Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Вивчення індивідуальних особливостей мовлення (ID:25346)
| Размер: 41 кб. | Объем: 24 стр. | Стоимость: 65 грн. | Добавлена: 16.08.2012 |
СодержаниеВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ МОВЛЕННЯ 4
1.1. Проблема вивчення індивідуальних особливостей мовлення у вітчизняній та зарубіжній психології 4
1.2. Індивідуальні особливості мовлення дітей раннього віку 8
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ МОВЛЕННЯ 14
ВИСНОВКИ 23
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 24
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Вивчення особливостей інтелектуального розвитку підлітків
    ЗМІСТ ВСТУП 5 I ТЕОРЕТИЧНИЙ РОЗДІЛ 8 1.1 Особливості підліткового віку 8 1.2 Розвиток інтелектуальної сфери підлітків 9 II ПРАКТИЧНИЙ РОЗДІЛ 13 2.1. ОПИС ТА АНАЛІЗ МЕТОДИК ДОСЛІДЖЕННЯ 13 2.1.1 Методика «Інтелектуальна лабильність» 13 2.1.2 Шкільний тест інтелектуального розвитку (ШТУР) 13 2.1.3 Методика дослідження соціального інтелекту 16 2.2. ОБРОБКА РЕЗУЛЬТАТІВ ЕКСПЕРИМЕНТУ 19 2.2.1 Проведення експерименту 19 2.2.2 Обробка результатів 19 2.2.3 Рекомендації 33 ВИСНОВОК 34 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37 ДОДАТКИ 42-78 ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ЛАБІЛЬНІСТЬ - 78 сторінок Курсовий проект містить: 35 сторінок, 4 малюнка, 4 таблиць, 33 сторінки додатків , 79 джерел. Об’єкт дослідження: Інтелектуальний розвиток особистості Предмет роботи: інтелектуальний розвиток дітей – підлітків (12-15 років), які навчаються в школі- ліцеї № 24, м. Києва. Мета роботи: якісна оцінка інтелектуального розвитку підлітків. Методи дослідження – психологічний і особистісний аналіз інтелектуального розвитку й теоретичні позиції ідеологів інноваційних напрямків у психології. Використані такі методики як «Інтелектуальна лабільність» - визначення спроможності швидко та якісно переключати увагу з одного предмету на інший; методика «ШТУР» - визначити інтелектуальний розвиток підлітків, та методику «Соціальний інтелект» - завдяки якої ми визначаємо знання соціальних аспектів, розвиненості знання підлітків соціальних показників та їх адаптованість у суспільстві. В цій курсовій роботі обґрунтовані й описані структури досліджень із позиції системного підходу. Зроблений аналіз сучасних методів дослідження інтелектуальної сфери підлітків. Зроблений психологічний аналіз специфіки інтелектуального розвитку. Отримані такі результати за методикою «ШТУР»: з цього тесту видно, що низький інтелектуальний розвиток в 1 % групи, високий інтелектуальний розвиток в 36 %, нормальне - 63 %. Якщо розглядати по вікових групах, то у віці 12-13 років з 9 чоловік низького показника ні, а високий в 3 учасників експерименту, що говорить про гарний інтелектуальний розвиток. У другій віковій категорії 14 років - підлітків з низьким інтелектуальним рівнем ні, з високим 4 чоловік з 6 чоловік даної вікової групи. Що говорить про високий інтелектуальному рівні. У третій віковій категорії 15-16 років 10 учасників - 1 учасник з показником низького інтелектуального рівня й 3 з високим показником інтелектуального розвитку. За методикою «Інтелектуальна лабільність» отримані такі результати: після виконаної роботи в даній групі видно, що переважно в групі випробуваних інтелектуальна лабільність нижче середнього: 5 чоловік з гарної лабільністю, 5 чоловік із середньої, 2 чоловік з низкою й 13 мало успішних у будь-якій області. Це може бути обґрунтоване як формою навчання, так і інтелектуальними здібностями підлітків. За методикою «Соціальний інтелект» отримані такі результати: з отриманих результатів видно, що по першому субтеста низький рівень в 9 підлітків, середньослабкий - 7 підлітків, середньовибірковий - 2 підлітка, середньосильний - 5, високий - 2. По другому субтесту: 1 бал - 6, 2 бали - 7, 3 бали- 9, 4 бали - 2, 5 балів - 1. По третьому субтесту: 1-1, 2-4, 3-7, 4-6, 5-7. По четвертому субтесту: 1-6, 2-6, 3-5, 4-5, 5-3. За цим даними можна побачити, що загальний соціальний інтелект у групі експерименту середньослабкий. ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНА ГРУПА, ІНТЕЛЕКТ, РОЗВИТОК, ДОСЛІДЖЕННЯ, ЛАБІЛЬНІСТЬ, СУБТЕСТ, ТЕСТ

  2. Специфіка вивчення особливостей сприймання людини
    Вступ 3 1. Загальна характеристика сприймання 4 2. Особливості дослідження видів сприймання 6 3. Характеристика основних властивостей сприймання та методів їх дослідження 9 Висновок 13 Список використаної літератури 16

  3. Вивчення особливостей прояву рис характеру підлітка
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ХАРАКТЕР ПІДЛІТКА ЯК ПСИХОЛОГІЧНА КАТЕГОРІЯ 5 1.1. Поняття, структура характеру підлітка 5 1.2. Акцентуації характеру підлітка 12 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЯВУ РИС ХАРАКТЕРУ ПІДЛІТКІВ 21 2.1. Методики дослідження 21 2.2. Експериментальне дослідження 22 РОЗДІЛ 3. ПОКРАЩЕННЯ РИС ХАРАКТЕРУ ПІДЛІТКІВ 42 3.1. Висновки за результатами дослідження 42 3.2. Шляхи виховання позитивних рис і корекції негативних рис характеру підлітка 43 ВИСНОВКИ 48 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50 ДОДАТКИ 52

  4. Порівняльне вивчення особливостей словотвору таких мов як англійська та українська
    ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. Словотвір 1.1. Будова слова в українській та англійській мовах ........... 1.2. Основні способи словотвору в українській та англійській мовах 4 РОЗДІЛ 2. Прислівник як частина мови 2.1. Способи словотвору прислівника в українській мові …… 2.2. Шляхи творення прислівників в англійській мові ………. 2.3.Спільне та відмінне у словотворі прислівника в англійській та українській мовах 13 ВИСНОВКИ 22 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 23

  5. Поняття культури мовлення.Мовлення етикет як компонент комунікації студентів та спеціалістів. Документи з кадрово-контрактних питань(автобіографія,резюме):типи,види,реквізити,правила написання Скласти зразок автобіаграфії
    1. Поняття культури мовлення. Мовлення етикет як компонент комунікації студентів та спеціалістів 3 2. Документи з кадрово-контрактних питань (автобіографія, резюме): типи, види, реквізити, правила написання. 8 3.Скласти зразок автобіаграфії 10 Список використаних джерел: 12

  6. Правовий статус індивідуальних та інституційних проектів
    Вступ 3 1. Правовий статус індивідуальних та інституційних проектів 4 2. Місце інвестиційних фондів та інвестиційних компаній на ринку України 8 Висновки 15 Література 16

  7. Підходи до дослідження індивідуальних розбіжностей в психіці людей
    Вступ 3 1. Проблема індивідуальних розрізнень 4 2. Спадковість як визначальний фактор індивідуальних розрізнень 5 3. Продуктивні підходи до вивчення індивідуальних розрізнень особистості 7 Висновок 13 Список використаної літератури 14

  8. Прояв індивідуальних та вікових рис темпераменту у дошкільників та їх врахування у виховній роботі
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ З ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ТЕМПЕРАМЕНТУ 5 1.1. Поняття про темперамент і фізіологічні основи темпераменту 5 1.2. Типи темпераменту та врахування їх у вихованні дошкільників 10 Висновки до розділу 1 18 РОЗДІЛ 2. ДІАГНОСТИКА ТИПІВ ТЕМПЕРАМЕНТУ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 20 2.1. Констатувальний експеримент 20 2.2. Методичні рекомендації для працівників дошкільного дитячого закладу 24 Висновки до розділу 2 27 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30 ДОДАТКИ 33 Моделі полюсних типів для ясельників і дошкільників

  9. Механізм соціальних і між індивідуальних відносин. Взаємозв'язок потреб, інтересів та цінностей
    Варіант 6 План. Теорія. Питання 1. Механізм соціальних і між індивідуальних відносин. Взаємозв'язок потреб, інтересів та цінностей 3 Питання 2. Робочий план соціологічного дослідження 17 Практична робота. Проблема мотивації до навчання 19 Розробка програми дослідження 19 Вибір та застосування методів збору інформації 20 Аналіз, висновки, рекомендації 20 Використана література 23

  10. Мовлення
    ВСТУП 3 1. Сутність мовлення та його функції 4 2. Основні психологічні теорії, що пояснюють процес формування мовлення 7 3. Мовлення як засіб спілкування 10 4. Мовлення як інструмент мислення 11 ВИСНОВКИ 16 Список використаної літератури 17

  11. Патологія мислення та мовлення
    Вступ 3 1. Сутність різновидів порушень мислення та мови 6 2. Афатичні розлади мовлення 7 3. Неафатичні розлади мовлення 9 Висновки 16 Список використаної літератури: 18

  12. Психолінгвістика мови та мовлення
    ВСТУП 3 1. Поняття мови і мовлення в психолінгвістиці 5 2. Основні особливості сприйняття мови із слуху 13 3. Мовлення та особистість 15 ВИСНОВКИ 20 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 21

  13. Культура мовлення. Значення її для керівника
    Вступ 3 1. Поняття про культуру мовлення 4 2. Значення культури мовлення для керівника 10 Висновок 18 Список використаної літератури 19

  14. Розвиток мовлення дітей раннього віку
    1. Особливості становлення і розвитку мовлення дітей раннього віку 3 2. Завдання розвитку мовлення дітей раннього віку 9 Список використаної літератури 14

  15. Психологічні аспекти розвитку мовлення у дошкільників
    Вступ 4 Розділ І. Теоретичні аспекти розвитку мовлення у дітей дошкільного віку 7 1.1. Етапи розвитку мовлення дитини 7 1.2. Своєрідність мовлення дошкільників 12 1.3. Психологічні аспекти розвитку мовлення дошкільника 17 Розділ 2. Дослідження психологічних аспектів розвитку мовлення дітей дошкільного віку 22 2.1 Планування експерименту 22 2.2 Результати дослідження та їх інтерпретація 23 Розділ 3. Особливості корекційної програми та перевірка її ефективності 26 3.1 Психологічні ігри для розвитку мовлення дітей дошкільного віку 26 3.2 Вивчення ефективності розвиваючої роботи 34 Висновок 36 Список використаної літератури 38 Об'єктом дослідження є процес вивчення і розвитку мовлення дітей дошкільного віку. Предметом виступають психологічні аспекти розвитку мовлення дітей дошкільного віку. Метою стало створення системи психологічного вивчення і розвитку мовлення дітей

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua