Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КурсоваяТема: Особливості роботи над віршем у початкових класах (ID:25096)
| Размер: 42 кб. | Объем: 32 стр. | Стоимость: 115 грн. | Добавлена: 16.08.2012 |
СодержаниеВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ РОБОТА НАД ПОЕЗІЄЮ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ
1.1. Підходи до методики опрацювання віршів різних типів 5
1.2. Психологічні основи сприймання поетичних творів молодшими школярами 8
РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ЛІРИЧНИХ ТВОРІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОГО ЧИТАННЯ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ
2.1. Рівні сприйняття твору учнями початкових класів під час роботи над віршами 14
2.2. Специфіка організації роботи над віршами. Труднощі вивчення ліричних творів молодшими школярами 19
2.2. Робота над засобами виразності читання поезії 22
ВИСНОВКИ 26
СПИСОК ВИКОРИСНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 28
ДОДАТКИ
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Питання до державних екзаменів з методики викладання математики в початкових класах
    1. Поняття числа (натурального). Десяток, заподій виділення десятку в окремий концентр. Нумерація усна і письмова. Методика вивчення нумерації в межах 10. 2. Сотня. причини виділення сотні в окремий концентр. Нумерація усна і письмова. Додавання і віднімання в межах сотні. Методика вивчення нумерації і арифметичних дій. 3. Тисяча. Причини виділення тисячі в окремий концентр. Нумерації, усна і письмова. Додавання і віднімання в межах тисячі. 4. Методика вивчення нумерації багатоцифрових чисел. Таблиця класів і розрядів. 5. Методика вивчення додавання і віднімання багатоцифрових чисел. 6. Методика навчання учнів розв'язуванню задач. Загальні питання роботи НАД задачею за етапами. 7. Поняття дробу. Методика ознайомлення учнів 3 (4 класів) з дробами. 8. Поняття величини: Загальні питання ознайомлення учнів початкових класів з величинами і їх вимірюванням. 9. Алгебраїчна пропедевтика в початковому курсі математиків. 10.Елементи геометрії в курсі математиків

  2. Психологічні вимоги до методів організації уроку в початкових класах школи
    План Вступ 3 1. Психологічні вимоги до уроку: 3 2. Цілі уроку, орієнтовані на розвиток особистості дитини 6 3. Психологічні вимоги до оцінювання 8 Висновки 10 Список використаної літератури 12

  3. Зміст, форми і методи роботи із трудового навчання в перших класах шестирічних дітей
    Зміст Вступ 3 Розділ І. Роль та місце методу як педагогічної категорії в організації трудового навчання 5 1.1 Загальна характеристика методів навчання 5 1.2 Методологічні основи трудового навчання в початковій школі 7 1.3 Підвищення активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках трудового навчання 12 Розділ ІІ. Особливості використання досліду та практичної роботи як методів навчання на уроках трудового навчання в початковій школі 18 2.1 Сутність та методика використання досліду 18 2.2 Практичні роботи 20 Розділ ІІІ. Досвід роботи щодо ефективності використання практичних методів на уроках трудового навчання 21 Висновки 27 Список використаної літератури 29 Предметом даного дослідження є методи навчання, а об’єктом – процесс їх оптимального поєднання для вдосконалення навчальної діяльності вчителя і учнів на уроках трудового навчання. Хронологічні рамки даного дослідження охоплюють період навчання, який підпадає в початкову ланку освіти. Метою даного дослідження є намагання дослідити теоретичні основи оптимізації навчального процесу та особливості застосування різноманітних методів навчання на уроках трудового навчання, особливо практичних методів. Головними завданнями даного дослідження є: 1. Визначення поняття методу в навчальному процесі та їх класифікації за різними ознаками. 2. Характеристика особливостей досліду та практичних робіт з найбільш розповсюдженої категорії методів – методів організації та здійснення навчально – пізнавальної діяльності. 3. Характеристика особливостей використання практичних методів та вплив специфіки їх організації на протікання навчально – виховного процесу на уроках трудового навчання в початковій школі. Маємо надію, що здійснення системного аналізу всього існуючого літературного доробку у комплексі з об’єктивною оцінкою матеріалу із зазначеної проблематики дасть можливість досягти мети даного дослідження

  4. основи сучасної клубної роботи Особливості роботи спортивних клубів
    ВСТУП 3 1. Особливості роботи спортивних клубів 4 2. Імідж клубу 15 3. Еволюція клубного об’єднання 18 ВИСНОВКИ 21 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 23

  5. Логічні операції над судженнями
    Вступ 2 1. Структура простого судження, його види 3 2. Складне судження, його види та істинність 7 3. Модальність суджень, взаємовідношення між ними 9 Висновки 14 Література 15

  6. Особливості соціальної роботи з різними типами сімей
    Вступ 3 1. Типи сімей 4 2. Особливості соціальної роботи з різними типами сімей 7 Висновок 14 Список використаної літератури 15

  7. Особливості організації роботи ресторану при розважальних закладах
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ РЕСТОРАНУ ПРИ РОЗВАЖАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ 5 1.1. Розвиток індустрії розваг в Україні 5 1.2. Сутність та основні характеристика ресторанних закладів 12 1.3. Організація роботи ресторану при розважальних закладах 15 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ РЕСТОРАНУ ПРИ БОУЛІНГ-КЛУБІ ТОВ «ххх» 19 2.1. Оцінка позиції СП ТОВ "ххх" на ринку розважальних послуг 19 2.2. Дослідження роботи ресторану при ТОВ "ххх" 23 2.3. Особливості меню в ресторанах при розважальних закладах на прикладі ТОВ "ххх" 40 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ РЕСТОРАНУ ПРИ БОУЛІНГ-КЛУБІ ТОВ «ххх» 46 3.1. Пропозиції щодо покращення обслуговування в ресторані 46 3.2. Покращення організації розважальної програми в ресторані 49 ВИСНОВКИ 51 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 53 ДОДАТКИ 55

  8. Мої роздуми над творчістю Івана Франка

  9. Над чим сміється Вольтер у повісті "Простак"

  10. Володар чи раб – роздуми над образом Гобсека

  11. Ринок моделей, та особливості його формування. Модель та специфіка її роботи
    Вступ 3 1. Ринок моделей та особливості його формування 5 2. Сучасна ситуація на ринку моделей та специфіка їх роботи 8 3. Модельного агентства, як посередник між замовником та моделлю 13 4. Проблеми модельного бізнесу 16 5. Перспективи та стратегії розвитку модельного бізнесу 19 Висновки 21 Література 23

  12. Над чим сміється Мольєр у комедії "Міщанин шляхтич"

  13. Мої роздуми над філосовською повістю Вольтера «Простак»

  14. Шляхи формування початкових економічних знань у старших дошкільників в умовах сім'ї
    Вступ. 3 1.Актуальність проблеми економічного виховання старших дошкільників на сучасному етапі. 8 2.Програма навчання і виховання про економічне виховання старших дошкільників 12 3.Діагностика тактики залучення дитини старшого дошкільного віку до сімейної економіки (констатуючий експеримент). 18 3.1.Методика та проведення дослідження. 20 3.2.Обговорення результатів дослідження. 22 4.Індивідуалізація формування початкових економічних знань у дитини старшого дошкільного віку (формуючий експеримент). 23 5.Порівняльний аналіз результатів роботи в експериментальній сім'ї (контрольний експеримент). 26 Висновки та педагогічні рекомендації. 28 Використана література 29

  15. Шляхи формування початкових економічних знань у старших дошкільників в умовах сім'ї
    Пути формирования начальных экономических знаний у старших дошкольников в условиях семьи Мета роботи. Отже виходячи з цього ми обрали метою нашої роботи шляхи формування початкових економічних знань у старших дошкільників в умовах сім'ї. Предмет дослідження. Система початкових економічних знань. Об’єкт дослідження. Формування початкових економічних знань у старших дошкільників в умовах сім'ї. План: Вступ. 3 1. Актуальність проблеми економічного виховання старших дошкільників на сучасному етапі. 8 2. Програма навчання і виховання про економічне виховання старших дошкільників 11 3. Діагностика тактики залучення дитини старшого дошкільного віку до сімейної економіки (констатуючий експеримент). 16 3.1. Методика та проведення дослідження. 19 3.2. Обговорення результатів дослідження. 20 4. Індивідуалізація формування початкових економічних знань у дитини старшого дошкільного віку (формуючий експеримент). 21 5. Порівняльний аналіз результатів роботи в експериментальній сім'ї (контрольний експеримент). 31 Висновки та педагогічні рекомендації. 33 Використана література. 34

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua