Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КурсоваяТема: Експертиза сметани вітчизняних і закорндонних виробників (ID:25137)
| Размер: 326 кб. | Объем: 55 стр. | Стоимость: 120 грн. | Добавлена: 16.08.2012 |
СодержаниеВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ ЯКОСТІ І РИНКУ СМЕТАНИ В УКРАЇНІ 5
1.1. Законодавчо-правове регулювання безпеки та якості молока та продуктів його переробки 5
1.2. Особливості технології сметани, чинники формування її якості 23
1.3. Класифікація та асортимент сметани 25
1.4. Вимоги нормативної документації до якості сметани. Упаковка, маркування та зберігання сметани 27
РОЗДІЛ 2. ТОВАРОЗНАВЧА ЕКСПЕРТИЗА СМЕТАНИ ВІТЧИЗНЯНИХ І ЗАРУБІЖНИХ ВИРОБНИКІВ 34
2.1. Об’єкти і методи дослідження 34
2.2. Експертиза якості пакування і маркування сметани 36
2.3. Експертиза якості сметани за органолептичними та фізико-хімічними показниками 41
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 49
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 51
ДОДАТКИ 54

Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Аналіз стратегії виходу фірм вітчизняних виробників на зовнішній ринок та розробка міжнародного маркетингового комплексу
    Вступ 3 Розділ 1. Стратегії виходу підприємств на зовнішні ринки. 4 Розділ 2. Аналіз діяльності підприємств масложирової промисловості України при виході на зовнішні ринки. 10 Список літератури: 18

  2. Товарознавча характеристика асортименту та споживчих властивостей телевізорів різних виробників різних виробників (жидкокристалічні, плазмові, на основі електронно-струменевої трубки)
    Вступ 3 1. Стан та проблеми ринку телевізійної техніки в Україні та світі 5 2. Характеристика показників споживчих властивостей 9 3. Характеристика асортименту та споживчих властивостей телевізорів представлених на ринку України 18 4. Аналіз асортименту та властивостей в магазині ТОВ "Назва" магазин "Назва" 30 5. Контроль та оцінка якості телевізорів в магазині 34 Висновки та пропозиції 39 Список використаних джерел 41 Додатки 44

  3. Аналіз асортименту та оцінка якості сметани на матеріалах супермаркету
    ВСТУП 3 1. Стан ринку молочнокислих товарів в Україні 5 2. Харчова та біологічна цінність сметани 19 3. Фактори формування споживчих властивостей сметани 21 4. Класифікація та асортимент сметани 24 5. Вимоги до якості та дефекти сметани 26 6. Товарознавча оцінка якості сметани, аналіз основних видів кисломолочних товарів та бальна оцінка якості, аналіз асортименту молочнокислих товарів у супермаркеті «Назва» 31 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 52 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 54 ДОДАТКИ 58

  4. Аналіз асортименту та оцінка якості сметани на матеріалах супермаркету
    ВСТУП 3 1. Стан ринку молочнокислих товарів в Україні 5 2. Харчова та біологічна цінність сметани 19 3. Фактори формування споживчих властивостей сметани 21 4. Класифікація та асортимент сметани 24 5. Вимоги до якості та дефекти сметани 26 6. Товарознавча оцінка якості сметани, аналіз основних видів кисломолочних товарів та бальна оцінка якості, аналіз асортименту молочнокислих товарів у супермаркеті «Назва» 31 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 40 ДОДАТКИ 44

  5. Конкурентоспроможність кавоварок різних виробників на ринку України
    ВСТУП 3 1. АНАЛІЗ СПОЖИВЧОГО РИНКУ КАВОВАРОК В УКРАЇНІ 5 2. ТОВАРОЗНАВЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ВЛАСТИВОСТЕЙ КАВОВАРОК РІЗНИХ ВИРОБНИКІВ 10 3. ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ КАВОВАРОК РІЗНИХ ВИРОБНИКІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ЕКСПЕРТНИХ ОЦІНОК (ПРЕДСТАВЛЕНИХ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «Назва») 22 4. ВИЗНАЧЕННЯ НОВИЗНИ НОВОЇ МОДЕЛІ КАВОВАРКИ 30 5. ОСОБЛИВОСТІ МАРКУВАННЯ ТА ПАКУВАННЯ КАВОВАРОК РІЗНИХ ВИРОБНИКІВ 40 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51

  6. Порівняльна характеристика споживчих властивостей пральних машин різних виробників
    Вступ 3 1. Ринок, асортимент 5 2. Виробник 9 3. Порівняльна характеристика технічних параметрів 15 4. Ціновий показник 22 5. Висновки та пропозиції 23 Література 25 Додаток 1. Характеристика споживчих властивостей пральних машин різних виробників 27

  7. Товарознавча характеристика асортименту та аналіз якості ляльок різних виробників
    План Вступ 3 1. Стан та проблеми розвитку ринку іграшок на Україні 5 2. Класифікація та характеристика показників споживчих властивостей ляльок 11 3. Виховання та вплив ляльок на дітей 15 4. Характеристика асортименту ляльок представлених на ринку України 19 5. Аналіз вимог та оцінка якості ляльок 24 Висновки та пропозиції 32 Список літератури 34 Додатки 36 Метою роботи є дослідження споживчих властивостей та асортименту ігрових ляльок в торгових мережах України. Завданнями дослідження є: - визначити сучасний стан ринку дитячої іграшки в Україні, його обсяги та проблематику; - дослідити вимоги до якості ляльок, їх споживчі характеристики та асортимент; - дослідити значення ляльок у вихованні та розвитку дітей; - у вибраній торгівельній точці дослідити асортимент, обсяги продажів, структуру постачальників та рівень попиту на дитячі іграшки в цілому і зокрема ляльки; - дослідити декілька зразків продукції з метою визначення якості та конкурентоспроможності виробів. Об’єкт дослідження – асортимент ляльок у магазині, який здійснює торгівлю дитячими іграшками.

  8. Стратегічне планування на вітчизняних підприємствах
    Вступ 3 1 Стратегічне планування організацій 5 2 Аналіз зовнішніх умов функціонування підприємства 9 3 Оцінки сильних та слабких сторін діяльності 16 4 Стратегічні «вікна» 19 5 Стратегічне прийняття рішень на підприємстві 21 Висновки 27 Список літератури 29

  9. Проблеми конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на світовому ринку
    Проблеми конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на світовому ринку 1 Лытература 10

  10. Проблема конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на українському ринку
    Вступ 3 Проблема конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на українському ринку 4 Задача № 4 14 Зробіть аналіз конкурентоспроможності фірми А у порівнянні з В та С. Результати занесіть у таблицю. Зробіть висновки. Наприкінці роботи зробити висновок щодо конкурентного статусу підприємства на даному ринку. Література 15

  11. Проблема конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на українському ринку
    Вступ 3 1. Проблема конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на українському ринку 4 Література 13

  12. Регулювання ліквідності вітчизняних комерційних банків
    Вступ 3 Регулювання ліквідності вітчизняних комерційних банків 4 1. Сутність ліквідності як складової фінансової стійкості банківської системи 4 2. Регулювання ліквідності банків в Україні 12 Висновки 16 Література 17

  13. Внесок вітчизняних вчених у розвиток фармації в суспільстві
    Вступ 3 1. Розвиток фармації у Давньому світі 4 2. Розвиток фармації на українських територіях від найдавніших часів до сучасності 7 Висновки 12 Використана література: 13

  14. ПРОБЛЕМИ КРЕДИТУВАННЯ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ КОМЕРЦІЙНИМИ БАНКАМИ
    Вступ 2 1. Теоретичні засади кредитування вітчизняних підприємств комерційними банками 4 1.1. Сутність кредиту та його види 4 1.2. Роль кредиту в діяльності підприємства 13 2. Оцінка та аналіз банківського кредитування вітчизняних підприємств 20 2.1. Особливості розвитку банківського кредитування вітчизняних підприємств в умовах кризи 20 2.2. Аналіз діяльності комерційних банків щодо надання кредитів 25 3. Шляхи вирішення проблеми банківського кредитування підприємств в україні 29 Висновки 40 Список використаної літератури 43

  15. Розробка політики просування туристичного продукту вітчизняних підприємств на міжнародному ринку
    ВСТУП …………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ РОЗРОБКИ ПРОСУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ 6 1.1. Поняття туристичного продукту та методика його створення і просування 6 1.2. Характеристика ресурсної бази та проблеми створення конкурентоздатного українського національного туристичного продукту 17 1.3. Формування маркетингової політики туристичного підприємства з просування туристичного продукту на міжнародний ринок 32 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОСУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ НА ПРИКЛАДІ ТУРОПЕРАТОРА «Назва» 39 2.1. Загальна характеристика підприємства ТОВ " Назва" 39 2.2. Характеристика фінансово-господарської діяльності 44 2.3. Аналіз туристичного продукту та політики його просування 52 2.4. Аналіз конкурентної позиції 56 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОСУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ 64 3.1. Формування маркетингової стратегії виходу туристичної компанії на європейський ринок туристичних послуг на прикладі туроператора «Назва» 64 3.2. Просування туристичних послуг за допомогою сучасних інформаційних технологій 87 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 93 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 100 ДОДАТКИ 106

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua