Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Англійська мова (ID:25220)
| Размер: 32 кб. | Объем: 12 стр. | Стоимость: 45 грн. | Добавлена: 16.08.2012 |
СодержаниеTest B

1.1. Read story and choose the correct answers (a, b, or c) to questions 1-4, then explain the words in bold.

The Giant Squid
1. At the beginning of the story, Jim c) didn't think the sea monster was real
2. What scared the giant squid away?
3. How did the tourists feel when they heard Jim's story?
1.2. Fill in the words from the list, and then make sentences using the completed phrases.
school, popular, sea, fishing, guided

1.3. Fill in: set off, colleagues, shore, spot.
1.4. Fill in the correct preposition, and then make sentences using the completed phrases.
1.5. Put the events below in the correct order. Then, use the list of events to help you retell the story.
2.1. Complete the sentences using can or (be) able to.
2.2. Complete the answers to the questions with was/were able to.
2.3. Complete these sentences with must or have to (in the correct form).
2.4. Make questions with have to.
3. Present Perfect Continuous

3.1. Read the situations and write two sentences using the words in brackets.

3.2. For each situation, ask a question using the words in brackets.
3.3. Put the verb into the more suitable form, present perfect simple (I have done
etc.) or continuous (I have been doing etc.)
4. Reflexive Pronouns

4.1. Finish the sentences with myself/yourself etc.
4.2. Finish the sentences with myself / yourself etc.
4.3. Make sentences with by myself / by yourself etc.
4.4. Finish the sentences. Use each other.
5. Past Perfect

5.1. Read the situations and write sentences from the words in brackets.
5.2. Complete these sentences using the verbs in brackets.
5.3. Complete these sentences as in the example. Use the verb in brackets.
5.4. Put the verb into the correct form, past perfect (I had done etc.) or past simple (I did etc.).
6. Sequence of Tenses (Revision)

6.1. Make the reported speech.
6.2. Somebody says something to you which is the opposite of what they said
before. Write a suitable answer beginning I thought you said.
6.3. Now you have to complete these sentences with said, told or talked.
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Англійська мова
    Bapiaнт 7 1. Прочитайте поданий нижче текст. Дайте письмовий переклад 1 та 3 абзаців. Causes of Inflation (1) Demand-pull inflation occurs when aggregate demand exceeds existing supplies, forcing price increases and pulling up wages, materials, and operating Причини інфляції 2. Дайте письму анотацію поданого вище тексту. There are demand-pull inflation and cost-push inflation. Demand-pull inflation occurs when aggregate demand exceeds existing supplies, forcing price increases 3. Дайте письмові відповіді на наступні запитання. a. When does demand-pull inflation occur? Demand-pull inflation occurs when aggregate demand exceeds existing supplies, forcing price increases and pulling up wages, materials, and operating and financing costs. 4. Завершіть подані нижче речення своїми словами. a. Inflation can be defined as a sustained increase in the general level of prices for goods and services. b. Deflation can be defined as a decrease in the general price level. 5. Запишіть наступні речення. Поставте їх в непряму мову. Пам’ятайте про правило узгодження часів. Перекладіть змінені речення. 1. "The new underpass is being officially opened the day after tomorrow," said the BBC announcer. The BBC announcer said, the new underpass was being officially opened the next day after tomorrow. 6. Запишіть наступні речення. Поставте їх в непряму мову. Пам’ятайте про правило узгодження часів. Перекладіть змінені речення. Model: "Where are you going?" asked Mr. Brown. Mr. Brown asked me where I was going. 1. "Which team won the previous match'" said Bill. Bill asked me which team had won the previous match. Біл запитав мене, яка команда виграла попередній матч. 7. Запишіть наступні речення (накази, прохання, запрошення). Поставте їх в непряму мову. Пам’ятайте про правило узгодження часів. Перекладіть змінені речення. Model: "Please, help us!" I asked him. I asked him to help us. "Don't forget to use your indicators." said the driving instructor. The driving instructor told me not to forget to use my indicators. Інструктор з водіння сказав мені не забувати про використання сигналів. 8. Запишіть наступні речення (Conditionals I), розкриваючи дужки. Речення перекладіть. 1. If I see him, I’ll give him a lift. Якщо я побачу його, я його підвезу. 2. Someone will steal your car if you leave it unlocked. Хтось вкраде твою машину, якщо ти залишиш її незамкненою. 9. Запишіть наступні речення (Conditionals IІ), розкриваючи дужки. Речення перекладіть. 1. If Peter worked regularly and well he would earn more money. Якби Пітер працював постійно і добре, то він би заробляв більше грошей. 2. I would drink that wine if I were you. На твоєму місці я б випила того вина. 10. Запишіть наступні речення (Conditionals IІІ), розкриваючи дужки. Речення перекладіть. 1. If he had asked you, would you have accepted? Якби він тебе попросив, ти б погодився? 2. If I had had a map I would have been all right. Якби у мене була мапа, то все зі мною було б гаразд. 11. Запишіть наступні речення. Перекладіть їх англійською мовою. 1. Коли я поїду в Лондон, я зупинюсь у моїх друзів. When I go to London, I’ll stay with my friends. 2. Запитайте у нього, коли він закінчить пакувати речі. Ask him, when he’ll stop to pack the things.

  2. Англійська мова
    Варіант 3 1. Перепишіть наступні речення, підкресліть у кожному з них діслово-присудок та визначте його видо-часову форму і стан. Перекладіть речення на українську мову. 1. Parents are obligated by law to support and protect their children.- Present Simple Passive Voice. Варіант 3 1. Перепишіть наступні речення, підкресліть у кожному з них діслово-присудок та визначте його видо-часову форму і стан. Перекладіть речення на українську мову. 1. Parents are obligated by law to support and protect their children.- Present Simple Passive Voice. 2. The United Kingdom judiciary is entirely independent of the Government.- Present Simple Active Voice. 3. The criminal was given a suspended sentence. – Past Simple Passive Voice. 4. This will be an example of a civil case rather than a criminal case. – Future Simple active Voice. ІІ. Перепишіть речення; підкресліть Participle I і Participle II та визначте функції кожного з них, тобто зазначте, чи є воно означенням, обставиною, або частиною дієслова-присудка. Перекладіть речення на українську мову. 1. His written test is far from good. – Означення. 2. attorney’s office. – Обставина. The poor girl, standing at the policeman’s elbow, asked him the way to the 3. Arthur has been offered a job with the Court of Appeal. – Частина дієслова-присудка. 4. While running, the policeman tried to breathe regularly. – Обставина. III. Перепишіть наступні речення, підкресліть в них модальне слово або його еквівалент. Переведіть речення на українську мову. 1. An individual attorney will be able to inform him of the legal requirements of this state. 2. But this information cannot be given in court until after jury have brought in their verdict. 3. A verdict has to be unanimous. 4. You ought to see a prison doctor. IV. Прочитайте й усно перекладіть текст. Перепишіть і письмово 2-й та 3-й абаци тексту. CRIMINAL JUSTICE (Rene Dupont is a young French law student who during a visit to London, stayed with an English family. His host, Mr. Churchman, is now writing to tell Rene something about criminal law in England). V. Складіть письмово до всього тексту 5-6 питань різного типу.

  3. Англійська мова
    Контрольна робота № 1 Варіант 10 1. Прочитайте поданий нижче текст. Дайте письмовий переклад 3 абзацу. Scarce Resources (1) Economists broadly classify economic resources as either (1) property resources — land or raw materials and capital, or (2) human resources — labour and entrepreneurial ability. 2. Визначте, чи подані нижче висловлювання до тексту є вірними чи невірними. Якщо висловлювання невірне, запишіть правильний варіант. a. Labour is a broad term the economist uses for all the physical and mental talents of men and women. – true. 3. Знайдіть в тексті (1) синоніми до поданих нижче слів. a. work (§2) – labour. b. done in mind (§2) – mental. 4. Поясніть своїми словами на англійській мові значення наступних слів і виразів. a. economists are specialists in economics. b. property resources are supplies of something of value, either tangible, e. stockholder is an owner of corporate capital stock. 5. Заповніть пропуски в реченнях за зразком. Речення запишіть. Перекладіть речення українською мовою. Зразок: You live with sister. You live with your sister. 7. Вставте дієслово to have, вибравши вірний варіант (A, B або C). Речення запишіть. 1. George didn't have any lunch so he was very hungry in the afternoon. 8. Розкрийте дужки, поставивши дієслово у потрібному часі (Present/Past/Future Simple, Active Voice). Речення запишіть. Перекладіть речення українською мовою. 1. They returned home late last night, but happy. – Вони повернулися додому пізно вночі, проте щасливими. 9. Вставте потрібні модальні дієслова can, may, must, should, have to. Речення запишіть. Перекладіть речення українською мовою. 1. I’m locked in. I can’t get out! (negative) 10. Поставте до наступних речень всі види (5) запитань: загальне, спеціальне до підмета, спеціальне до іншого члена речення, альтернативне, розділове. 1. Не usually gets away from the office at 6 p.m. 11. Перекладіть речення англійською мовою. 1. Мій тато збирається у відрядження. My father is going on a business trip. Література

  4. Англійська мова
    КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 7 Щоб правильно виконати завдання контрольної роботи, необхідно засвоїти наступний граматичний матеріал: 1. Узгодження часів. Пряма і непряма мова. 2. Складносурядне речення (the Compound sentence) та складнопідрядне речення (the Complex sentence). Сполучникове та безсполучникове підпорядкування. BAPIAHT 1 I. Перепишіть i письмово перекладіть речення на українську мову. Зверніть увагу на залежність часу підрядного речення від часу головного. 1. The suspect denied that he had assaulted the policeman. .... II. Перепишіть i письмово перекладіть речення. Підкресліть використані в них сполучники сурядності та підрядності. 1. Crimes are first heard by a magistrate who can either pass a sentence, or refer the crime to a Crown Court with a judge and jury. .. III. Прочитайте та усно перекладіть текст. Перепишіть i письмово перекладіть з 2-го по 4-й абзаци тексту. INSTITUTIONS OF THE EUROPEAN UNION ... IV. Перепишіть та перекладіть слова та словосполучення з тексту на рідну мову: То make decisions – приймати рішення; unique - унікальний; matters of joint ... V. Знайдіть в тексті еквіваленти поданих нижче cлів та словосполучень: Демократичні європейські країни - democratic European countries; мир та ... 17. Складіть письмово до всього тексту 5- 6 питань різного типу. 1. Is the European Union (EU) family of democratic European countries? ...

  5. Англійська мова
    5. Translate into English using the Speech Patterns: A. Весной, на обратном пути в Москву, мы случайно проезжали мимо небольшого городка. Он был скорее похож на большую деревню, чем на B. В прошлом году нам с женой пришлось пойти в отпуск зимой. Мы решили, что это удобный случай, чтобы собственными силами 4. Paraphrase the following sentences using the word combinations and phrases (p. 14). 5. Translate the following sentences into English using the word combinations and phrases: 1. Мне бы очень хотелось поехать на юг в начале июня, когда все утопает в цветах, и побродить по горам. – I’d like to go to the South in early 8. Review the Essential Vocabulary and answer the following questions using it: 1. What do you call ill-natured idle talk? – Ill-natured idle talk is called gossip. 2. What do you call the outer skin of fruit and vegetables? - The outer skin 2. Paraphrase the following sentences using the Speech Patterns: 1. He is not concerned with their accommodation. – He has nothing to do with their accommodation. 2. I think the room was not so cold, it was very damp. - 5. Translate the following sentences into English using the word combinations and phrases (p. 45): 1. Эта студентка чрезвычайно застенчива. Ей, возможно, будет трудно наладить контакт с группой. – This student is extremely shy. Probably she will 3. Translate the following sentences into English: 1. Как ты смеешь смеяться над старушкой? – How dare you laugh at old woman? 2. С понедельника она плохо себя чувствует. - She felt sick since the 5. Translate the following sentences into English using the word combinations and phrases (p. 77). 1. Сердиться на вас — значит лить воду на вашу мельницу. – It's just 13. Fill in prepositions: 1. Thus, of the ten old Forsytes twenty-one young Forsytes had been born. 2. The blackberries tasted of rain. 3. I didn't buy the piano to be sonated out of my 2. Paraphrase the following sentences using the Speech Patterns: 1. Why should he come bothering you when he is not invited? - Why would 5. Translate the following sentences into English using the word combinations and phrases (p. 116): 1. Он был рад, что закончил свои дела. – He was glad to be through with his business. 2. Сегодня я дам своему классу контрольную работу по 12. Fill in since or before: 1. He was a man with no future before him. 2. Nobody dared speak about it before him. 3. Like his father before him, he had an eye for a face. 4. He knelt

  6. англійська мова
    КОНТРОЛЬНА РОБОТА №6 Для виконання контрольної роботи необхідно засвоїти такий граматичний матеріал: 1. Видо-часові форми дієслова в активному часі (the Active Voice): - форми Indefinite (Simple) - Present, Past, Future; - форми Continuous (Progressive) - Present, Past, Future; - форми Perfect - Present, Past, Future; ' форми Perfect Continuous (Progressive) - Present, Past, Future. 2. Пасивний стан (the Passive Voice) видо-часових форм Indefinite (Simple), Continuous (Progressive), Perfect. Особливості перекладу пасивних конструкцій на українську мову. 3. Типи питальних речень. ВАРІАНТ 2 1. Перепишіть речення, підкресліть у коленому з них дієслово-присудок та визначте його видо-часову форму і стан. Перекладіть речення на українську мову. 1. Nowadays many countries of the world have abolished the death penalty. – Present Perfect, Active Voice. .......... II. Прочитайте й усно перекладіть текст. Перепишіть й письмово перекладіть 1-й, 2-й, 5-й та 6-й абзаци тексту. AMERICAN FEDERALISM: STATE AND LOCAL GOVERNMENTS 1. The United States is a democratic republic. The national government is a government of all the people and their representatives (elected officials). It is called the federal government because the nation is a federation, or association, of states. ........... III. Складіть письмово до всього тексту 5-6 питань різного типу. 1. Is the United States a democratic republic? ...........

  7. Англійська мова
    ВАРІАНТ 4 І. Прочитайте й усно перекладіть весь текст. Письмово перекладіть 2, 3, 4 абзаци тексту. TINCTURES 1. Tinctures are defined as alcoholic or hydroalcoholic solutions prepared from animal or vegetable drugs or from chemical substances. Tinctures differ from spirits in being made usually from non-volatile bodies; the tinctures containing volatile constitutes extracted from drugs and those containing iodine are exceptions to the rule. ..... II. Згрупуйте наступні слова за частинами мови (іменники, прикметники, дієслова, прислівники). (Див. зразок виконання № І). ІП. В наступних реченнях підкресліть слова з суфіксом -ing та визначте, чи є вони Participle I, Gerund (Див. зразок виконання №2). IV. У наступних реченнях підкресліть слова з суфіксом -ed та визначить, чи є вони Participle II або підметом у Past Indefinite Tense. (Див. зразок виконання №3). V. При перекладі наступних речень зверніть увагу на особливості перекладу інфінітива. 1. These substances are not supposed to be sharply differentiated from one another. VI. Підкресліть у кожному реченні дієслово-підмет та визначте його видо-часову форму та стан (див. зразок виконання № 4). 1. Flowers are collected in time of pollination. – Present Simple, Active Voice ВАРІАНТ 4 І. Прочитайте и усно перекладіть весь текст. Письмово перекладіть 1, 2, 3, 4 абзаци тексту. PHENOLS 1. Phenols are compounds in which one or more hydroxyl groups are directly united to a carbon atom of an aromatic nucleus, e.g. phenol or carbolic acid. The simpler phenols are water-soluble substances of slightly ... П Випишіть з 5-го абзацу речення, присудок якого виражено в Present Perfect Passive, перекладіть його українською мовою (див. зразок виконання № І). Gallic acid has been derived from pyrogallol. III. Враховуючи ознаки, які відрізняють герундій від дієприкметника І, виберіть речення з герундієм, визначіть його функцію (див. зразок виконання № II). 1. Going home he continued thinking about his work. IV. Зробіть письмовий переклад речень, враховуючи багатозначність займенників it, that, one. 1. Because of the partial decomposition of the carbide grey-cast iron is softer than white-cast iron, it has a higher melting point and it is much more suitable for casting. V. Зі слів, які стоять в дужках, виберіть необхідний підмет та доповніть кожне речення. 1. Great success in the field of developing new drugs makes chemistry a modern science. VI. Визначіть функції інфінітива в наступних реченнях (підмет, іменна частина підмета, частина складного дієслівного підмета, прямий та непрямий додаток, означення, обставина) (Див. зразок виконання). 1. Rjmsay and Soddy were the first to make a sensational discovery, namely, that helium is a disintegration product of radium. - частина складного

  8. Англійська мова
    Одруження - «Я вирішив» - Сказав містер Обрієн «одружитися». Він зробив значну паузу. «Тобто я думаю над вирішенням» - Ви вже дослідили всю глибину значення цього питання? - Запитав містер Марпі. - Перепрошую - Іншими словами , чи ви вже продумали всі аспекти цього питання? ..... VOCABORY 1) considerable- значна 2) hesitate- вагатися 3) To the contrary- навпаки 4) From then on- с тих пір 5) Suppose- вважати 6) Immediately- відразу .....

  9. Англійська мова
    Home Reading Impacts of Tourism Впливи туризму Answer the following questions to the text. Depletion of natural resources Local resources Land degradation Виснаження природних ресурсів Локальні ресурси Деградація землі Answer the following questions to the text. Pollution Air pollution and noise Забруднення Повітряний, дорожній та залізно-дорожній транспорт постійно зростає Забруднення повітря та шум Answer the following questions to the text. Physical Impacts Construction activities and infrastructure development Deforestation and intensified or unsustainable use of land Marina development Trampling Physical impacts from tourist activities Anchoring and other marine activities Alteration of ecosystems by tourist activities Фізичні впливи Фізичні впливи розвитку туризму Будівельна діяльність та розвиток інфраструктури Знищення лісів та інтенсивне або нестале використання земель Розвиток пристаней Фізичні впливи від діяльності туристів Витоптування Ставлення на якір та інша морська діяльність Деформація екосистем діяльністю туристів Answer the following questions to the text. Other negative impacts Infrastructure cost Economic dependence of the local community on tourism Seasonal character of jobs Інші негативні впливи Ціна інфраструктури Зростання цін Економічна залежність місцевої громади від туризму Сезонний характер робіт Answer the following questions to the text. How Tourism can Contribute to Economic Conservation Contribution to government revenues Answer the following questions to the text. Green Tourism and Farming Зелений туризм та сільське господарство Answer the following questions to the text. Credit Topics 1. Impacts (positive, negative) of tourism. 2. Natural resources tourism can influence. 3. Pollution and noise as an ever-growing problem of modern life. 4. Physical impacts of tourism. 5. Economic impacts of tourism. 6. Contribution of tourism to countries' economy. 7. Green tourism and farming. 8. Dealing with Complaints. 9. Customer relations skills.

  10. Англійська мова
    Виконати індивідуальну роботу- в ній надати: 1. Резюме, 2. діловий лист, 3. договір, 4. візітну картку і все це дублювати перекладом !!!! 5. Додаткове завдання: III Оригінальний текст технічний або економічний(включаючититул джерела: автор, назва, місце видання, рік) не менше 4,5-5 сторінок А4 ІV Переклад тексту V Анотація тексту українською мовою (див. зразок оформлення анотації) VI 10 запитань до тексту VII Термінологічний словник (100 термінів-слів і термінологічних словосполучень) VIII Анотація статті за фахом укр. мовою (№2) Анотація статті за фахом укр. мовою (№3) (копія титулу обох джерел додається) 1. Резюме 3 2. Діловий лист, 5 3. Договір 7 4. Візітна картка 9 5. Додаткове завдання 10 6. Переклад тексту 14 7. Анотація тексту українською мовою (див. зразок оформлення анотації) 18 8. 10 запитань до тексту 19 10. Анотація статті за фахом укр. мовою 23

  11. Англійська мова
    INTRODUCTION 2 1. Main meeting components 3 2. Different types of meetings 6 3. Recommendations for running of effective business meeting 9 CONCLUSIONS 11 BIBLIOGRAPHY 12

  12. Англійська мова
    I. Перепишіть речення. Визначте за граматичними ознаками, якою частиною мови є слова, із закінченням – s, і яку функцію це закінчення виконує, тобто чи служить воно: а) показником 3-ї особи однини дієслова в Present Indefinite (Simple); II. Перепишіть слідуючі речення і перекладіть їх на українську мову, звертаючи увагу на особливості перекладу означень, виражених іменниками (див. зразок виконання 2). 1. The District Attorney is attempting to lead the witness. III. Перепишіть речення, які мають різні форми порівняння і перекладіть їх на українську мову. 1. The harder you work the less you know. IV. Перепишіть і письмово перекладіть речення на українську мову. Зверніть увагу на переклад неозначених займенників. 1. No student of that group studies Latin. V. Перепишіть речення, визначте в них видо-часові форми дієслів, напишіть їх неозначену форму та перекладіть речення на українську мову (див. зразок виконання 3). 1. The lawyer will come here later. Адвокат прийде сюди пізніше. VI. Прочитайте і письмово перекладіть текст на українську мову. THE MAN WHO ESCAPED VII. Після перекладу тексту виберіть правильний варіант. 1. This man has… VIII. Дайте письмову відповідь на запитання. 1. Who escaped from Princeville Prison?

  13. Англійська мова
    Variant III I Paraphrase the following using the Objective Participle Complex. 1. We watched them as they were playing hockey... II Find the mistakes in the sentences and correct them. 1. If I am a student, I would study all the subjects day and night. ... III Transform the following complex sentences into simple ones using the Absolute Participle Complex. 1. As his mother teaches English, he knows the language very well. ... IV Fill in the proper form of modal verbs. 1. Our students can read and speak English. V Translate into English. 1. Я не можу знайти свій записник. Ти, можливо залишив його біля телефону. ..

  14. Англійська мова
    ВАРІАНТ 4 1. Прочитайте і письмово перекладіть текст. AMMONIA 1. Ammonia is very important industrial raw material; its primary value is in the fixation of atmospheric nitrogen, from which all industrial nitrogen-containing II. У наступних реченнях визначить видо-часову форму і стан дієслова-присудка, дайте його початкову форму. Особливу увагу зверніть на конструкції з пасивним станом (див. зразок виконання № І). 1. The Periodic Law was discovered by Russian scientist D. Mendeleyev. (Past Simple, passive voice, початкова форма: discover) III. Встановіть функції Participle І в Participle П у кожному реченні, тобто укажіть, чи с дієприкметник означенням, обставиною або частиною дієслова-присудка. Напишіть початкову форму дієслів, від яких утворені дієприкметники І і II. (див. зразок виконання № П). 1. Paper filters are employed in all the operations requiring filtration. (employed – Participle II, частина дієслова-присудка, початкова форма: employ); (requiring – Participle І, означення, початкова форма: require) IV. Підкресліть у наступних реченнях модальне дієслово або його еквівалент; враховуючи особливості модальних дієслів, правильно перекладіть речення. 1. They must observe the conversion of one substance into another. – Вони повинні спостерігати за перетворенням однієї речовини в іншу. V. З двох простих речень складіть одне складнопідрядне, де можливо безсполучникове (див. зразок виконання № III). 1. I shall work at the problem. I shall be through with my work. – I shall work at the problem to be through with my work. VI. Дайте відповіді на запитання до тексту. 1. Where is the term "ammonia" applied? – The term "ammonia" is applied only to the pure gas, or to the compressed or cooled liquid of the composition NH3. I. Прочитайте, перекладіть українською мовою цей текст, 2, 3, 5 абзаци перекладіть письмово. LP. Pavlov 1. Ivan Petrovich Pavlov was born on September 14,1849 in Ryazan. When he was still a very little boy he helped his father on his farm. His father taught him to read books. II. Визначіть за граматичними ознаками, якою частиною мови с слово з закінченням -s, і яку функцію виконує це закінчення, тобто чи служить воно 1) показником 3 особи однини дієслова, 2) ознакою множини іменника, 3) показником присвійного відмінку іменника (див. зразок виконання № І). III. Напишіть множину наступних іменників та перекладіть їх: Branch – branches – гілка; basis – bases – основа; nucleus – nuclei – ядро; leaf – leaves – лист; woman – women – жінка. IV. Перекладіть українською мовою такі групи слів, звертаючи увагу на іменник у функції означення: V. Визначіть у наступних реченнях стан і видо-часові форми дієслова (див. зразок виконання № 2). 1. Every day she attends lectures on chemistry. (Present Simple, active VI. Перекладіть наступні речення, звертаючи увагу на зворот there + be: 1. There are some acids necessary for your experiment. – Для вашого експерименту необхідні деякі кислоти. VII. При перекладі наступних речень зверніть увагу на ступені порівняння прикметників і слова - замісники. 1. This method is simpler than that one. – Цей метод більш простий, ніж той. VIII. Випишіть з тексту у два стовпчики 4 іменника та 4 прикметника з суфіксами. Суфікси підкресліть, слова перекладіть. physiologist – фізіолог; ...

  15. Англійська мова контрольна
    План: 1. resume 2. covering letter 3. inquiry letter 4. letter of acknowledgement 5. reminder letter 6. letter of offer

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua