Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: МІСЦЕ, РОЛЬ ТА ПОТЕНЦІАЛ РОЗВИТКУ ПОЛЬЩІ У МІЖНАРОДНОМУ ТОРГІВЕЛЬНОМУ ПРОСТОРІ (ID:24967)
| Размер: 127 кб. | Объем: 31 стр. | Стоимость: 55 грн. | Добавлена: 16.08.2012 |
СодержаниеВСТУП 2
Розділ 1. Класифікація країни за методиками міжнародних організацій. 7
1.1. Методика МВФ : 7
1.2. Методика Світового Банку: 10
1.3. Методика ООН: 10
1.4. Методика Світового Банку – МВФ – БМР (Банк міжнародних розрахунків) 10
Розділ 2. Розрахунок основних зовнішньоторговельних показників країни. 15
Розділ 3. Стан та перспективи зовнішньоекономічної взаємодії Польщі з Україною 22
ВИСНОВКИ 27
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 29
Додаток 30
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. МІСЦЕ, РОЛЬ ТА ПОТЕНЦІАЛ РОЗВИТКУ ІТАЛІЇ У МІЖНАРОДНОМУ ТОРГІВЕЛЬНОМУ ПРОСТОРІ
    ВСТУП 2 Розділ 1. Класифікація країни за методиками міжнародних організацій. 7 1.1. Методика МВФ : 7 1.2. Методика Світового Банку: 9 1.3. Методика ООН: 11 1.4. Методика Світового Банку – МВФ – БМР (Банк міжнародних розрахунків) 11 Розділ 2. Розрахунок основних зовнішньоторговельних показників країни. 14 Розділ 3. Стан та перспективи зовнішньоекономічної взаємодії Італії з Україною 19 3.1.Торговельно-економічне співробітництво між Україною та Італією (2005 р. – 11 міс. 2010 р.) 19 3.2. Торговельно-економічне співробітництво між Україною та Італією (2010 р.) 20 ВИСНОВКИ 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27 Додаток 28

  2. Місце, роль та потенціал розвитку Сінгапура у міжнародному торговельному середовищі
    Вступ 3 1. Сінгапур як суб’єкт міжнародного середовища бізнесу 6 2. Оцінка ефективності розвитку зовнішньої торгівлі у динаміці за 2007-2009 р.р. 14 2.1. Характеристика абсолютних показників розвитку зовнішньої торгівлі 14 2.2. Оцінка результуючих показників розвитку зовнішньої торгівлі 15 2.3. Індекси стану балансу, «умови торгівлі», чистої торгівлі, диверсифікації та концентрації 16 2.4. Аналіз структурних показників 18 2.5. Аналіз показників інтенсивності 19 3. Стан та перспективи зовнішньоторгівельного співробітництва Сингапуру з Україною 20 3.1. Товарна структура взаємної торгівлі 20 3.2. Питома вага у регіональній торгівлі країн-контрагентів 20 3.3. Особливості митно-тарифного регулювання в торгівлі між державами 20 3.4. Діяльність торгових палат та дипломатичних місій країн-контрагентів 23 Висновок 23 Література 25 Додаток 26

  3. Краківський університет та його роль у розвитку освіти у Польщі
    Зміст Вступ 3 1. Історія Краківського університету 3 2. Проблеми і перспективи сучасної освіти у Польщі 8 2. Краківський університет і Україна 11 Висновки 13 Література 15

  4. Місце і роль СП в економічному розвитку України
    ВСТУП 3 1. ПОНЯТТЯ СПІЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА У ВІТЧИЗНЯНОМУ ЗАКОНОДАВСТВІ 4 2. ПРІОРИТЕТИ СПІЛЬНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА В УКРАЇНІ 9 3. НАПРЯМКИ ОПТИМІЗАЦІЇ СПІЛЬНОЇ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОМУ СЕКТОРІ УКРАЇНИ 14 ВИСНОВКИ 18 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 19

  5. Місце і роль інтелектуальної власності в економічному і соціальному розвитку держави
    1. Місце і роль інтелектуальної власності в економічному і соціальному розвитку держави. 3 2. Система законодавства про інтелектуальну власність. 9 Список джерел 15

  6. Роль та місце освіти в постіндустріальному (інформаційному) суспільстві, тенденції та перспективи розвитку
    Вступ 3 1. Тенденції та перспективи сучасної освіти 4 2. Завдання та роль освіти і умовах інформаційного суспільства 5 3. Інформаційна освіта (медіа-освіта) як необхідна складова освіти в інформаційному суспільстві 21 Висновки 23 Перелік використаної літератури 24

  7. Міжнародна економіка Роль та місце Китаю у розвитку світогосподарських зв’язків на сучасному етапі
    Творче питання 3 Роль та місце Китаю у розвитку світогосподарських зв’язків на сучасному етапі Теоретичні питання 7 1. ТНК – головний суб’єкт міжнародної інвестиційної та виробничої діяльності, їх сутність та сучасні стратегії 2. Світовий ринок праці: сутність, структура, сучасні ознаки Тести 22 1. Який з нижченаведених факторів гальмує процес міжнародного співробітництва? 2. Які риси з нижченаведених притаманні політиці лібералізації зовнішньої торгівлі: 3. Визначте «золотий час» у розвитку міжнародної торгівлі: 4. Конкуренція на вітчизняному ринку після вступу до СОТ: 6. Вставте пропущене слово: Список використаних джерел 23

  8. Місце і роль інтелектуальної власності в економічному розвитку суспільства в умовах формування глобальної інформаційної цивілізації
    Зміст Вступ 3 Місце і роль інтелектуальної власності в економічному розвитку суспільства в умовах формування глобальної інформаційної цивілізації 4 Висновок 10 Список використаної літератури 12

  9. Аналіз виборчих компаній в Україні в міжнародному інформаційному полі (на прикладі засобів масової інформації Німеччині, Польщі, Росії)
    Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретико - методологічні основи інформаційної складової виборчих компаній 10 Розділ 2 Стратегії висвітлення президентських виборів в Україні 2004р західними ЗМІ 28 2.1 Вплив інформаційної політики ЗМІ ( Німеччині, Польщі, Росії) на міжнародний імідж 28 2.2 Компаративний аналіз висвітлення президентських виборів в Україні 2004 р. ЗМІ Німеччині, Польщі, Росії 40 Розділ 3. Вплив інформаційної політики західних ЗМІ у висвітленні президентських виборів в Україні 2004р, на формування міждержавних відносин 82 3.1 Динамика подання інформації західними ЗМІ стосовно президентських виборів в Україні 2004р. 82 Висновки 100 Література 108 До Розділу 1 108 До Розділу 2 113 До Розділу 3 114 Мета роботи – аналіз висвітлення виборчих компаній в Україні в міжнародному інформаційному полі (на прикладі засобів масової інформації Німеччині, Польщі, Росії). Мета передбачає виконання наступних завдань: - узагальнення теоретико - методологічних основ інформаційної складової виборчих компаній; - визначення стратегії висвітлення президентських виборів в Україні 2004р західними ЗМІ; - аналіз впливу інформаційної політики ЗМІ ( Німеччині, Польщі, Росії) на міжнародний імідж України; - проведення компаративного аналізу висвітлення президентських виборів в Україні 2004 р. ЗМІ Німеччині, Польщі, Росії; - визначення впливу інформаційної політики західних ЗМІ у висвітленні президентських виборів в уКраїні 2004р, на формування міждержавних відносин; - дослідження динамикі подання інформації західними ЗМІ стосовно президентських виборів в Україні 2004р. Об’єктом дослідження виступає імідж України та його формування через громадську думку, яка формується за допомогою західних ЗМІ. Предметом дослідження є реалізація інформаційної політики західних ЗМІ, що може спричинити формування громадської думки щодо президентських виборів та майбутнього України. Методи даної роботи – це сукупність прийомів вивчення наукової літератури, законодавчих актів різних рівнів, матеріалів преси й телебачення, рекламної продукції, Інтернет-джерел. Джерельна база дослідження. Матеріалами дослідження є визначення (дефініції), підходи і теоретичні моделі впливу на громадську думку через ЗМІ. Основою емпіричного дослідження виступили тексти сучасних ЗМІ Росії, Польщі та Німеччини, Інтернет-видання „Кореспондент”, „Подробиці”, „ПроУА”, „Українська правда” (відповідно до рейтингів та статистичних даних найбільш популярних і відвідуваних видань системи Bigmir). Період дослідження – 1999-2005 р.

  10. Місце Іспанії в міжнародному поділі праці
    Вступ 3 Розділ 1. Масштаби, рівень розвитку і структура господарства 6 Іспанії. 6 1.1. Масштаби і рівень розвитку національної економіки 6 1.2. Особливості галузевої і територіальної структури господарства 10 Розділ 2. Передумови формування зовнішньоекономічних зв'язків Іспанії 18 2.1. Геополітичні передумови 18 2.2. Природні передумови. 20 2.3. Історичні передумови 25 2.4. Соціально-демографічні передумови 28 2.5. Економіко-географічні передумови 30 Розділ 3. Місце Іспанії на світових товарних ринках 35 3.1. Загальні риси структури зовнішньої торгівлі товарами 35 3.2. Позиції Іспанії на ринку легкої промисловості 40 3.3. Позиції Іспанії на ринку машинобудування 42 Розділ 4. Місце Іспанії на світових ринках послуг 44 4.1.Позиції Іспанії на світовому ринку туристичних послуг 44 4.2.Позиції Іспанії на світовому ринку банківських/транспортних послуг 46 Висновки і пропозиції 53 Список використаної літератури. 57

  11. Роль та значення ліцензій в міжнародному бізнесі
    Вступ 3 Розділ 1. Сутність ліцензування в міжнародному бізнесі 6 1.1. Характерні риси ліцензій та їх значення для міжнародної торговлі. 6 1.2. Класифікація ліцензій. 16 Розділ 2. Ліцензійна торгівля на сучасному етапі розвитку світової економіки. 2.1Особливості ліцензійної торгівлі на початку ХХI ст. 23 2.2. Тенденції ліцензійної торгівлі 25 2.3. Залучення України до процесу міжнародного науково-техничного обміну. 37 Розділ 3. Проблеми та перспективи України у міжнародній торгівлі ліцензіями. 46 Висновки 51 Список використаних джерел 55 Мета роботи полягає у вивченні теоретичних і практичних аспектів міжнародної ліцензійної торгівлі для забезпечення національної конкурентоспроможності в контексті сучасних тенденцій глобалізації та регіоналізації. Об’єктом дослідження є міжнародна ліцензійна торгівля як чинник міжнародної конкуренції та розвитку в системі світогосподарських відносин. Предметом дослідження виступають інструменти забезпечення конкурентної моделі відкритої економіки України в контексті її ефективної адаптації до механізму міжнародної ліцензійної торгівлі. Часовими межами дослідження є друга половина ХХ століття по теперішній час.

  12. Еколого-економічні особливості розвитку і регіонального розміщення галузей АПК Польщі
    Вступ 3 1. Природно- та суспільно-географічні передумови розвитку аграрного сектору Польщі 5 2. Галузево-функціональна структура АПК Польщі та проблеми її вдосконалення 11 3. Територіально-функціональна структура АПК Польщі та проблеми її вдосконалення 15 4. Економічна трансформація постсоціалістичної сільськогосподарської системи 22 5. Виробництво продукції органічного землеробства у Польщі 30 6. Роль держави у проведенні економічної політики в аграрному секторі Польщі 35 Висновки 40 Список використаних джерел 43

  13. Роль і місце фінансів в економічній системі
    ВСТУП 3 1. Поняття, сутність та функції фінансів як економічної категорії 5 2. Місце фінансів в сучасній економічній системі: розподільчі та перерозподільчі процеси 13 3. Шляхи підвищення ролі фінансів в економічній системі України 18 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37 ДОДАТКИ 40

  14. Документація іі роль та місце в бухгалтерському обліку
    Вступ 3 1. Документація господарських операцій 5 1.1. Первинні документи та їх реквізити. Класифікація документів. 5 1.2. Правила заповнення документів. Виправлення в документах 11 1.3. Документообіг. Зберігання документів. 16 2. Облікові регістри та їх роль у бухгалтерському обліку 22 2.1. Регістри обліку, суть і призначення 22 2.2. Класифікація облікових регістрів 23 2.3. Головна книга - інформація про роботу підприємства. 31 Висновок 37 Список використаної літератури 41 Додатки 44 Мета і задачі роботи. Метою курсової роботи є виявлення основних етапів організації документації та її роль у бухгалтерському обліку підприємства. Досягнення вказаної мети передбачає послідовне виконання таких завдань: розкриття поняття про первинні документи, правила їх заповнення та виправлення в них; визначення класифікації документів, поняття документообігу та зберігання документів; розкриття суті та значення регістрів обліку; поглиблений розгляд облікового регістру – Головна книга. Предметом роботи є теорія і практика бухгалтерського обліку. Об’єктом роботи є документування господарських операцій та облікові регістри

  15. Місце та роль менеджменту у плануванні виробництва
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ МІСЦЯ ТА РОЛІ МЕНЕДЖМЕНТУ У ПЛАНУВАННІ ВИРОБНИЦТВА 6 1.1. Сутність менеджменту та його значення в діяльності підприємства 6 1.2. .Взаємозв’язок менеджменту і планування 13 1.3. Методика планування виробництва підприємства 21 РОЗДІЛ 2. ВИЗНАЧЕННЯ МІСЦЯ ТА РОЛІ МЕНЕДЖМЕНТУ У ПЛАНУВАННІ ВИРОБНИЦТВА ВАТ «Назва» 31 РОЗДІЛ 2. ВИЗНАЧЕННЯ МІСЦЯ ТА РОЛІ МЕНЕДЖМЕНТУ У ПЛАНУВАННІ ВИРОБНИЦТВА ВАТ «Назва» 31 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 31 2.2. Аналіз процесу планування виробництва підприємства 40 2.3. Оцінка операційного менеджменту підприємства 47 2.4. Оцінка інвестиційного менеджменту підприємства 61 2.5. Оцінка фінансового менеджменту підприємства 66 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 70 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 75 ДОДАТКИ 79 Додатки 13 стор.

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua