Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Розвиток логістики в Німеччині (ID:25107)
| Размер: 11 кб. | Объем: 7 стр. | Стоимость: 35 грн. | Добавлена: 16.08.2012 |
СодержаниеРозвиток логістики в Німеччині
Література
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Розвиток логістики в Польщі
    Розвиток логістики в Польщі 3 Список використаної літератури 9

  2. Розвиток логістики в Грузії
    Розвиток логістики в Грузії ЛІТЕРАТУРА

  3. Розвиток логістики в Італії
    Розвиток логістики в Італії 3 ЛІТЕРАТУРА 13

  4. Розвиток логістики у Великій Брітанії
    Розвиток логістики у Великій Брітанії

  5. Державне регулювання економіки в Німеччині
    Зміст 1. Загальна характеристика Німеччини 3 1.1. Територія, чисельність населення, головні міста 3 1.2. Державний устрій, законодавча, виконавча, судова влада, грошові одиниці 3 1.3. Територіально-адміністративний устрій 5 1.4. Загальна характеристика державного регулювання економіки 5 1.5. Місце країни в світовій економіці 6 1.6. Доля державної власності в економіці країни 6 2. Державне регулювання економіки 7 2.1. Досвід державного регулювання економіки 7 2.2. Державне регулювання стратегічного розвитку 8 2.3. Державне регулювання науково-технічного прогресу 10 2.4. Державне регулювання структурних зрушень та інвестицій 10 2.5. Фінансово-кредитне регулювання 12 2.6. Державне регулювання у промисловості, агропромисловому комплексі, будівництві 12 2.7. Регулювання соціальної сфери 14 2.8. Державне регулювання зовнішньоекономічної діяльності 15 2.9. Державне регулювання природно-охоронної діяльності 16 Література 17

  6. Аналіз виборчих компаній в Україні в міжнародному інформаційному полі (на прикладі засобів масової інформації Німеччині, Польщі, Росії)
    Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретико - методологічні основи інформаційної складової виборчих компаній 10 Розділ 2 Стратегії висвітлення президентських виборів в Україні 2004р західними ЗМІ 28 2.1 Вплив інформаційної політики ЗМІ ( Німеччині, Польщі, Росії) на міжнародний імідж 28 2.2 Компаративний аналіз висвітлення президентських виборів в Україні 2004 р. ЗМІ Німеччині, Польщі, Росії 40 Розділ 3. Вплив інформаційної політики західних ЗМІ у висвітленні президентських виборів в Україні 2004р, на формування міждержавних відносин 82 3.1 Динамика подання інформації західними ЗМІ стосовно президентських виборів в Україні 2004р. 82 Висновки 100 Література 108 До Розділу 1 108 До Розділу 2 113 До Розділу 3 114 Мета роботи – аналіз висвітлення виборчих компаній в Україні в міжнародному інформаційному полі (на прикладі засобів масової інформації Німеччині, Польщі, Росії). Мета передбачає виконання наступних завдань: - узагальнення теоретико - методологічних основ інформаційної складової виборчих компаній; - визначення стратегії висвітлення президентських виборів в Україні 2004р західними ЗМІ; - аналіз впливу інформаційної політики ЗМІ ( Німеччині, Польщі, Росії) на міжнародний імідж України; - проведення компаративного аналізу висвітлення президентських виборів в Україні 2004 р. ЗМІ Німеччині, Польщі, Росії; - визначення впливу інформаційної політики західних ЗМІ у висвітленні президентських виборів в уКраїні 2004р, на формування міждержавних відносин; - дослідження динамикі подання інформації західними ЗМІ стосовно президентських виборів в Україні 2004р. Об’єктом дослідження виступає імідж України та його формування через громадську думку, яка формується за допомогою західних ЗМІ. Предметом дослідження є реалізація інформаційної політики західних ЗМІ, що може спричинити формування громадської думки щодо президентських виборів та майбутнього України. Методи даної роботи – це сукупність прийомів вивчення наукової літератури, законодавчих актів різних рівнів, матеріалів преси й телебачення, рекламної продукції, Інтернет-джерел. Джерельна база дослідження. Матеріалами дослідження є визначення (дефініції), підходи і теоретичні моделі впливу на громадську думку через ЗМІ. Основою емпіричного дослідження виступили тексти сучасних ЗМІ Росії, Польщі та Німеччини, Інтернет-видання „Кореспондент”, „Подробиці”, „ПроУА”, „Українська правда” (відповідно до рейтингів та статистичних даних найбільш популярних і відвідуваних видань системи Bigmir). Період дослідження – 1999-2005 р.

  7. К/р з логістики
    1. Витрати у логістиці. Показники ефективності логістики 3 2. Логістика, як фактор підвищення конкурентоспроможності фірм, підприємств 5 3. Принципи побудови інформаційних систем у логістиці 8 4. Інформаційні потоки в логістиці 12 Література 15

  8. Контрольна з логістики
    1. Операційний менеджмент туристичного підприємства 3 2. Постачальницька логістика підприємств готельного господарства 4 Література 9

  9. Сім правил логістики
    1. Сім правил логістики 3 2. Логістичні завдання на кожному етапі розробки туру 7 3. Розвиток логістики в Чехії 13 ЛІТЕРАТУРА 20

  10. Контрольна робота з логістики
    1. Аналіз практичної діяльності ТОВ «Назва» у сфері логістики 3 2. Творча ситуація 10 Умова. Вами, логістиком-менеджером оптово-роздрібного підприємства ВАТ "Агро-пасаж". проведено аналіз витрат обігу за рік і виявлено збільшення транспортних витрат на підприємстві, що призвело до зменшення прибутку, зниження конкурентоспроможності підприємства на ринку Визначіть можливі причини цієї ситуаціїта напрями їх вирішення. Для розв'язання задачі необхідно: - розглянути та проаналізувати всі можливі схеми перевезень, зазначивши ланки що задіяні, виходячи з конкретної ситуації; - підрахувати сукупні витрати за кожним можливим варіантом перевезення; - вибрати найоптимальніший варіант перевезення вантажу залежно від виду транспорту; - розробити та обґрунтувати пропозиції щодо підвищення ефективності використання транспорту з урахуванням логістичних зв'язків оптово-роздрібного підприємства "Агро-пасаж" зі своїми партнерами. Вихідні дані для розрахунку: 1. Кількість вантажу — 30 т. 2. Вартість перевезення вантажу залізницею 1 т — 1,5 тис. гри. З вартісить перевезення вантажу автомобілем 1 Т — 2,5 тис. грн. 4. Вартість автопідвезення від залізничної станції 1 т — 0,5 тис. грн. 5. Вартість автопідвезення до залізничної станції 1 т — 0,7 тис. грн. 6. У вантажовідправника є залізнична гілка, вартість перевезення 1т — 0,3 тис. грн. 7. Вартість навантажувально-розвантажувальних робіт 1 т — 0,4 тис. грн. Список використаної літератури 12

  11. Контрольна робота з логістики
    ЗМІСТ 1. Постачальницька логістика підприємств масового харчування 3 2. Продуктова стратегія туристичного підприємства (за 9 матеріалами каталогів пропозицій туристичної фірми) 9 3. Паспорт автотранспортного маршруту 12 Література 15

  12. Функціональні сфери логістики
    1.Функціональні сфери логістики 3 2. Мета формування логістичної та маркетингової стратегії туристичного підприємства в мережі Інтернет 8 3. Міжнародна логістика: сутність і завдання 16 ЛІТЕРАТУРА 22

  13. Контрольна робота з логістики
    Вступ 3 1. Етапи формування, умови створення, принципи функціонування й розвитку логістичних систем 4 2. Юнімодальні, мультимодальні системи доставки товарів 8 3. Сутність завдання та функції торговельної логістики. Обслуговування споживача, елементи та критерії 9 4. Вибір оптимального постачальника 10 5. Аналіз практичної діяльності підприємства оптової торгівлі у сфері логістики 13 6. Логістична система ЗАТ «__» 14 7. Вибір оптимального варіанту перевезення вантажу 16 Висновок 18 Література 19

  14. Контрольна робота з логістики
    1. Можливі рівні розвитку логістичних систем на різних фірмах та компаніях 3 2. Визначити суть концепції загальних витрат 11 Список використаних джерел 16

  15. Контрольна робота з логістики
    1. Вантажні тарифи автомобільного транспорту 3 2. Проблеми керування запасами 5 Список літератури 10

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua