Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Особливості психологічного розвитку дитини раннього віку. Діагностика розвитку пізнавальних процесів. Тест Векслера. (ID:25063)
| Размер: 37 кб. | Объем: 24 стр. | Стоимость: 55 грн. | Добавлена: 16.08.2012 |
СодержаниеВступ 2
1. Особливості психологічного розвитку дитини раннього віку 3
2. Діагностика розвитку пізнавальних процесів. Тест Векслера 14
Висновки 24
Список використаної літератури 24

Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Трудова діяльність дітей дошкільного віку і її особливості і значення у розвитку особистості дитини
    Вступ 5 Розділ І. Дошкільне дитинство 6 1.1 Соціальна ситуація розвитку в дошкільному віці 6 1.3 Психологічні особливості розвитку особистості дошкільника 14 1.4 Сенсорний, інтелектуальний розвиток дитини дошкільного віку 17 1.5 Характеристика кризи дошкільного дитинства 21 Розділ ІІ. Трудова діяльність дітей дошкільного віку 23 2.1 Діяльність як психологічна категорія 23 2.2 Трудова, учбова діяльність дітей дошкільного віку 24 Висновки 27 Список використаної літератури 28 Об’єкт даного дослідження - розгляд психологічних особливостей розвитку особистості дитини дошкільного віку. Предмет – особливості трудової діяльності і її вплив на розвиток особистості дошкільника. Мета даної роботи – проаналізувавши численні публікації з даної проблематики, підтвердити, систематизувати і узагальнити наявний фактичний матеріал стосовно трудової діяльності дошкільників.

  2. Педагогічні умови розвитку естетичних почуттів дітей раннього віку (1-3 роки) засобами класичної музики
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ЕСТЕТИЧНИХ ПОЧУТТІВ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ (1-3 РОКИ) ЗАСОБАМИ КЛАСИЧНОЇ МУЗИКИ 6 1.1. Психолого-педагогічні підходи до проблеми естетичних почуттів 6 1.2. Особливості розвитку естетичних почуттів дітей раннього віку 10 1.3. Класична музика у ранньому розвитку 14 Висновки до І розділу 20 РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ЕСТЕТИЧНИХ ПОЧУТТІВ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ (1-3 РОКИ) ЗАСОБИМИ КЛАСИЧНОЇ МУЗИКИ 23 2.1. Діагностика наявного рівня розвитку естетичних почуттів в дітей раннього віку 23 2.2. Методика формування естетичних почуттів засобами класичної музики 30 2.3. Аналіз результатів дослідження впливу елементів програми на дітей раннього віку 46 Висновки до ІІ розділу 49 ВИСНОВКИ 51 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 54 ДОДАТКИ 60 Додаток А. Вікова характеристика музичних особливостей дітей 60 Додаток Б. Фрагмент розробленої програми з розвитку естетичних почуттів 62

  3. Дослідження впливу конфліктних подружніх взаємин на характер та особливості розвитку дитини
    Зміст Вступ 3 Розділ 1. теоретичні засади технологій формування особистості дитини 7 1.1. Сім’я як об’єкт соціально-педагогічної діяльності 7 1.2. Психолого педагогічні особливості та функції сім’ї як суб’єкта виховання дитини 11 1.3. Шляхи виявлення і попередження конфліктів між подружжям і розвитком дитини 17 Розділ 2. Методи соціально-педагогічної роботи у процесі дослідження конфліктних подружніх взаємин та їх впливу на характер і особливості дитини 25 2.1. Методи соціальної роботи із конфліктними сім’ями 25 2.2. Особливості впливу конфліктних подружніх взаємин на характер і особливості дитини 31 2.3. Експериментальне дослідження впливу конфліктних подружніх взаємин на характер і особливості дитини 35 Висновки 46 Список використаної літератури 49 Додатки 53 Доповідна записка доклад - 4 стор. Об’єктом дослідження - являється процес соціально-педагогічної роботи щодо особистості дитини у конфліктних сім’ях. Предметом дослідження - є методи соціально-педагогічної роботи у процесі дослідження конфліктних подружніх взаємин та їх впливу на характер і особливості розвитку дитини. Метою дослідження - виявити та обґрунтувати методи соціально-педагогічної роботи у конфліктних сім’ях та виявити особливості впливу конфліктних подружніх взаємин на характер і особливості розвитку дитини.

  4. Особливості розвитку пам’яті в дітей молодшого шкільного віку
    ВСТУП 3 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПАМ'ЯТІ І ЇЇ ПРОЦЕСІВ 6 1.1. Психологічна теорія пам'яті в історичному процесі розвитку 6 1.2. Загальна характеристика пам'яті 10 1.3. Види пам'яті і їхня характеристика 16 2. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПАМ'ЯТІ В ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 28 2.1. Загальна характеристика розвитку пам'яті в дітей молодшого шкільного віку 28 2.2. Розвиток довгострокової пам'яті в дітей молодшого шкільного віку 34 2.3. Розвиток довільної пам'яті молодших школярів. 38 3. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА: ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПАМЯТІ В ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ НА ПРИКЛАДІ ДІТЕЙ У НОРМІ ТА ІЗ ЗПР 43 3.1. Діагностика розвитку процесів памяті в дітей молодшого шкільного віку у нормі та із ЗПР 43 3.2. Виявлення переважного типу памяті в дітей молодшого шкільного віку 53 ВИСНОВКИ 62 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 65-68 Мета дипломної роботи визначити головні аспекти функціонування пам’яті та її розвиток і особливості у дітей молодшого шкільного віку. Структурно дипломна робота складається зі вступу трьох розділів з підпунктами, висновків та використаної літератури. В першому розділі викладаються основні теоретичні основи досліджень по проблемам функціонування та розвитку пам’яті, із виділенням основних видів та процесів пам’яті. В другому розділі конкретизуються аспекти розвитку пам’яті у дітей молодшого шкільного віку із виділенням особливостей довгострокової та довільної пам’яті. В третьому практичному розділі досліджується пазять на прикладі двох груп дітей з різними умовами становлення особистості. Теоретичне значення дипломної роботи полягає о необхідності систематизування теоретичного і практичного матеріалу щодо розгляду проблем розвитку пам’яті в дітей молодшого шкільного віку. Практичне значення дипломної роботи полягає у можливості застосування на практиці викладеного матеріалу студентами та викладачами вищих навчальних закладів

  5. проблема розвитку пізнавальних здібностей молоді в умовах навчально-виховного процесу
    Вступ 3 1. Особливості пізнавальних здібностей молоді 5 2. Проблемне навчання як засіб підвищення пізнавальних здібностей молоді 7 3. Прийоми, способи і засоби активізації пізнавальної діяльності на учбових заняттях 10 Висновки 14 Література 16

  6. Особливості зорової і слухової пам'яті у дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку. Порівняльна характеристика
    Вступ 3 Психологічна гіпотеза. 5 Визначити види зміни. 5 Контингент досліджувальних. 5 Методика дослідження 5 Висновок. 8 Список літератури. 11

  7. Діагностика інтелектуальних здібностей, тести Векслера, матриці Равена
    Вступ 3 Тести Векслера 4 – 9 Матриці Равена 10 – 13 Висновок 14 Література 15

  8. Особливості стану розвитку туристичної галузі Мексики: сучасний стан і перспективи розвитку
    1. Основні етапи розвитку мексиканського туризму 1 2. Туристичне районування країни 3 3. Аналіз туристичного ринку, перспективи розвитку Мексики 4 Висновок 10 Список використаних джерел 12 Додатки 13

  9. Розвиток емоцій у дітей раннього віку
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙ У ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ТА ЗАРУБІЖНІЙ ПСИХОЛОГІЇ 5 1.1. Аналіз огляду джерел за темою дослідження 5 1.2. Особливості емоційного розвитку дитини раннього віку 12 РОЗДІЛ 2. ДІАГНОСТИКА ТА КОРЕКЦІЯ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ ДІТЕЙ РАНЬОГО ВІКУ 17 2.1. Методи дослідження розвитку емоцій у дітей раннього віку 17 2.2. Корекційна програма розвитку емоційної сфери у дітей раннього віку 21 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 28 ДОДАТКИ 30 Додаток А. Протокол до методики «Кольорова соціометрія» 30 Додаток Б. Інтерпретація даних до методики «Кольорова соціометрія» 31

  10. Розвиток мовлення дітей раннього віку
    1. Особливості становлення і розвитку мовлення дітей раннього віку 3 2. Завдання розвитку мовлення дітей раннього віку 9 Список використаної літератури 14

  11. Історія розвитку психологічного знання і основні напрямки в психології
    Зміст 1.Етапи розвитку психологічного знання 3 2. Основні напрямки в психології 5 Література 10

  12. Розвиток мовлення дітей раннього віку. Значення
    Розвиток мовлення дітей раннього віку. Значення 2 Список використаної літератури 12

  13. ОБОВ’ЯЗОК МАТЕРІ ЯК ВИХОВАТЕЛЯ (ДИТИНИ, ЯКА МАЄ ВАДИ У РОЗВИТКУ)
    ВСТУП 3 1. Дослідження сімей, які виховують дітей з вадами розвитку 4 2. Проблем родин з дітьми з вадами розвитку 6 3. Обов’язок матері як вихователя 8 ВИСНОВКИ 12 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 14 ПРЕДМЕТ: СІМЕЙНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ З ВАДАМИ У РОЗВИТКУ

  14. Діагностика емоційно-особистісної сфери дитини
    Вступ 3 Розділ І. Теоретичне обґрунтування досліджуваної теми 6 1. Емоції. Природа емоцій 6 Розділ ІІ. Емпіричне дослідження емоційно особистісної сфери дітей 7 2.1. Дослідження емоційної сфери дітей за методикою «Неіснуюча тварина» 7 2.1. Аналіз отриманих результатів на основі діагностичного дослідження емоційної сфери дітей шкільного віку 10 (На основі даних діагностування порівняли відмінності психологічних особливостей дітей молодшого шкільного віку (6 – 10 років) та шкільного віку (11 – 16 років)) Висновки 14 Список використаної літератури: 15

  15. Психолого-педагогічні засоби розвитку моторики у дітей немовлячого віку
    Література 1. В.Березова. Игрушки для своевременного развития.//Адрес статьи - http://www.solnet.ee/parents/p4_02.html 2. Карл Кениг. Лечебно-педагогическая диагностика.Антропософский центр социальной терапии 2001 г., 192 стр 3. Папушек Х., Папушек М., Солоед К. Значение невербального общения в младенческом возрасте для психического развития.//Журнал практической психологии и психоанализа, №4, 2001 4. С. Ф. Егоров, С. В. Лыков, Л. М. Волобуева. Введение в историю дошкольной педагогики. Москва: Академия, 2001 г., 320 стр 5. Схема развития ребенка.//Адрес статьи - http://www.biblioteka.agava.ru/vi/shema_razvitiya.htm

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua