – 240 с.

  12. Організація обслуговування туристів у аеропорту Бориспіль
    Вступ 3 1. Загальна характеристика аеропорту «Бориспіль» 5 1.1. Місце та роль аеропорту «Бориспіль» на ринку пасажирських авіаперевезень 5 1.2. Історія аеропорту «Бориспіль». 9 1.3. Аеропорт «Бориспіль» сьогодні 11 2. Особливості обслуговування пасажирів в аеропорту «Бориспіль». 18 2.1. Процес реєстрації та контролю пасажирів в аеропорту «Бориспіль». 18 2.2. Послуги пасажирам в аеропорту «Бориспіль» 21 2.3. VIP-обслуговування в аеропорту «Бориспіль» 27 3. Проблеми та перспективи розвитку обслуговування пасажирів в аеропорту «Бориспіль» 31 3.1. Проблеми обслуговування пасажирів в аеропорту «Бориспіль» 31 3.2. Перспективи аеропорту «Бориспіль» з обслуговування пасажирів. 35 Висновок 43 Література 44 Додаток. Плани розвитку аеропорту «Бориспіль» 47

  13. Особливості обслуговування в готелі іноземних туристів
    Вступ 3 1. Історія та сучасний стан розвитку іноземного туризму в Україні 5 1.1. Історія розвитку іноземного туризму та матеріальної бази обслуговування іноземців в Україні 5 1.2. Сучасний стан розвитку іноземного туризму в Україні 13 2. Матеріальна база розміщення та обслуговування іноземних туристів в готелях України 21 2.1. Характеристика сучасного стану матеріальної бази розміщення для іноземних туристів в Україні 21 2.2. Особливості надання послуг іноземним туристам в готелях України 31 Висновки та пропозиції 40 Список використаної літератури 43

  14. Структура собівартості транспортного обслуговування туристів
    Структура собівартості транспортного обслуговування туристів 3 Висновок 13 Література 15

  15. Організація обслуговування туристів залізничним транспортом в Україні
    ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИКО МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ЗАЛІЗНИЧНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ В УКРАЇНІ 6 1.1. Виникнення та історія становлення залізничних перевезень в Україні 6 1.2. Класифікація залізничних перевезень 12 1.3. Географія залізничних перевезень 15 1.4. Нормативно-правова база 17 2. АНАЛІЗ СУЧАСНОГО СТАНУ РОЗВИТКУ ЗАЛІЗНИЧНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ В УКРАЇНІ 22 2.1. Організація обслуговування пасажирів під час перевезення 23 2.2. Напрямки вдосконалення рухомого складу та розвитку швидкісних перевезень 26 2.3. Використання спеціалізованих туристичних поїздів на основі фірми «Джерело» 30 ВИСНОВКИ 42 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 44 ДОДАТКИ 45

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua