Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Система показників, що характеризують діяльність підприємства (ID:25205)
| Размер: 36 кб. | Объем: 21 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 16.08.2012 |
Содержание1. Система показників, що характеризують діяльність підприємства 3
2. Спосіб відносних різниць як метод факторного аналізу 14
Задача 4 16
Методом ланцюгової підстановки та методом абсолютних різниць визначити вплив зміни обсягу продукції, ціни та собівартості одиниці продукції на величини прибутку від її реалізації (ВП).
Показники План Факт Відхилення, (+, -)
Обсяг випуску продукції, ОП, од-ць 500 450
Ціна одиниці, Ц, грн. 115 120
Собівартість одиниці, С/в, грн. 96 104
Валовий прибуток (від реалізації), грн ? ?

Задача 8 19
Використовуючи наведені дані, метод ланцюгових підстановок та абсолютних різниць проаналізуйте вплив зміни чисельності та рівня середньої заробітної плати на зміну величини фонду оплати праці у звітному періоді порівняно з попереднім.
Показники Роки Відхилення, (+, -)
попередній звітний
Фонд оплати праці, ФОП, тис. грн ? ?
Середньооблікова чисельність персоналу, Чис, осіб 627 610
Середньорічна заробітна плата одного працівника, ЗП, тис. грн 17,28 18,50

Список використаних джерел 21

Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Основні елементи і показники, що характеризують податкову систему країни. Поясніть зміст цих показників та наведіть приклад з практики зарубіжних країн
    Вступ 3 1. Основні елементи податкової системи країни 4 2. Методи державного регулювання економіки та їх взаємодія. 16 Література 25

  2. Система фінансових показників підприємства та їх характеристика
    Курсова робота Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи дослідження результативності господарської діяльності підприємства 5 1.1 Поняття та основні чинники результативності господарської діяльності підприємства 5 1.2. Система показників, які використовуються для оцінки результативності господарської діяльності підприємства 10 Розділ 2. Дослідження механізму регулювання результативності господарської діяльності ВАТ «ххх» 21 2.1 Аналіз показників результативності фінансової діяльності підприємства 21 2.2 Аналіз показників результативності господарської діяльності підприємства та механізм її регулювання 30 Розділ 3. Шляхи підвищення результативності господарської діяльності ВАТ «ххх» 39 Висновки 43 Список використаної літератури 45 Додатки 48

  3. Система показників економічного аналізу
    ВСТУП 3 1. Сутність системи показників економічного аналізу. 4 2. Класифікація показників економічного аналізу. 6 ВИСНОВОК 12 Список літератури 13

  4. Ефективність виробництва та система її показників
    Вступ 3 1. Ефективність виробництва та ефективність економічної діяльності. Техніко-економічна та соціально-економічна ефективність. 5 2. Система показників ефективності виробництва на макроекономічному та мікроекономічному рівнях 11 3. Фактори зростання ефективності економічної діяльності 20 Висновки 26 Список використаної літератури 28

  5. Система показників діяльності бюджетної організації
    Система показників діяльності бюджетної організації Використана література

  6. Поняття вартості робочої сили та система її показників
    Вступ 3 Поняття вартості робочої сили та система її показників 4 1. Сутність вартості робочої сили 4 2. Доходи населення 7 Висновки 14 Література 15 Додатки 16

  7. Збалансована система показників як інструмент управління підприємством Варіант 12
    Вступ. 1. Сутність та необхідність системи економічних показників діяльності підприємства. 2. Характеристика основних показників діяльності підприємства. Висновки. Варіант 12. Завдання 1. Проаналізувати динаміку випуску товарної продукції за п’ять років. Визначити абсолютні і відносні прирости та темпи зростання (базисні та ланцюгові). Які були середні темпи зростання обсягу продукції на підприємстві, що аналізується? Наскільки вони відрізняються від темпів розвитку галузі? На підставі розрахунків побудуйте власну таблицю даних і зробіть аналітичний висновок. Таблиця 1 тис. грн. Варіант Рік 1-й 2-й 3-й 4-й 5-й (звітний) В галузі (для всіх варіантів) 40 000 40 800 44 000 46 600 50 400 12 2000 2140 2160 3000 2800 Примітка. Виробнича потужність підприємства 4000 тис. грн. Вплив інфляції в наведених даних вже враховано. Завдання 2. Проаналізуйте виконання плану за асортиментом. Розрахуйте коефіцієнти асортиментності, оновлення асортименту та зробити відповідні аналітичні висновки. Таблиця 2 (тис. грн.) Варіант В И Д П Р О Д У К Ц І Ї А Б В Г Д інша разом А 1 2 3 4 5 6 7 12 300 1800 504 880 296 ? 4750 Планові показники 400 1800 500 850 300 1150 5000 Минулий рік - 1600 480 900 400 1300 4780 Завдання 3. Проаналізуйте ритмічність випуску продукції. Розрахуйте коефіцієнт ритмічності на підставі таких даних: Таблиця 3 тис. грн. Варіант 1 декада 2 декада 3 декада за планом фактично за планом фактично за планом Фактично 12 350 300 450 300 400 300 Завдання 4. Визначте, чи виконано підприємством план за сортністю продукції за звітний період. Таблиця 4 (одиниць) Варіант Перший сорт Другий сорт Третій сорт за планом фактично за планом фактично за планом фактично А 1 2 3 4 5 6 12 6200 6000 300 200 100 200 Примітка. Ціна продукції першого сорту 20 грн., другого сорту – 18 грн., третього сорту – 16 грн. Завдання 5. Дайте оцінку затрат матеріалів і розрахуйте вплив факторів на відхилення від плану. Таблиця 5 варіант Матеріал За планом Фактично норми затрат на 1 виріб, кг сума, грн. норми затрат на 1 виріб, кг сума, грн. А 1 2 3 4 5 12 А 150 600 154 770 Б 24 480 25 550 Завдання 6. Підрахуйте резерви збільшення валового прибутку на підставі таких даних: Таблиця 6 (тис. грн.) Варіант Резерви зростання обсягу реалізації Резерви зниження собівартості продукції Інші збитки Сума уцінки реалізованої продукції Дебіторська заборгованість, не сплачена в строк Рентабельність продукції, % А 1 2 3 4 5 6 12 705 105 18 220 640 17.5 Завдання 7. Який валовий прибуток може бути у підприємства за наведеними даними? Визначте необхідну кількість продукції до продажу, яка забезпечить поліпшення фінансового результату на 400 тис. грн. Таблиця 7 Варіант Обсяг реалізації товарної продукції, тис. грн. Кількість реалізованої продукції, т Собівартість 1 т реалізованої продукції, грн. У т.ч. змінна частина собівартості 1 т продукції, грн. Загальна сума постійних витрат підприємства, тис. грн. Фактичний валовий прибуток (збиток), тис. грн. А 1 2 3 4 5 6 12 3440 86 46 36 Завдання 8. Розрахуйте критичну точку обсягу виробництва продукції, за якого забезпечується беззбитковість роботи підприємства. Таблиця 8. Варіант Загальна сума постійних витрат підприємства, тис. грн. Ціна виробу, грн. Собівартості одиниці продукції, грн. Змінна частина собівартості одиниці продукції, грн. Точка беззбитковості роботи підприємства, одиниць Кількість виробленої продукції тис. одиниць А 1 2 3 4 5 6 12 1220 96 106 86 Завдання 9. Розрахуйте вплив факторів на прибуток від реалізації (на підприємстві один вид продукції). Таблиця 9 Варіант Реалізовано продукції, т Собівартість 1 т продукції, грн. Ціна 1 т, грн. за планом фактично за планом фактично за планом фактично 12 1500 1600 780 760 860 940 Завдання 10. За наведеними даними проаналізуйте прибуток підприємства і вкажіть фактори, які змінили прибуток. Чи є резерви збільшення прибутку ? Таблиця 10 Варіант Реалізовано продукції Собівартість 1 т реалізованої продукції, грн. Валовий прибуток підприємства, тис. грн. Інші прибутки та збитки Чистий прибуток сума, тис. грн. тонн А 1 2 3 4 5 6 12 4187 7900 450 -500 План (для всіх варіантів) 4000 8000 400 -500 300 Завдання 11. За наведеними даними дайте оцінку виконання плану за прибутком. Які фактори вплинули на прибуток і чи є резерви його зростання? Таблиця 11 (тис. грн.) Варіант Обсяг реалізації продукції Валовий прибуток Чистий прибуток за планом фактично за планом фактично за планом фактично А 1 2 3 4 5 6 12 7200 7344 760 740 180 202 Завдання 12. Розрахуйте оборотність оборотних активів. Чи має місце вивільнення оборотних коштів з обороту внаслідок прискорення їх оборотності? Таблиця 12 Варіант Фактичний обсяг реалізації (без ПДВ) у звітному році, тис. грн. Собівартість реалізованої продукції, тис. грн. Середньорічні залишки оборотних активів у звітному році, тис. грн. Тривалість одного обороту оборотних активів, дні Відносне вивільнення або залучення коштів, тис. грн. у минулому році А 1 2 3 4 6 12 8640 5760 960 58 Завдання 13. За наведеними даними в табл. 13 і 14 завершити складання бухгалтерського балансу. Провести аналіз фінансового стану підприємства і зробити для цього: • порівняльний аналітичний баланс; • групування активів підприємства за ступенем їх ліквідності; • коефіцієнти ліквідності • інші фінансові коефіцієнти. Таблиця 13 (тис. грн.) Варіант Статті бухгалтерського балансу станом на початок року 100 210 230 500 530 540 А 1 2 3 4 5 6 12 28124 11600 624 4010 4500 28039 Таблиця 14 (тис. грн.) Варіант Статті бухгалтерського балансу станом на кінець року 100 210 230 500 530 540 А 1 2 3 4 5 6 12 34926 13307 420 6041 7248 25528

  8. Система показників і оцінка економічної ефективності професійного навчання персоналу
    1. Система показників і оцінка економічної ефективності професійного навчання персоналу 3 2. Типи, види, форми та мета професійного навчання робітників в організації 9 3. Завдання. Визначте, чому підготовка резерву керівників вважається зарубіжними фахівцями однією з важливих умов ефективного функціонування компанії. Наведіть приклади 15 Література 23

  9. Розрахунок фінансових показників підприємства ЗАТ “Адора”
    1. Розрахунок фінансових коефіцієнтів 2. ПОКАЗНИКИ ЛІКВІДНОСТІ 3. ПОКАЗНИКИ ФіНАНСОВОЇ СТІЙКОСТІ 2. Ефект виробничого важеля. 3. Рівень ефекту фінансового важеля (РЕФВ) СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

  10. Економічна сутність показників прибутковості та рентабельності підприємства
    ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИЗНАЧЕННЯ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1 Поняття рентабельності у системі показників фінансової діяльності підприємства 7 1.2 Система показників рентабельності при оцінці підприємства 10 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ТОВ «Назва» 17 2.1. Фінансово-економічна характеристика підприємства 17 2.2. Аналіз рентабельності ресурсів підприємства 19 2.3 Аналіз прибутковості та ефективності діяльності підприємства 24 РОЗДІЛ 3. РЕЗЕРВИ ЗБІЛЬШЕННЯ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ТОВ «Назва» 32 3.1 Шляхи збільшення рентабельності підприємства 32 3.3. Прогнозування підвищення рентабельності підприємства 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51 ДОДАТКИ 57

  11. Характеристика основних показників фінансового стану підприємства
    Вступ 3 1. Сутність та задачі аналізу фінансового стану підприємства 3 2. Показники оцінки майнового стану 6 3. Оцінка ліквідності і платоспроможності підприємства 6 4. Аналіз фінансової стійкості 9 Висновки 11 Список використаної літератури 12

  12. Розрахунок техніко-економічних показників роботи підприємства вар 15
    I. Вихідні дані II. Основна частина 1. Розрахунок необхідної кількості обладнання та обсягів виробничої площі 2. Розрахунок чисельності персоналу підприємства та офісної техніки 3. Розрахунок суми амортизаційних відрахувань та вартості основних фондів 4. Розрахунок фонду заробітної плати працівників 5. Розрахунок собівартості та ціни виробу 6. Розрахунок показників товарної, валової та реалізованої продукції 7. Розрахунок показників, що характеризують економічну ефективність підприємства III. Висновки Список використаної літератури ВИХІДНІ ДАНІ Новостворене АТ ”Машсервіс” займається виготовленням комплектуючих деталей для машинобудівної галузі. На звітний рік передбачена виробнича програма у розмірі 225 000 шт. деталей “А”. Підприємство працює у дві зміни. В процесі обробки деталь проходить заготівельну, свердлильну, токарну, токарно-розточну, шліфувальну операції. Для забезпечення виробничого процесу підприємству необхідні верстати, які засновники вносять у статутний капітал підприємства, та приміщення для розміщення цеху та адміністрації. Ціна придбання будівлі 1900 грн. за 1 м2, висота приміщень 3,5 м. Термін експлуатації 25 років. Склад та гараж підприємство орендує, орендна плата складає 1500 гривень на місяць. Для потреб виробництва 21.01. було придбано автомобіль ГАЗ 53, за ціною 80 000 грн., та автомобіль ДЕУ СЕНС, вартістю 36 000 грн (додаток 6), 01.04. були придбані меблі та офісна техніка (додаток 4). Термін експлуатації (додаток 4,5,6), ліквідаційна вартість для основних фондів (додаток 4,5,6). Договором на постачання електроенергії передбачене споживання електроенергії за ціною 0,22 грн., для потреб виробництва за ціною 0,29 грн. Договором на постачання води для побутових потреб передбачена вартість в розмірі 2,5 грн./м3. Ціна за 1 Гкал тепла становить 150 грн. Зазначені ціни не включають ПДВ. Для виробництва деталей використовується лиття сталеве. Вартість лиття та зворотних відходів відображена в додатку 6. Підприємство сплачує відрахування на обов’язкове пенсійне страхування складає – 33,2%, відрахування на обов’язкове соціальне страхування на випадок тимчасової втрати працездатності – 1,4%, відрахування на обов’язкове соціальне страхування на випадок безробіття – 1,6%, відрахування на соціальне страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань – 1,5 %. Завдання: 1. Розрахувати необхідну кількість обладнання, площу приміщення для розміщення підприємства і обґрунтувати необхідну кількість офісної техніки та меблів для забезпечення роботи адміністрації. 2. Визначити необхідну чисельність персоналу: основних робітників, допоміжних, керівників, спеціалістів, службовців. 3. Визначити початкову, залишкову та середньорічну вартість основних фондів. Розрахувати річну суму амортизаційних відрахувань економічним і податковим методом, обґрунтувати вибір економічного методу. 4. Розрахувати річний фонд заробітної плати в цілому по підприємству. 5. Розрахувати необхідну кількість матеріалів для забезпечення виконання виробничої програми. Скласти кошторис витрат на утримання і експлуатацію обладнання та кошторис адміністративних витрат. На основі проведених розрахунків визначити собівартість одиниці виробу та ціну. 6. Розрахувати показники товарної, реалізованої та валової продукції . 7. Оцінити ефективність виробництва, визначивши прибуток від реалізації продукції, рентабельність продукції, фондовіддачу, фондомісткість, фондоозброєність. Обґрунтувати висновки і пропозиції щодо перспектив існування виробництва.

  13. АНАЛІЗ ГОЛОВНИХ ПОКАЗНИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
    АНАЛІЗ ГОЛОВНИХ ПОКАЗНИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ

  14. Розрахунок техніко-економічних показників роботи підприємства Варіант № 34
    ЗМІСТ I. Вихідні дані II. Основна частина 1. Розрахунок необхідної кількості обладнання та обсягів виробничої площі 2. Розрахунок чисельності персоналу підприємства та офісної техніки 3. Розрахунок суми амортизаційних відрахувань та вартості основних фондів 4. Розрахунок фонду заробітної плати працівників 5. Розрахунок собівартості та ціни виробу 6. Розрахунок показників товарної, валової та реалізованої продукції 7. Розрахунок показників, що характеризують економічну ефективність підприємства III. Висновки Список використаної літератури ВИХІДНІ ДАНІ Новостворене АТ ”Машсервіс” займається виготовленням комплектуючих деталей для машинобудівної галузі. На звітний рік передбачена виробнича програма у розмірі 225 000 шт. деталей “А”. Підприємство працює у дві зміни. В процесі обробки деталь проходить заготівельну, свердлильну, токарну, токарно-розточну, шліфувальну операції. Для забезпечення виробничого процесу підприємству необхідні верстати, які засновники вносять у статутний капітал підприємства, та приміщення для розміщення цеху та адміністрації. Ціна придбання будівлі 1900 грн. за 1 м2, висота приміщень 3,5 м. Термін експлуатації 25 років. Склад та гараж підприємство орендує, орендна плата складає 1500 гривень на місяць. Для потреб виробництва 21.01. було придбано автомобіль ГАЗ 53, за ціною 80 000 грн., та автомобіль ДЕУ СЕНС, вартістю 36 000 грн (додаток 6), 01.04. були придбані меблі та офісна техніка (додаток 4). Термін експлуатації (додаток 4,5,6), ліквідаційна вартість для основних фондів (додаток 4,5,6). Договором на постачання електроенергії передбачене споживання електроенергії за ціною 0,22 грн., для потреб виробництва за ціною 0,29 грн. Договором на постачання води для побутових потреб передбачена вартість в розмірі 2,5 грн./м3. Ціна за 1 Гкал тепла становить 150 грн. Зазначені ціни не включають ПДВ. Для виробництва деталей використовується лиття сталеве. Вартість лиття та зворотних відходів відображена в додатку 6. Підприємство сплачує відрахування на обов’язкове пенсійне страхування складає – 33,2%, відрахування на обов’язкове соціальне страхування на випадок тимчасової втрати працездатності – 1,4%, відрахування на обов’язкове соціальне страхування на випадок безробіття – 1,6%, відрахування на соціальне страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань – 1,5 %. Завдання: 1. Розрахувати необхідну кількість обладнання, площу приміщення для розміщення підприємства і обґрунтувати необхідну кількість офісної техніки та меблів для забезпечення роботи адміністрації. 2. Визначити необхідну чисельність персоналу: основних робітників, допоміжних, керівників, спеціалістів, службовців. 3. Визначити початкову, залишкову та середньорічну вартість основних фондів. Розрахувати річну суму амортизаційних відрахувань економічним і податковим методом, обґрунтувати вибір економічного методу. 4. Розрахувати річний фонд заробітної плати в цілому по підприємству. 5. Розрахувати необхідну кількість матеріалів для забезпечення виконання виробничої програми. Скласти кошторис витрат на утримання і експлуатацію обладнання та кошторис адміністративних витрат. На основі проведених розрахунків визначити собівартість одиниці виробу та ціну. 6. Розрахувати показники товарної, реалізованої та валової продукції . 7. Оцінити ефективність виробництва, визначивши прибуток від реалізації продукції, рентабельність продукції, фондовіддачу, фондомісткість, фондоозброєність. Обґрунтувати висновки і пропозиції щодо перспектив існування виробництва.

  15. Розрахунок техніко-економічних показників роботи підприємства вар 17
    I. Вихідні дані Новостворене АТ ”Машсервіс” займається виготовленням комплектуючих деталей для машинобудівної галузі. На звітний рік передбачена виробнича програма у розмірі 225 000 шт. деталей “А”. Підприємство працює у дві зміни. В процесі обробки деталь проходить заготівельну, свердлильну, токарну, токарно-розточну, шліфувальну операції. Для забезпечення виробничого процесу підприємству необхідні верстати, які засновники вносять у статутний капітал підприємства, та приміщення для розміщення цеху та адміністрації. Ціна придбання будівлі 1900 грн. за 1 м2, висота приміщень 3,5 м. Термін експлуатації 25 років. Склад та гараж підприємство орендує, орендна плата складає 1500 гривень на місяць. Для потреб виробництва 21.01. було придбано автомобіль ГАЗ 53, за ціною 80 000 грн., та автомобіль ДЕУ СЕНС, вартістю 36 000 грн (додаток 6), 01.04. були придбані меблі та офісна техніка (додаток 4). Термін експлуатації (додаток 4,5,6), ліквідаційна вартість для основних фондів (додаток 4,5,6). Договором на постачання електроенергії передбачене споживання електроенергії за ціною 0,22 грн., для потреб виробництва за ціною 0,29 грн. Договором на постачання води для побутових потреб передбачена вартість в розмірі 2,5 грн./м3. Ціна за 1 Гкал тепла становить 150 грн. Зазначені ціни не включають ПДВ. Для виробництва деталей використовується лиття сталеве. Вартість лиття та зворотних відходів відображена в додатку 6. Підприємство сплачує відрахування на обов’язкове пенсійне страхування складає – 33,2%, відрахування на обов’язкове соціальне страхування на випадок тимчасової втрати працездатності – 1,4%, відрахування на обов’язкове соціальне страхування на випадок безробіття – 1,6%, відрахування на соціальне страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань – 1,5 %. Завдання: 1. Розрахувати необхідну кількість обладнання, площу приміщення для розміщення підприємства і обґрунтувати необхідну кількість офісної техніки та меблів для забезпечення роботи адміністрації. 2. Визначити необхідну чисельність персоналу: основних робітників, допоміжних, керівників, спеціалістів, службовців. 3. Визначити початкову, залишкову та середньорічну вартість основних фондів. Розрахувати річну суму амортизаційних відрахувань економічним і податковим методом, обґрунтувати вибір економічного методу. 4. Розрахувати річний фонд заробітної плати в цілому по підприємству. 5. Розрахувати необхідну кількість матеріалів для забезпечення виконання виробничої програми. Скласти кошторис витрат на утримання і експлуатацію обладнання та кошторис адміністративних витрат. На основі проведених розрахунків визначити собівартість одиниці виробу та ціну. 6. Розрахувати показники товарної, реалізованої та валової продукції . 7. Оцінити ефективність виробництва, визначивши прибуток від реалізації продукції, рентабельність продукції, фондовіддачу, фондомісткість, фондоозброєність. Обґрунтувати висновки і пропозиції щодо перспектив існування виробництва. II. Основна частина 1. Розрахунок необхідної кількості обладнання та обсягів виробничої площі 2. Розрахунок чисельності персоналу підприємства та офісної техніки 3. Розрахунок суми амортизаційних відрахувань та вартості основних фондів 4. Розрахунок фонду заробітної плати працівників 5. Розрахунок собівартості та ціни виробу 6. Розрахунок показників товарної, валової та реалізованої продукції 7. Розрахунок показників, що характеризують економічну ефективність підприємства III. Висновки Список використаної літератури

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua