Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Планування ринку (ID:24954)
| Размер: 607 кб. | Объем: 23 стр. | Стоимость: 45 грн. | Добавлена: 16.08.2012 |
СодержаниеВСТУП 3
1. Сутність планування 4
2. Планування ринку 6
ВИСНОВКИ 22
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 23

Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Планування маркетингового дослідження споживчого ринку та етапи його реалізації
    Послідовність виконання контрольної 1. Складання плану маркетингового дослідження споживачів. 2. Визначення вибіркової сукупності та розробка інструментарію дослідження. 3. Аналіз соціально-демографічних характеристик вибіркової сукупності. 4. Перехресне групування і типологічний аналіз результатів дослідження. 5. Багатовимірна класифікація споживачів. 6. Висновки за результатами маркетингового дослідження.

  2. Планування маркетингового дослідження споживчого ринку та етапи його реалізації
    МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ Виконання контрольної роботи на тему "Планування маркетингового дослідження споживчого ринку та етапи його реалізації" передбачає для поглиблення знань студентів заочної форми навчання спеціальності "Маркетинг", що вивчають самостійно дисципліну "Маркетингові дослідження". Варіант студент вибирає за бажанням на прикладі будь-якого підприємства (реального чи існуючого) без будь-яких обмежень щодо галузевої належності або роду діяльності. У контрольній роботі за даними таб.1 необхідно виконати розрахунок дисперсії середнього розміру купівлі за формулою (1). Дані таблиці надано для варіанта 0 (останній номер залікової книжки), кожний наступний варіант - треба додавати 0,5 грн (наприклад для варіанта 7 "відповідь покупця 1 дорівнює 0,5 • 7 + 4,0 = 3,5+4,0 = 7,5 грн) Таблиця .1 Визначення середнього розміру купівлі Ознака, що вив- Відповіді покупців чається 1-го 2-го 3-го 4-го 5-го 6-го 7-го 8-го 9-го 10-го Розмір купівлі, млн грн. 4,0 3,5 2,1 4,2 1,2 0,6 3,71 7,2 4,1 1,01 11-го 1 ,62 12-го 9,5 13-го 3,6 14-го 2,72 15-го 2,18 16-го 0,8 17-го 1,2 18-го 4,7 19-го 4,32 20-го 3,48 21-го 86 22-го 78 23-го 0,3 24-го 4,7 25-го 2,14 26-го 5,58 27-го 3,71 28-го 1,79 29-го 2,13 30-го 2,37 31-го 1,368 32-го 2,44 33-го 7,41 34-го 3,59 35-го 1,08 36-го 2,92 37-го 5,07 38-го 0,93 39-го 2,36 40-го 1,64 41-го 7,2 42-го 3,92 43-го 1,48 44-го 0,52 45-го 4,95 46-го 3,67 47-го 2,38 48-го 3,81 49-го 1,19 50-го 5,0 На прикладі маркетингового дослідження групи споживачів підприємства відпрацьовують процедуру і методи сегментації. Послідовність виконання контрольної 1. Складання плану маркетингового дослідження споживачів. 2. Визначення вибіркової сукупності та розробка інструментарію дослідження. 3. Аналіз соціально-демографічних характеристик вибіркової сукупності. 4. Перехресне групування і типологічний аналіз результатів дослідження. 5. Багатовимірна класифікація споживачів. 6. Висновки за результатами маркетингового дослідження. Обсяг контрольної роботи має бути не менше 15 с. Вона повинна містити розрахунки та гістограми, а також список літератури (не менше 6 джерел, у тому числі WWW-адреси). Роботу пишуть від руки або друкують, охайно оформляють і на титульному листі вказують номер залікової книжки студента.

  3. Роль оцінки конкурентноспроможності продукції при плануванні обсягу продажу та сегментації ринку в процесі планування освоєння нових моделей
    Вступ 3 1. Теоретичні основи оцінки конкурентоспроможності продукції підприємств 5 1.1. Поняття конкурентоспроможності продукції підприємства 5 1.2. Оцінка конкурентоспроможності продукції підприємства 7 1.3. Основи конкурентоспроможності продукції молокопереробних підприємств 11 2. Оцінка конкурентноспроможності продукції при плануванні обсягу продажу та сегментації ринку ВАТ «Звенигородський сироробний комбінат» 15 2.1. Аналіз конкурентоспроможності підприємства 15 2.2. Оцінка конкурентоспроможності продукції 20 3. Напрями вдосконалення конкурентоспроможності продукції ВАТ «ххх» 24 3.1. Плануванні обсягу продажу та сегментації ринку в процесі інноваційного розвитку 24 3.2. Заходи зі зростання конкурентоспроможності продукції 27 Висновки 32 Література 34 Додатки 40

  4. Методи планування особистої праці менеджера: директивне, індивідуальне, комбіноване планування
    Методи планування особистої праці менеджера: директивне, індивідуальне, комбіноване планування

  5. Суть планування його задачі та функції (планування у галузі соціально-культурних сфер)
    Вступ 3 Розділ 1. Характеристика планування на підприємстві 5 1.1. Планування як функція управління 5 1.2. Принципи та методи планування 7 1.3. Методи та інструменти планових розрахунків 13 Таблиця 1.3.1. Бюджетна таблиця 14 Розділ 2. Система планування організації 15 2.1. Функціонування системи планів на підприємстві 16 2.2. Системи планування ресурсів підприємства 21 2.3. План маркетингу 25 2.4. Фінансове планування на підприємстві 31 Висновок 38 Список використаної літератури 40

  6. Структура туристичного ринку. Оцінка кон’юктури та місткості ринку
    Вступ - 3 - 1. Поняття, ознаки та види ринку туристичних послуг - 4 - 2. Територіальні структури туристичного ринку - 7 - 3. Кон’юнктура туристичного ринку - 9 - 4. Місткість туристичного ринку - 12 - Висновки - 15 - Список використаної літератури - 16 -

  7. Розвиток законодавства з ринку капіталів (фондового ринку) в Україні
    Вступ 3 1. Поняття ринку капіталів 4 2. Характеристика фондового ринку України 7 3. Розвиток законодавства фондового ринку України 11 4. Вагомі доповнення до Закону «Про цінні папери та фондовий ринок» 14 Висновок 19 Список використаної літератури 21-22

  8. Структура страхового ринку України та її основні елементи. Інфраструктура страхового ринку. її склад і призначення
    Вступ 3 Структура страхового ринку України та її основні елементи. Інфраструктура страхового ринку. її склад і призначення 4 1. Структура страхового ринку України 4 2. Інфраструктура страхового ринку. її склад і призначення 10 Висновки 19 Розрахункова частина 20 Задачі по розрахунку величини страхового збитку Вихідні дані: Значення заданих параметрів для задач 1-3, 6-8 S0 Wс Dn Dk Fb (%) Fy (%) Х (%) Y (%) 14000 24000 10000 4000 4 9 80 15 Значення заданих параметрів для задачі 6 S0-інв S0-см Sn-ТНП 14000 24000 10000 Значення заданих параметрів для задач 4 і 5 Sпок Sд2 Sд1 D4 Fb (%) 14000 24000 10000 4000 4 Задача 1. Застраховано прямий і непрямий збиток шляхом повного страхування майна на дійсну вартість. Загальна (агрегатна) страхова сума (ліміт загальних виплат по усіх страхових збитках) дорівнює S0. Безумовна франшиза по прямому збитку - Fb. Прямий збиток склав Dn, непрямий - Dk. Непрямий збиток відшкодовується в обсязі не більше 10% від прямого збитку. Знайдіть суму виплати SВ. Задача 2. Майно застраховано на часткову вартість по пропорційній системі. Страхова сума дорівнює S0. Страхова вартість Wс. Безумовна франшиза Fb. Прямий збиток склав Dn. Знайдіть суму відшкодування SВ. Задача 3. Застраховано прямий і непрямий збиток по системі першого ризику. Повна страхова сума дорівнює S0. Безумовна франшиза по прямому збитку Fb. Умовна франшиза по непрямому збитку Fy. Прямий збиток склав Dn. Непрямий збиток Dk. Знайдіть суму відшкодування SВ. Задача 4. Партію товару в супермаркеті застрахували по системі "дробової частини". Показана вартість партії товару Sпок. Безумовна франшиза Fb % від Sпок. Збиток становить D4. Знайти відшкодування SВ, якщо дійсна вартість товарів Sд1 на дату страхової події менше показаної вартості товару Sпок і дорівнює Sд1. Задача 5. Для умов задачі 4 знайти відшкодування SВ, якщо дійсна вартість товарів Sд2 на дату страхової події більше показаної вартості товару Sпок і дорівнює Sд2. Задача 6. Офіс фірми застраховано на відбудовну вартість. Застраховано прямий збиток (вартість відбудовного ремонту офісного будинку) і непрямий збиток (вартість відбудовного ремонту внутрішнього інтер'єра офісу) на загальну страхову суму, що дорівнює ринковій вартості офісу Wс. Прямий збиток склав Х (%) від страхової вартості об'єкта, непрямий збиток - Y (%) від прямого. Безумовна франшиза (у відсотках від страхової суми, що дорівнює ринковій вартості офісу) дорівнює Fb. Знайдіть суму відшкодування SВ. Задача 7. Застраховано співробітника фірми від нещасного випадку. Загальна страхова сума (сума виплати по випадку смерті) дорівнює S0-см, страхова сума виплати по інвалідності дорівнює S0-інв. Після нещасного випадку (внаслідок травми, отриманої на виробництві) виплата по терміну тимчасової непрацездатності співробітнику (визначеному по терміну, на який видано лікарняний лист) склала Sn-ТНП. Але травма була важкою і після тимчасової непрацездатності призвела до встановлення особі групи інвалідності. Знайти суму SВінв, виплачену співробітникові по інвалідності. Задача 8. На умовах задачі 7 застрахована особа після тяжкої травми спочатку перебувала у стані тимчасової непрацездатності і отримала суму Sn-ТНП, але потім внаслідок цієї травми померла. Знайти суму виплати SВсм родині цієї особи після її смерті від нещасного випадку. Задача на розрахунок показників страхової статистики та страхових тарифів Розрахувати величини вихідних параметрів страхової статистики та страхових тарифів. Таблиця Умови задач по розрахунку показників страхової статистики та страхових тарифів Вихідні параметри, що необхідно розрахувати Yc Kk Kз Sn Sm Tn Задані параметри страхової статистики n L m СП СВ СС1 СС2 а 1400 90 90 280 112 70000 3000 16 В таблиці заданими показниками страхової статистики є такі: n - число об'єктів страхування; L - число страхових випадків; m - число об'єктів, що постраждали внаслідок настання страхового випадку; СП - сума всіх зібраних страхових премій (тисяч гривень); СВ - сума усіх виплачених страхових відшкодувань (тис. грн.); СС1- страхова сума всіх об'єктів страхування (тис. грн.); а - страхова сума, що припадає на всі постраждалі об'єкти страхової сукупності (тис. грн.); Но - частина навантаження (встановлена у відсотках). Для розв'язання задачі студент згідно з вибраним варіантом розраховує наступні статистичні показники та страхові тарифи, а саме: ♦ частоту страхових випадків (Yc); ♦ коефіцієнт кумуляції ризику (Кк); ♦ коеф і цієнт збитко вості (Кз); ♦ середню страхову суму на один об'єкт страхування (Sn); ♦ середню страхову суму на один постраждалий об'єкт (Sm); ♦ тяжкість ризику (Тр); ♦ збитковість страхової суми (Y); ♦ норму збитковості (Nз); ♦ частоту шкоди (збитку) Чз; ♦ тяжкість шходи(Тш); ♦ страховий нетто-тариф (Тн); ♦ страховий брутто-тариф (Тб). Задача по розрахунку показників платоспроможності страховика Виконати відповідні розрахунки і визначити - чи виконується для вибраного страховика вимога Закону України "Про страхування" про перевищення фактичного запасу платоспроможності понад нормативного. Показники діяльності страхової компанії для розрахунку вибираються з таблиці: Таблиця Показники діяльності страхових компаній «ризикового» типу за 1 півріччя 2008 р Назва страховика Загальна сума активів Статутний капітал (сплачений ) Страхові платежі Перестра -хові платежі Страхові виплати Страхові резерви ДЖЕНЕРАЛІ ГАРАНТ 318498,8 30172,0 217502,0 17970,6 81495,9 187923,0 Список використаної літератури 34

  9. Маркетингове дослідження ринку: основні напрями та порядок проведення дослідження ринку
    ВСТУП 3 1. ПРОЦЕС МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 4 2. ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 7 3. ПРОЕКТ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 11 4. ВИКОНАВЦІ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 16 ВИСНОВОК 18 ЛІТЕРАТУРА 19

  10. Маркетингове дослідження ринку меблів (дослідження ринку меблів)
    Вступ 3 1 Оцінка стану та перспектив розвитку макросередовища 6 2 Загальний аналіз ринку 10 3 Аналіз поведінки споживачів та характеристик споживання 13 4 Аналіз конкурентного середовища 15 5 Аналіз внутрішнього середовища фірми 19 6 Аналіз портфеля продуктів фірми 22 7 Аналіз каналів збуту 26 8 Аналіз цінової політики фірми 27 9 Аналіз політики просування 29 10 Аналіз реакції ринку на фірму та її продукцію 31 Висновки 33 Використана література 36 Об’єктом дослідження виступає ринок меблів міста Києва та товар, що представлений на ньому - спальні ліжка. Предметом написання роботи виступає дослідження ринку меблів та його кон’юнктури.

  11. Планування діяльності
    1.Стратегічне планування на підприємстві 3 2. Виробничий розділ бізнес плану. 8 Список використаних джерел: 14

  12. Планування і контроль
    Задача 1.1. Виробнича потужність в натуральному значенні: од. Коефіцієнт використання площі: Плановий випуск: Коефіцієнт використання потужності: В вартості обробітку: Загальний обсяг виробництва: Випуск кожного кварталу: Вартість товарної продукції: Задача 2.1 Економія із заробітної плати: Економія з умовно-постійних витрат: Сумарна економія: Ес = 65,11+90,75 = 155,86 тис. грн. 1) Витрати з заробітної плати на ремонт обладнання: 2) Витрати на технологічну електроенергію двигунів: 3) Амортизація: 4) Витрати на запасні частини: Витрати з експлуатації одиниці устаткування складають: Век1 = 1 571,80 + 308,6 + 4752 + 6336 = 12 968,4 грн. Век2 = 2 357,70+ 510,59 + 7137 + 9516 = 19 521,29 грн. 1) Економія від зниження загальних витрат: 2) Зміна капітальних витрат: 3) Зростання продуктивності праці: 4) Строк окупності капітальних витрат: 5) Коефіцієнт економічної ефективності капітальних витрат: 6) Річний економічний ефект Ер = 159689,65-0,15*9246,2 = 158 302,72 грн. Задача 3.1 1. Явочна чисельність відрядних робітників: 2. Явочна чисельність погодинних робітників: 3. Загальна явочна чисельність робітників: 4. Прямий фонд оплати праці відрядників: 5. Прямий фонд оплати праці погодинних працівників: 6. Загальний прямий фонд оплати праці робітників: 7. Фонд оплати праці робітників: 8. Спискова чисельність робітників: 9. Чисельність керівників, фахівців, службовців: 10. Фонд оплати праці керівників, фахівців, службовців: 11. Спискова чисельність промислово-виробничого персоналу: 12. Фонд оплати праці: 13. Середні показники з продуктивності праці: 14. Середні показники з оплати праці:

  13. Планування капіталовкладень.
    Вступ 3 1 Загальні основи планування капіталовкладень 4 2 Обчислення обсягу та фінансування реальних інвестицій 7 Висновки 13 Список літератури 14

  14. Стратегічне планування
    Вступ 3 Розділ 1. Стратегічне планування і його місце в системі стратегічного управління 5 1.1.Сутність стратегічного управління. 1.2. Зміст і структура стратегічного управління 6 1.3. Сумніви відносно стратегічного планування 11 Розділ 2. Аналіз та оцінка стратегічного планування в туристичній організації “Гранд" 12 2.1. Туристична організація „Гранд" 2.2. Вибір стратегії туристичної організації 19 2.3. Вивчення стратегічних альтернатив 27 Висновки та пропозиції Список використаної літератури 32

  15. Тактичне планування
    1. Сутність тактичного планування, основні розділи і показники річного плану розвитку підприємства 4 2. Розробка виробничої програми 6 3. Зміст і завдання оперативного планування 8 Література. 12

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua