Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
ЗадачаТема: Ціноутворення (ID:25202)
| Размер: 241 кб. | Объем: 8 стр. | Стоимость: 30 грн. | Добавлена: 16.08.2012 |
СодержаниеЗадача
Рівнозначні коливання споживання яблук, апельсин представлені на кривих байдужості, які представлені за формулою
а1= 10/r1; a2= 10/(r2-1)+1; a3= 10/(r3-2)+2; a4= 10/(r2-3)+3
a1 a2 a3 a4 – обсяг споживання апельсин на різних кривих, кілограм.
r1 r2 r3 r4 – обсяг споживання яблук

Споживачі витрачають на покупку яблук і апельсин дохід рівний 30грн. При цьому ціна 1 кг яблук = 3грн 1кг апельсин = 6грн.
1. Побудувати карту кривих байдужості. Знайдіть рівновагу споживання Е1графічно і перевірити алгебраїчно.
2. Визначити рівновагу споживання т.Е2, якщо ціни на апельсини впадуть на 48,5%, а ціна яблук і дохід споживання остануться незмінні.
3. Визначити рівновагу споживання точки Е3 якщо ціна на апельсини впаде на 48,5% дохід скоротиться на 32,7%, ціна яблук останеться незмінними.
4. Як повинні змінитися ціни на яблука і апельсини щоб при доході 30грн рівновага споживача перемістилась з т.Е1 в т.Е4 з координатами 4кг - яблук,7кг - апельсини.
5. Як має змінитися дохід у 30грн що б при цінах забезпечити рівновагу в т.Е4 рівновага споживача перемістилась в т.Е5 з координатами 2кг - яблука, 5кг - апельсини.
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Ціноутворення в сфері туризму: Ринковий механізм ціноутворення
    1. Ринковий механізм ціноутворення 3 2. Практика державного регулювання цін в Україні 10 3. Задача. 15 Собівартість -- 500 грн. Рентабельність -- 20%, ставка акцизного збору - 40%. Торгівельна надбавка - 35% ціни посередника. Роздрібна ціна - 1944 грн. Витрати посередницької організації на одиницю продукції -125 грн. Визначити прибуток в складі збутової націнки. Література 17

  2. Основи теорії ціноутворення Ціноутворення в туризмі
    Завдання 1 3 Умови завдання. Побудуйте графік залежності попиту від ціни на прикладі споживання Вашою родиною будь-яких сезонних продуктів на протязі року. Визначте залежність попиту від ціни, зони еластичного попиту, нееластичного попиту. Завдання 2. 6 Умови завдання. Використовуючи періодичну пресу, виберіть товар, насичення яким на даний час на ринку збільшується. Прослідкуйте за рекламними оголошеннями та дослідіть залежність ціни на нього від кількості фірм, що пропонують даний товар. Побудуйте розподіл значень ціни, знайдіть розкид цих даних, їхнє середнє значення та відхилення. Завдання 3 8 Умови завдання. Побудуйте графік зміни ціни протягом року на туристичний продукт за Вашим вибором. Проведіть згладжування отриманої емпіричної кривої методом ковзної середньої. Дослідіть, як впливає сезон на рівень цін. Завдання 4 10 Умови завдання. Творче завдання. Знайдіть статтю в періодичній пресі, що характеризує тенденції зміни до цін на товари (споживчи, стратегічні, окремі туристичні продукти). Сформулюйте свої міркування відносно вказаних у статті причин зміни цін. Спрогнозуйте тенденцію зміни цін на даний вид товарів у майбутньому. Перелік літератури 12

  3. Ціноутворення
    1.Характеристика цін за стадіями товаропросування 3 2.Біржові котирування, ціни товарних аукціонів (стартові ціни, ціни аукціонного кроку та ціни фактичної реалізації), ціни торгів 6 Задача 13 Кондитерська фабрика виробляє цукерки з шоколаду, які реалізує у різних містах України. Вартість сировини, матеріалів, які використовуються у виробництві цукерок (з урахуванням ПДВ), становить 2.85 ум.од. Витрати на оплату праці робітників фабрики - 0.58 ум.од., інші виробничі витрати становлять 0.46 ум.од. на кожну одиницю виробленої продукції. Акцизний збір на цукерки даної марки встановлено згідно з діючим законодавством України у розмірі 25%. Фабрика планує отримати прибуток у розмірі 0.45 ум.од. Витрати торговельного підприємства щодо підготовки цукерок до реалізації та їх реалізації становлять 1.45 ум.од. на кожну одиницю виробу. Торговельне підприємство планує отримати прибуток з кожної одиниці цукерок у розмірі 0,25 ум.од. Розрахувати роздрібну ціну цукерок шоколадних. Список використаної літератури 14

  4. К/р ціноутворення
    1. Проблеми підтримання еквівалентності обміну між галузями 3 2. Цінова політика підприємства 6 3. Основні положення економічної теорії А. Маршалла 12 Список використаної літератури 17

  5. Ціноутворення
    1. Визначення оптимального обсягу виробництва при наявності умовно-постійних витрат за визначеною ціною. 3 2. Методи ринкового ціноутворення. 7 Список використаної літератури 16

  6. Ціноутворення
    Вступ - 3 - 1. Методи установлення цін з орієнтацією на конкуренцію - 4 - 2. Вплив попиту і пропозиціїна формування ринкових цін - 12 - Список використаної літератури - 18 - Задача Підприємство уклало договір на виробництво 1,5 тис. виробів на суму 75 тис. грн. Сума постійних витрат на виконання замовлення дорівнює 27 тис. грн., а змінні витрати на одиницю продукції — 20 грн. Визначити точку беззбитковості.

  7. Ціноутворення
    Вступ 3 1. Історичні аспекти ціноутворення 5 2.Суть і методологія процесу ціноутворення 7 3. Цінові методи формування цін 8 4.Загальна класифікація цін 11 Висновок 15 Література 17 Тести 18 1.”Часть кожного фактора виробництва у формуванні вартості визначається "граничним продуктом". Це затвердження належить 18 2. Яка з перелічених теорій не належить до теорій, що визначають цінність товару 18 2. Теорія порівняльних переваг 18 3. До маркетонгових методів належать всі зазначені методи крім 18 4.Тендерний метод є різновидом методу: 18 5. До якого методу встановлення цін відносятся ціни на коштовності? 18 6.До цін що діють у зовнішній торгівлі, відносят: 19 7.Різновидом оптових цін є: 19 8. Чим менш еластичний попит, тим: 19 9. Ціна - це 19 10. Чуттєвість покупців до змін цін буде нижчою, якщо 19 10. Індикативні ціни - це різновид: 20 11. Різновидом оптових цін є: 20 12. Демпінгова ціна - це ціна: 20 13. Обсяг витрат формують 20 15. Залежно від часу дії ціни бувають такі: 21 Практичні завдання 21-30

  8. Ціноутворення
    1. Методи визначення ціни з орієнтацією на конкурентів 2 2. Ціни за сферою обігу 11 3. Задача. 15 Роздрібне торговельне підприємство укладає контракт з виробником на постачання телевізорів із заводу виробника. Найменша партія, яку відправляє виробник, - 20 одиниць. Постачання здійснюється на умовах «франко- завод». Згідно з укладеною угодою виробник надає знижку при зростанні кількості придбаних телевізорів – на кожні 10 телевізорів після придбання 1ї партії у 20 телевізорів – знижка 2% на 1 телевізор. Відпускна ціна заводу – 580 у.е. за 1 телевізор. Роздрібне торгівельне підприємство щомісяця має можливість реалізувати до 60 телевізорів. Розрахувати за якою ціною торгівельне підприємство може отримати телевізор, якщо воно придбає його найбільшу партію, яку може реалізувати та середня знижка за цих умов поширюється на всі телевізори. Література 17

  9. Ціноутворення
    1. Особливості франкування при продажу товарів. 3 2. Система індикативних цін, що використовується в Україні. 5 Задача. 9 Продукція постачається на експорт. Визначте ціну FOB І CIF. Нижче Наведені умовні дані: • вартість товару - 100 ГРН.; • доставка в порт відправлення - 1 ГРН.; • вартість вантажно-розвантажувальних робіт ІЗ доставкою товару вздовж борту судна - 2 ГРН.; • вартість доставки на борт судна - 0,5 ГРН.; • фрахт до порту призначення - 5 ГРН.; • вартість вантажно-розвантажувальних робіт в країні-імпортері - 2,5 ГРН.; • доставка на склад покупця - 0,5 ГРН.; • страхування вантажу - 2 грн.

  10. К/р ціноутворення
    1. Розрахунок ціни методом “Середні витрати + прибуток” 3 2. Деякі місцеві податки і збори, які відносяться на собівартість продукції 5 Задача 9 1. Матеріальні витрати, грн. – 190 2. Зворотні відходи, грн. – 50 3. Витрати на оплату праці, грн. – 86 4. Відрахування на соціальні заходи (в % до витрат на оплату праці), % – 37,5 5. Амортизація основних фондів, грн. – 37 .... Список використаної літератури 12

  11. К/р ціноутворення
    1. Особливості встановлення цін на основі рівня поточних цін та закритих торгів 3 2. Завдання державного контролю за цінами. Декларування цін. 4 Список використаної літератури 7

  12. Ціноутворення
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Ціноутворення та його загальні принципи 5 РОЗДІЛ 2. Ціноутворення на різних типах ринків 10 РОЗДІЛ 3. Цінова ситуація в Україні 14 ВИСНОВКИ 19 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 21

  13. К/р ціноутворення
    1. Монополії, механізм формування монопольної ціни 3 2. Соціальні податки, як складова собівартості 5 Список використаної літератури 10

  14. К/р з ціноутворення
    1. Ціноутворення на базі вартісних теорій. 2 2. Особливості перехідного періоду від планово-адміністративної до ринкової економіки. 5 Список використаної літератури. 10

  15. Ціноутворення
    ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. Ціноутворення та його загальні принципи 6 1.1. Поняття ціноутворення. 6 1.2. Принципи ціноутворення 9 1.3. Методи ціноутворення 10 РОЗДІЛ 2. Ціноутворення на різних типах ринків. 16 2.1.Чиста конкуренція. 16 2.2. Монополістична конкуренція. 16 2.3.Олігополістична конкуренція. 17 2.4.Чиста монополія. 17 РОЗДІЛ 3. Державна цінова політика в Україні , сучасний стан та перспективи розвитку. 20 3.1. Цінова політика держави та її вплив на економічні процеси. 20 3.2. Сучасна цінова ситуація на Україні. 29 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua