Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КурсоваяТема: Управління інформаційними системами в медичному або фармацевтичному менеджменті (ID:25290)
| Размер: 302 кб. | Объем: 55 стр. | Стоимость: 115 грн. | Добавлена: 16.08.2012 |
СодержаниеВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНИМИ СИСТЕМАМИ 6
1.1. Сутність та основні характеристики управлінських інформаційних систем 6
1.2. Класифікація інформаційних систем управління 9
1.3. Концептуальні основи інформаційних систем управління менеджментом 11
РОЗДІЛ 2. УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНИМИ СИСТЕМАМИ НА ПРИКЛАДІ ЗАТ „ ” 16
2.1. Загальна характеристика діяльності ЗАТ „ ” 16
2.2. Аналіз ринку, на якому працює підприємство 20
2.3. Проблеми при впровадження інформаційних систем управління в аптеку 22
РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ В АПТЕЦІ 28
3.1. Впровадження сучасних інформаційних технологій в оперативне управління Аптеки №1 ЗАТ « » 28
3.2. Результати впровадження інформаційних систем 41
ВИСНОВКИ 47
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49
ДОДАТКИ 52

Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Управління технологічними процесами в медичному та фармацевтичному бізнесі
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ ТЕХНОЛОГІЧНИМИ ПРОЦЕСАМИ В МЕДИЧНОМУ ТА ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ БІЗНЕСІ 5 1.1. Поняття фармацевтичної технології та технологічного процесу 5 1.2. Аналіз виробничої діяльності аптек та розробка технології екстемпоральних мазей 8 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ "ххх" НА ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ РИНКУ 14 2.1. Загальна характеристика господарської діяльності ТОВ "Фармак" 14 2.2. Аналіз ринку підприємства 18 2.3. Оцінка ефективності діяльності ТОВ "ххх" 21 РОЗДІЛ 3. УПРАВЛІННЯ ТЕХНОЛОГІЧНИМИ ПРОЦЕСАМИ В МЕДИЧНОМУ ТА ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ БІЗНЕСІ ТА ШЛЯХИ ЇХ УДОСКОНАЛЕННЯ У ТОВ "ххх" 33 3.1. Розробка складу та технології мазі з фенольним гідрофобним препаратом прополісу 33 3.2. Основні напрямки розвитку сучасної фармацевтичної технології ТОВ “ххх” 38 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 42 ДОДАТКИ 46

  2. Управління інформаційними системами в аналізі та аудиті
    1. Поняття баз та банків даних. 3 2. Організація технології розв’язання завдань фінансового обліку в умовах функціонування інформаційної системи обліку. облік витрат та виробництво. 7 3. Достовірність первинної документації в умовах використання ЕОМ. 12 Список використаної літератури 15

  3. Контрольна з управління інформаційними системами в аналізі і аудиті
    1. Методи та засоби створення інформаційної системи. 3 2. Комп'ютерні системи бухгалтерського обліку (КСБО). 8 3. Характеристика інфологічної та датологічної моделі баз даних. 13 4. Проектування вихідних і вхідних інформаційних повідомлень. 19 Список використаної літератури 22

  4. Контрольна робота з управління інформаційними системами в аналізі і аудиті
    1. Технологія створення інформаційної системи 3 2. Інструментальні комп'ютерні системи бухгалтерського обліку 6 3. Методи створення оптимальної моделі баз даних 9 4. Поняття систем документації. 13 Література 18

  5. управління інформаційними зв’язками
    47. Визначення комунікаційного процессу 2 33. Документація та діловодство в організації як основа реалізації інформаційних зв’язків 9 Список використаних джерел 13

  6. Управління якістю в любому медичному підприємстві ( на прикладі підприємства)
    ВСТУП 3 1. СУТНІСТЬ ТА ЗНАЧЕННЯ ЯКОСТІ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВА 4 2. ОРГАНІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА ВАТ „Назва” 10 2.1. Загальна характеристика підприємства 10 2.2. Аналіз системи якості управління продукцією 13 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ЯКОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 19 ВИСНОВКИ 22 ЛІТЕРАТУРА 23

  7. Управління інформаційними технологіями в туризмі (на прикладі туристичного підприємства)
    ВСТУП 3 1. Використання інформаційних технологій в туризмі 5 1.1. Сутність , значення та роль інформаційних технологій в туристичному бізнесі 5 1.2. Процес автоматизації туристичних агенцій 12 1.3. Створення ефективного сайту тур агенції: реклама туристичних послуг 20 2. Аналіз діяльності туристичного підприємства ТОВ 25 2.1. Характеристика туристичного підприємства ТОВ 25 2.2. Аналіз господарської діяльності туристичного підприємства ТОВ 35 2.3. Дослідження процесу інформатизації туристичної фірми ТОВ 40 3. Вдосконалення процесу управління інформаційними технологіями на туристичному підприємстві 45 3.1. Створення системи управлінського впливу на процес інформатизації в туризмі 45 3.2. Перспективи розвитку туристичних Інтернет - проектів 52 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 61 ДОДАТКИ 63-67

  8. Маркетингове дослідження або ресторану або готелю на вибір
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ 5 1.1. Дослідження проблем та перспективи розвитку готельного бізнесу 5 1.2. Дослідження ситуації на ринку на ринку готельних послуг 12 1.3. Дослідження споживачів послуг підприємств готельного бізнесу 13 1.4. Дослідження конкурентів на ринку готельних послуг 15 РОЗДІЛ ІІ. ХАРАКТЕРИСТИКА КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА 20 2.1. Характеристика маркетингової продуктової політики підприємства 21 2.2. Характеристика маркетингової цінової політики підприємства 24 2.3. Характеристика маркетингової збутової політики підприємства 26 2.4. Характеристика маркетингової комунікаційної політики підприємства 31 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 42 ДОДАТКИ 45

  9. Розробка бізнес-плану створення підприємства з виготовлення комплектуючих або шин або окон до автомобілів ТОВ "__"
    Вступ 4 Розділ 1. Теоретичні та методологічні засади бізнес-планування 6 1.1 Основні поняття та характеристика бізнес-планування 6 1.2 Бізнес-план: зміст та процедура його складання 10 1.3 Показники ефективності діяльності підприємства за бізнес-планом 24 Висновки по розділу 1 37 Розділ 2. Розробка бізнес-плану створення підприємства з виготовлення дзеркал автомобільних на базі ТОВ «__» 39 2.1 Характеристика підприємства 39 2.2 Аналіз фінансового стану підприємства 44 2.3 Маркетингове обґрунтування проекту виготовлення автомобільних причепів 63 2.4 Бізнес-план створення підприємства з виготовлення дзеркал автомобільних 67 2.4.1 Резюме 67 2.4.2 Підприємство та його продукція 67 2.4.3 Інвестиційний задум 76 2.4.4 Аналіз ринку збуту 80 2.4.5 Ринок ресурсів та устаткування 90 2.4.6 План виробництва 91 2.4.7 Розрахунок собівартості, прибутку і рентабельності діяльності 93 2.4.8 Маркетинг-план 101 2.4.9 Організаційний план 102 2.4.10 Фінансовий план 103 Висновки до розділу 2 105 Висновки 107 Список використаних джерел 110 Додаток 1 113 Додаток 2 115

  10. Звіт з практики на фармацевтичному підприємстві (торгівля ліками)
    Вступ 3 1. Знайомство з підприємством. Інструктаж з техніки безпеки і протипожежної безпеки у ПрАТ «Назва» 5 2. Організація господарчої діяльності підприємства, характеристика його структурних підрозділів 5 3. Організація виробничої діяльності підприємства 7 4. Організація зовнішньоекономічної діяльності підприємства. 9 5. Ознайомлення з організацією планово-економічної роботи на підприємстві 10 6. Вивчення системи основних економічних показників діяльності підприємства 11 7. Аналіз структури зовнішньоекономічних операцій 14 8. Ознайомлення з видами договорів (контрактів) 16 9. Ознайомлення із порядком митного оформлення товарів (послуг) 21 10. Аналіз поточних витрат виробництва 25 11. Ознайомлення із порядком сплати митних платежів та проведенням розрахунків з бюджетом 26 12. Аналіз виробничої та зовнішньоекономічної діяльності підприємства 26 13. Ціноутворення та основні показники ефективності роботи підприємства 28 Висновки 30 Список використаних джерел 32 Додатки 38

  11. Викрадення, привласнення, вимагання наркотичних засобів, психотропних речовин або аналогів чи заволодіння ними шляхом шахрайства або зловживання службовим становищем
    ВСТУП 3 1. Поняття розкрадання, присвоєння, вимагання наркотичних засобів, психотропних речовин або їхніх аналогів чи заволодіння ними шляхом шахрайства або зловживання службовим становищем 5 2. Характеристика об’єктивних та суб’єктивних ознак злочину передбаченого ст. 308 КК України 10 3. Кваліфікуючі ознаки та судова практика в справах про злочини у сфері обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів або прекурсорів 15 ВИСНОВКИ 27 Задача 1. 29 Шутов вирішив організувати стійку озброєну групу для скоєння розбійних нападів на громадян. На його пропозицію дали згоду Зарубін і Рибаков. З цією метою Шутов виготовив пістолет і два мисливських ножі, які передав Зарубіну і Рибакову. Але цим особам не вдалось скоїти жодного нападу, тому що вони були викриті і притягнуті до кримінальної відповідальності. Кваліфікуйте дії Шутова, Зарубіна і Рибакова. Задача 2. 31 Прядков і Стрильбицький, перебуваючи у стані алкогольного сп’яніння, вночі проникли в будинок Міроненка з метою викрадення його майна. Вони погрожували потерпілому обрізом, але Міроненко не віддав грошей, які сховав під сорочкою. Тоді Прядков і Стрильбицький вбили Міроненка. після чого заволоділи грошима та цінними речами на загальну суму 1000 гривень і втекли з місця вчинення злочину. Кваліфікуйте дії Прядкова і Стрильбицького. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33

  12. Викрадення привласнення вимагання наркотичних засобів, психотропних речовин, або їх аналогів чи заволодіння ними шляхом шахрайства або зловживання службовим становищем
    Вступ 3 1. Визначення поняття наркотичних засобів, психотропних речовин та їх аналогів як предмету злочину 4 2. Роз’яснення ст.. 308 Кримінального Кодексу України 7 3. Судова практика в справах про злочини у сфері обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів або прекурсорів 11 Висновок 27 Використана література 28 Задача I Шутов вирішив організувати стійку озброєну групу для скоєння розбійних нападів на громадян. На його пропозицію дали згоду Зарубін і Рибаков. З цією метою Шутов виготовив пістолет, два мисливських ножі, які передав Зарубіну і Рибакову. Але цим особам не вдалось скоїти жодного нападу, тому що вони були викриті і притягнуті до кримінальної відповідальності . Кваліфікуйте дії Шутова, Зарубіна Рибакова. Задача 2 Прядков і Стрильбицький, перебуваючи у стані алкогольного сп'яніння, вночі проникли в будинок Міроненка з метою викрадення його майна. Вони погрожували потерпілому обрізом, але Міроненко не віддав грошей, які сховав під сорочкою. Тод Прядков і Стрильбицький вбили Міроненка. після чого заволоділи грошима та цінними речами на загальну суму 1000 гривень і втекли з місця вчинення злочину. Кваліфікуйте дії Прядкова і Стрильбицького.

  13. Сутність та психологічні аспекти розповсюджених у менеджменті підходів до управління
    План Вступ 3 1. Предмет і методологічні основи психології управління 5 2. Психологія управління як галузь психологічної науки 10 3. Структура, функції та основні категорії психології управління 14 4. Суб'єктна психодіагностика: критеріальна модель 16 5. Основи групової динаміки 26 Висновки 31 Література 33

  14. Бенчмаркетинг в управління каналами розподілу на прикладі туристичного або готельного підприємства
    Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи бенчмаркінгу в системі управління підприємства 6 1.1. Організація стратегії управління на підприємствах 6 1.2. Сутність бенчмаркінгу в системі стратегічного управління підприємства 10 1.3. Оцінка конкурентоспроможності фірми на основі методу бенчмаркінгу 13 Розділ 2. Аналітичні підходи бенчмаркінгу ТОВ „Візит-Тур” 18 2.1. Характеристика діяльності ТОВ „Візит-Тур” 18 2.2. Оцінка основних показників діяльності ТОВ „Візит-Тур” 23 2.3. Особливості бенчмаркінгу ТОВ „Візит-Тур” 30 Розділ 3. Напрямки удосконалення бенчмаркінгу ТОВ „Візит-Тур” 43 3.1. Обґрунтування вибору стратегії діяльності ТОВ „Візит-Тур” 43 3.2. Визначення стратегічних альтернатив підвищення конкурентоспроможності ТОВ „Візит-Тур” 47 3.3. Оцінка ефективності пропонованих заходів 49 Висновки 51 Список використаних джерел 55 Метою дослідження є наукове обґрунтування нових концептуальних засад бенчмаркінгу в системі управління підприємством. Предметом дослідження є бенчмаркінг в системі управління підприємством. Об’єктом дослідження виступає ТОВ „Візит-Тур”. Теоретичною та методологічною основою досліджень є наукові праці вітчизняних і зарубіжних вчених з проблем маркетингових досліджень підприємств; методичні і нормативні матеріали практичного характеру, які торкаються певних складових маркетингових досліджень. У дослідженні використані методи економічного аналізу, групувань, статистичні, порівняльного аналізу, метод експертних оцінок, метод сценаріїв та елементи імітаційного моделювання. Робота складається із вступу, трьох розділів, висновків і списку використаних джерел.

  15. Викрадення, привласнення, вимагання наркотичних засобів, психотропних речовин або аналогів чи заволодіння ними шляхом шахрайства або зловживання службовим становищем” (ст. 308 ККУ)
    Вступ 4 1. Соціальна юридична обумовленість відповідальності за ст. 308 кримінального кодексу України 7 1.1. Суспільна небезпека ст. 308 Кримінального кодексу України 7 1.2. Поняття злочину, передбаченого ст. 308 Кримінального кодексу України 12 2. . Юридична характеристика ст. 308 Кримінального кодексу України 18 2.1 Об’єкт відповідно до ст. 308 Кримінального кодексу України 18 2.2 Об’єктивна сторона злочину передбаченого ст. 308 Кримінального кодексу України 21 2.3.Суб’єкт злочину передбаченого ст. 308 Кримінального кодексу України 29 2.4.Суб’єктивна сторона злочину передбаченого ст. 308 КК України 33 3.Кваліфіковані склади ст. 308 кримінального кодексу України 37 Висновки 41 Шаюнов вирішив організувати озброєну групу для скоєння розбійних нападів на громадян. На його пропозиції дали згоду Зарубін і Рибаков. З цією метою Шаюнов виготовив пістолет і два мисливські ножі, які передав Зарубіну і Рибакову. Але цим особам не вдалось скоїти жодного нападу, тому що вони були викриті і притягнуті до кримінальної відповідальності. Кваліфікуйте дії Шаюнова, Зарубіна і Рибакова. Задача 1 45 Розв’язок 45 Задача 2 48 Прядков і Стрильбицький, перебуваючи у стані алкогольного сп’яніння, вночі проникли в будинок Мироненка з метою викрадення його майна. Вони погрожували потерпілому обрізом, але Миро ненко не віддав грошей, які сховав під сорочкою. Тоді Прядков і Стрильбицький вбили Мироненка, після чого заволоділи грошима та цінними речами на загальну суму 10000 гривень і втекли з місця вчинення злочину. Кваліфікуйте дії Прядкова і Стрильбицького. Розв’язок 48 Список використаної літератури: 50 Мета та завдання дослідження. Метою даною курсової роботи є теоретичний огляд кримінально-правової характеристики викрадення, привласнення, вимагання наркотичних засобів, психотропних речовин або аналогів чи заволодіння ними шляхом шахрайства або зловживання службовим становищем.

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua