Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
ПрактикаТема: ЗВІТ З ПЕРЕДДИПЛОМНОЇ ПРАКТИКИ В М’ЯСОПЕРЕРОБНІЙ ПРОМИСЛОВОСТІ (ID:25002)
| Размер: 93 кб. | Объем: 40 стр. | Стоимость: 110 грн. | Добавлена: 16.08.2012 |
СодержаниеВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ПЕРЕДУМОВ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В М’ЯСОПЕРЕРОБНІЙ ПРОМИСЛОВОСТІ 5
1.1.Аналіз проблем розвитку підприємницької діяльності м’ясопереробної промисловості 5
1.2 Значення ресурсного потенціалу для розвитку підприємництва 8
1.3 Управління ресурсами підприємств харчової галузі як засіб ефективного розвитку підприємницької діяльності 11
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ 15
ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ххх-ххх» 15
2.1 Характеристика основної діяльності підприємства 15
2.2. Аналіз фінансово-економічного стану ТОВ «ххх-ххх» 21
ВИСНОВКИ 28
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 29
Додатки 32

Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. ЗВІТ з переддипломної практики
    Вступ 3 1. Державна інспекція з безпеки мореплавства флоту рибного господарства – головні завдання, повноваження, структура 7 2. Законодавча та нормативна база діяльності Держрибфлотінспекції. Організація розвитку законодавства та взаємодії з державними органами 13 3. Організація регулювання та розвитку рибного флоту України 16 4. Організація ліцензування та регулювання діяльності рибного флоту України 24 5. Дослідження перспектив розвитку підприємства 29 6. Аналіз змін стану ринку послуг ліцензування та регулювання діяльності рибного флоту України за період проходження практики 37 6.1. Ознайомлення із системою планування та організації фінансових ресурсів підприємства 37 6.2. Види фінансових ресурсів підприємства, джерела і порядок їх формування 41 7. Пропозиції щодо удосконалення управління фінансовими ресурсами підприємства, обґрунтування конкретних заходів, визначення загальних параметрів фінансового механізму управління ресурсами підприємства 48 Висновки 51 Література 55 Індивідуальні завдання для виконання на базах практики Завдання 1. Визначити і проаналізувати організацію фінансової роботи на підприємстві: • охарактеризувати статус підприємства, його внутрішню організаційну структуру, характер господарської діяльності; • ознайомитися з розподілом обов’язків, посадовими характеристиками працівників фінансових відділів, наявними інструктивними, нормативними та методичними матеріалами, які визначають і регламентують фінансову діяльність підприємства; • розкрити основні напрямки фінансової діяльності підприємства. Завдання 2. Провести аналіз: • динаміки і структури активів підприємства, ефективності їх використання; • складу і структури позаоборотних активів, їх зміни протягом досліджуваного періоду, джерел відтворення і сфер використання; • структури джерел фінансування обігових активів; • обґрунтувати шляхи підвищення ефективності управління активами підприємства на плановий рік. Завдання 3 Провести аналіз: • динаміки і структури фінансових ресурсів підприємства; • складу і структури власних фінансових ресурсів підприємства; • динаміки і структури джерел формування власних фінансових ресурсів і напрямів їх використання; • стану і структури ефективності використання позикових фінансових ресурсів підприємства і ефективності їх використання. Завдання 4 1. Здійснити оцінку фінансового стану підприємства: • визначити основні елементи та інформаційне забезпечення оцінки фінансового стану підприємства; • розрахувати і проаналізувати показники оцінки рівня фінансової стійкості, платоспроможності, ділової активності, рентабельності активів і капіталу; • обґрунтувати значення показників рівня фінансової стійкості, платоспроможності, ділової активності, рентабельності активів і капіталу на плановий період. 2. Вивчити фінансову звітність підприємства: • ознайомитись з фінансовою звітністю, що складається і надається підприємством до різних фінансових організацій (комітету статистики, податкових органів, фінансових управлінь місцевих органів влади тощо). Завдання 5 Провести аналіз систему оподаткування та податкових зобов’язань підприємства: • дати характеристику інформаційного забезпечення розрахунку податкових платежів підприємства; • проаналізувати динаміку та структуру податкових платежів підприємства; • розрахувати показники ефективності оподаткування діяльності підприємства; • обґрунтувати суму планових податкових платежів в цілому і за видами; визначити можливості їх зменшення за рахунок системи пільг, податкового кредиту тощо. Завдання 6 1. Дослідити формування капіталу підприємства через випуск акцій та облігацій. Розробити схему та графік формування капіталу за допомогою випуску визначених видів цінних паперів. 2. Визначити чинники та форми залучення позичкових коштів підприємства на фінансовому ринку. 3. Дати порівняльну характеристику залучення коштів за допомогою кредитування та операцій з випуску корпоративних облігацій.

  2. Звіт з переддипломної практики
    Вступ 3 1. Обґрунтування актуальності теми дипломної роботи (Політика управління дебіторською заборгованістю) 4 2. Огляд нормативно-правових актів та наукової літератури з теми роботи. 6 2.1. Укладення картотеки та оформлення бібліографії з теми дипломної роботи 6 2.2. Критичний аналіз публікацій з теми дипломної роботи 9 2.3. Вивчення й аналіз нормативних документів, що регулюють відповідний напрямок фінансової діяльності. 16 3. Характеристика ТОВ «__» 21 4. Обробка статистичних даних, виконання необхідних розрахунків, складання аналітичних таблиць, схем, графіків тощо. Застосування комп'ютерних технологій при обробці інформації 24 5. Висновки 27 Додаток – Продукція підприємства 29

  3. Звіт з переддипломної практики
    1. Організаційно-правова та виробничо-фінансова характеристика підприємства ЖЕК Святошинського району. 3 2. Методика і техніка первинного, аналітичного та синтетичного обліку розрахунків із заробітної плати підприємства ЖЕК Святошинського району. 12 3. Оцінка стану організації та ведення обліку і звітності на підприємстві ЖЕК Святошинського району. 24 4. Організація і методика зовнішнього аудиту підприємства ЖЕК Святошинського району та порядок його проведення. 27 Список використаної літератури 33 Додатки 35-47

  4. Звіт з переддипломної практики
    1. Організаційно-правова та виробничо-фінансова характеристика підприємства ПП «Назва». 3 2. Методика і техніка первинного, аналітичного та синтетичного обліку діяльності підприємства малого бізнесу ПП «Назва». 16 3. Оцінка стану організації та ведення обліку і звітності на підприємстві ПП «Назва». 20 4. Організація і методика зовнішнього аудиту підприємства ПП «Назва» та порядок його проведення. 27 Список використаної літератури 33 Додатки 35-63

  5. ЗВІТ з переддипломної практики «Менеджмент»
    Вступ 3 РОЗДІЛ І. 1. Загальна характеристика підприємства, його структури та організації 4 2. Характеристика взаємозв'язків підприємства із зовнішнім середовищем 8 3. Узагальнений аналіз основних виробничих показників 12 4. Показники трудового потенціалу підприємства 16 РОЗДІЛ II. 1. Аналіз управлінської діяльності підприємства 21 2. Узагальнений аналіз результатів господарської діяльності підприємства 23 Висновки та пропозиції 29 Список використаної літератури 33 Додатки 35

  6. Звіт з практики на туристичному підприємстві (переддипломної)
    1. Характеристика туристичного підприємства Українсько-єгипетська компанія “Сіндбад-Інтернешинел” 3 2. Організація загального управління підприємством 9 3. Характеристика управління операційною діяльністю підприємства 13 4. Характеристика системи управління персоналом на підприємстві 18 5. Оцінка системи автоматизації та застосування сучасних інформаційних технологій на підприємстві 25 6. Характеристика системи стратегічного управління на підприємстві 27 7. Характеристика інноваційної діяльності на підприємстві 30 8. Оцінка процесу (технології) управління на підприємстві 32 9. Оцінка механізму управління на підприємстві 34 10. Оцінка якості самоменедженту керівника (менеджера) підприємства 37 Висновки і пропозиції 40 Використана література 43

  7. Звіт з виробничої практики (переддипломної на туристичному під-ві)
    Завдання № 1. Характеристика підприємства — бази практики Закрите акціонерне товариство "Київський готель "Мир" 3 Завдання № 2. Організація загального управління підприємством 8 Завдання № 3. Характеристика управління операційною діяльністю підприємства 11 Завдання № 4. Характеристика системи управління персоналом на підприємстві 16 Завдання № 5. Оцінка системи автоматизації та застосування сучасних інформаційних технологій на підприємстві 19 Завдання № 6. Характеристика системи стратегічного управління на підприємстві 22 Завдання № 7. Характеристика інноваційної діяльності на підприємстві 25 Завдання № 8. Оцінка процесу (технології) управління на підприємстві 26 Завдання № 9. Оцінка механізму управління на підприємстві 27 Завдання №10. Оцінка якості самоменедженту керівника (менеджера) підприємства 29 Висновки і пропозиції 32 Список використаної літератури 34

  8. Звіт з практики економіка підприємства (на підприємстві легкої промисловості)
    Вступ 3 Розділ 1. Загальна структура підприємства 4 Розділ 2. Комплексне обстеження підприємства 8 2.1. Аналіз обсягів операційної діяльності 8 2.2. Аналіз стану основних фондів 10 2.2. Аналіз оборотних коштів підприємства 12 2.4. Аналіз трудових ресурсів та системи матеріального стимулювання 16 2.5. Аналіз витрат господарської діяльності та фінансових результатів 18 Висновок 26 Література 27 Додатки 30-35

  9. ЗВІТ з виробничої практики (Місце практики дитячий санаторій)
    Вступ 3 1. Ознайомлення з виробничо – господарською діяльністю підприємства Дитячий санаторій та організацією обліку 6 2. Облік власного капіталу 10 3. Облік грошових коштів та розрахунків 11 4. Облік оплати праці та страхування 18 5. Облік виробничих запасів 22 6. Облік основних засобів та інших необоротних активів 26 7. Облік довгострокових і поточних зобов’язань 30 8. Облік витрат 32 9. Облік готової продукції (товарів, робіт, послуг) та їх реалізації 36 10. Облік доходів та результатів діяльності 38 11. Автоматизація обліку на підприємстві 39 12. Звітність підприємства 40 Висновок 43 Список використаних джерел 44 Додатки 46-85

  10. ЗВІТ про виконання програми виробничої практики Спеціальність: «Менеджмент організацій». База практики дитячий санаторій
    1. Вступ. 3 2. Основні лікувальні фактори, що використовуються в санаторії 5 3. Основні установчі та нормативні документи, що регламентують діяльність санаторно-курортного закладу. 6 4 . Управління персоналом. 8 5. Управління фінансами. 15 6. Матеріально-технічне забезпечення. 20 7. Управління маркетингом. 22 8. Організація діагностичного і лікувального процесів у санаторії. 23 9. Організація харчування в санаторії. Дотримання принципів лікувального харчування. 25 10. Організація дозвілля пацієнтів 31 11. Висновки та пропозиції. 32 Список використаної літератури 34

  11. Звіт з практики
    Календарний план проходження практики ВСТУП 4 1. Інжиніринг - поняття і визначення інжинірингу 5 2. Поняття, основні принципи, система та правова діяльність підприємства 10 3. Зміст та характеристика конкретно виконаної роботи 15 Висновок 20

  12. Звіт з практики
    Вступ 3 1. Загальна характеристика підприємства 4 2. Визначення чисельності та структури працівників об’єднання шкільних їдалень 8 3. Інвестиції в основні засоби 13 4. Аналіз технології виробництва 15 5. Типова продукція кондитерського цеху 28 6. Санітарні вимоги та охорона праці 30 7. Аналіз фінансово-господарської діяльності 33 Висновки 40 Література 43 Додатки 47

  13. Звіт з практики
    ЗАВДАННЯ 1. 4 Дати коротку характеристику бази практики 4 Галузева приналежність. Хлібопекарська галузь. 4 ЗАВДАННЯ 2. (Варіант 3) 11 3.1. Вивчити й описати методи професійного підбору різних категорій персоналу, що застосовуються в організації, оцінити їх ефективність 11 3.2. З’ясувати, чи є в організації кадровий резерв на заміщення ключових посад, як він формується; чи практикується планування трудової (ділової, службової) кар’єри. Заповнити таблицю 17 3.3. Навести загальну характеристику умов праці в організації, назвати робочі місця (професії, посади), а також де та які відхилення існують від нормальних умов праці. 24 Зробити аналіз основних причин втрат робочого часу через тимчасову непрацездатність працівників організації за минулий звітний рік 24 3.4. На прикладі конкретного структурного підрозділу оцінити соціально-психологічний клімат, який панує у колективі, та його вплив на ефективність діяльності організації. Додатки 31

  14. Звіт з практики
    1. Загальна характеристика діяльності Київської філії АТ „Кредит Банк Україна” 3 2. Аналіз діяльності Київської філії АТ „Кредит Банк Україна” 5 2.1. Аналіз активів банку 5 2.2. Аналіз ефективності кредитних операцій 12 2.3. Аналіз кредитного портфелю банку 17 3. Узагальнююча оцінка дотримання Київської філії АТ «Кредит Банк (Україна)» економічних нормативів 23 Висновки 26 Список використаних джерел 27

  15. Звіт з практики
    Вступ………………………………………………………………………………… 3 РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКУ НА ПІДПРИЄМСТВІ, ФІНАНСОВИЙ ОБЛІК ЕКВІВАЛЕНТІВ ГРОШОВИХ КОШТІВ НА ІП « »………………………………………………. 9 1.1. Організація обліку на ІП « » та коментар його облікової політики…………………………………………………... 9 1.2. Фінансовий облік еквівалентів грошових коштів на ІП « »…………………………………………………………. 14 1.3. Відображення в фінансовій, податковій та статистичній звітності еквівалентів грошових коштів……………………………………………………. 19 РОЗДІЛ 2. ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЕКВІВАЛЕНТІВ ГРОШОВИХ КОШТІВ ІП « »…………………………………………………………………………….. 22 2.1. Аналіз основних техніко-економічних показників діяльності ІП « » за 2009-2010 роки……………………………. 22 2.2. Практичний економічний аналіз еквівалентів грошових коштів ІП « »…………………………………………………. 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………………. 37

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua