Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КурсоваяТема: Психологічне вивчення стилів мислення особистості (20-25 піддослідних однієї вікової групи студенти) (ID:25348)
| Размер: 61 кб. | Объем: 41 стр. | Стоимость: 115 грн. | Добавлена: 16.08.2012 |
СодержаниеВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ СТИЛІВ МИСЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ 5
1.1. Аналіз різноманітних підходів до проблеми стилів мислення особистості 5
1.2. Стилі мислення особистості 8
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛДІЖЕННЯ СТИЛІВ МИСЛЕННЯ ОСОИБСТОСТІ 20
2.1. Методи, методики та процедура проведення дослідження 20
2.2. Результати дослідження та їх аналіз 21
2.3. Рекомендації щодо покращення ефективності діяльності особистості відповідно її стилю мислення 25
ВИСНОВКИ 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34
ДОДАТКИ 36
Додаток А. Текст опитувальника «Стиль мислення» 36
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Психологічне вивчення особистості в екстремальних умовах
    План Теоретична частина 3 Практична частина 10 Використана література 25 Додаток 27 У роботі розглядається проблема іноземних студентів, що приїжджаючи на навчання в іншу країну, свідомо попадають в екстремальні, стресові для них умови життя. Гіпотеза дослідження Метою практичної частини даної роботи є дослідження синдрому емоційного вигоряння іноземних студентів у порівнянні з нашими студентами, за допомогою дослідження особистісних і організаційних факторів, що ініціюють розвиток даного синдрому. Мета і задачі дослідження Ціль дослідження полягає в дослідженні синдрому емоційного вигоряння і виявлення впливу на нього навколишніх і особистісних факторів. Досягнення поставленої мети припускає рішення наступних задач: 1. Діагностика синдрому емоційного вигоряння в іноземних студентів; 2. Аналіз впливу навколишніх і особистісних факторів на розвиток синдрому емоційного вигоряння іноземних студентів. Методики дослідження Для проведення даного дослідження була обрана наступна методика: Методика В.В. Бойко “Дослідження емоційного вигоряння”.

  2. Проблеми формування діалогічного мовлення дітей дошкільного віку (старшої вікової групи)
    Вступ 3 Розділ 1. 3 1.1. Своєрідність діалогічного мовлення дітей дошкільного віку 3 1.2. Проблема застосування дидактичних та сюжетно-рольових ігор для розвитку діалогічного мовлення дітей 12 1.3. Навчання діалогічному мовленню дітей дошкільного віку 16 1.3.1. Формування діалогічного мовлення у повсякденному житті 19 1.3.2. Розвиток діалогічного спілкування дітей з однолітками 31 Висновок до розділу 45 Розділ ІІ. Дослідно-експериментальна робота з проблеми формування діалогічного мовлення дітей 5-6 років (старшої вікової групи) в ігровій діяльності 48 2.1. Констатуючий етап: вивчення первинного рівня діалогічного мовлення дітей 5-6 років 48 2.2. Формуючий етап: методичні прийоми навчання дітей діалогічному мовленню з використанням дидактичних та сюжетно-рольових ігор 48 2.3. Контролюючий етап: перевірка ефективності методичних прийомів навчання дітей діалогічному мовленню 48 Висновки 48 Список використаної літератури 49 Додатки 56

  3. Соціально-психологічне вивчення розвитку та динаміки груп
    Вступ 3 1. Соціальні групи та їх основні параметри 4 2. Розвиток та динаміка групи 9 Висновок 14 Література 15

  4. Мислення як об’єкт вивчення логіки
    Вступ 3 1. Проблема істинності та формально-логічної правильності мислення 4 2. Поняття як форма мислення 9 3. Значення суджень як форми мислення 12 Висновок 15 Література 16

  5. Психологічне формування особистості в підлітковому віці
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ 5 1.1. Поняття і структура особистості 5 1.2. Основні етапи соціалізації-особистості 10 1.3. Вплив соціально-психологічних факторів на розвиток особистості 16 РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ ЕТАПИ ТА ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ В ПІДЛІТКІВ 20 2.1. Формування особистості в ранньому підлітковому віці 20 2.2. Характерні риси розвитку особистості в старшому підлітковому віці 26 2.3. Особистісні кризи підліткового віку 33 РОЗДІЛ 3. ДІАГНОСТУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКІВ 42 3.1. Методика діагностування особистості підлітків 42 3.2. Результати діагностування особистості підлітків 48 ВИСНОВКИ 54 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 58 Додатки

  6. Стан попиту та вивчення споживчого ринку конкретної групи товарів
    Вступ 3 1. Попит як економічна категорія 5 2. Стан попиту на конкретну групу товарів 10 3. Насиченість споживчого ринку товарами конкретної групи 23 Висновки та пропозиції 29 Список використаної літератури 31

  7. Рівень безробіття населення (за методологією МОП) у 2008 – 2009 році за статтю, віковими групами та місцем проживання (у середньому за період, у % до кількості економічно активного населення відповідної вікової групи)
    Рівень безробіття населення (за методологією МОП) у 2008 – 2009 році за статтю, віковими групами та місцем проживання (у середньому за період, у % до кількості економічно активного населення відповідної вікової групи) ВАРІАНТ 4 1. У будівельній організації на землекопних роботах працювала некваліфікована бригада без механізмів, що будівельну організацію не влаштовувало ані за якістю, ані за термінами виконання робіт. Які будуть Ваші поради роботодавцю при умові не перевищення запланованої собівартості робіт? Поясніть відповідь графічно. 2. На підприємстві, вид продукції якого розповсюджений у даній області, тривалий час не підвищується кваліфікація працівників. Які можливі наслідки для підприємства? Які б Ви рекомендували запобіжні заходи? 3. На підприємстві, яке налічує 220 робочих місць для робітників, місцева державна адміністрація забронювала 5% загальної кількості робочих місць за робітничими професіями для громадян, які не здатні на рівних конкурувати на ринку праці. Керівництво даного підприємства відмовляє у наданні роботи: а) громадянам, котрі звільнилися з місць покарання; б) чоловіку, якому виповнилося 62 роки; г) жінці у віці 53,5 роки. Якими мають бути дії Інспекції по контролю за дотриманням законодавства про зайнятість в кожному з наведених випадків, якщо постраждалі до неї звернулися? 4. Які пріоритети у витраті коштів, котрі призначені для здійснення міським центром зайнятості активних заходів, Ви б визначили, в разі розвитку в місті технологічного і структурного безробіття? 5. Вкажіть вірну відповідь: відповідно до Конституції України використання праці жінок на небезпечних для їхнього здоров’я роботах - забороняється; - обмежується; - дозволяється. 6. Вкажіть порядок надання громадянам статусу безробітного в центрах зайнятості. На підставі яких нормотворчих актів це робиться? 7. Чи вважається підходящою робота, що відповідає освіті, професії (спеціальності), кваліфікації працівника, але середня заробітна плата за останнім місцем роботи перевищує розмір заробітної плати на запропонованому для працевлаштування підприємстві і яка відповідає рівню, що склалася в галузі за минулий місяць? 8. Чи підлягають державному страхуванню на випадок безробіття іноземні громадяни та особи без громадянства? 9. Еластичність попиту на працю на двох підприємствах складає 1,25 на першому та 1,82 на другому. На якому з підприємств та у скільки разів більше потрібно сукупної заробітної плати на додатковий найм працівників? 10. Підрахуйте рівень економічної активності населення і рівень безробіття за такими даними обстеження робочої сили, які наведені в таблиці: Незайнятих осіб віком 15-70 років, тис. 67,1 Безробітні громадяни серед незайнятих, тис. осіб 24,2 Учні старших класів і студенти денної форми навчання, громадяни (15-70 років), які доглядають за хворими, тис. осіб 11,8 Все населення міста у віці від 15 до 70 років, тис. осіб 370

  8. Розвиток діяльності, здібностей, особистості, мислення
    ВСТУП 3 1. Розвиток діяльності 4 2. Розвиток здібностей 6 3. Розвиток особистості працівника 9 4. Розвиток мислення персоналу 10 ВИСНОВКИ 13 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 15

  9. Характеристика групи за значущістю для особистості
    Вступ 3 1. Соціально-психологічне поняття групи 3 2. Умовні та реальні групи 4 3. Референтна група як еталон для наслідування 10 Висновок 12 Література 13

  10. Вплив особистості на групу, та групи на особистість
    ВСТУП 3 1. Особистість у групі 4 2. Вплив особистості на групу 14 3. Вплив групи на особистість 18 ВИСНОВКИ 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 28

  11. Розробити план дослідження одного з проявів особистості чи групи
    Види зміни. 3 Психологічна гіпотеза. 6 Методика виміру. 6 Шкала виміру. 9 Міра центральної тенденції. 10 Проведення дослідження. 11 Висновок. 15 Використана література. 16

  12. Продуктивний підхід до вивчення поведінки особистості
    Вступ 3 1. Продуктивний характер діяльності людини 5 2. Характеристики продуктивної діяльності 6 3. Види і розвиток людської діяльності 10 4. Діяльність і психічні процеси 12 Висновки 15 Програма психологічного дослідження поведінки особистості (продуктивний підхід). 16 Список використаних джерел 19

  13. Особливості вивчення мотиваційної сфери особистості
    Вступ 3 1. Основні підходи до дослідження мотивації 5 2. Мотив - мотивація - мотиваційна сфера 6 3. Структура мотивації 7 4. Класифікація мотивації (мотивів) 9 5. Принципи та методи дослідження мотиваційної сфери особистості 11 Висновок 15 Список використаної літератури 17

  14. Розробка рекомендацій керівників групи по покращеню стану групи стосовно будь якого аспекту управління (вибрати один аспект)
    1. Теоретико - методичні основи управління виробництвом. 3 1.2. Опис склад групи та управління на прикладі диспетчерської службт заводу ВАТ “Ковельсільмаш” 4 2. Розроюка рекомендацій покращення організаційної структури управління. 8 Список використаної літератури. 14

  15. Культура мислення, особливості управлінського мислення
    1. Культура мислення 2 2. Управлінські рішення як результат управлінського мислення 11 3. Моделі та методи управлінського мислення 22 Література 32

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua